abonnement Unibet Coolblue
pi_149626719
Het overkomt iedereen wel eens: liefdesverdriet. En of je nu gedumpt bent, gedumpt hebt of vriendschappelijk uit elkaar gegaan bent, of je nu een maand, een jaar of 10 jaar samen was, de gevoelens die je hebt zijn meestal hetzelfde: verdriet, woede, eenzaamheid, schuld.

Dit topic is bedoeld om je verhaal te kunnen delen met mensen die hetzelfde doorstaan en advies te krijgen over wat je kunt doen. In deze OP staan al aardig wat dingen die je kan doen en lezen, maar iedere situatie is natuurlijk anders. Als je vragen hebt, stel ze vooral, er is altijd wel iemand die je wil helpen.

Dus wat kan ik doen?

Aan welke kant van de breuk je ook staat (dumper of gedumpte), het eerste wat je moet doen is contact verbreken. Dat wil zeggen, blokkeren op sociale media, telefoonnummer weggooien uit je mobiel, bij vrienden aangeven dat je niets van hem/haar wil weten.

Dit is waarschijnlijk ook de moeilijkste stap, zeker als je gedumpt bent. Je ex heeft een belangrijk deel van je leven uitgemaakt, dat 'weggooien' voelt heel tegennatuurlijk. Maar je zal jezelf achteraf heel dankbaar zijn dat je het gedaan hebt. Elke keer als je met je ex spreekt, iets van hem of haar leest, een foto tegenkomt, zal het je herinneren aan het feit dat je niet meer samen bent. En dat doet pijn.

Er zijn maar heel weinig uitzonderingen op deze regel. De voornaamste is als je kinderen hebt. Als dit het geval is, probeer gesprekken met je ex dan kort en zakelijk te houden, en heb het alleen maar over de kinderen. Een andere reden is als er nog zaken geregeld moeten worden, zoals schulden, spullen die nog opgehaald moeten worden, nieuwe woning als je samengewoond hebt. Ook dan moet je proberen het zo kort en to-the-point mogelijk te houden.

Het is heel makkelijk om nu te denken dat je het contact wel aankan, vaak omdat je hoopt dat je hem/haar zo terug kan krijgen of omdat je bang bent om los te laten. Het is heel normaal je zo te voelen, maar het is toch echt het beste voor je om dit te doen. Pas als je het gedaan hebt en het langzaam begint weg te zakken, zul je merken dat het beter is zo.

Contact is weg, en nu?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daten dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik hem/haar terugkrijgen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat kan ik leren?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gevoelens

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dingen om te lezen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meetverslag 20/21 september

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149626731
Ik wilde als TT de quote van Brannagh: Carnaval, de ontmoetingsplek voor vrijgezelle feestbeesten. Maar ik drukte al door ;(
pi_149626739
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 19:39 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Hier Krabbegat. Wij beginnen in november, 11/11 om 11:11 al, en dan elk weekend beetje meer drinken, tot begin februari, dan gaan ze los. Geen idee wanneer de wagentjes komen, maar het is echt een teringzooi. Zelfs de kerk is aangekleed. Confetti overal, bierglazen, pisbakken (waarvan de inhoud ook op andere plekken in overvloed stroomt) en kotsvlekken.

Overigens wel echt de ontmoetingsplek voor vrijgezelle feestbeesten.
pi_149630732
Klepbroekenbult is ook zo eentje. Ik weet de echte naam van het desbetreffende gehucht niet meer, Ergens in de buurt van Eindhoven althans.

Ik heb het idee dat mijn ideeën over relaties niet stroken met die van anderen. Ik heb het al langer geleden afgeleerd een prioriteit te maken van mensen die me slechts als een optie zien.
Toch ook herhaaldelijk ervaren dat diegenen met "grootse" plannen en beweringen dat liefde een werkoord is e.a. ook gewoon doen zoals het hen 't beste uitkomt.

Ik herinner me dat ik een twee à drie jaar geleden hier op het forum schreef hoe ik eind twintiger geen relatie (en nog geen kinderen) had en voelde hoe mijn vriendenkring kleiner werd, want ik paste er niet meer in als kinderloze singel.
Nu begin ik te merken dat er mensen van mijn leeftijd (word volgende zomer 32) uit hun huwelijken en lange relaties stappen. Allerhande redenen; sleur erin, kinderen dreven hen uit elkaar, passie weg.
Ik denk dan van "He? Praten die nu nooit?" of gewoon je wéét toch dat kinderen een beproeving zijn. Alleen al fysiek, zoals bij een knip of scheur bij de bevalling, kan het nog een eindje duren alvorens geslachtsgemeenschap plaats kan vinden. Maar seks > geslachtsgemeenschap.

Mijn vertrouwen is weg, door naar mijn eigen liefdesleven en dat van anderen te kijken. Ik begrijp niet waarom mensen het zodanig moeilijk hebben om niet te bedriegen, om de sleur niet toe te laten, om voor elkaar te kiezen in kwade en goede dagen.

Uiteraard zijn mensen niet altijd "voorbestemd", zijn er abusieve partners, of gewoon mensen waar dus echt niet mee samen te leven valt, en als dusdanig ook niet te communiceren. Tuurlijk moet je daarin niet blijven zitten!
Ik geloof dat de meeste mensen wel verantwoordelijkheid aan de dag kunnen leggen, wel kunnen praten als er wat scheelt, moeite en tijd in een project kunnen steken, loyaliteit in zich hebben. Ik begin echter steeds meer en meer te merken dat het een kwestie van geen goesting hebben is, om het met een Vlaamsch woord te zeggen.
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
pi_149732039
Oké, ik kom hier nooit overheen. Dan maar een lobotomie. :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_149732080
:r!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 16 februari 2015 @ 22:27:51 #7
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_149744576
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 17:46 schreef Fascination het volgende:
Oké, ik kom hier nooit overheen. Dan maar een lobotomie. :)
Gaat het wel? :{
  dinsdag 17 februari 2015 @ 16:20:25 #8
322957 wip_kip
The award winning onzin-luller
pi_149763660
Hoi, ben ik weer.

Over een paar dagen is het een jaar geleden dat het uit ging.

Ze heeft een nieuwe vriend ontdek ik net op Facebook (ze is niet eens meer mijn FB-vriend). Hier komt het leuke detail: haar nieuwe vriend was altijd een hele goede vriend van mij. Ik snap hier niets van. Teringhond is 't.

Tot zover. Einde bericht.

Over een uur gaat 't vast weer goed :')
pi_149774427
Carnaval s weer geweest. Kwam haar tegen, nam haar in de wc en ben bij haar blijven slapen. We appen nu weer.


Ja ik weet het :')_____! Stomme ik. Ik vind haar nog steeds leuk na alles. Ze mist me ik haar ook. Ik blijf voorlopig even een tijdje vrijgezel denk ik. Ben niet over haar heen duurt nog wel even.

InbeforeBrannagh: ja ik ben een domme lul.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 22:08:05 #10
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_149777124
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:12 schreef Amplifier het volgende:
nam haar in de wc
Wat. :')
pi_149777440
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:08 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Wat. :')
Ja dat..
pi_149777541
Wat een dom gelul. Je hebt haar geneukt, jij mist haar en zij mist jou maar je neemt geen relatie, nee je blijft vrijgezel om te verwerken dat het uit is gegaan. Jezus Christus zeg wat is dit
Fylax is op televisie geweest
pi_149778334
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 22:17 schreef jodelahity het volgende:
Wat een dom gelul. Je hebt haar geneukt, jij mist haar en zij mist jou maar je neemt geen relatie, nee je blijft vrijgezel om te verwerken dat het uit is gegaan. Jezus Christus zeg wat is dit
Ja een relatie werkt niet. Heb bijna 2 jaar met haar gelopen maar ze is 16 en ik 21. Te groot verschil voor nu.
pi_149794395
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:12 schreef Amplifier het volgende:
Carnaval s weer geweest. Kwam haar tegen, nam haar in de wc en ben bij haar blijven slapen. We appen nu weer.

Ja ik weet het :')_____! Stomme ik. Ik vind haar nog steeds leuk na alles. Ze mist me ik haar ook. Ik blijf voorlopig even een tijdje vrijgezel denk ik. Ben niet over haar heen duurt nog wel even.

InbeforeBrannagh: ja ik ben een domme lul.
Ik kan niet kiezen tussen 'hopeloos' of 'treurig' als reactie hierop.
  woensdag 18 februari 2015 @ 19:24:35 #15
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_149802393
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:12 schreef Amplifier het volgende:
Carnaval s weer geweest. Kwam haar tegen, nam haar in de wc en ben bij haar blijven slapen. We appen nu weer.

Ja ik weet het :')_____! Stomme ik. Ik vind haar nog steeds leuk na alles. Ze mist me ik haar ook. Ik blijf voorlopig even een tijdje vrijgezel denk ik. Ben niet over haar heen duurt nog wel even.

InbeforeBrannagh: ja ik ben een domme lul.
InbeforeAmplifier

Ze is zo leuk, en ik weet dat we niet het meest ideale stel zijn, maar we komen steeds weer op elkaars pad terecht. We zijn misschien wel voorbestemd voor elkaar.

Inbefore2020

Ze is zwanger van de tweede, en ik weet het allemaal niet meer. De eerste was al een beetje donkerder dan wijzelf, maar op de echo was al te zien dat deze wel een hele grote piemel had.

Inbefore2025

Ik heb aids, een bochel van het alimentatie betalen en mijn ballen was ik in 2015 al kwijt.
pi_149802550
Ik denk dat ik 6 gooide! Misschien ook wel dubbel 6!

Na maanden "liefdesverdriet" heb ik vandaag een nieuwe date gehad! Had een match met haar op tinder(shame on me), ze woont hier 5 minuten vandaag, heeft dezelfde intresse's als mij, heeft een leuk levensverhaal en veel meegemaakt. Erg leuke meid, nog leuker dan ik verwacht had! Zij vond me ook erg leuk en grappig, ik was gewoon mezelf zoals ik altijd was. Voor het eerst in dik een jaar werd ik weer gewaardeerd door een vrouw om hoe ik zelf ben, lief en grappig, heerlijk gevoel!

Ik heb m'n zelfvertrouwen weer terug, heb me in een jaar niet zo goed gevoeld! Hopelijk komt er nog een vervolgdate want het is een erg leuke, lieve en avontuurlijke meid!

Ze is wel heel anders dan m'n ex, dat is wel nog ff wennen, maar ze is wel leuker! Dus m'n ex, tja, die kan kapot vallen!
pi_149804135
quote:
10s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:24 schreef Brannagh het volgende:

[..]

InbeforeAmplifier

Ze is zo leuk, en ik weet dat we niet het meest ideale stel zijn, maar we komen steeds weer op elkaars pad terecht. We zijn misschien wel voorbestemd voor elkaar.

Inbefore2020

Ze is zwanger van de tweede, en ik weet het allemaal niet meer. De eerste was al een beetje donkerder dan wijzelf, maar op de echo was al te zien dat deze wel een hele grote piemel had.

Inbefore2025

Ik heb aids, een bochel van het alimentatie betalen en mijn ballen was ik in 2015 al kwijt.
:D
pi_149804402
quote:
10s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:24 schreef Brannagh het volgende:

[..]

InbeforeAmplifier

Ze is zo leuk, en ik weet dat we niet het meest ideale stel zijn, maar we komen steeds weer op elkaars pad terecht. We zijn misschien wel voorbestemd voor elkaar.

Inbefore2020

Ze is zwanger van de tweede, en ik weet het allemaal niet meer. De eerste was al een beetje donkerder dan wijzelf, maar op de echo was al te zien dat deze wel een hele grote piemel had.

Inbefore2025

Ik heb aids, een bochel van het alimentatie betalen en mijn ballen was ik in 2015 al kwijt.
Ahahahahaha! _O-

Ik wil je trouwen. ^)

quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 19:28 schreef D190 het volgende:
Ik denk dat ik 6 gooide! Misschien ook wel dubbel 6!

Na maanden "liefdesverdriet" heb ik vandaag een nieuwe date gehad! Had een match met haar op tinder(shame on me), ze woont hier 5 minuten vandaag, heeft dezelfde intresse's als mij, heeft een leuk levensverhaal en veel meegemaakt. Erg leuke meid, nog leuker dan ik verwacht had! Zij vond me ook erg leuk en grappig, ik was gewoon mezelf zoals ik altijd was. Voor het eerst in dik een jaar werd ik weer gewaardeerd door een vrouw om hoe ik zelf ben, lief en grappig, heerlijk gevoel!

Ik heb m'n zelfvertrouwen weer terug, heb me in een jaar niet zo goed gevoeld! Hopelijk komt er nog een vervolgdate want het is een erg leuke, lieve en avontuurlijke meid!

Ze is wel heel anders dan m'n ex, dat is wel nog ff wennen, maar ze is wel leuker! Dus m'n ex, tja, die kan kapot vallen!
Zelfvertrouwen krijgen door een ander is geen zelfvertrouwen. ;)

Maar heel leuk voor je, geniet ervan! :)
pi_149811719
Meestal als het uit is denk je dat je waardeloos bent en niemand je nog wil, ik was in m'n vorige relatie mijn totale zelfvertrouwen kwijt geraakt doordat ik steeds "gekleineerd" werd. Dat is het wel fijn als iemand nu zegt dat je leuk, grappig en lief bent, en het oprecht meent, dat voelt heel fijn! Het gaat de goede kant op voor een volgende date, dat is fijn, want dan voelt het leven net iets beter op 1 of andere manier. Dan krijg je overal net ff meer zin in :)

Wat een vrouw! Veel levenservaring, iets wat ik zelf fijn vind. Ik heb zelf ook veel levenservaring, erg veel mee gemaakt, als je dan iemand vind die ook veel levenservaring hebt dan begrijp je elkaar veel beter, en dat is best fijn, aangezien ik niet echt het idee had dat mijn ex mij op sommige vlakken begreep.

i keep in touch! Thanks everybody!
  donderdag 19 februari 2015 @ 11:44:06 #20
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_149822128
quote:
7s.gif Op woensdag 18 februari 2015 20:11 schreef Gray het volgende:

[..]

Ahahahahaha! _O-

Ik wil je trouwen. ^)

Wat schuift het? ^)
pi_149822269
quote:
17s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:44 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Wat schuift het? ^)
Aids en een buitenechtelijk kind heb ik gehoord haha
  donderdag 19 februari 2015 @ 11:52:51 #22
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_149822367
quote:
99s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:49 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Aids en een buitenechtelijk kind heb ik gehoord haha
Nee, dat levert het op :'( Jij snapt er ook helemaal niets van
pi_149822812
quote:
16s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:52 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Nee, dat levert het op :'( Jij snapt er ook helemaal niets van
ohja las het verkeerd. :@
  donderdag 19 februari 2015 @ 12:16:18 #24
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_149822900
quote:
99s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:11 schreef Amplifier het volgende:

[..]

ohja las het verkeerd. :@
Besef je zelf nou eigenlijk wel dat je echt een ontzettende deus bent? Ik heb echt last van plaatsvervangende schaamte als ik jouw stukjes lees soms :')
pi_149822955
quote:
15s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:16 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Besef je zelf nou eigenlijk wel dat je echt een ontzettende deus bent? Ik heb echt last van plaatsvervangende schaamte als ik jouw stukjes lees soms :')
Ja :@ Ik had toch misschien beter een kloon kunnen aanmaken ;(
  donderdag 19 februari 2015 @ 12:50:06 #26
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_149823702
quote:
99s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:18 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Ja :@ Ik had toch misschien beter een kloon kunnen aanmaken ;(
Misschien wel ja :D

Wat ga je nu doen?
pi_149823965
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 21:12 schreef Amplifier het volgende:
Carnaval s weer geweest. Kwam haar tegen, nam haar in de wc en ben bij haar blijven slapen. We appen nu weer.


Ja ik weet het :')_____! Stomme ik. Ik vind haar nog steeds leuk na alles. Ze mist me ik haar ook. Ik blijf voorlopig even een tijdje vrijgezel denk ik. Ben niet over haar heen duurt nog wel even.

InbeforeBrannagh: ja ik ben een domme lul.
je doet het wel weer typisch op z,n "carnevals". Ik hoop dat je het op zo'n Dixie hebt gedaan.

Het kutte is dat sex na uitgaan van een relatie de slechtste lijm is wat er bestaat.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_149829156
quote:
5s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:50 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Misschien wel ja :D

Wat ga je nu doen?
Haar volledig negeren natuurlijk, om vervolgens volgende maand wéér bij haar in bed te belanden en wéér hier te posten
  donderdag 19 februari 2015 @ 15:57:20 #29
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_149829211
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:55 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Haar volledig negeren natuurlijk, om vervolgens volgende maand wéér bij haar in bed te belanden en wéér hier te posten
Volgens mij moet jij ook even een update plaatsen over je liefdes leven, want ik ben nieuwsgierig :@
pi_149829257
quote:
5s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:50 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Misschien wel ja :D

Wat ga je nu doen?
Geen idee. We appen nog wel ze stuurt fotos van ons naar mij, beetje herinneringen ophalen.
pi_149829349
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:59 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Geen idee. We appen nog wel ze stuurt fotos van ons naar mij, beetje herinneringen ophalen.
Tering, ik heb nog nooit zoveel mn hand tegen mn voorhoofd geslagen als door jouw posts. Je gaat één van de volgende dingen doen:

a) Kies voor jezelf, negeer haar compleet en totaal en zonder excuses als je kuttelefoon
b) Doe gek en neuk haar helemaal de pleures
c) Speel haar spelletje mee en laat je meeslepen in die halve relatiedinges
d) Vraag haar eerlijk wat ze wil

Wat je moet doen is a. Wat je gaat doen is c. Maar dat weten we eigenlijk allemaal al :')
pi_149829390
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:02 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Tering, ik heb nog nooit zoveel mn hand tegen mn voorhoofd geslagen als door jouw posts. Je gaat één van de volgende dingen doen:

a) Kies voor jezelf, negeer haar compleet en totaal en zonder excuses als je kuttelefoon
b) Doe gek en neuk haar helemaal de pleures
c) Speel haar spelletje mee en laat je meeslepen in die halve relatiedinges
d) Vraag haar eerlijk wat ze wil

Wat je moet doen is a. Wat je gaat doen is c. Maar dat weten we eigenlijk allemaal al :')
Het publiek zegt a... Er is toch ook e: doe rustig aan en app normaal? Of is dat er niet .
pi_149829515
quote:
11s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:57 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Volgens mij moet jij ook even een update plaatsen over je liefdes leven, want ik ben nieuwsgierig :@
Nou vooruit. Kleine samenvatting voor de rest:

't Is nu een jaar geleden uitgegaan tussen mij en m'n ex. Lang geprobeerd contact te houden, uit stomme hoop dat ik haar terug kon krijgen. Blind voor het feit dat ze me gedumpt had voor een ander (die ze via mij had leren kennen).

Uiteindelijk de harde stap gezet (lees even goed mee Amp) en al het contact verbroken. Sindsdien langzaam weer mezelf bijeengeraapt. En sinds de zomer gaat het eigenlijk weer helemaal super.

In oktober een leuke meid leren kennen, en sinds november een relatie. Leuke Kerst gehad met mijn familie voor het eerst in 4 jaar, Nieuwjaar met haar vrienden gevierd. Valentijn onze stijl gedaan (aka, thuisblijven, gamen, tv kijken en sex).

Nu focussen op afstuderen (hopelijk over een maand), daarna zien we wel weer!
pi_149829535
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:04 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Het publiek zegt a... Er is toch ook e: doe rustig aan en app normaal? Of is dat er niet .
Dat is c. Maar totdat dat in je hoofdje doordringt noem jij het maar lekker e.
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:11:49 #35
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_149829578
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:09 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Nou vooruit. Kleine samenvatting voor de rest:

't Is nu een jaar geleden uitgegaan tussen mij en m'n ex. Lang geprobeerd contact te houden, uit stomme hoop dat ik haar terug kon krijgen. Blind voor het feit dat ze me gedumpt had voor een ander (die ze via mij had leren kennen).

Uiteindelijk de harde stap gezet (lees even goed mee Amp) en al het contact verbroken. Sindsdien langzaam weer mezelf bijeengeraapt. En sinds de zomer gaat het eigenlijk weer helemaal super.

In oktober een leuke meid leren kennen, en sinds november een relatie. Leuke Kerst gehad met mijn familie voor het eerst in 4 jaar, Nieuwjaar met haar vrienden gevierd. Valentijn onze stijl gedaan (aka, thuisblijven, gamen, tv kijken en sex).

Nu focussen op afstuderen (hopelijk over een maand), daarna zien we wel weer!
Ah, echt leuk voor je. Dat van de relatie had ik gezien ja, hopelijk blijft het goed gaan. En studeer je mooi af! Gaat volgens mij best wel goed met alle mensen van de meet.
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:15:15 #36
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_149829683
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:04 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Het publiek zegt a... Er is toch ook e: doe rustig aan en app normaal? Of is dat er niet .
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:04 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Het publiek zegt a... Er is toch ook e: doe rustig aan en app normaal? Of is dat er niet .
Nee, dat is er niet. Jij vind haar veel te leuk, en je laat haar met je lul hart spelen, dat zie je zelf ook in, anders had je niet zoveel moeite met contact verbreken. En zij gebruikt je wanneer het haar uitkomt.

Als je 'normaal en rustig' gaat appen, wat houdt dat in? Elke avond een update over je dag? Of een 'oh ik mis je zo, wou dat je bij me was xxxx' gesprek? Door dit topic kennen wij jou een beetje. En jij gaat echt keihard weer terug naar haar, om je straks weer te komen melden.

Ze is niet goed voor je, en dat weet jij ook. Alleen ben je nog hartstikke puberaal en is zij makkelijk en bekend, gewillig neukvlees. En toevallig heb je ook nog ergens een chronisch tekort aan liefde en aandacht, wat zij je met kleine porties voert zodat je hongerig blijft en bij haar terug komt.
pi_149829764
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:11 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Ah, echt leuk voor je. Dat van de relatie had ik gezien ja, hopelijk blijft het goed gaan. En studeer je mooi af! Gaat volgens mij best wel goed met alle mensen van de meet.
Yup, en met jou gaat het ook goed van wat ik hier en daar zo lees :)

De enige die ik compleet uit het oog verloren ben van de meet is Aisomont. Geen idee hoe het daarmee gaat.
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:20:07 #38
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_149829810
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:17 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Yup, en met jou gaat het ook goed van wat ik hier en daar zo lees :)

De enige die ik compleet uit het oog verloren ben van de meet is Aisomont. Geen idee hoe het daarmee gaat.
Eigenlijk totaal niet, maar dat maakt niet uit :')

Inderdaad. Ik heb zijn nummer ook niet meer ivm kapotte telefoon. Denk dat het wel oké gaat?
pi_149829909
quote:
15s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:20 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Eigenlijk totaal niet, maar dat maakt niet uit :')
Oh, wat is't?
quote:
Inderdaad. Ik heb zijn nummer ook niet meer ivm kapotte telefoon. Denk dat het wel oké gaat?
Of hij is dood, kan ook.
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:25:14 #40
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_149829945
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:23 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Oh, wat is't?

[..]

Of hij is dood, kan ook.
Mag PM ook? :')
pi_149829961
quote:
15s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:20 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Eigenlijk totaal niet, maar dat maakt niet uit :')

Inderdaad. Ik heb zijn nummer ook niet meer ivm kapotte telefoon. Denk dat het wel oké gaat?
Hee ik dacht van wel.. Wat is er?

Ooh je mag PMen maar denk niet dat iedereen het hoeft te weten zie ik. Ik hoop dat je er bovenopkomt :)
pi_149829968
quote:
7s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:25 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Mag PM ook? :')
Tuurlijk, altijd, maar volgens mij weet ik al (weer) waar je het over hebt. Tenminste, als dat hetzelfde is als je in de WA groep zette.
pi_149829972
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:09 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Nou vooruit. Kleine samenvatting voor de rest:

't Is nu een jaar geleden uitgegaan tussen mij en m'n ex. Lang geprobeerd contact te houden, uit stomme hoop dat ik haar terug kon krijgen. Blind voor het feit dat ze me gedumpt had voor een ander (die ze via mij had leren kennen).

Uiteindelijk de harde stap gezet (lees even goed mee Amp) en al het contact verbroken. Sindsdien langzaam weer mezelf bijeengeraapt. En sinds de zomer gaat het eigenlijk weer helemaal super.

In oktober een leuke meid leren kennen, en sinds november een relatie. Leuke Kerst gehad met mijn familie voor het eerst in 4 jaar, Nieuwjaar met haar vrienden gevierd. Valentijn onze stijl gedaan (aka, thuisblijven, gamen, tv kijken en sex).

Nu focussen op afstuderen (hopelijk over een maand), daarna zien we wel weer!
Mis je haar niet? Zie je nog wel eens fotos van haar?
pi_149830030
quote:
99s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:15 schreef Brannagh het volgende:

[..]


[..]

Nee, dat is er niet. Jij vind haar veel te leuk, en je laat haar met je lul hart spelen, dat zie je zelf ook in, anders had je niet zoveel moeite met contact verbreken. En zij gebruikt je wanneer het haar uitkomt.

Als je 'normaal en rustig' gaat appen, wat houdt dat in? Elke avond een update over je dag? Of een 'oh ik mis je zo, wou dat je bij me was xxxx' gesprek? Door dit topic kennen wij jou een beetje. En jij gaat echt keihard weer terug naar haar, om je straks weer te komen melden.

Ze is niet goed voor je, en dat weet jij ook. Alleen ben je nog hartstikke puberaal en is zij makkelijk en bekend, gewillig neukvlees. En toevallig heb je ook nog ergens een chronisch tekort aan liefde en aandacht, wat zij je met kleine porties voert zodat je hongerig blijft en bij haar terug komt.
Nee rustig appen is: hee, alles goed? Gaat wel oh watdan enz. Niet slijmen maar wel interesse tonen in elkaar.
pi_149830134
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:26 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Mis je haar niet? Zie je nog wel eens fotos van haar?
Ja, ik mis de persoon waar ik destijds verliefd op was. Ik mis de vuile sloerie die me bedroog en haar nieuwe vlam in mijn/ons appartement de hoeken van de kamer liet zien niet.

Ik zag laatst een foto voorbijkomen van een verjaardag van haar zus ofzo waar zij ergens bijstond. Foto gewoon van de facebook tijdlijn gegooid. Klaar ermee.

Het enige waar ik benieuwd naar ben is komende maandag. Dan is namelijk m'n verjaardag, en het zou me niet eens verbazen als ik een mail van d'r krijg. Kreeg een paar maanden terug al eens een cryptische mail van d'r (waar ik overigens niks mee gedaan heb), dus wie weet. Zit er verder niet op te wachten. Zit er meer mee dat m'n vriendin moet werken dit weekend en dus niet samen met haar verjaardag kan vieren :P
pi_149830158
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:28 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Nee rustig appen is: hee, alles goed? Gaat wel oh watdan enz. Niet slijmen maar wel interesse tonen in elkaar.
quote:
99s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:15 schreef Brannagh het volgende:

[..]

[..]

En toevallig heb je ook nog ergens een chronisch tekort aan liefde en aandacht, wat zij je met kleine porties voert zodat je hongerig blijft en bij haar terug komt.
En voor mijn volgende truc...
pi_149830313
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:32 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Ja, ik mis de persoon waar ik destijds verliefd op was. Ik mis de vuile sloerie die me bedroog en haar nieuwe vlam in mijn/ons appartement de hoeken van de kamer liet zien niet.

Ik zag laatst een foto voorbijkomen van een verjaardag van haar zus ofzo waar zij ergens bijstond. Foto gewoon van de facebook tijdlijn gegooid. Klaar ermee.

Het enige waar ik benieuwd naar ben is komende maandag. Dan is namelijk m'n verjaardag, en het zou me niet eens verbazen als ik een mail van d'r krijg. Kreeg een paar maanden terug al eens een cryptische mail van d'r (waar ik overigens niks mee gedaan heb), dus wie weet. Zit er verder niet op te wachten. Zit er meer mee dat m'n vriendin moet werken dit weekend en dus niet samen met haar verjaardag kan vieren :P
Knap van je. Heeft ze nog wat met die gozer?
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:39:19 #48
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_149830381
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:28 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Nee rustig appen is: hee, alles goed? Gaat wel oh watdan enz. Niet slijmen maar wel interesse tonen in elkaar.
Heb je in die Dixie wel genoeg gedaan he. :9
pi_149830468
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:37 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Knap van je. Heeft ze nog wat met die gozer?
Geen idee, boeit mij weinig.
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:45:55 #50
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_149830600
Het beëindigen van een (seksuele) relatie is vooral vervelend als je samen kinderen hebt. Hierdoor ben je namelijk gedwongen te zoeken naar een andere relatievorm, omdat je (in Nederland) automatisch de gezamenlijke voogdij krijgt toegewezen. Daarnaast wíllen de meeste mensen contact met hun kinderen blijven houden, uiteraard, ook nadat het contact met de andere ouder is verstoord.

Als er geen kinderen bij betrokken zijn, dan is het allemaal een stuk eenvoudiger. Je ziet elkaar gewoon nooit meer; dat lijkt mij althans de beste oplossing.
  donderdag 19 februari 2015 @ 17:53:08 #51
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_149832533
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 16:45 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Het beëindigen van een (seksuele) relatie is vooral vervelend als je samen kinderen hebt. Hierdoor ben je namelijk gedwongen te zoeken naar een andere relatievorm, omdat je (in Nederland) automatisch de gezamenlijke voogdij krijgt toegewezen. Daarnaast wíllen de meeste mensen contact met hun kinderen blijven houden, uiteraard, ook nadat het contact met de andere ouder is verstoord.

Als er geen kinderen bij betrokken zijn, dan is het allemaal een stuk eenvoudiger. Je ziet elkaar gewoon nooit meer; dat lijkt mij althans de beste oplossing.
Help gewoon mee Amplifier uit te schelden, want hier heeft niemand iets aan :')
pi_149833166
quote:
16s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:53 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Help gewoon mee Amplifier uit te schelden, want hier heeft niemand iets aan :')
Gemenerd
  donderdag 19 februari 2015 @ 18:19:35 #53
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_149833386
quote:
11s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:12 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Gemenerd
Ik ga je zelf wel verder plagen.

Wat is er nou zo speciaal aan haar? Wat kan ze je bieden?
En wat ziet ze in jou?
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:43:06 #54
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_149836434
quote:
16s.gif Op donderdag 19 februari 2015 17:53 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Help gewoon mee Amplifier uit te schelden, want hier heeft niemand iets aan :')
Ik begrijp niet wat je bedoelt, knul.
pi_149849712
quote:
5s.gif Op donderdag 19 februari 2015 18:19 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Ik ga je zelf wel verder plagen.

Wat is er nou zo speciaal aan haar? Wat kan ze je bieden?
En wat ziet ze in jou?
Ze lacht zo lief, kijkt op een bepaalde manier naar me. Ze is ook heel zorgzaam. Tuurlijk hebben we wel eens ruzie, maar heel vaak snappen we precies wat we nu van elkaar verwachten.

Ze kan de moeder van mijn kinderen worden. Ze is heel lief voor kinderen en gaat in augustus beginnen met de kappersopleiding, om daarna voor haarzelf te beginnen. Ambitie: een eigen kapperszaak.

Ze ziet in mij een leuke lieve zorgzame man die goed met haar familie op kan schieten. Ze ziet in mij toekomstmateriaal.

Ik weet het niet of ik het nog wel wil hoor, maar rustig appen, niet teveel aandacht geven en we zien wel wat er van komt. Het gaat nu in ieder geval beter met me dan wanneer ik geen contact meer zou hebben.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 09:28:12 #56
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_149849860
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:21 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Ze lacht zo lief, kijkt op een bepaalde manier naar me. Ze is ook heel zorgzaam. Tuurlijk hebben we wel eens ruzie, maar heel vaak snappen we precies wat we nu van elkaar verwachten.

Ze kan de moeder van mijn kinderen worden. Ze is heel lief voor kinderen en gaat in augustus beginnen met de kappersopleiding, om daarna voor haarzelf te beginnen. Ambitie: een eigen kapperszaak.

Ze ziet in mij een leuke lieve zorgzame man die goed met haar familie op kan schieten. Ze ziet in mij toekomstmateriaal.

Ik weet het niet of ik het nog wel wil hoor, maar rustig appen, niet teveel aandacht geven en we zien wel wat er van komt. Het gaat nu in ieder geval beter met me dan wanneer ik geen contact meer zou hebben.
Kortom, dat gaat niks worden, of ze moet zo awesome zijn dat ze super exclusief plukjes kan knippen van BN'ers, maar over het algemeen hebben de meeste kappers die rendabel zijn amper inkomsten voor zover ik weet.

Als ze in jou toekomstmateriaal ziet, waarom flirt ze met andere jongens, en spreekt ze daarmee af? (kan ik nog iets van herinneren althans)

Ze is echt piepjong he. Toen ik 15 was wist ik ook zeker dat ik toen met dat vriendje ging trouwen. Vorig jaar net zo hard met mijn ex. Want als je verliefd bent, wil je meestal houden wat je hebt, maar zodra je een mooier stukje gras ziet of weet hoe een relatie wel hoort te gaan, dan is het snel klaar :9

Is dit je eerste relatie?
pi_149850386
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 09:28 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Kortom, dat gaat niks worden, of ze moet zo awesome zijn dat ze super exclusief plukjes kan knippen van BN'ers, maar over het algemeen hebben de meeste kappers die rendabel zijn amper inkomsten voor zover ik weet.

Als ze in jou toekomstmateriaal ziet, waarom flirt ze met andere jongens, en spreekt ze daarmee af? (kan ik nog iets van herinneren althans)

Ze is echt piepjong he. Toen ik 15 was wist ik ook zeker dat ik toen met dat vriendje ging trouwen. Vorig jaar net zo hard met mijn ex. Want als je verliefd bent, wil je meestal houden wat je hebt, maar zodra je een mooier stukje gras ziet of weet hoe een relatie wel hoort te gaan, dan is het snel klaar :9

Is dit je eerste relatie?
Dat is waar, maar een ambitie is nooit verkeerd toch? Ik heb een goede baan en verdien genoeg (naja je kan nooit genoeg verdienen :P ) , dus zij kan dan huisvrouw zijn en ik ben werken.

Ik weet dat ze inderdaad jong is, maar ze doet dit jaar examen en dan is ze klaar voor de kappersopleiding, die ze BBL gaat doen. Dan is ze 17 inmiddels.

Ze flirtte inderdaad met andere jongens, maar dat was pas toen het uit was. Ik heb ook wat meiden leren kennen maar dat was ook niks :{ . Dacht dat ik er klaar voor was maar hou nog teveel van mn ex. Zij kwam daar ook achter, dat ze nog teveel van me hield.

Nee dit is niet mijn eerste relatie, heb al eerder een relatie van een half jaar gehad en een paar kleinere wat niet echt relaties waren. Dit was wel mijn eerste echte liefde waarvan ik zoiets had van: wow *;
pi_149858727
quote:
17s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:44 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Wat schuift het? ^)
30 centimeters uiteraard.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 17:44:59 #59
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_149892667
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 15:15 schreef Gray het volgende:

[..]

30 centimeters uiteraard.
Doe ik het voor :Y
pi_149892924
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:44 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Doe ik het voor :Y
Vóór het huwelijk dan wel, anders is het zonde.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 19:33:31 #61
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_149895746
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:55 schreef Gray het volgende:

[..]

Vóór het huwelijk dan wel, anders is het zonde.
Want elke keer gaat er een centimeter vanaf?
pi_149897199
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 19:33 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Want elke keer gaat er een centimeter vanaf?
Ja, tot je een kort en pittig kapsel hebt. :'(
  zondag 22 februari 2015 @ 15:49:34 #63
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_149920382
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:15 schreef Gray het volgende:

[..]

Ja, tot je een kort en pittig kapsel hebt. :'(
Daar doe ik niet aan hoor. Al is er wel al een stuk vanaf :@ Maar nog steeds langer dan het jouwe gok ik.
pi_149995723
quote:
14s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:49 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Daar doe ik niet aan hoor. Al is er wel al een stuk vanaf :@ Maar nog steeds langer dan het jouwe gok ik.
Gedaan na je laatste break?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:20:15 #65
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150001278
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 16:56 schreef Gray het volgende:

[..]

Gedaan na je laatste break?
Nee, nadat mijn haar drie keer tussen m'n rits was gekomen en ik het ineens beu was.
pi_150003713
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:20 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Nee, nadat mijn haar drie keer tussen m'n rits was gekomen en ik het ineens beu was.
De rits van je laarzen? :@
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:28:37 #67
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150010929
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:12 schreef Amplifier het volgende:

[..]

De rits van je laarzen? :@
Nee, van mijn superskinny jeans :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150012825
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:28 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Nee, van mijn superskinny jeans :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bruine lokken O+ .
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:01:44 #69
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150012913
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Bruine lokken O+ .
Heb ze ingevlochten en liggen nu op nachtkastje, als een dooie rat :9
pi_150012957
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:01 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Heb ze ingevlochten en liggen nu op nachtkastje, als een dooie rat :9
Fap fap...
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:30:38 #71
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150014097
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:02 schreef Gray het volgende:

[..]

Fap fap...
Google even op Hope Solo pussy en dan the fappening.

Snel uitgefapt
pi_150014466
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:30 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Google even op Hope Solo pussy en dan the fappening.

Snel uitgefapt
Heb erger gezien...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:42:59 #73
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150014612
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:38 schreef Gray het volgende:

[..]

Heb erger gezien...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest lachen :D
pi_150014685
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:42 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Ik moest lachen :D
Echt?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:47:19 #75
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150014767
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:45 schreef Gray het volgende:

[..]

Echt?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net de hele middag en avond liggen janken, en nu zijn er heel veel mannen me vrolijk aan het maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150015270
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:47 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Ik heb net de hele middag en avond liggen janken, en nu zijn er heel veel mannen me vrolijk aan het maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 25 februari 2015 @ 00:04:07 #77
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150015512
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:59 schreef Gray het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van roosvicé is zoveel leuker.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 25 februari 2015 @ 01:22:16 #78
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_150017371
Mijn gevoelens voor haar beginnen nu weg te slijten, nu ik geen gelegenheden heb waar ik haar nog kan zien. Ook heb ik roddels gehoord die mijn verdriet ietwat hebben vervangen door verbitterdheid. :{
  woensdag 25 februari 2015 @ 01:26:51 #79
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_150017433
Ik denk dat ik tegen een paar benen ga schoppen, en het is echt niet bedoeld als een ha-ha kijk mij, maar na ruim een half jaar lurken hier, heel veel praten, huilen en alles wat erbij komt ben ik weer samen met mijn ex-ex.

Wel onder het mom van kijken waar het schip strandt en niet met en zonder elkaar kunnen.

Sorry.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 25 februari 2015 @ 01:39:20 #80
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_150017553
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 01:26 schreef houdjemond het volgende:
Ik denk dat ik tegen een paar benen ga schoppen, en het is echt niet bedoeld als een ha-ha kijk mij, maar na ruim een half jaar lurken hier, heel veel praten, huilen en alles wat erbij komt ben ik weer samen met mijn ex-ex.

Wel onder het mom van kijken waar het schip strandt en niet met en zonder elkaar kunnen.

Sorry.
Ik ken je verhaal niet. :@
  woensdag 25 februari 2015 @ 01:54:21 #81
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_150017652
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 01:39 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik ken je verhaal niet. :@
lang verhaal kort;

Gedumpt na bijna 2 jaar via whatsapp ( :') en nee geen kansloze Internet relatie, de plannen om samen te gaan wonen waren aanwezig. ).

Missen van beide kanten kwam toch weer op.

Hoop veranderd, vooral aan mijn kant sinds ik nu op mijzelf (mn zelf, me eiguh, wat een rotwoord) woon, ben een stuk rustiger, volwassen, meer terug naar hoe ik was voor het thuis fout ging wat dus ook in de positieve zin werkt.

Vind het wel heel dubbel om eerlijk te zijn, ben aan de ene kant weer een verliefde puber van 14, en bang dat het nooit word zoals "vroeger" aan de andere kant. -O-
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 25 februari 2015 @ 02:24:36 #82
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_150017895
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 01:54 schreef houdjemond het volgende:

[..]

lang verhaal kort;

Gedumpt na bijna 2 jaar via whatsapp ( :') en nee geen kansloze Internet relatie, de plannen om samen te gaan wonen waren aanwezig. ).

Missen van beide kanten kwam toch weer op.

Hoop veranderd, vooral aan mijn kant sinds ik nu op mijzelf (mn zelf, me eiguh, wat een rotwoord) woon, ben een stuk rustiger, volwassen, meer terug naar hoe ik was voor het thuis fout ging wat dus ook in de positieve zin werkt.

Vind het wel heel dubbel om eerlijk te zijn, ben aan de ene kant weer een verliefde puber van 14, en bang dat het nooit word zoals "vroeger" aan de andere kant. -O-
Maar is hij ook veranderd? Zo ja, dan kan het pas werken. :) En het is juist beter dat het niet meer is als 'vroeger', want hoe het 'vroeger' ging, ging uiteindelijk verkeerd. :) Als jullie allebei twee andere individuen zijn sinds jullie break en de gewrokte gevoelens en onopgeloste problemen weg zijn, dan kan het werken.

Je verhaal geeft me trouwens wel een beetje hoop. :@
pi_150018309
Ik meld mij hier ook maar. 3 maanden geleden gedumpt na een relatie van bijna 4 jaar (mijne hele pubertijd).

3 maanden later. Ik weet echt niet wat ik wil, ik ben ergens blij dat het over is aangezien hij mij de laatste maanden als vuil behandelde maar toch heb ik zoveel pijn. Ook omdat hij gelijk een ander had, wat voor mij duidt op vreemdgaan.
Ik kan niet normaal denken zonder dat het even door mijn hoofd komt zweven, ik kan niet denken aan mijn tijd op de middelbare school want daar kwam hij 100% in voor.

Ik mis echt warmte.
pi_150022827
quote:
15s.gif Op woensdag 25 februari 2015 01:22 schreef Gary_Oak het volgende:
Mijn gevoelens voor haar beginnen nu weg te slijten, nu ik geen gelegenheden heb waar ik haar nog kan zien. Ook heb ik roddels gehoord die mijn verdriet ietwat hebben vervangen door verbitterdheid. :{
Niet zomaar alles geloven wat je hoort he ;)

Maar het gaat nu dus wel wat beter? Da's mooi! :)

quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 01:54 schreef houdjemond het volgende:

[..]

lang verhaal kort;

Gedumpt na bijna 2 jaar via whatsapp ( :') en nee geen kansloze Internet relatie, de plannen om samen te gaan wonen waren aanwezig. ).

Missen van beide kanten kwam toch weer op.

Hoop veranderd, vooral aan mijn kant sinds ik nu op mijzelf (mn zelf, me eiguh, wat een rotwoord) woon, ben een stuk rustiger, volwassen, meer terug naar hoe ik was voor het thuis fout ging wat dus ook in de positieve zin werkt.

Vind het wel heel dubbel om eerlijk te zijn, ben aan de ene kant weer een verliefde puber van 14, en bang dat het nooit word zoals "vroeger" aan de andere kant. -O-
Ik herken dat laatste.. Maar daar kom je vanzelf wel achter, of het weer wordt zoals vroeger. Voor nu moet je er gewoon van genieten.

quote:
17s.gif Op woensdag 25 februari 2015 02:24 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Je verhaal geeft me trouwens wel een beetje hoop. :@
Niet hopen :+

quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 04:40 schreef Venicequeen het volgende:
Ik meld mij hier ook maar. 3 maanden geleden gedumpt na een relatie van bijna 4 jaar (mijne hele pubertijd).

3 maanden later. Ik weet echt niet wat ik wil, ik ben ergens blij dat het over is aangezien hij mij de laatste maanden als vuil behandelde maar toch heb ik zoveel pijn. Ook omdat hij gelijk een ander had, wat voor mij duidt op vreemdgaan.
Ik kan niet normaal denken zonder dat het even door mijn hoofd komt zweven, ik kan niet denken aan mijn tijd op de middelbare school want daar kwam hij 100% in voor.

Ik mis echt warmte.
Vervelend :{ Voor nu is het lastig om erop terug te kijken, maar dit komt vanzelf goed!

Sterkte :*
  woensdag 25 februari 2015 @ 11:05:15 #85
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_150023032
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 10:58 schreef MegaKonijn het volgende:

[..]

Niet zomaar alles geloven wat je hoort he ;)

Maar het gaat nu dus wel wat beter? Da's mooi! :)
Ik twijfel nog of ik het moet verifiëren bij gemeenschappelijke vrienden of het gewoon definitief achter me moet laten. De uitkomst maakt niets uit over wat ik ga doen: ik vertik het om contact op te nemen.
pi_150024390
quote:
15s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:05 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik twijfel nog of ik het moet verifiëren bij gemeenschappelijke vrienden of het gewoon definitief achter me moet laten. De uitkomst maakt niets uit over wat ik ga doen: ik vertik het om contact op te nemen.
Mocht je echt hele idiote dingen horen; gewoon vragen. Verder zou ik het gewoon laten gaan, het is niet belangrijk.
pi_150037738
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 00:04 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Die van roosvicé is zoveel leuker.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tumblr dirty to me, baby. :9

quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 04:40 schreef Venicequeen het volgende:
Ik meld mij hier ook maar. 3 maanden geleden gedumpt na een relatie van bijna 4 jaar (mijne hele pubertijd).

3 maanden later. Ik weet echt niet wat ik wil, ik ben ergens blij dat het over is aangezien hij mij de laatste maanden als vuil behandelde maar toch heb ik zoveel pijn. Ook omdat hij gelijk een ander had, wat voor mij duidt op vreemdgaan.
Ik kan niet normaal denken zonder dat het even door mijn hoofd komt zweven, ik kan niet denken aan mijn tijd op de middelbare school want daar kwam hij 100% in voor.

Ik mis echt warmte.
Koop een leuke knuffel voor jezelf en geef jezelf tijd. Sluit je af voor alles wat met hem te maken heeft en maak je niet druk om vreemdgaan, want het is nu uit. En als hij je na al die tijd samen zo behandeld heeft, dan verdient ie je niet.

Sterkte. :)

quote:
15s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:05 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik twijfel nog of ik het moet verifiëren bij gemeenschappelijke vrienden of het gewoon definitief achter me moet laten. De uitkomst maakt niets uit over wat ik ga doen: ik vertik het om contact op te nemen.
Achter je laten, je hoeft niets meer met haar te maken te hebben.
  donderdag 26 februari 2015 @ 05:00:26 #88
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_150056989
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 11:48 schreef MegaKonijn het volgende:

[..]

Mocht je echt hele idiote dingen horen; gewoon vragen. Verder zou ik het gewoon laten gaan, het is niet belangrijk.
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:35 schreef Gray het volgende:

[..]

Tumblr dirty to me, baby. :9

[..]

Koop een leuke knuffel voor jezelf en geef jezelf tijd. Sluit je af voor alles wat met hem te maken heeft en maak je niet druk om vreemdgaan, want het is nu uit. En als hij je na al die tijd samen zo behandeld heeft, dan verdient ie je niet.

Sterkte. :)

[..]

Achter je laten, je hoeft niets meer met haar te maken te hebben.
Ja, ik vraag het als ze toevallig het gespreksonderwerp wordt. Heb geen zin meer om oude wonden open te halen.

Wat mis ik haar als ik een tijdje alleen ben en niemand me appt. -O-
  donderdag 26 februari 2015 @ 09:50:24 #89
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150059351
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00132798/

Deze knuffel, maar dan in het groot, is het ideale troostmiddel. Ongeveer de helft van mijzelf van kop tot staart en superzacht O+

Volgens mij gaat het nu ook behoorlijk de verkeerde kant op met huidige vriend. Heb veel problemen met mezelf en thuissituatie, en ik krijg van zijn kant alleen maar verwijten dat ik me aanstel. Mis hem ook totaal niet, en beantwoord zijn berichtjes als laatste, of lees ze, vergeet ze, en krijg dan een aantal boze een paar uur later :@ Alleen kan ik nu geen extra stress gebruiken als hij me ineens gaat stalken enzo. Bah. Hij is zo leuk, alleen het empathisch vermogen van een aardappel.
pi_150062489
Ik heb mijn ex leren kennen bij mijn vorige bedrijf, was een directe collega. We kregen iets in november 2013 maar hij wilde zich uiteindelijk niet vastleggen en we zijn in oktober vorig jaar uit elkaar gegaan.

Ik werk nu ergens anders en zie hem nooit meer, heb zijn telefoonnummer gewist en alles wat me deed denken aan hem. Het gaat goed met me, ik denk nog wel veel aan hem maar dat is iets dat langzaam zal slijten, dat weet ik.

Ik heb zo nu en dan wel nog contact met een andere ex collega omdat we het gewoon goed kunnen vinden met elkaar. Ik hoor nooit wat van hem over mijn ex en dat vind ik wel prima want dat is voor mij toch een stuk makkelijker.

Echter schrijft hij in zijn laatste mail dat mijn ex weggaat bij dat bedrijf en dat het vandaag zijn laatste dag is. En ik ben bijna weer compleet terug bij af... heb pijn in mijn buik, chagrijnig. Ik wil niet aan hem denken maar doe het automatisch toch.

Bleg
Wie niet gek is, is saai.
  donderdag 26 februari 2015 @ 14:49:57 #91
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_150068355
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 11:53 schreef Kersje88 het volgende:
Ik heb mijn ex leren kennen bij mijn vorige bedrijf, was een directe collega. We kregen iets in november 2013 maar hij wilde zich uiteindelijk niet vastleggen en we zijn in oktober vorig jaar uit elkaar gegaan.

Ik werk nu ergens anders en zie hem nooit meer, heb zijn telefoonnummer gewist en alles wat me deed denken aan hem. Het gaat goed met me, ik denk nog wel veel aan hem maar dat is iets dat langzaam zal slijten, dat weet ik.

Ik heb zo nu en dan wel nog contact met een andere ex collega omdat we het gewoon goed kunnen vinden met elkaar. Ik hoor nooit wat van hem over mijn ex en dat vind ik wel prima want dat is voor mij toch een stuk makkelijker.

Echter schrijft hij in zijn laatste mail dat mijn ex weggaat bij dat bedrijf en dat het vandaag zijn laatste dag is. En ik ben bijna weer compleet terug bij af... heb pijn in mijn buik, chagrijnig. Ik wil niet aan hem denken maar doe het automatisch toch.

Bleg
Never dip your pen in the company ink.
pi_150069138
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:49 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Never dip your pen in the company ink.
Ja dat weet ik nu... Maar goed dat is achteraf gepraat natuurlijk. Ben overigens niet weggegaan door hem.
Wie niet gek is, is saai.
  donderdag 26 februari 2015 @ 15:29:33 #93
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_150069837
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:11 schreef Kersje88 het volgende:

[..]

Ja dat weet ik nu... Maar goed dat is achteraf gepraat natuurlijk. Ben overigens niet weggegaan door hem.
Ik zie dat je relatie pas een maand of vier geleden is beëindigd. Dan is het niet zo vreemd dat je daar nog een beetje buikpijn van krijgt. Maar dat gaat vanzelf voorbij en op enig moment komt er wel weer een nieuwe liefde in je leven.
pi_150070317
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:29 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ik zie dat je relatie pas een maand of vier geleden is beëindigd. Dan is het niet zo vreemd dat je daar nog een beetje buikpijn van krijgt. Maar dat gaat vanzelf voorbij en op enig moment komt er wel weer een nieuwe liefde in je leven.
Ja precies, dat weet ik ook wel gelukkig. Het komt wel weer en dat het nu even niet gaat is ook ok, heb genoeg andere leuke dingen te doen. Dat denken aan hem zal ook steeds minder worden met de tijd, alleen nu was het even heel erg kut omdat ik het totaal niet verwachtte.
Wie niet gek is, is saai.
pi_150072505
quote:
99s.gif Op donderdag 26 februari 2015 05:00 schreef Gary_Oak het volgende:
Wat mis ik haar als ik een tijdje alleen ben en niemand me appt.
Je mist mensen omdat je eenzaam bent. Door middel van haar plak je daar een gezicht op.
pi_150073341
quote:
3s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:24 schreef Gray het volgende:

[..]

Je mist mensen omdat je eenzaam bent. Door middel van haar plak je daar een gezicht op.
Hmm, interessante theorie.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_150073410
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:40 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hmm, interessante theorie.
Dat is wat ik tussen de regels doorlees tenminste.
  donderdag 26 februari 2015 @ 16:47:12 #98
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_150073677
quote:
3s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:24 schreef Gray het volgende:

[..]

Je mist mensen omdat je eenzaam bent. Door middel van haar plak je daar een gezicht op.
Ik ben de laatste maanden ook heel erg eenzaam. De mensen met wie ik afspreek, kan ik op één hand tellen. En het aantal ontmoetingen in januari ook. :') Godver, glij door dit gedoe nog eens terug in een depressie. :r
  vrijdag 27 februari 2015 @ 07:56:07 #99
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150100720
quote:
15s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:47 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik ben de laatste maanden ook heel erg eenzaam. De mensen met wie ik afspreek, kan ik op één hand tellen. En het aantal ontmoetingen in januari ook. :') Godver, glij door dit gedoe nog eens terug in een depressie. :r
Zijn meer mensen die hier last van hebben. Had het er gister even over met yats, maar misschien dat het een ideetje is om (weer) een meet te houden, als hier interesse voor is? Mid-maart ofzo.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 12:37:49 #100
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_150108200
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 07:56 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Zijn meer mensen die hier last van hebben. Had het er gister even over met yats, maar misschien dat het een ideetje is om (weer) een meet te houden, als hier interesse voor is? Mid-maart ofzo.
Ik vind meets eng. :@ Ben meer een 1-op-1-persoon. :@
pi_150109249
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 07:56 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Zijn meer mensen die hier last van hebben. Had het er gister even over met yats, maar misschien dat het een ideetje is om (weer) een meet te houden, als hier interesse voor is? Mid-maart ofzo.
Mag ik dan ook komen :@
  vrijdag 27 februari 2015 @ 21:06:25 #102
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150124723
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 12:37 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik vind meets eng. :@ Ben meer een 1-op-1-persoon. :@
Dan doe je oogkleppen op en praat je met 1 persoon tegelijk :)
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 13:14 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Mag ik dan ook komen :@
Ja, ik wil wel eens weten hoe jij bent. 12 werkdagen na de meet krijg je wel een psychologisch rapport thuisgestuurd :9
pi_150126408
quote:
16s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 21:06 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Dan doe je oogkleppen op en praat je met 1 persoon tegelijk :)

[..]

Ja, ik wil wel eens weten hoe jij bent. 12 werkdagen na de meet krijg je wel een psychologisch rapport thuisgestuurd :9
Haha heb je daar 12 dagen voor nodig?! Ben je vrij snel achter toch :D Ik ben echt een sukkel in de liefde maar verder ben ik gewoon normaal......hoop ik
  vrijdag 27 februari 2015 @ 21:50:21 #104
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150126734
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 21:42 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Haha heb je daar 12 dagen voor nodig?! Ben je vrij snel achter toch :D Ik ben echt een sukkel in de liefde maar verder ben ik gewoon normaal......hoop ik
Weet je hoeveel ik moet noteren :X
pi_150127214
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 21:50 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Weet je hoeveel ik moet noteren :X
Sssst

Ben je in het echt ook zo gemeen tegen me of proberen we het opnieuw :D
  vrijdag 27 februari 2015 @ 22:05:59 #106
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150127455
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 22:00 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Sssst

Ben je in het echt ook zo gemeen tegen me of proberen we het opnieuw :D
Ik ben ontzettend verlegen, maar vanachter mijn laptop ben ik een heldin op bloemetjessokken :D

Kat uit de boom kijken enzo.

Vorige meet waren de mannen ruim in de meerderheid, en dat vind ik stiekem niet zo gemakkelijk. Mannen zijn leuk, maar zoveel bij elkaar niet. :')
pi_150127587
quote:
4s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 22:05 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Ik ben ontzettend verlegen, maar vanachter mijn laptop ben ik een heldin op bloemetjessokken :D

Kat uit de boom kijken enzo.

Vorige meet waren de mannen ruim in de meerderheid, en dat vind ik stiekem niet zo gemakkelijk. Mannen zijn leuk, maar zoveel bij elkaar niet. :')
Haha. Komt wel goed dan. Ik stel me netjes voor maar ben ook een verlegen persoon :o
  vrijdag 27 februari 2015 @ 22:43:30 #108
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_150128966
quote:
16s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 21:06 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Dan doe je oogkleppen op en praat je met 1 persoon tegelijk :)

[..]

Ja, ik wil wel eens weten hoe jij bent. 12 werkdagen na de meet krijg je wel een psychologisch rapport thuisgestuurd :9
Maar mensen kijken naar me! :'( Ben ik te verlegen voor! :'(
  vrijdag 27 februari 2015 @ 22:46:33 #109
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150129108
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 22:43 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Maar mensen kijken naar me! :'( Ben ik te verlegen voor! :'(
Dan doe je een zak over je hoofd? Valt er weinig te zien.
  vrijdag 27 februari 2015 @ 22:55:34 #110
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_150129535
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 22:46 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Dan doe je een zak over je hoofd? Valt er weinig te zien.
Waarom doe je zo gemeen?
pi_150130409
quote:
8s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 22:55 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Waarom doe je zo gemeen?
Jij komt toch ook. :) wij zullen Brannagh wel even wat laten zien haha

Heldin op bloemetjessokken
  zaterdag 28 februari 2015 @ 08:39:28 #112
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150137582
quote:
8s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 22:55 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Waarom doe je zo gemeen?
Er is echt niks om bang voor te zijn, en als je dat wel bent, dan ga je verkleed. Wachten we tot eind oktober :D

De gemiddelde fokker of fokster is echt geen fotomodel, dat weten we allemaal inmiddels. En die 30 centimeter hoef je al helemaal niet te bewijzen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/
  zaterdag 28 februari 2015 @ 23:24:49 #113
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_150162806
Dacht je dat je het ergste na ruim 4 maanden wel gehad hebt ... heeft ze een vriend ...

... ;(
pi_150171385
quote:
4s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 22:05 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Ik ben ontzettend verlegen, maar vanachter mijn laptop ben ik een heldin op bloemetjessokken :D

Kat uit de boom kijken enzo.

Vorige meet waren de mannen ruim in de meerderheid, en dat vind ik stiekem niet zo gemakkelijk. Mannen zijn leuk, maar zoveel bij elkaar niet. :')
Ik zal me nooit excuseren voor mijn mannelijkheid.
  zondag 1 maart 2015 @ 21:23:49 #115
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150193613
quote:
6s.gif Op zondag 1 maart 2015 10:11 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik zal me nooit excuseren voor mijn mannelijkheid.
Ach lieverd, maar daar hoef je je ook helemaal niet voor te schamen. Maar die trenchcoat zelf, dáár ligt het probleem.
pi_150197362
quote:
10s.gif Op zondag 1 maart 2015 21:23 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Ach lieverd, maar daar hoef je je ook helemaal niet voor te schamen. Maar die trenchcoat zelf, dáár ligt het probleem.
Moet ik die uitdoen zeker. Perv.
pi_150207246
Zie iedereen bang zijn van kleine Brannagh :D

Meet zou leuk zijn (ook al post ik niet heel veel meer, maar dat lijkt me een goed teken), weet alleen niet of mid-maart me goed uit zou komen.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 07:02:56 #118
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150239063
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:32 schreef Inaithnir het volgende:
Zie iedereen bang zijn van kleine Brannagh :D

Meet zou leuk zijn (ook al post ik niet heel veel meer, maar dat lijkt me een goed teken), weet alleen niet of mid-maart me goed uit zou komen.
Ik ben heul niet klein :'(

Ja, hoe gaat het met je afstuderen?
pi_150243259
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 07:02 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Ik ben heul niet klein :'(
Klein maar fijn :*
quote:
Ja, hoe gaat het met je afstuderen?
Gaat wel ok, mijn prof wil alleen niet antwoorden op mijn mails :{
  dinsdag 3 maart 2015 @ 12:18:25 #120
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150244638
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 11:31 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Klein maar fijn :*

[..]

Gaat wel ok, mijn prof wil alleen niet antwoorden op mijn mails :{
Misschien moet je vanavond even naast zijn/haar bed gaan staan, dat kan werken :)
  dinsdag 3 maart 2015 @ 14:14:02 #121
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_150248228
Nou, zondag mijn ex verteld dat ik niet meer verliefd op haar ben. We hadden afgesproken te gaan wandelen met mijn zusje, en ze keek me de hele tijd aan. Ik voel niks meer.

Ze werd boos :') ik voel me echt opgelucht :) Ben ook niet meer 24/7 met haar bezig.
pi_150249312
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:14 schreef Amplifier het volgende:
Nou, zondag mijn ex verteld dat ik niet meer verliefd op haar ben. We hadden afgesproken te gaan wandelen met mijn zusje, en ze keek me de hele tijd aan. Ik voel niks meer.

Ze werd boos :') ik voel me echt opgelucht :) Ben ook niet meer 24/7 met haar bezig.
En... start de klok!

Kijk volgende maand naar het vervolg!
  dinsdag 3 maart 2015 @ 22:29:02 #123
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_150265360
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:14 schreef Amplifier het volgende:
Nou, zondag mijn ex verteld dat ik niet meer verliefd op haar ben. We hadden afgesproken te gaan wandelen met mijn zusje, en ze keek me de hele tijd aan. Ik voel niks meer.

Ze werd boos :') ik voel me echt opgelucht :) Ben ook niet meer 24/7 met haar bezig.
Hoelang duurde het in totaal voordat je niet meer verliefd werd?
  woensdag 4 maart 2015 @ 10:15:09 #124
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_150274989
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:29 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Hoelang duurde het in totaal voordat je niet meer verliefd werd?
1,5 maand nadat het uit was.
  woensdag 4 maart 2015 @ 10:15:34 #125
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_150274997
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:48 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

En... start de klok!

Kijk volgende maand naar het vervolg!
Is dit positief of negatief bedoeld. :@
pi_150282955
quote:
99s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:15 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Is dit positief of negatief bedoeld. :@
Komen we vanzelf achter! :P
  woensdag 4 maart 2015 @ 14:46:03 #127
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_150283053
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:43 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Komen we vanzelf achter! :P
Dat is gemeen haha :@

Wanneer een meet? :)
pi_150370844
Ah.. Ik herinner me nog de tijd dat ik hier elke uur iets plaatste omdat ik zo gebroken was.. Damn :"D
XO till we overdose
  vrijdag 6 maart 2015 @ 22:55:12 #129
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_150371971
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 22:27 schreef ovoxo het volgende:
Ah.. Ik herinner me nog de tijd dat ik hier elke uur iets plaatste omdat ik zo gebroken was.. Damn :"D
Nu niet meer dus :) Way to go!
pi_150372525
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 22:55 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Nu niet meer dus :) Way to go!
Gelukkig niet! Haha. Wel iets grappigs: de ex waar ik toen zo veel liefdesverdriet over had, daar woon ik nu samen mee. :+ Dus, mensen, alles kan nog gebeuren.. Voor mij leek het een gesloten deur met 100 sloten, maar blijkbaar vindt liefde altijd z'n weg. O+
XO till we overdose
  vrijdag 6 maart 2015 @ 23:23:07 #131
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_150373120
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 23:08 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Gelukkig niet! Haha. Wel iets grappigs: de ex waar ik toen zo veel liefdesverdriet over had, daar woon ik nu samen mee. :+ Dus, mensen, alles kan nog gebeuren.. Voor mij leek het een gesloten deur met 100 sloten, maar blijkbaar vindt liefde altijd z'n weg. O+
Dat kan inderdaad nog. :)
pi_150382890
Ik ben weer "terug bij af". Ik voelde me de laatste 2 weken goed maar nu weer een stuk minder. Het herstel van de operatie gaat niet zoals ik verwacht had, heb nog vrij veel last van m'n buik. En dat meisje waar ik laatst een date mee had laat ook bijna niks meer van haar horen, ondanks dat we het er beide over eens waren dat het erg gezellig was enzo, vrouwen je kan er nooit iets van begrijpen.

Ik zit nog steeds, na ruim een half jaar dat ik s'avonds aan m'n ex denk, gewoon omdat ze me gekwetst heeft en ik me gebruikt voel, ik denk steeds na over hoe ik iets kan zeggen om haar kut te laten voelen. Ik wil gewoon weer goed slapen, ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar het lukt niet. Ik zit al 4,5 maand in de ziektewet, ik hoop snel weer aan het werk te kunnen zodat ik afleiding heb. Een week is leuk thuis, 2 weken wordt vervellend maar zo lang is echt super kut!

Ik mis een maatje waarmee je leuke dingen kunt doen wat je niet met vrienden gaat doen, en ik mis een goede vriendin, waar je dingen mee kunt bespreken wat je met je vrienden niet zo snel doet.

Ik probeer nu een hoop afleiding te zoeken, ik ben een beetje aan het proberen en zoeken hoe ik een ZZPer kan worden, en op de sportschool ff sportief doen en revalideren, met vrienden elk weekend op stap. De laatste maanden doe ik het op die manier, maar ik kom maar niet vooruit met het vergeten van m'n ex. Elke keer dat ik het met haar een plekje heb gegeven zie ik haar weer ergens |:( Afgelopen weekend in de kroeg samen met haar "ex-nieuwe vriend", pfff ik wordt er gek van!
  zaterdag 7 maart 2015 @ 15:15:30 #133
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_150385883
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 23:08 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Gelukkig niet! Haha. Wel iets grappigs: de ex waar ik toen zo veel liefdesverdriet over had, daar woon ik nu samen mee. :+ Dus, mensen, alles kan nog gebeuren.. Voor mij leek het een gesloten deur met 100 sloten, maar blijkbaar vindt liefde altijd z'n weg. O+
O+
pi_150419081
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 23:08 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Gelukkig niet! Haha. Wel iets grappigs: de ex waar ik toen zo veel liefdesverdriet over had, daar woon ik nu samen mee. :+ Dus, mensen, alles kan nog gebeuren.. Voor mij leek het een gesloten deur met 100 sloten, maar blijkbaar vindt liefde altijd z'n weg. O+
Zeg dat nou niet, niet met Amplifier hier! ;(

Nee grapje, heel leuk voor je, het allerbeste toegewenst :)
pi_150420479
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 23:08 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Gelukkig niet! Haha. Wel iets grappigs: de ex waar ik toen zo veel liefdesverdriet over had, daar woon ik nu samen mee. :+ Dus, mensen, alles kan nog gebeuren.. Voor mij leek het een gesloten deur met 100 sloten, maar blijkbaar vindt liefde altijd z'n weg. O+
Wanhoop ook.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 8 maart 2015 @ 16:06:28 #136
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150420876
Kreeg vanochtend ineens het voorstel van mijn vriend (SURPRISE: nu ex-vriend) om allebei 10kg af te gaan vallen, voor 30 juni. Ik las het, lachte, maakte een grapje, maar hij was serieus. Toevallig ga ik volgende week intern voor behandeling van mijn eetstoornis, maar dat was hij even 'vergeten'. :')

Ja. Dat was het dus. Nu even op mezelf focussen, weer gezond worden in mijn hoofd en in mijn velletje en hopelijk nog eindexamens halen. Kans acht ik zelf niet zo groot, want er gebeurt nu zoveel tegelijk dat ik met een glimlach mijn eigen strot door zou willen snijden, maar zou wel mooi zijn.
pi_150421913
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:06 schreef Brannagh het volgende:
Kreeg vanochtend ineens het voorstel van mijn vriend (SURPRISE: nu ex-vriend) om allebei 10kg af te gaan vallen, voor 30 juni. Ik las het, lachte, maakte een grapje, maar hij was serieus. Toevallig ga ik volgende week intern voor behandeling van mijn eetstoornis, maar dat was hij even 'vergeten'. :')

Ja. Dat was het dus. Nu even op mezelf focussen, weer gezond worden in mijn hoofd en in mijn velletje en hopelijk nog eindexamens halen. Kans acht ik zelf niet zo groot, want er gebeurt nu zoveel tegelijk dat ik met een glimlach mijn eigen strot door zou willen snijden, maar zou wel mooi zijn.
10 kilo afvallen... Die kerel houdt zeker niet van booty. Big Brannagh booty, de best. Assworship, to the rim en beyond! _O_
  zondag 8 maart 2015 @ 16:39:56 #138
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150422069
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:35 schreef Gray het volgende:

[..]

10 kilo afvallen... Die kerel houdt zeker niet van booty. Big Brannagh booty, de best. Assworship, to the rim en beyond! _O_
_O-

Zo big is ie niet, maar hij heeft volgens mij echt een modellen-look in zijn hoofd waar hij niet vanaf wil wijken. En natuurlijk wil ik ook met Doutzen op de catwalk en nagekeken worden om mijn superskinny benen, maar dat zit er nu eenmaal niet in.

Heb afgelopen jaren op heel veel manieren gedieet, en ik kan het niemand aanraden. Wil altijd iemand pleasen met mijzelf, en op de een of andere manier heb ik dan het idee dat ik heel dun moet zijn. Is niet zo, pas prima in maatje 36, maar dat merk ik pas als ik anderen op mijn giga vetrol wil wijzen en hij ineens verdwenen is.

Maar ben echt blij met jullie. Klinkt heel gay, maar jullie maken me aan het lachen en jullie doen niet zo stom. O+
pi_150422192
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:39 schreef Brannagh het volgende:

[..]

_O-

Zo big is ie niet, maar hij heeft volgens mij echt een modellen-look in zijn hoofd waar hij niet vanaf wil wijken. En natuurlijk wil ik ook met Doutzen op de catwalk en nagekeken worden om mijn superskinny benen, maar dat zit er nu eenmaal niet in.
Skinny benen. :{w

quote:
Heb afgelopen jaren op heel veel manieren gedieet, en ik kan het niemand aanraden. Wil altijd iemand pleasen met mijzelf, en op de een of andere manier heb ik dan het idee dat ik heel dun moet zijn. Is niet zo, pas prima in maatje 36, maar dat merk ik pas als ik anderen op mijn giga vetrol wil wijzen en hij ineens verdwenen is.
Streef naar de beste versie van jezelf, voor jezelf. Dus goed zorgen voor jezelf, en jezelf modelleren via sport en gezond eten en slapen. En lezen, want een mooi brein is zeer sexy.

quote:
Maar ben echt blij met jullie. Klinkt heel gay, maar jullie maken me aan het lachen en jullie doen niet zo stom. O+
Homo.
pi_150422680
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:43 schreef Gray het volgende:

[..]

Skinny benen. :{w

Dit
quote:
Homo.
En dit.

Alles komt goed Brannagh, gewoon even een paar maandjes lekker 'ikkeikkeikke' doen :*
  zondag 8 maart 2015 @ 17:02:50 #141
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150422866
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:43 schreef Gray het volgende:

[..]

Skinny benen. :{w

[..]

Streef naar de beste versie van jezelf, voor jezelf. Dus goed zorgen voor jezelf, en jezelf modelleren via sport en gezond eten en slapen. En lezen, want een mooi brein is zeer sexy.

[..]

Homo.
Mijn benen zijn perfect. Kan er uren op lopen, met of zonder hakken.

Beste versie van mezelf doe ik heel hard mijn best voor. En het gaat lukken. Heb de hulptroepen ingeschakeld, en ze gaan me helpen. Lezen komt ná de examens, maar mijn brein is mooi én sexy.

Lesbo :*

quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 16:58 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Dit

[..]

En dit.

Alles komt goed Brannagh, gewoon even een paar maandjes lekker 'ikkeikkeikke' doen :*
Ga ik doen :) De rest van het jaar zeker. Heb mezelf beloofd dat dit een topjaar zou worden, en beloftes moet je waar maken uiteraard.
pi_150422951
quote:
17s.gif Op zondag 8 maart 2015 17:02 schreef Brannagh het volgende:

Ga ik doen :) De rest van het jaar zeker. Heb mezelf beloofd dat dit een topjaar zou worden, en beloftes moet je waar maken uiteraard.
Inderdaad, anders komen we je opzoeken! oO/ o|O ~O>
pi_150422974
quote:
17s.gif Op zondag 8 maart 2015 17:02 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Mijn benen zijn perfect. Kan er uren op lopen, met of zonder hakken.
Yes.

quote:
Beste versie van mezelf doe ik heel hard mijn best voor. En het gaat lukken. Heb de hulptroepen ingeschakeld, en ze gaan me helpen. Lezen komt ná de examens, maar mijn brein is mooi én sexy.
That's a good bitch.

quote:
Lesbo :*
Onzin, ik eet aars.

quote:
[..]

Ga ik doen :) De rest van het jaar zeker. Heb mezelf beloofd dat dit een topjaar zou worden, en beloftes moet je waar maken uiteraard.
Of op zijn minst je best voor doen. ;)
pi_150424821
quote:
15s.gif Op zondag 8 maart 2015 15:52 schreef Gray het volgende:

[..]

Wanhoop ook.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is waar, maar laten we dat achterwege houden. :*
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 14:56 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Zeg dat nou niet, niet met Amplifier hier! ;(

Nee grapje, heel leuk voor je, het allerbeste toegewenst :)
Oei, sorry (denk ik?). Ik ken niemand in dit topic, dus ik weet niet zo goed waar ik wel of niet op moet letten.. En bedankt! :D
XO till we overdose
pi_150424865
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 17:56 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Is waar, maar laten we dat achterwege houden. :*

[..]

Oei, sorry (denk ik?). Ik ken niemand in dit topic, dus ik weet niet zo goed waar ik wel of niet op moet letten.. En bedankt! :D
Opletten hoeft nooit, oppassen altijd. ;)
  maandag 9 maart 2015 @ 07:51:34 #146
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150450296
Ik heb in weken niet zo lekker geslapen O+
  dinsdag 10 maart 2015 @ 01:50:15 #147
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_150485961
quote:
99s.gif Op maandag 9 maart 2015 07:51 schreef Brannagh het volgende:
Ik heb in weken niet zo lekker geslapen O+
Mag ik met je lepelen? :'(
  dinsdag 10 maart 2015 @ 07:02:27 #148
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150486736
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 01:50 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Mag ik met je lepelen? :'(
Nee, ik ben een zelfstandig mens
  dinsdag 10 maart 2015 @ 08:03:19 #149
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150487157
Had het al in het groepsgesprek gegooid, maar doe het hier nog een keertje met verdere analyse van mezelf (?) of het issue waar ik eigenlijk in elke date situatie tegenaan loop.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar komt dan het eerste ding. Nee, ik heb totaal geen problemen met de rekening betalen, als het maar om en om is, 50/50. Maar als iemand mij uitnodigt om ergens te gaan eten, mag ik dan verwachten dat hij (/zij) de rekening voor zijn(/haar) part neemt? Of is dat brutaal? In ieder geval, na zo'n uitnodiging kies ik iets wat niet in de duurste categorie valt en laat ik het bij een gerecht. Voor of hoofd, met een à twee drankjes. Dat is voor mij genoeg, en ook netjes als je niet zelf hoeft te betalen.

Echter, DFM had de gewoonte om constant drinken in zijn hand te willen hebben, en zijn eetlust uitte zich in drie gerechten. Met als afsluiter een Irish Coffee. En toen de rekening kwam, zei hij doodleuk dat zijn card al een keer geweigerd was vandaag en hij dus voor de volgende keer wel geld van zijn spaarrekening zou halen. Lief als ik ben, heb ik betaald, maar dat was écht een enorme aanslag op mijn eigen spaargeld, aangezien ik nu zelf ook krap zit ivm rare thuissituatie.

En oké: Dit kan iedereen gebeuren. Dat je inderdaad een keertje krap komt te zitten met geld, en dan aan je vriend/vriendin vraagt te betalen. Maar dan zeg je toch dankjewel, of betaal je de volgende keer tenminste?

Dat gebeurde niet. En het is echt best vaak geweest dat hij dan laat aankwam op station, ik eten voor hem had gefixt en hij dat dan heel droog aannam en niet bedankte. Op zo'n moment klaag ik daar over bij mijn vriendinnen en moeder, maar laat ik het op het moment zelf van me afglijden, omdat ik niet zo'n zeikerd wil zijn.

Achteraf, dus, gisteren, maakte mijn moeder zo'n opmerking dat als hij die sweater die hij hier heeft laten liggen per se terug wil hebben in Brussel, ik 'de halve' rekening aan hem moet presenteren, minus de helft van de kosten die hij eventueel aan mij gehad heeft.


1: Moet ik dit serieus doen of is het kinderachtig?
2: Zo ja, hoe?
3: Zo nee, zie mijn gezeik over materialisme


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn vorige ietwat serieuzere relatie had ik altijd gezeik van hem dat ik zo materialistisch was. DFM ook trouwens. En ik snap er eigenlijk weinig van, want wat is nou materialisme? Dat je meer waarde hecht aan het Hästens matras waar je op neukt dan om de persoon zelf, toch? Of dat je alleen mensen date met een iPhone 6 plus, want de gewone 6 is gewoon kansloos. Paupers.

Ben van mezelf echt te attent bijna, en heb voor mensen die dichtbij mij staan altijd wat extra's over. Denk aan een kaartje als er iets achterlijks gebeurd, doos autodrop bij rijbewijs, cadeautje dat ik toevallig in die ene winkel zag staan en écht iets vind voor de persoon in kwestie, dat soort dingen. Alleen krijg ik zelden hetzelfde gebaar terug, zelfs op mijn verjaardag mag ik blij zijn als ik een whatsappje krijg.

Doe ik trouwens ook niet bij de eerste, tweede of derde date, pas nadat het balletje echt is gaan rollen en het zo uitkomt. Alleen baal ik dan wel als ik in een langere relatie zelfs op mijn verjaardag geen 'spontaan' cadeautje krijg van degene waar ik al een halfjaar regelmatig mee in bed lig en die zegt dat hij van me houdt. wat ook bullshit is, maar oke. En bloemen. Waarom is de romantiek zo dood?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naast alle andere dingen waar relaties op stuk kunnen lopen krijg ik dit vaak als feedback. Dat ik te gefocust ben op geld en spullen. En er zit ongetwijfeld een kern van waarheid in, maar ben ik nu serieus een geldwolf en een materialistisch mormel?

Wat een gewauwel op de vroege ochtend, sorry daarvoor. #woestenijstyle
pi_150490289
Ik vind nog steeds dat je het gewoon moet doen, en nee, dat is niet materialistisch, dat is gewoon jouw geld. Als het nu een tientje was, mwoah, maar het gaat hier om wel aardig wat.

Ik zou hem gewoon een bericht sturen met "Hey, je bent me nog dit en dat schuldig, kun je ff overmaken op <nummer>? Ik heb je trui ook nog, kun je komen ophalen als ik het geld heb, of je kan het geld dan contant geven". Niet over nadenken, niet te moeilijk doen, gewoon simpel en duidelijk.

Aan het eind van een relatie hoor je alles gewoon netjes af te handelen, inclusief schulden en spullen.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 14:10:56 #151
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150494920
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:14 schreef Inaithnir het volgende:
Ik vind nog steeds dat je het gewoon moet doen, en nee, dat is niet materialistisch, dat is gewoon jouw geld. Als het nu een tientje was, mwoah, maar het gaat hier om wel aardig wat.

Ik zou hem gewoon een bericht sturen met "Hey, je bent me nog dit en dat schuldig, kun je ff overmaken op <nummer>? Ik heb je trui ook nog, kun je komen ophalen als ik het geld heb, of je kan het geld dan contant geven". Niet over nadenken, niet te moeilijk doen, gewoon simpel en duidelijk.

Aan het eind van een relatie hoor je alles gewoon netjes af te handelen, inclusief schulden en spullen.
Oke, maar ik zie hem liever niet want volgens mij gaat hij me dan echt slaan. Heb postzegels zat, en rekeningnummer moet genoeg zijn. Alleen... Volgens mij ben ik geblokkeerd op alle media :9
pi_150497394
Ik denk dat hij het wel geloofd en niks van zich laat horen, hij heeft je niet voor niks geblokkeerd op alle media, ik denk dat je die trui over een jaar nog hebt en nog steeds je geld niet hebt. Hij was al te schraal om zijn deel te betalen in een relatie, laat staan dat hij nu na afloop gaat betalen. Klinkt heel bot, maar ik denk dat zomaar.

Maar probeer het gewoon, als je het niet probeert weet je het nooit!
pi_150497656
quote:
16s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:03 schreef Brannagh het volgende:
Naast alle andere dingen waar relaties op stuk kunnen lopen krijg ik dit vaak als feedback. Dat ik te gefocust ben op geld en spullen. En er zit ongetwijfeld een kern van waarheid in, maar ben ik nu serieus een geldwolf en een materialistisch mormel?
Voor iedereen anders, maar ik heb zelf een hekel aan cadeautjes, zowel krijgen als geven. Je krijgt nooit wat je wil, en voelt je sowieso verplicht om wat terug te doen. :{w

Daarentegen vind ik het nooit een probleem om oude spullen over te nemen die anders weggegooid worden. Moeten ze wel nog werken natuurlijk. :P

Maar ik denk niet dat je nog hoeft te rekenen op je geld. Lijkt me dat DFM zich niet zo snel drukt maakt, over wat dan ook.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 16:37:07 #154
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150499361
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 15:51 schreef Gray het volgende:

[..]

Voor iedereen anders, maar ik heb zelf een hekel aan cadeautjes, zowel krijgen als geven. Je krijgt nooit wat je wil, en voelt je sowieso verplicht om wat terug te doen. :{w

Daarentegen vind ik het nooit een probleem om oude spullen over te nemen die anders weggegooid worden. Moeten ze wel nog werken natuurlijk. :P

Maar ik denk niet dat je nog hoeft te rekenen op je geld. Lijkt me dat DFM zich niet zo snel drukt maakt, over wat dan ook.
Ik hád een hekel aan cadeautjes, maar ik heb geleerd ze te waarderen. En het hoeven echt geen dure dingen te zijn, maar als iemand met een zakje losse thee aankomt, dan smelt ik al O+

Jij bent gewoon een afvoerputje. Ook niks mis mee hoor, fijn juist.

Ja, heb morgen even een 'Oh nee, dat méén je niet' gesprek met vriendin, dan gaan we even zeiken over DFM en komt er een conclusie uit. We hadden al bedacht dat we zijn nudies kunnen uitprinten en adresseren aan zijn vader. Doe ik niet, maar het idee is heerlijk.
pi_150513427
kak :(

Wat is dat toch? Je staat achter de beslissing, want je WEET dat het gewoonweg niet werkt.. Waarom is het dan toch zo lastig en moeilijk te accepteren?

Of heb alleen ik dat? :')

[ Bericht 59% gewijzigd door MegaKonijn op 11-03-2015 06:54:12 ]
pi_150523128
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 22:29 schreef MegaKonijn het volgende:
kak :(

Wat is dat toch? Je staat achter de beslissing, want je WEET dat het gewoonweg niet werkt.. Waarom is het dan toch zo lastig en moeilijk te accepteren?

Of heb alleen ik dat? :')
Dat een beslissing juist is, betekent nog niet dat ie makkelijk is :)
pi_150523863
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 10:37 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Dat een beslissing juist is, betekent nog niet dat ie makkelijk is :)
Klopt.. Maar het voelt zo krom :{
  woensdag 11 maart 2015 @ 15:35:48 #158
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150531850
Beste vriend ex ging helemaal dingen aan mij vragen, en wilde het gaan fixen tussen ons. Verschrikkelijk diplomatiek en netjes gebleven, maar ook duidelijk gemaakt hoe die jongen zich naar mij toe gedroeg, zonder hem te beledigen. Toch wel even een goed gesprekje gehad, totdat hij het wilde gaan redden. Afgekapt, en daarna begon ex zelf weer, waarschijnlijk uit opdracht vriend, dingen te sturen.

Sloeg nergens op, heb hem het beste gewenst en klaar.
  woensdag 11 maart 2015 @ 15:49:06 #159
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_150532338
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 10:37 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Dat een beslissing juist is, betekent nog niet dat ie makkelijk is :)
De beste beslissing is inderdaad niet altijd de makkelijkste helaas
  woensdag 11 maart 2015 @ 15:50:08 #160
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_150532376
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:35 schreef Brannagh het volgende:
Beste vriend ex ging helemaal dingen aan mij vragen, en wilde het gaan fixen tussen ons. Verschrikkelijk diplomatiek en netjes gebleven, maar ook duidelijk gemaakt hoe die jongen zich naar mij toe gedroeg, zonder hem te beledigen. Toch wel even een goed gesprekje gehad, totdat hij het wilde gaan redden. Afgekapt, en daarna begon ex zelf weer, waarschijnlijk uit opdracht vriend, dingen te sturen.

Sloeg nergens op, heb hem het beste gewenst en klaar.
Hmm ik heb ook met een vriendin van mijn ex gepraat. Wel duidelijk gezegd dat ik niks wilde en het daarna maar afgekapt.

Daarna ging mn ex me appen waarom ik met haar gepraat had....

Toch nog een stukje jaloezie denk ik.
  woensdag 11 maart 2015 @ 16:10:55 #161
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150533104
quote:
99s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:50 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Hmm ik heb ook met een vriendin van mijn ex gepraat. Wel duidelijk gezegd dat ik niks wilde en het daarna maar afgekapt.

Daarna ging mn ex me appen waarom ik met haar gepraat had....

Toch nog een stukje jaloezie denk ik.
Bitches be mad

Op zich is het wel handig voor beide partijen om tijdens de relatie af en toe te kletsen met de BF van de ander, omdat je dan ongemerkt je partner beter leert kennen. Althans, mijn beste vriendin kent mij beter dan ikzelf soms :@
pi_150533199
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:10 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Bitches be mad

Op zich is het wel handig voor beide partijen om tijdens de relatie af en toe te kletsen met de BF van de ander, omdat je dan ongemerkt je partner beter leert kennen. Althans, mijn beste vriendin kent mij beter dan ikzelf soms :@
Ha Brannagh,

Jij kent mij wel een klein beetje hè? Heb jij er een verklaring voor waarom mijn vriendinnen (exen) steevast vreemdgaande kut hoeren blijken te zijn, hoe braaf ze ook lijken te zijn? Ik zoek toch een beetje een reden.
  woensdag 11 maart 2015 @ 16:14:24 #163
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_150533220
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:10 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Bitches be mad

Op zich is het wel handig voor beide partijen om tijdens de relatie af en toe te kletsen met de BF van de ander, omdat je dan ongemerkt je partner beter leert kennen. Althans, mijn beste vriendin kent mij beter dan ikzelf soms :@
Dat zeker, alleen had ik een jaar geleden een maat die alleen maar met mijn toenmalige vriendin aan het flirten was. Daar ging zij dan niet op in maar daar wordt je behoorlijk moe van kan ik je zeggen.
pi_150534174
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 16:37 schreef Brannagh het volgende:
Jij bent gewoon een afvoerputje. Ook niks mis mee hoor, fijn juist.
Je bent zelf een afvoerputje! En je afvoerputje ruikt naar een afvoerputje!
  woensdag 11 maart 2015 @ 18:44:04 #165
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150537815
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:13 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ha Brannagh,

Jij kent mij wel een klein beetje hè? Heb jij er een verklaring voor waarom mijn vriendinnen (exen) steevast vreemdgaande kut hoeren blijken te zijn, hoe braaf ze ook lijken te zijn? Ik zoek toch een beetje een reden.
Lieve Toot,

Je bent gewoon veels te lief voor deze wereld, en waarschijnlijk lopen de dames waarmee je een relatie begint wel warm voor een andere kerel die minder lief is,

Liefs, Brannie

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 11 maart 2015 @ 18:45:08 #166
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150537851
quote:
99s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:14 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Dat zeker, alleen had ik een jaar geleden een maat die alleen maar met mijn toenmalige vriendin aan het flirten was. Daar ging zij dan niet op in maar daar wordt je behoorlijk moe van kan ik je zeggen.
Ik flirt met iedereen, online dan. Anders is eng.
quote:
16s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:38 schreef Gray het volgende:

[..]

Je bent zelf een afvoerputje! En je afvoerputje ruikt naar een afvoerputje!
Ik ruik verdomme naar Kneipp amandel en rozenbloesem :'(
pi_150537872
quote:
15s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:44 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Lieve Toot,

Je bent gewoon veels te lief voor deze wereld, en waarschijnlijk lopen de dames waarmee je een relatie begint wel warm voor een andere kerel die minder lief is,

Liefs, Brannie

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Misschien moet ik dan ook maar gewoon een teringlijer worden :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 11 maart 2015 @ 18:48:07 #168
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150537938
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:45 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Misschien moet ik dan ook maar gewoon een teringlijer worden :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waar woonde ze? In de buurt? Of verder weg?

Meestal is het juist dat die stille meisjes juist de ergste zijn juist omdat ze zo beschermd worden. Dan lijken ze o zo schattig en onschuldig, maar zijn ze in hun hoofd met hele andere dingen bezig, en kunnen ze daarin best ver gaan. Terwijl dat blonde, hooggehakte tutje met een veel te kort rokje nooit met iemand naar bed gaat of met iemand zoent, omdat ze niet zo wil zijn als haar zusjes.

:)
pi_150537966
quote:
12s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:48 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Maar waar woonde ze? In de buurt? Of verder weg?

Meestal is het juist dat die stille meisjes juist de ergste zijn juist omdat ze zo beschermd worden. Dan lijken ze o zo schattig en onschuldig, maar zijn ze in hun hoofd met hele andere dingen bezig, en kunnen ze daarin best ver gaan. Terwijl dat blonde, hooggehakte tutje met een veel te kort rokje nooit met iemand naar bed gaat of met iemand zoent, omdat ze niet zo wil zijn als haar zusjes.

:)
Dichtbij Zwolle, dus da's niet heel ver bij mij vandaan.

Juist, zou zomaar kunnen. Echt zo'n stil/verlegen/doodonzeker meisje, krijgt ze alle aandacht en liefde van me, flikt ze zoiets :') ja zoek het dan ook maar uit.
  woensdag 11 maart 2015 @ 18:51:25 #170
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150538044
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:49 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dichtbij Zwolle, dus da's niet heel ver bij mij vandaan.

Juist, zou zomaar kunnen. Echt zo'n stil/verlegen/doodonzeker meisje, krijgt ze alle aandacht en liefde van me, flikt ze zoiets :') ja zoek het dan ook maar uit.
Mijn ervaring is altijd met mensen die dan toch van die onzekere gaten hebben, dat je ze dan helpt die onzekerheid weg te werken met liefde en aandacht, maar zodra ze dan zichzelf optimaal voelen gaat het aan jou mankeren, en willen ze jou ineens ook helemaal veranderen want ze kunnen ineens beter krijgen.

Beter date je iemand die echt een te hoge eigendunk heeft. Of gewoon blind is en er geen idee van heeft hoe ze eruit ziet.
pi_150538059
quote:
6s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:51 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Mijn ervaring is altijd met mensen die dan toch van die onzekere gaten hebben, dat je ze dan helpt die onzekerheid weg te werken met liefde en aandacht, maar zodra ze dan zichzelf optimaal voelen gaat het aan jou mankeren, en willen ze jou ineens ook helemaal veranderen want ze kunnen ineens beter krijgen.

Beter date je iemand die echt een te hoge eigendunk heeft. Of gewoon blind is en er geen idee van heeft hoe ze eruit ziet.
Of gewoon niemand. :+
  woensdag 11 maart 2015 @ 18:53:32 #172
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150538118
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:51 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Of gewoon niemand. :+
Aw

Geef t de tiet mien jong

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Brannagh op 11-03-2015 18:59:05 ]
pi_150538446
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 16:13 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ha Brannagh,

Jij kent mij wel een klein beetje hè? Heb jij er een verklaring voor waarom mijn vriendinnen (exen) steevast vreemdgaande kut hoeren blijken te zijn, hoe braaf ze ook lijken te zijn? Ik zoek toch een beetje een reden.
Zou het niet gewoon leeftijd kunnen zijn? Dat ze nog niet weten wat ze willen en niet weten hoe erg ze je kwetsen met hun acties? Heb wel vaker van vrouwen gehoord dat ze rond die leeftijd vreemd gingen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_150538796
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:04 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zou het niet gewoon leeftijd kunnen zijn? Dat ze nog niet weten wat ze willen en niet weten hoe erg ze je kwetsen met hun acties? Heb wel vaker van vrouwen gehoord dat ze rond die leeftijd vreemd gingen.
Ja, zou kunnen. 19 is nog niet heel oud natuurlijk.
  woensdag 11 maart 2015 @ 19:15:49 #175
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_150538798
quote:
6s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:45 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Ik flirt met iedereen, online dan. Anders is eng.

[..]

Ik ruik verdomme naar Kneipp amandel en rozenbloesem :'(
Wacht maar bij de meet >:)
  woensdag 11 maart 2015 @ 19:21:04 #176
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150538991
quote:
99s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:15 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Wacht maar bij de meet >:)
Moet die wel gepland worden :7
pi_150539237
quote:
6s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:45 schreef Brannagh het volgende:
Ik flirt met iedereen, online dan. Anders is eng.
Offline ben je een scheetje, online een stuk stront.
  woensdag 11 maart 2015 @ 19:36:22 #178
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150539515
quote:
6s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:28 schreef Gray het volgende:

[..]

Offline ben je een scheetje, online een stuk stront.
Wat is er mis met jou vandaag, zit je eerst allemaal lieve dingen te zeggen, en nu ben je gemeen :'(
pi_150539616
quote:
9s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:36 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Wat is er mis met jou vandaag, zit je eerst allemaal lieve dingen te zeggen, en nu ben je gemeen :'(
Kater.
  woensdag 11 maart 2015 @ 19:40:14 #180
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150539664
quote:
6s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:38 schreef Gray het volgende:

[..]

Kater.
Spelen met poesje?
  woensdag 11 maart 2015 @ 19:43:24 #181
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_150539774
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:21 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Moet die wel gepland worden :7
Ik ben niet van de afdeling planning. Ik kom hier ook maar op bezoek :@
pi_150539837
quote:
10s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:40 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Spelen met poesje?
Later, schatje. Heb nu hoofdpijn.
  woensdag 11 maart 2015 @ 19:46:10 #183
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150539865
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:45 schreef Gray het volgende:

[..]

Later, schatje. Heb nu hoofdpijn.
Sorry, je gezicht zat zo lekker
pi_150539952
quote:
16s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:46 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Sorry, je gezicht zat zo lekker
Dat hoor ik vaker. :9
  woensdag 11 maart 2015 @ 19:49:12 #185
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150539974
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:48 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat hoor ik vaker. :9
Dan heeft de dame in kweste geen lekkere dijen
pi_150540588
quote:
10s.gif Op woensdag 11 maart 2015 19:49 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Dan heeft de dame in kweste geen lekkere dijen
Huh?
  woensdag 11 maart 2015 @ 21:13:24 #187
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150543406
quote:
5s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Huh?
Anders zouden je oren bedekt zijn, slimpie
pi_150543721
quote:
12s.gif Op woensdag 11 maart 2015 21:13 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Anders zouden je oren bedekt zijn, slimpie
Wat.
  woensdag 11 maart 2015 @ 21:22:57 #189
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150544031
quote:
15s.gif Op woensdag 11 maart 2015 21:18 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat.
Dat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg ik nu weer een ban?
pi_150545177
quote:
99s.gif Op woensdag 11 maart 2015 21:22 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Dat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg ik nu weer een ban?
Yes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door Gray op 11-03-2015 21:50:47 ]
  woensdag 11 maart 2015 @ 22:38:32 #191
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150548393
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:53 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Aw

Geef t de tiet mien jong

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat zo?

quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 21:44 schreef Gray het volgende:

[..]

Yes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de volle 100%
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 11 maart 2015 @ 22:54:37 #192
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_150549334
quote:
99s.gif Op woensdag 11 maart 2015 21:22 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Dat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg ik nu weer een ban?
Lekker, ontbijt op bed :D
pi_150603780
Help. Hoe kun je loslaten als het een collega (waar dus het een en ander mee is gebeurd en waarvan hij bleef schommelen van "wel leuk en kan serieus gaan worden" naar "misschien toch beter vrienden (maar geen FWB willen zijn)" naar "ik mis je en denk veel aan je en vind je toch wel erg leuk" naar "toch maar niet") betreft en je er bijna elke werkdag tegenaan moet kijken?

Ik had tot een paar dagen terug nog ergens een sprankje hoop, aangezien hij plagerig blijft doen en me op blijft zoeken (zeggen dat ie zich verwaarloosd voelt, dat ik niet lief meer ben omdat ik iets met anderen had gedeeld dat ik voor hem had gemaakt en hij zich niet meer speciaal voelde etc. En graag met me samen wilde werken etc.), totdat ik hem gigantisch zag flirten met een medewerkster van een ander bedrijf en ik in een klap met mijn beide benen op de grond werd gezet. Dat dit dus niks gaat worden van zijn kant en hij het wss alleen nog maar echt vriendschappelijk bedoelt. Sindsdien ben ik er aardig kapot van.
Maar ik wil dus normaal tegen hem doen, wat me goed afgaat, alleen daardoor blijft hij me wel opzoeken en plagen. Dat maakt het lastiger.

Heb zijn nr al verwijderd (zodat ik hem niet zelf kan appen), maar durf hem niet goed van fb te verwijderen. Bang dat collega's dat merken ofzo.. Heb hem wel al ontvolgt, dus zie verder niks op mijn newsfeed van hem..
-
pi_150605554
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:01 schreef JustDreamy het volgende:
Help. Hoe kun je loslaten als het een collega (waar dus het een en ander mee is gebeurd en waarvan hij bleef schommelen van "wel leuk en kan serieus gaan worden" naar "misschien toch beter vrienden (maar geen FWB willen zijn)" naar "ik mis je en denk veel aan je en vind je toch wel erg leuk" naar "toch maar niet") betreft en je er bijna elke werkdag tegenaan moet kijken?

Ik had tot een paar dagen terug nog ergens een sprankje hoop, aangezien hij plagerig blijft doen en me op blijft zoeken (zeggen dat ie zich verwaarloosd voelt, dat ik niet lief meer ben omdat ik iets met anderen had gedeeld dat ik voor hem had gemaakt en hij zich niet meer speciaal voelde etc. En graag met me samen wilde werken etc.), totdat ik hem gigantisch zag flirten met een medewerkster van een ander bedrijf en ik in een klap met mijn beide benen op de grond werd gezet. Dat dit dus niks gaat worden van zijn kant en hij het wss alleen nog maar echt vriendschappelijk bedoelt. Sindsdien ben ik er aardig kapot van.
Maar ik wil dus normaal tegen hem doen, wat me goed afgaat, alleen daardoor blijft hij me wel opzoeken en plagen. Dat maakt het lastiger.

Heb zijn nr al verwijderd (zodat ik hem niet zelf kan appen), maar durf hem niet goed van fb te verwijderen. Bang dat collega's dat merken ofzo.. Heb hem wel al ontvolgt, dus zie verder niks op mijn newsfeed van hem..
Vraag hem afstand te houden, in de hoop dat hij daar begrip voor kan opbrengen. Begrijpt hij het niet, dan op zijn minst kan hij je verzoek respecteren.

En jij moet jezelf voornemen niet meer te schijten waar je eet. ;)
pi_150605867
True!
Ik moet meer buiten mijn werk om gaan doen en ook misschien eens nieuwe contacten op doen. Werk alleen zo onregelmatig dat wanneer ik vrij ben, anderen vaak juist aan 't werk zijn/studeren etc en andersom ik vaak dus aan 't werk ben of lig te slapen. Dus vind het wat lastig om nieuwe contacten op te doen buiten werk om. :')
-
pi_150606754
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:56 schreef JustDreamy het volgende:
True!
Ik moet meer buiten mijn werk om gaan doen en ook misschien eens nieuwe contacten op doen. Werk alleen zo onregelmatig dat wanneer ik vrij ben, anderen vaak juist aan 't werk zijn/studeren etc en andersom ik vaak dus aan 't werk ben of lig te slapen. Dus vind het wat lastig om nieuwe contacten op te doen buiten werk om. :')
Dat zijn heel andere dingen dan ik zeg, maar goede stappen om te ondernemen. :Y
pi_150607228
Ik heb hem toch maar geblokkeerd op FB. Mocht het opvallen dan zeg ik gewoon dat ik mijn vriendenlijst wat meer wilde opschonen en minder collega's op FB wil hebben. :+

Hopelijk gaat dat meer rust geven.
-
pi_150610487
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 18:52 schreef JustDreamy het volgende:
Ik heb hem toch maar geblokkeerd op FB. Mocht het opvallen dan zeg ik gewoon dat ik mijn vriendenlijst wat meer wilde opschonen en minder collega's op FB wil hebben. :+

Hopelijk gaat dat meer rust geven.
Het kan ook geen kwaad om je als een volwassene te gedragen en hem zeggen dat je het er onverwacht moeilijk mee hebt en daarom even zoveel mogelijk afstand wil maken.
pi_150611969
quote:
18s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 20:10 schreef Gray het volgende:

[..]

Het kan ook geen kwaad om je als een volwassene te gedragen en hem zeggen dat je het er onverwacht moeilijk mee hebt en daarom even zoveel mogelijk afstand wil maken.
Ik doel op de andere collega's, dat als die het merken.

Hem heb ik gisteren al aangesproken dat ik er toch teveel moeite mee heb als hij zo blijft doen op werk en dat het me toch diep zit. Dus hij weet sowieso wat de reden is. ;) Dat heb ik idd juist volwassen met hem besproken en zelfs face to face gezegd.
-
pi_150612053
-

[ Bericht 100% gewijzigd door JustDreamy op 13-03-2015 20:41:27 ]
-
pi_150614120
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 20:39 schreef JustDreamy het volgende:

[..]

Ik doel op de andere collega's, dat als die het merken.

Hem heb ik gisteren al aangesproken dat ik er toch teveel moeite mee heb als hij zo blijft doen op werk en dat het me toch diep zit. Dus hij weet sowieso wat de reden is. ;) Dat heb ik idd juist volwassen met hem besproken en zelfs face to face gezegd.
Tenzij jij of hij het meedeelt, zouden anderen niet te weten kunnen komen wie jij blokkeert.

Goed dat je het met hem hebt besproken. Hoe reageerde hij erop?
pi_150626665
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 21:22 schreef Gray het volgende:

[..]

Tenzij jij of hij het meedeelt, zouden anderen niet te weten kunnen komen wie jij blokkeert.

Goed dat je het met hem hebt besproken. Hoe reageerde hij erop?
Hij zei dat het wel goed komt.

Ik hoop het, want ik heb hem dus al eerder afgekapt en er waarschijnlijk wat te luchtig over gedaan, waardoor hij de oude grapjes bleef behouden, me bleef plagen en opmerkingen bleef maken die voor mij erg dubbel waren.
Ik heb het er moeilijker mee dan ik hem liet blijken, dus ik moest hem er wel mee confronteren.

Ik wil nu ook geen drama maken, maar moet hem gewoon echt uit mijn hoofd zetten en wil ik niet met hem geconfronteerd worden buiten werk om. Op werk zal ik er gewoon mee moeten dealen en kan ik zelf wel normaal doen gelukkig. Ik ben eerder te lief en vriendelijk (en dat is dus ergens ook mijn valkuil), dus het levert niet bepaald awkward situaties op. Maar het zorgt er dus wel voor dat het voor een ander voelt alsof er niks aan de hand is.
-
  zaterdag 14 maart 2015 @ 19:58:20 #203
215849 MrMonkeyman
( &#865;° &#860;&#
pi_150641531
Protip: eerst zorgen dat je zelf lekker in je vel zit!

Heb nu al weer een langdurige relatie met een meisje die ik heb leren kennen en gaat super goed gelukkig. We willen gewoon allebei van het leven genieten en dat doen we nu ook lekker samen. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe na elke relatie eindiging altijd veel ben gaan sporten en het helpt niet alleen met het lozen van alle negatieve energie in je maar ook om weer met jezelf in het reine te komen. Het mooie weer komt er weer aan dus ik zeg, ga lekker fietsen/zwemmen/klimmen en met je vrienden lekker terrasje/festival/bbq pakken :)
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_150645520
Grappig topic,

Eerst een hele handleiding voor een situatie die zo persoonlijk is dat je dit helemaal niet kunt veralgemeniseren en vervolgens neukt de TS zijn ex op de plee en doet exact alles wat in de openingspost wordt afgeraden :d
Feit blijft dat het een klote situatie is die voor beide partijen(vooral als er kinderen in het spel zijn) zeer vervelend is.

Zelf merk ik dat ik er veel moeite mee heb, ik voel me inderdaad vaker alleen.
Vooral nu er ook nog andere dingen in mijn leven niet zo best verlopen, mis ik mijn oude vertrouwde leven dat zo slecht nog niet was.
Ik heb ook veel moeite met het gegeven dat de ander al redelijk snel alles afkapt, ik de kinderen minder ga zien, ik op het einde van de dag niet meer vertrouwd lepeltje lepeltje in slaap val.

Conclusie: ik mis haar ondanks vanalles heel erg en dat doet pijn, maar is hier een eenduidige handleiding voor te maken?

Ik denk het niet, het loopt zoals het loopt en voor de rest is iedere dag daarna weer een nieuwe.

My 2 cents
pi_150665672
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 21:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Grappig topic,

Eerst een hele handleiding voor een situatie die zo persoonlijk is dat je dit helemaal niet kunt veralgemeniseren en vervolgens neukt de TS zijn ex op de plee en doet exact alles wat in de openingspost wordt afgeraden :d
Feit blijft dat het een klote situatie is die voor beide partijen(vooral als er kinderen in het spel zijn) zeer vervelend is.

Zelf merk ik dat ik er veel moeite mee heb, ik voel me inderdaad vaker alleen.
Vooral nu er ook nog andere dingen in mijn leven niet zo best verlopen, mis ik mijn oude vertrouwde leven dat zo slecht nog niet was.
Ik heb ook veel moeite met het gegeven dat de ander al redelijk snel alles afkapt, ik de kinderen minder ga zien, ik op het einde van de dag niet meer vertrouwd lepeltje lepeltje in slaap val.

Conclusie: ik mis haar ondanks vanalles heel erg en dat doet pijn, maar is hier een eenduidige handleiding voor te maken?

Ik denk het niet, het loopt zoals het loopt en voor de rest is iedere dag daarna weer een nieuwe.

My 2 cents
Wat de OP betreft: die is niet door Amplifier geschreven (anders was hij de grootste hypocriet die er bestaat). Hoewel relaties per definite uniek en persoonlijk zijn, zijn de punten in de OP toch wel van toepassing op bijna elke breuk. De details moet je uiteraard zelf invullen.

Wat jouw situatie betreft: hoe langer de relatie was, hoe langer het uiteraard duurt voor je weer lekker in je vel zit. Zeker als er ook nog kinderen in het spel zijn. Probeer op hen te focussen, en houd het contact met je ex zo kort en zakelijk mogelijk. Het feit dat ze alles zo snel afkapt is alleen maar goed voor je, want elk contact dat je met haar hebt zal je alleen maar herinneren aan het feit dat je nu niet meer samen bent.

Probeer nu de tijd te nemen om dingen te doen waar in je relatie geen tijd of plek voor was. Bepaalde hobbys die je hebt laten liggen, bepaalde muziek luisteren waar ze een hekel aan had, etc.
pi_150694786
Vrijdag voor het eerst sinds het uit is mijn ex tegengekomen in de bar waar ik werk. Ik wist al dat het ging gebeuren die dag, maar wist mezelf niet echt een houding te geven. Heb haar alleen gevraagd hoe het met haar ging en toen moest ik verder werken, want het was gelukkig druk.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:18:16 #207
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150703759
Werd vanochtend door mijn werk gebeld, was iets voor me afgegeven en of ik het op wilde halen. Ik stik nieuwsgierig.

Heeft ex een grote bos bloemen laten bezorgen en een kaart erbij. Dat het hem spijt, en dat het niet goed te praten valt maar dat hij aan zichzelf wil werken en dan weer bij me terug komt.

Heb geen idee hoe ik mezelf nu houding moet geven. Ik wil hem niet terug, en hij heeft mij overal op verwijderd en geblokkeerd, dus ga het gevecht ook niet aan, maar als ik over paar maanden ergens anders zit, zou hij me dan serieus weer op gaan zoeken?
pi_150703897
quote:
15s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:18 schreef Brannagh het volgende:
Werd vanochtend door mijn werk gebeld, was iets voor me afgegeven en of ik het op wilde halen. Ik stik nieuwsgierig.

Heeft ex een grote bos bloemen laten bezorgen en een kaart erbij. Dat het hem spijt, en dat het niet goed te praten valt maar dat hij aan zichzelf wil werken en dan weer bij me terug komt.

Heb geen idee hoe ik mezelf nu houding moet geven. Ik wil hem niet terug, en hij heeft mij overal op verwijderd en geblokkeerd, dus ga het gevecht ook niet aan, maar als ik over paar maanden ergens anders zit, zou hij me dan serieus weer op gaan zoeken?
Jeetje, wat een rare kwibus :') niet eens op ingaan.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:23:36 #209
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150703965
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:21 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Jeetje, wat een rare kwibus :') niet eens op ingaan.
Toch uiteindelijk toch bloemen gehad :')
pi_150703974
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:23 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Toch uiteindelijk toch bloemen gehad :')
Ja, dat dan weer wel. :')
pi_150730205
Vanaf gisteravond ook lid van de club.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 16:24:17 #212
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150738111
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 11:46 schreef BatWayne het volgende:
Vanaf gisteravond ook lid van de club.
Details graag
pi_150738531
quote:
15s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:18 schreef Brannagh het volgende:
Werd vanochtend door mijn werk gebeld, was iets voor me afgegeven en of ik het op wilde halen. Ik stik nieuwsgierig.

Heeft ex een grote bos bloemen laten bezorgen en een kaart erbij. Dat het hem spijt, en dat het niet goed te praten valt maar dat hij aan zichzelf wil werken en dan weer bij me terug komt.

Heb geen idee hoe ik mezelf nu houding moet geven. Ik wil hem niet terug, en hij heeft mij overal op verwijderd en geblokkeerd, dus ga het gevecht ook niet aan, maar als ik over paar maanden ergens anders zit, zou hij me dan serieus weer op gaan zoeken?
Jouw exen zijn echt lijp.
pi_150738916
Shit happens. :') Als je weer een relatie met je ex zou krijgen, dat kan. Als het werkt, dan werkt het. Er zal echter wel een goede reden zijn geweest dat het je ex werd. Imo is het meestal het proberen niet waard.
En toch zijn de dingen die irrelevant zijn voor de een, relevant voor de ander.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 16:51:05 #215
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150738957
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:38 schreef Gray het volgende:

[..]

Jouw exen zijn echt lijp.
Zegt mijn moeder ook :@

Maar in het begin vond ze ze allemaal charmant, lief en leuk.
pi_150740363
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:51 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Zegt mijn moeder ook :@

Maar in het begin vond ze ze allemaal charmant, lief en leuk.
Ach, soort zoekt soort hè :*
  dinsdag 17 maart 2015 @ 19:51:48 #217
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150745592
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:37 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Ach, soort zoekt soort hè :*
Dat zei ze daarna :'(
pi_150750137
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:51 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Dat zei ze daarna :'(
:D
  dinsdag 17 maart 2015 @ 21:48:01 #219
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150751902
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:21 schreef Gray het volgende:

[..]

:D
Het is wel zo. In begin relatie doe je je ongemerkt iets anders voor dan dat je in het normale leven bent. Althans, de eerste vijf dates poets ik vijf minuten van te voren mijn tanden, daarna gaat alles over in het normale regime. Denk dat mannen dat ook wel hebben. Eerst hun best doen om in je broekje te mogen, en zodra ze altijd in je broekje mogen willen ze ineens een thigh gap want dan is er meer ruimte.

Ik heb gewoon een betere relatie met mijn beste vriendin dan met welke man dan ook. Zodra ze dat achterlijke vriendje heeft gedumpt worden we lesbisch *;

Al heeft zij dan wel weer die thigh gap. *sigh*
pi_150766973
Zo dan, net paar dagen uit. Heb dit vaker meegemaakt, maar het blijft elke keer taai om er mee om te gaan. Het zal wel vlotten, daar ben ik van overtuigd. 2,5jr iets gehad. Heb grove fouten gemaakt tijdens onze tijd, heb haar teveel in de steek gelaten. Ben dat gaan inzien en toe gaan geven en heb er aan gewerkt, maar ze is van me weggelopen.

Ze zegt dat ze twijfelt, dan ga je op zoek naar bevestiging. Haar gevoel zit er gewoon niet meer.

Goede fundering gelegd maar er later onverantwoord mee omgegaan. Pijnlijke realisatie, vooral vanwege de manier hoe we de relatie zijn ingegaan. Klassiek geval van "het had zo moeten zijn" maar daar doe je nu niks meer aan.

Doorbijten, uit het hoofd zetten, geen contact zoeken maar het feest opzoeken.
pi_150771775
Valkuil is wel dat als je denkt dat het beter gaat en je jezelf ineens weer blij en goed voelt, je meteen weer aan haar denkt en wilt contacten of zo :') Maar dat kan niet, want ze is helaas te komen overlijden.
pi_150772194
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:14 schreef Faazz het volgende:
ze is van me weggelopen.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:32 schreef Faazz het volgende:
ze is helaas te komen overlijden.
Huh? :?
pi_150772769
Mja klinkt misschien hard maar zo is het wel. Ik heb niet het idee dat het goed gaat komen dus beschouw ik het maar als dood. Zit in mijn hoofd veel te onderhandelen en dialogen te voeren die er nooit gaan komen. Tis een fase dat ik weet dus het verdwijnt wel, maar voor nu is het beter om gewoon te bedenken dat ze nooit bestaan heeft. Zeg maar. :{
pi_150773960
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:55 schreef Faazz het volgende:
Mja klinkt misschien hard maar zo is het wel. Ik heb niet het idee dat het goed gaat komen dus beschouw ik het maar als dood. Zit in mijn hoofd veel te onderhandelen en dialogen te voeren die er nooit gaan komen. Tis een fase dat ik weet dus het verdwijnt wel, maar voor nu is het beter om gewoon te bedenken dat ze nooit bestaan heeft. Zeg maar. :{
Ah, op die manier. Voor mij is het ongeveer hetzelfde wel, klaar is klaar. Die persoon zoals je die toen kende, is niet meer in je leven.
  woensdag 18 maart 2015 @ 14:30:16 #225
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_150774184
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:32 schreef Faazz het volgende:
Valkuil is wel dat als je denkt dat het beter gaat en je jezelf ineens weer blij en goed voelt, je meteen weer aan haar denkt en wilt contacten of zo :') Maar dat kan niet, want ze is helaas te komen overlijden.
Is zo inderdaad. Ik mis mijn ex ook weer ontzettend.. Na een tijdje niet aan haar gedacht te hebben nu weer wel..

Maar feest opzoeken is en blijft de beste afleiding!
pi_150774972
*Meldt
Sinds afgelopen zondag moet ik mijn relatie na vier jaar ook loslaten :N
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:16:33 #227
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_150775610
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 14:56 schreef GlenSpey het volgende:
*Meldt
Sinds afgelopen zondag moet ik mijn relatie na vier jaar ook loslaten :N
Watskeburt?
pi_150777164
quote:
99s.gif Op woensdag 18 maart 2015 14:30 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Maar feest opzoeken is en blijft de beste afleiding!
Zoals dat carnavalsfeest van jou zeker :')
  woensdag 18 maart 2015 @ 16:04:50 #229
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150777349
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:59 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Zoals dat carnavalsfeest van jou zeker :')
ZE WAS VERMOMD JA :'(
pi_150782545
quote:
99s.gif Op woensdag 18 maart 2015 14:30 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Is zo inderdaad. Ik mis mijn ex ook weer ontzettend.. Na een tijdje niet aan haar gedacht te hebben nu weer wel..

Maar feest opzoeken is en blijft de beste afleiding!
Hoe lang is het voor jou geleden dan? Heftige relatie/break? Kan niet alles terug lezen helaas. Ik zie het wel voor me een terugval te krijgen, maar het gaat sowieso in golven, nietwaar?
pi_150785941
quote:
99s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:16 schreef Amplifier het volgende:

[..]

Watskeburt?
Ze zag het niet meer zitten. Zei heel erg veranderd/gegroeid te zijn en daardoor door bepaalde dingen niet meer heen te kunnen kijken. DIngen die eerder nooit een probleem waren. We woonden net drie maanden samen -O-
  donderdag 19 maart 2015 @ 05:08:56 #232
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_150801453
Jezus, wat vliegt de tijd. Hoe zou het met haar gaan? Heb het contact met onze gemeenschappelijke vrienden ook verbroken. :{
pi_150806394
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:59 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Zoals dat carnavalsfeest van jou zeker :')
quote:
10s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:04 schreef Brannagh het volgende:

[..]

ZE WAS VERMOMD JA :'(
*;
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:50 schreef Faazz het volgende:

[..]

Hoe lang is het voor jou geleden dan? Heftige relatie/break? Kan niet alles terug lezen helaas. Ik zie het wel voor me een terugval te krijgen, maar het gaat sowieso in golven, nietwaar?
2 Maanden nu, relatie van bijna 2 jaar. Het gaat inderdaad in golven, merk ik. Eerste maand kapot van geweest, daarna 2 weken eigenlijk niet aan gedacht en nu weer een periode dat ik er veel aan denk...

quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:12 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ze zag het niet meer zitten. Zei heel erg veranderd/gegroeid te zijn en daardoor door bepaalde dingen niet meer heen te kunnen kijken. DIngen die eerder nooit een probleem waren. We woonden net drie maanden samen -O-
Zo, hoezo ineens veranderd? Is er misschien een ander? Aan wat voor soort dingen moet ik dan denken?
pi_150806638
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:12 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

We woonden net drie maanden samen -O-
Samenwonen verandert een hoop. Je bent ineens veel meer bij elkaar dan voorheen, en je ziet een nieuwe kant van je partner. Het kan inderdaad zijn dat bepaalde eigenschappen/karaktertrekjes van jou voor haar dan net teveel werden, terwijl ze voorheen (als je elkaar zo hier en daar eventjes ziet), het nog wel kon 'verdragen' (om het zo maar even te noemen).
  zaterdag 21 maart 2015 @ 11:48:30 #235
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_150878304
Argh, zit weer in een periode dat ik veel aan haar moet denken en mezelf moet bedwingen om geen contact op te nemen. :( Waarom duurt dit verwerken nou zo lang? Nog nooit zo lang geduurd.
pi_150882639
Hoe lang dan?

Wat verwacht je als je contact opneemt? Waarom zou je? Ik word nu genegeerd en dat deed ze al voor ik gedumpt werd. Ik zie niet dat het anders wordt, neem zelf ook geen initiatief naar haar.. Wil wel wat spulletjes terug maar ja..

Weet nog hoe het ging toen ik brak met een eerder ex. Daar bleef het contact constant en zo duurde het twee jaar om elkaar los te laten. Echt een hel. De hele tijd knipperlicht van elkaar aantrekken en afstoten.

Tis nu een week uit tussen ons maar heeft me echt in de war achter gelaten, als of er nog een kans in zat. Ze durfde denk ik zelf niet toe te geven maar was er eigenlijk wel al uit. Of zo. Ze heeft nog nooit zo veel van iemand gehouden maar heeft wel twijfels waarvan ze niet weet waar ze vandaan komen. Dus daar moest ze achterkomen. Voor nu is het gewoon uit.. Of zo.. Weet ik veel.. fucking mindfucks.

Voor mij doe ik er alles aan om het uit mijn systeem te zetten en elke dag gaat wel beter, maar die herinneringen en gevoelens blijven knagen als een malle. Dat zal ook nog wel even doorgaan.

Voel me schuldig en heb spijt, omdat het naar waarschijnlijkheid grotendeels mijn eigen schuld is geweest dat het zo gelopen is.

Was een topmeid, beste dame ooit. Een aanloop van drie jaar van elkaar blijven tegenkomen, uiteindelijk gaan daten en nooit met het gevoel gelopen dat het over zou gaan. Had zo moeten zijn of zo. Mijn gevoel was perfect, mijn handelen iets minder..

Binnenkort ga ik naar een festival waar zij ook heen gaat met de groep. Wil er eigenlijk niet heen gaan om de confrontatie te mijden. We zullen elkaar toch wel tegenkomen. Voor haar zal het niet zo'n probleem zijn, ik wil er niks meer mee te maken hebben..
pi_150890191
quote:
99s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:29 schreef Amplifier het volgende:

Zo, hoezo ineens veranderd? Is er misschien een ander? Aan wat voor soort dingen moet ik dan denken?
Ik was haar eerste liefde, dus dan weet je het wel. Toen ik haar leerde kennen was ze best wel onzeker, geen ervaring met liefde, relaties, seks...

Inmiddels dus vier jaar verder en mevrouw vond dat ze de relatie ontsteeg. Ze vond dat ze zelf heel erg gegroeid was in die periode en nu ben ik in feite dus niet meer nodig. Ze heeft gezegd dat ze wat dat betreft veel aan me heeft te danken. En om die dank te uiten is ze er nu vandoor :')

Ergens ben ik blij dat ze weg is. De liefde was van mijn kant ook al niet helemaal 100% meer, eerlijk toegegeven. Echter toch mis ik haar nog heel erg, want de liefde was wel altijd heel sterk van haar naar mij toe, zelfs tot op een dag voor het uitging heb ik niet gemerkt dat ook haar liefde dus toch afkoelde. Ze is altijd goed voor me geweest en zonder haar had ik het vorig jaar, toen ik met een ander groot verlies te maken kreeg, niet gered. De momenten dat ik in bed lig vind ik het zwaarst, moet dan echt vechten om door te zetten en haar niet te smeken om terug te komen. Uiteindelijk zal ook ik me realiseren dat dit beter is, maar tot die tijd is het vet klote...

[ Bericht 12% gewijzigd door GlenSpey op 21-03-2015 19:47:45 ]
  zaterdag 21 maart 2015 @ 23:16:40 #238
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_150897825
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 15:02 schreef Faazz het volgende:
Hoe lang dan?

Wat verwacht je als je contact opneemt? Waarom zou je? Ik word nu genegeerd en dat deed ze al voor ik gedumpt werd. Ik zie niet dat het anders wordt, neem zelf ook geen initiatief naar haar.. Wil wel wat spulletjes terug maar ja..

Weet nog hoe het ging toen ik brak met een eerder ex. Daar bleef het contact constant en zo duurde het twee jaar om elkaar los te laten. Echt een hel. De hele tijd knipperlicht van elkaar aantrekken en afstoten.

Tis nu een week uit tussen ons maar heeft me echt in de war achter gelaten, als of er nog een kans in zat. Ze durfde denk ik zelf niet toe te geven maar was er eigenlijk wel al uit. Of zo. Ze heeft nog nooit zo veel van iemand gehouden maar heeft wel twijfels waarvan ze niet weet waar ze vandaan komen. Dus daar moest ze achterkomen. Voor nu is het gewoon uit.. Of zo.. Weet ik veel.. fucking mindfucks.

Voor mij doe ik er alles aan om het uit mijn systeem te zetten en elke dag gaat wel beter, maar die herinneringen en gevoelens blijven knagen als een malle. Dat zal ook nog wel even doorgaan.

Voel me schuldig en heb spijt, omdat het naar waarschijnlijkheid grotendeels mijn eigen schuld is geweest dat het zo gelopen is.

Was een topmeid, beste dame ooit. Een aanloop van drie jaar van elkaar blijven tegenkomen, uiteindelijk gaan daten en nooit met het gevoel gelopen dat het over zou gaan. Had zo moeten zijn of zo. Mijn gevoel was perfect, mijn handelen iets minder..

Binnenkort ga ik naar een festival waar zij ook heen gaat met de groep. Wil er eigenlijk niet heen gaan om de confrontatie te mijden. We zullen elkaar toch wel tegenkomen. Voor haar zal het niet zo'n probleem zijn, ik wil er niks meer mee te maken hebben..
We zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan. En ik weet dat ze bij gemeenschappelijke vrienden nog naar me vraagt. Ze geeft nog om me, ook al heeft ze nu iemand anders. Ik mis haar gewoon en ik wil van haar horen hoe het met haar gaat. Ik mis de routine van 's avonds appen en bellen. En ons laatste gesprek was 5 maanden terug en de laatste keer dat ik haar zag lopen was eind januari ... Dit duurt gewoon veel te lang. Ik wil verder met mijn leven.

En ik snap wat je bedoelt van dat die herinneringen steeds terugkomen. Ik kan bijvoorbeeld niet meer langs bepaalde plekken zonder getriggerd te worden aan een herinnering van haar. En ik zou niet naar dat festival gaan. Het gaat pijnlijk worden. Heel pijnlijk. Je moet alles van haar verwijderen nu, heb ik ook gedaan. Ging laatst onze appjes weer lezen bijvoorbeeld. Had ik niet moeten doen.
pi_150950468
Je zou jezelf volledig moeten afsluiten van haar om verder te gaan. Als jij info's krijgt over hoe het met haar gaat, gaat het toch wel aan je knagen. Dan hou je ook herinneringen in stand die er niet meer toe doen en leef je in het verleden. Wat er nu toe doet is je oude leven weg pleuren en verder gaan zonder op wat voor manier rekening te houden met haar.

Ik probeer nu zo veel mogelijk de aandacht te verzetten op andere dingen. Pak weer oude hobby's op en begin me langzaam weer te voelen zoals ik me voelde voor we gingen daten, als of er nooit wat gebeurd is.

Ze spookt nu al tijden door mijn hoofd maar ik merk wel dat als door ga met loslaten, het ook ga accepteren. Dat gaat links om of rechts om, met een hoop balen, boos zijn en eenzaam voelen, en uiteindelijk lukt het. Het is nu een kwestie van even geen mietje te zijn en door te zetten, hoewel ik dit wel erken als één van de pijnlijkste momenten in mijn leven.

Het is ook daarom dat ik er niet zo veel moeite mee heb dat ik haar weer tegen ga komen. Er is wel hoop maar dat beslaat 2% van al het gevoel dat ik ervaar. Het is van haar kant gewoon over, ook al ben ik het er niet mee eens. Zo is het leven.
pi_150984016
Ongeveer precies een jaar geleden gedumpt door ex, best wel mee gezeten enzo. Zij kreeg afgelopen oktober een nieuwe relatie. Begint ze nu opeens weer whatsapp jes te sturen, over hoe het gaat enzo.

Wat is daar het praktisch nut van?
  dinsdag 24 maart 2015 @ 16:26:14 #241
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150988579
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 14:13 schreef James_R het volgende:
Ongeveer precies een jaar geleden gedumpt door ex, best wel mee gezeten enzo. Zij kreeg afgelopen oktober een nieuwe relatie. Begint ze nu opeens weer whatsapp jes te sturen, over hoe het gaat enzo.

Wat is daar het praktisch nut van?
Afsluiting denk ik. Of ze mist je, want na paar maanden een nieuwe vent gaat ze dingen bij hem missen die jij wel had.

Mijn ex heeft de bloemen op mijn werk laten verversen :X
Baas had hem binnen gelaten omdat ze allebei dezelfde moedertaal hebben, en hij heeft zelfs gezellig koffiepauze met hem gehouden en over mij gekletst. Baas vond hem onwijs aardig en gaf mij een preek omdat ik hem had gedumpt.

Droom nog heel veel over hem, dat is heel vervelend. Overdag denk ik niet veel aan hem, maar eenmaal in dromenland is hij weer de redder op het gigantische zwarte paard.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151053518
Emotie en ratio gaan op 100% nu op dit moment en het is lastig uit elkaar te houden, kan geen samenhangende dingen schrijven of bedenken en het gaat echt alle kanten op. Dat het beter is dat het uit is, blijkt wel uit het feit dat het de laatste tijd toch al niet zo goed ging en ik nu een soort van afsluiting heb. Weet niet of de officiele break van gister wel echt 'goed' ging, want het was echt heel erg emotioneel besef ik nu, super heftig.. Had moeite met haar te laten gaan terwijl zij juist snel weg wilde.. Kan niet echt helder denken en moet het allemaal nog even plaatsen de komende tijd.

[ Bericht 88% gewijzigd door Faazz op 26-03-2015 20:02:07 ]
  donderdag 26 maart 2015 @ 13:59:59 #243
422502 Mr.Heisenberg
I'am the danger!
pi_151055598
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 14:13 schreef James_R het volgende:
Ongeveer precies een jaar geleden gedumpt door ex, best wel mee gezeten enzo. Zij kreeg afgelopen oktober een nieuwe relatie. Begint ze nu opeens weer whatsapp jes te sturen, over hoe het gaat enzo.

Wat is daar het praktisch nut van?
Waarschijnlijk voelt ze zich alleen ofzo, ze heeft aandacht nodig.
Doen vrouwen altijd, hebben ze je nodig gaan ze weer tegen je praten. :') :W
pi_151056776
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:26 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Mijn ex heeft de bloemen op mijn werk laten verversen :X
Baas had hem binnen gelaten omdat ze allebei dezelfde moedertaal hebben, en hij heeft zelfs gezellig koffiepauze met hem gehouden en over mij gekletst. Baas vond hem onwijs aardig en gaf mij een preek omdat ik hem had gedumpt.
Jouw baas heeft zich niet met jouw privéleven te bemoeien, en dat zou ik hem ook duidelijk maken, naast het feit dat die jongen ook niet welkom is.
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 26 maart 2015 @ 15:30:43 #245
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_151058691
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:32 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Jouw baas heeft zich niet met jouw privéleven te bemoeien, en dat zou ik hem ook duidelijk maken, naast het feit dat die jongen ook niet welkom is.

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet ik wel weer wachten met de hulp tot ik in ander 'gebied'woon. Gaat per regio. Grr. En elke keer denk ik dat het beter gaat, maar dan val ik ineens weer in een diep gat.

Details: We gaan keihard scharen in haar Captur.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151059184
quote:
13s.gif Op donderdag 26 maart 2015 15:30 schreef Brannagh het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, giechelmeisjes. Als jij doet alsof het de gewoonste zaak van de wereld is, is de lol er voor hun ook snel af ;)
  donderdag 26 maart 2015 @ 15:53:43 #247
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_151059492
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 15:45 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Ach, giechelmeisjes. Als jij doet alsof het de gewoonste zaak van de wereld is, is de lol er voor hun ook snel af ;)
Nou, gay tolerance is er wel hoor, absoluut. Maar iedereen die mij kent weet dat ik altijd met behoorlijk aanwezige mannen heb gedate, en nu is het een blondje. :')

Is ook gewoon afwachten, want ik wil me nu niet echt focussen op een ander, heb zelf al veel aan m'n kop. Dus is nu appen, als het uitkomt gezellig iets doen, maar geen wereldproblematiek. En dat wil ik zo houden. Over vier maanden ben ik weg hier, en ik laat dan alles achter. Echt alles.
pi_151091045
Wat is het punt geweest bij de mensen hier dat je merkte echt over je ex heen te zijn geraakt?

Ik begon me vrij snel weer normaal te voelen na de meeste breaks maar weet wel dat ik nog lange tijd down/depri er over was. De meest recente ex en relatief eenvoudige verkering spookte destijds zelfs een half jaar na de break nog in mijn hoofd en wist ik er lang er na nog mee bezig te zijn.

Juist op het moment dat ik een serieuze nieuwe kans in de liefde voor me zag staan was het gedaan met het verleden en heb ik ook nauwelijks nog "last" gehad van mijn ex in mijn hoofd.

Dat gebeurde geheel onverwacht.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 20:04:17 #249
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_151103493
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:45 schreef Faazz het volgende:
Wat is het punt geweest bij de mensen hier dat je merkte echt over je ex heen te zijn geraakt?

In het begin probeerde ik me keihard te focussen op andere dingen, om hem te vergeten. Pas toen ik dat niet meer deed, was de acceptatie er.

En met geur. Ben heel geur gericht. Op het moment dat ik iemand anders heb gevonden die lekkerder ruikt ben ik er compleet overheen. :9
pi_151121466
Ik ben veel te lang nog met hem door gegaan en nu kan ik mezelf wel slaan :') voel me niet eens heel verdrietig, maar ik ga hier ook maar weer posten en volgen. Bah.
pi_151123841
Wat is je verhaal dan? Iemand anders tegen gekomen terwijl je nog met je ex zat? Ik heb een keer een dame moeten afwijzen omdat mijn ex tijdens een feest nog naast me stond te huilen, na anderhalf jaar. Ik dacht dat we er beide vrede mee hadden. :{

quote:
14s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:04 schreef Brannagh het volgende:

[..]

In het begin probeerde ik me keihard te focussen op andere dingen, om hem te vergeten. Pas toen ik dat niet meer deed, was de acceptatie er.

En met geur. Ben heel geur gericht. Op het moment dat ik iemand anders heb gevonden die lekkerder ruikt ben ik er compleet overheen. :9
Ja geur ja. Ging naar mijn ouders om even tot rust te komen, ga ik in bed liggen, zit die geur van haar nog helemaal in het kussen van de laatste keer dat ze er was. Klotezooi :')
pi_151127397
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:14 schreef Faazz het volgende:
Wat is je verhaal dan? Iemand anders tegen gekomen terwijl je nog met je ex zat? Ik heb een keer een dame moeten afwijzen omdat mijn ex tijdens een feest nog naast me stond te huilen, na anderhalf jaar. Ik dacht dat we er beide vrede mee hadden. :{
Ah, dat is minder. Nee, dat is het niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151127963
Als de ene begint te rommelen met de ander weet je wel hoe laat het is. Kan het me wel voorstellen dat je graag nog met een hem verder wilde omdat je toch nog met gevoelens zat. Van zijn kant lijkt het meer op een smooth exit. Je wilt jezelf niet aan het lijntje laten. De wisselende signalen maken je op den duur gek.

Het is afwachten met wat hij doet zodra hij merkt dat je werkelijk met hem klaar bent.

...

Wat ik niet snap van mijn ex is dat ze na meer dan twee jaar aangeeft verliefder te zijn dan ooit maar niet veel later een enorme afstand aanneemt. Op het moment dat ik er over wil praten begint ze te twijfelen en boem het is uit.
pi_151128163
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:29 schreef Faazz het volgende:
Als de ene begint te rommelen met de ander weet je wel hoe laat het is. Kan het me wel voorstellen dat je graag nog met een hem verder wilde omdat je toch nog met gevoelens zat. Van zijn kant lijkt het meer op een smooth exit. Je wilt jezelf niet aan het lijntje laten. De wisselende signalen maken je op den duur gek.

Het is afwachten met wat hij doet zodra hij merkt dat je werkelijk met hem klaar bent.

...

Wat ik niet snap van mijn ex is dat ze na meer dan twee jaar aangeeft verliefder te zijn dan ooit maar niet veel later een enorme afstand aanneemt. Op het moment dat ik er over wil praten begint ze te twijfelen en boem het is uit.
Nouja, ik geloof in fouten maken en vergeven. Dat, icm mijn gevoelens, is het geweest waarom ik met hem verder ben gegaan. Het is ook zeker niet allemaal kut geweest hoor. Met wat ik nu weet, zou ik het afgelopen halfjaar nog overdoen. Vind de manier waarop hij er mee kapt wel erg makkelijk.

Dat is ook gek, inderdaad. Heel herkenbaar wel..

Ik blijf vanaf nu maar ver weg van relaties :')
  zaterdag 28 maart 2015 @ 16:41:38 #255
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_151128247
Wanneer is het tijd om serieus verder te gaan daten, dus geen rebound? Hoe weet je dat? Ik denk nog dagelijks aan haar, maar heb wel zin om weer te gaan daten (al dan niet uit afleiding).
pi_151128412
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:41 schreef Gary_Oak het volgende:
Wanneer is het tijd om serieus verder te gaan daten, dus geen rebound? Hoe weet je dat? Ik denk nog dagelijks aan haar, maar heb wel zin om weer te gaan daten (al dan niet uit afleiding).
Als je niet meer elke dag aan haar denkt. :)

Heb dat zelf pas afgelopen maand bereikt na een jaar single te zijn geweest.
Burning bridges gives you so much more
  zaterdag 28 maart 2015 @ 16:50:48 #257
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_151128473
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:48 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Als je niet meer elke dag aan haar denkt. :)

Heb dat zelf pas afgelopen maand bereikt na een jaar single te zijn geweest.
Dan duurt het nog wel even. :') Weet even niet wat ik tot die tijd moet doen.
pi_151128508
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:50 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Dan duurt het nog wel even. :') Weet even niet wat ik tot die tijd moet doen.
Ik heb flink rondgeslet. Ben nu pas weer toe aan iets serieus, mocht dat voorbij komen.
Burning bridges gives you so much more
pi_151128522
Ik was pas klaar met mijn ex toen mijn nieuwe liefde mijn leven in kwam wandelen. Was er tot dat moment nog wel elke dag mee bezig. Op een gegeven moment besef je dat de gedachtes over je ex niet meer dan enkel ruis is en eigenlijk verloren energie.

Of die nieuwe vlam dan een rebound blijkt te zijn kom ik altijd pas later achter :')
  zaterdag 28 maart 2015 @ 16:52:54 #260
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_151128527
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:52 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Ik heb flink rondgeslet. Ben nu pas weer toe aan iets serieus, mocht dat voorbij komen.
Ja, zit ik ook aan te denken. Beetje daten en vissen naar seks.
pi_151128946
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:38 schreef MegaKonijn het volgende:

[..]

Dat is ook gek, inderdaad. Heel herkenbaar wel..

Wat bedoel je daarmee? Gek maar toch herkenbaar..
pi_151129110
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:10 schreef Faazz het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee? Gek maar toch herkenbaar..
Jouw ex vertelde jou verliefder te zijn dan ooit? En toen was het ineens over. Heb dit vaker gezien, bij mezelf én anderen, dat dit soort dingen worden gezegd vlak voor een break up.
pi_151129173
Maar heb je daar ook een verklaring voor, als je dat in jezelf bent tegengekomen?

Het voelde voor mij echt nasty. Het was zelfs zo dat twee weken daarvoor zij mij nog als verassing meenam naar stedentrip in het buitenland en het over samenwonen had en zo.

Heel surrealistisch..
pi_151129280
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:18 schreef Faazz het volgende:
Maar heb je daar ook een verklaring voor, als je dat in jezelf bent tegengekomen?

Het voelde voor mij echt nasty. Het was zelfs zo dat twee weken daarvoor zij mij nog als verassing meenam naar stedentrip in het buitenland en het over samenwonen had en zo.

Heel surrealistisch..
Mijn ex deed hetzelfde. Weet niet waarom.

Stom is dat, he? Ik zou er niet teveel bij stil staan. Heb je niks aan en er zou vast wel iets van waarheid in hebben gezeten. Maar ik snap wel dat je, je zo voelt.
pi_151129423
Ja uit is het toch wel dus probeer het zo goed mogelijk van me af te zetten om snel naar acceptatie over te gaan, maar sommige dingen gaan knagen.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 28 maart 2015 @ 17:32:22 #266
78918 SeLang
Black swans matter
pi_151129500
Ik las "de kut van je ex loslaten" :')
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_151129504
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:32 schreef SeLang het volgende:
Ik las "de kut van je ex loslaten" :')
_O-
pi_151129564
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:29 schreef Faazz het volgende:
Ja uit is het toch wel dus probeer het zo goed mogelijk van me af te zetten om snel naar acceptatie over te gaan, maar sommige dingen gaan knagen.
Snap ik, maar dat gaat wel over. Ook niet te snel willen, daar heb je ook niks aan. Maar komt goed! :*
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:32 schreef SeLang het volgende:
Ik las "de kut van je ex loslaten" :')
:D
  zaterdag 28 maart 2015 @ 18:24:27 #269
416020 K44S
The bearded man
pi_151130721
Het is in mijn geval al meer dan 2 jaar uit. Maar ik heb het gevoel dat ik er meer uit kon halen en dat het vooral mijn schuld was (ik pieker(de) te veel).

Voelt nogaltijd rot en naar.. geen idee hoe ik haar en het gevoel nou eens echt weg krijg.

Heb diverse meiden gedate en vond er wel paar leuk... maar tot nu toe nog niet iemand tegen gekomen die me het zelfde gevoel gaf.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_151165880
Hoe lang heb je gehad dan en hoe serieus was de relatie? Want daar loop ik ook tegen aan en het is een kwestie van relativeren en inzien dat er twee zijn in de relatie, waardoor jij ook niet alle schuld op je hoef te nemen.

Maar twee jaar met een dame in je hoofd zitten, of althans de gemaakte fouten, is wel heel erg lang. Spreek je haar nog of hoe ziet jouw wereld er uit?
pi_151166963
Kan er lang of kort over zijn maar kut blijf ik me toch wel voelen over mijn ex de komende tijd.. Afleiding werkt echt, maar de eindeloze monologen en verbeeldingen van als we elkaar weer zien en zo.. En vooral het missen als ze er niet is, is klote, weten dat het allemaal toch niet meer gaat gebeuren.

Dan komt de realisatie, dat het echt echt zo is, en dat steekt dan, maar zet me wel in een positie dat aan te nemen als waarheid en daar verder op te bouwen.

Voor nu danst ze voortdurend rondjes in mijn hoofd met haar rode plofbroek, in een zwarte leegte..

Ben blij als het september is.
  maandag 30 maart 2015 @ 08:07:21 #272
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_151181099
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 20:18 schreef Faazz het volgende:
Kan er lang of kort over zijn maar kut blijf ik me toch wel voelen over mijn ex de komende tijd.. Afleiding werkt echt, maar de eindeloze monologen en verbeeldingen van als we elkaar weer zien en zo.. En vooral het missen als ze er niet is, is klote, weten dat het allemaal toch niet meer gaat gebeuren.

Dan komt de realisatie, dat het echt echt zo is, en dat steekt dan, maar zet me wel in een positie dat aan te nemen als waarheid en daar verder op te bouwen.

Voor nu danst ze voortdurend rondjes in mijn hoofd met haar rode plofbroek, in een zwarte leegte..

Ben blij als het september is.
Want dan ga je studeren of wat anders leuks doen?

Exen zijn lastig. Je legt er toch wel een groot stuk van je hart neer, met geheimen, gevoelens en behoeften. Ik ben altijd zelf degene geweest die een einde aan de relatie maakte, en daar dan toch een stuk van mijn hart achterliet omdat ik het niet meer uit kon houden. En dan moet je zelf dat stukje weer terug laten groeien.

Het is belangrijk om dan niet meteen weer een stuk hart bij een ander achter te laten, want als de relatie dan weer mislukt weet je niet meer zo goed hoe een heel hart aanvoelt, en ga je hopeloos op zoek naar iemand waar dat laatste stukje hart wél veilig is.

Maandagochtenden zijn zo poëtisch.
pi_151183049
Het is verliefdheid en gewenning dat je koppelt aan een bepaald persoon. Verliefdheid verdwijnt over tijd en de gewenning dat die persoon naast je stond zal ook vervagen en opgevuld worden door iets anders. Wat overblijft is wetenschap.

Het kan zo weer gebeuren maar dat kan alleen als je het compleet heb afgesloten en vrede heb met wat er gebeurd is. Het ligt er maar net aan waar naar je op zoek bent en wat je tegenkomt.

Ik was nergens naar op zoek, liep haar tegen het lijf, er was een klik, we wilde elkaar, alles laten gebeuren. Om er na lange tijd achter te komen, door omstandigheden, dat het toch niet zo'n goede match blijkt.

En dan ga je weer verder.
pi_151223735
Holy shit -O- Ik ben na 3,5 jaar dus nog STEEDS niet over mijn ex heen :{

Zij heeft het uit gemaakt, ze was ook mijn eerste serieuze relatie. De eerste dag nadat ze het uitmaakte wist ik al dat ik zo iets nog nooit had gevoeld ; Ik wist niet hoe het voelde om gedumpt te worden, maar ik vond het echt verschrikkelijk. Ook dat ik haar moest missen, dat ze zo maar met elke jongen kon gaan zonder dat ik er maar iets van zou weten.

Het heeft best wel lang geduurd allemaal, en ook al ging ik met vrienden op kamers, feesten, meisjes mee naar huis nemen ; Zodra ik iets van mijn ex hoorde/zag via Facebook, was ik meteen weer van slag.

Ik blokkeerde haar op Facebook, en we kwamen elkaar ook nooit meer tegen, en sinds dien ging het beter. Volgens mij is het daarna een tijdje gewoon best normaal geweest. Niet meer met haar bezig geweest, eens in de paar weken schoot haar naam eens door mijn hoofd, dat was het.

Maar zondagavond zag ik haar bij de jumbo, na haar bijna drie jaar niet te hebben gezien. Meteen weer een schok door mijn maag, en nu zit ze echt alweer vanaf zondagavond in mijn hoofd :{ Hoe de fuck is dit mogelijk :') Blijkt dus dat ik nog steeds om haar geef, terwijl we nu toch wel zodanig van elkaar vervreemd zouden moeten zijn dat ik haar na een kwartiertje weer zou moeten vergeten.
pi_151224545
Hmm, ik wachtte met smart op de karma van mijn ex, en wat denk je, die relatie is gestrand *O* _O- met haar ex van ruim een jaar terug. Ik wist dat het ging gebeuren maar wanneer was de vraag. die relatie heeft maar 3 maanden geduurd ongeveer, ik hoop dat ze keihard gedumpt is(maar dat zal wel niet)

Ik zag haar al een paar keer zonder haar vriend met het uitgaan, 1 a 2x achter elkaar kan, maar toen ze zelfs met haar ouders, broer en schoonzus op vakantie ging zonder die vriend begon ik het steeds raarder te vinden, want haar beste vriendin ging nu mee. Ik dacht ach, boeiend. Totdat ik haar afgelopen zaterdag weer zonder die vriend zag, toen wist ik dat er iets aan de hand was. Een vriend van me zei dat ze niet meer met hem was, ik heb het even lekker gevierd door lekker dronken te worden 8-) En omdat ik hoogstwaarschijnlijk binnenkort voor mezelf begin(iets wat ik altijd al wou). Eind van de avond kwam m'n ex en haar vriendin bij ons staan, ik stond met een arm om haar heen(ik weet er zelf nog weinig vanaf). Toen het tijd was om naar huis te gaan, had ik die beste vriendin van haar een berichtje gestuurd dat zij mijn ex moest bedanken, omdat ik door haar dingen wel had gedaan die ik anders niet had gedaan. En dat ik spijt had van de dingen die ik gezegd en gedaan had en dat ik nog steeds om haar geef.

En wat denk je, de volgende dag een watsapp van m'n ex, vrouwen.... Ze vroeg op een leuke manier waarom ik het niet tegen haar zei. ik antwoordde daarop dat ik haar nummer had verwijderd, zij zei dat het ook via facebook had gekund, ik moest die vriendin van haar nog wat anders vertellen daarom had ik het tegen haar gezegd. Eind van het verhaal was alles goed en vergaf ze me het. Ik ging expres niet meer sturen naar haar, want ik wou weten of er iets van haar kant zou komen. Ik kreeg niets, dus de volgende dag stuurde ik of ze zin had om een keertje bij te praten, dat het me wel gezellig lijkt. Ik had er bij gezegd dat ik niets verwacht en dat het zonder bijbedoelingen is. Alleen al 2 dagen geen antwoord. Had ik dit niet mogen vragen?

Het lijkt me wel gezellig om een keer met haar te praten ergens, onder 4 ogen dus niet in de kroeg. Ik zie haar vaak met sporten en met uitgaan, en het loopt nooit zo soepeltjes als ik haar zie. Ik hoop dat het dermate van dat gesprek wat beter zal gaan. Moet ik dit kenbaar maken, of moet ik het hierbij laten?
pi_151233688
Niks meer gehoord op mijn mailtje van zaterdag. Had ik ook niet verwacht, maar toch.. Ik mis hem en vind het lastig om dit op zo'n manier achter me te laten.. En dan heb je hem; hij mist niks, het doet hem niks en hij denkt er waarschijnlijk niet eens over na en heeft, volgens mij, een grafhekel aan me.Zo voelt het in ieder geval wel.

Kak ;(
  dinsdag 31 maart 2015 @ 19:43:56 #277
416020 K44S
The bearded man
pi_151235600
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:55 schreef Faazz het volgende:
Hoe lang heb je gehad dan en hoe serieus was de relatie? Want daar loop ik ook tegen aan en het is een kwestie van relativeren en inzien dat er twee zijn in de relatie, waardoor jij ook niet alle schuld op je hoef te nemen.

Maar twee jaar met een dame in je hoofd zitten, of althans de gemaakte fouten, is wel heel erg lang. Spreek je haar nog of hoe ziet jouw wereld er uit?
Mwah, het is meestal als ik een dipje heb dat het gevoel weer terug komt.

Maar gaat de laatste tijd steeds beter. En lang was onze relatie niet ... dus daar ligt het niet aan.

Puur dat ik van haar wou houden.... terwijl ik niet eens van mezelf hield ;) dat soort cliché gedoe.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_151291723
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:46 schreef MegaKonijn het volgende:
Niks meer gehoord op mijn mailtje van zaterdag. Had ik ook niet verwacht, maar toch.. Ik mis hem en vind het lastig om dit op zo'n manier achter me te laten.. En dan heb je hem; hij mist niks, het doet hem niks en hij denkt er waarschijnlijk niet eens over na en heeft, volgens mij, een grafhekel aan me.Zo voelt het in ieder geval wel.

Kak ;(
Wat heb je gemaild dan? Zijn emoties zitten denk ik ook hoog, dus wilt niet praten want dan gaat het nergens heen. Ik denk er ook zo over bij mijn ex, dat ze niks mist en het haar niks doet, maar dat lijkt me niet logisch. Ze wilt geen contact om weer helemaal tot haarzelf te komen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:43 schreef K44S het volgende:

[..]

Mwah, het is meestal als ik een dipje heb dat het gevoel weer terug komt.

Maar gaat de laatste tijd steeds beter. En lang was onze relatie niet ... dus daar ligt het niet aan.

Puur dat ik van haar wou houden.... terwijl ik niet eens van mezelf hield ;) dat soort cliché gedoe.
Hmm ja je kan geen relatie onderhouden als het niet goed gaat met jezelf. Je moet verliefd zijn op jezelf zodat je het ook kan geven. Maar als je na twee jaar nog met je ex in je hoofd zit, stomp je jezelf dan niet met het idee dat zij er al laaaang niet meer aan terug denkt en een heel nieuw leven heeft?

Dat je jouw negatieve emoties koppelt aan die persoon waar je ooit mee was.. ?
pi_151316149
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 13:08 schreef Faazz het volgende:

[..]

Wat heb je gemaild dan? Zijn emoties zitten denk ik ook hoog, dus wilt niet praten want dan gaat het nergens heen. Ik denk er ook zo over bij mijn ex, dat ze niks mist en het haar niks doet, maar dat lijkt me niet logisch. Ze wilt geen contact om weer helemaal tot haarzelf te komen.
Hoe ik erover denk. Al wil hij niet praten, hij krijgt wel van mij te horen. Na 1,5 jaar relatie gooi je niet even de blok erop en is het klaar. Kan me ook niet meer schelen of hij het heeft gelezen of niet, ik ben het kwijt. Er is nog wel meer wat ik wil zeggen, maar ik heb er de energie niet eens meer voor. Zo hoog zullen die emoties van hem wel niet zitten; het boeit hem gewoon echt vrij weinig. Als je er iets om gegeven hebt en je bent ook maar een beetje volwassen, dan handel je het op een normale manier af. Niet door iemand te blokkeren op whatsapp om vervolgens als uitleg te geven: gwn, heb er geen zin meer in.
  vrijdag 3 april 2015 @ 13:21:24 #280
416020 K44S
The bearded man
pi_151326484
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 13:08 schreef Faazz het volgende:

[..]

Wat heb je gemaild dan? Zijn emoties zitten denk ik ook hoog, dus wilt niet praten want dan gaat het nergens heen. Ik denk er ook zo over bij mijn ex, dat ze niks mist en het haar niks doet, maar dat lijkt me niet logisch. Ze wilt geen contact om weer helemaal tot haarzelf te komen.

[..]

Hmm ja je kan geen relatie onderhouden als het niet goed gaat met jezelf. Je moet verliefd zijn op jezelf zodat je het ook kan geven. Maar als je na twee jaar nog met je ex in je hoofd zit, stomp je jezelf dan niet met het idee dat zij er al laaaang niet meer aan terug denkt en een heel nieuw leven heeft?

Dat je jouw negatieve emoties koppelt aan die persoon waar je ooit mee was.. ?
klopt. Sinds ik train om stuk minder te piekeren is het allemaal stuk vrolijker. Binnenkort weer een date :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_151344524
Vandaag helaas de bevestiging gekregen dat het over en uit is. De afgelopen weken stonden reeds in het leven van onzekerheid en ik kon de uitkomst ook wel raden, maar toch hoop je stiekem toch nog dat het goedkomt. Helaas, dit hoofdstuk van mijn leven moet ik nu toch gaan afsluiten...

Mijn vorige relaties heb ik vaak uit ongenoegen verbroken, ik voelde geen klik, of zat al snel in een relatie waar ik niet meer uit terug kon. Je bent jong en ja, dan moet je soms nog leren om de juiste keuzes te maken, of bang om iemand teleur te stellen.

Helaas was deze relatie bijna perfect, althans vanuit mijn oogpunt; een fantastische vrouw, een vrouw waarmee ik samen oud mee wilde worden, goede klik met ouders en vrienden etc. Ik ben voor haar verhuisd naar een andere stad, ruim 100 kilometer verder dan mijn vertrouwde omgeving, ik had het voor ons over en heb daar ook geen spijt van.

Wij zijn ongeveer 7 maanden geleden samen gaan wonen en door verschillende omstandigheden: werk, vrienden etc is mijn vriendin een aantal maanden geleden in een diepe depressie belandt. Deze depressie is niet alleen voor haar een enorme last, maar ook voor mij was het geen gemakkelijke tijd. Je kunt niet veel goed meer doen, iedere keuze die je maakt wordt onder een vergrootglas gelegd en uitvergroot.. ruzie op ruzie ontstaat en op een gegeven moment dooft daardoor vanzelf het vlammetje.

Het is niet te bevatten, nog geen 5 maanden geleden wilden wij samen zo graag een kindje, zagen een toekomst.. uiteindelijk is ze ook zwanger geweest, maar is het vervroegd afgebroken..

Nooit gedacht dat ik hier ooit nog eens wat zou gaan posten.. het leven verloopt soms zo verschrikkelijk bizar..
pi_151368315
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 22:21 schreef dudewhereismycar het volgende:
Vandaag helaas de bevestiging gekregen dat het over en uit is. De afgelopen weken stonden reeds in het leven van onzekerheid en ik kon de uitkomst ook wel raden, maar toch hoop je stiekem toch nog dat het goedkomt. Helaas, dit hoofdstuk van mijn leven moet ik nu toch gaan afsluiten...

Mijn vorige relaties heb ik vaak uit ongenoegen verbroken, ik voelde geen klik, of zat al snel in een relatie waar ik niet meer uit terug kon. Je bent jong en ja, dan moet je soms nog leren om de juiste keuzes te maken, of bang om iemand teleur te stellen.

Helaas was deze relatie bijna perfect, althans vanuit mijn oogpunt; een fantastische vrouw, een vrouw waarmee ik samen oud mee wilde worden, goede klik met ouders en vrienden etc. Ik ben voor haar verhuisd naar een andere stad, ruim 100 kilometer verder dan mijn vertrouwde omgeving, ik had het voor ons over en heb daar ook geen spijt van.

Wij zijn ongeveer 7 maanden geleden samen gaan wonen en door verschillende omstandigheden: werk, vrienden etc is mijn vriendin een aantal maanden geleden in een diepe depressie belandt. Deze depressie is niet alleen voor haar een enorme last, maar ook voor mij was het geen gemakkelijke tijd. Je kunt niet veel goed meer doen, iedere keuze die je maakt wordt onder een vergrootglas gelegd en uitvergroot.. ruzie op ruzie ontstaat en op een gegeven moment dooft daardoor vanzelf het vlammetje.

Het is niet te bevatten, nog geen 5 maanden geleden wilden wij samen zo graag een kindje, zagen een toekomst.. uiteindelijk is ze ook zwanger geweest, maar is het vervroegd afgebroken..

Nooit gedacht dat ik hier ooit nog eens wat zou gaan posten.. het leven verloopt soms zo verschrikkelijk bizar..
Sterkte. Is ze inmiddels genezen van haar depressie?
pi_151369299
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 20:42 schreef sinecure. het volgende:

[..]

Sterkte. Is ze inmiddels genezen van haar depressie?
Thanks.. Nee, ze zit er nu midden in. Ik hoop voor haar dat ze snel weer de oude is en weer kan genieten van het leven.

Deze dagen zijn nu killing. Na vrijdag heeft ze niet meer gereageerd en raak daardoor behoorlijk in paniek. Ben uiteindelijk maar begonnen met het halen van verhuisspullen en langzaam aan nu spullen aan het inpakken.

Stomste wat je kunt doen is fotoalbums bekijken van de momenten waarin we beide gelukkig waren, damn, dat doet pijn om te zien.

Onbegrijpelijk hoe je maatje zo in eens kan veranderen, alsof er letterlijk een snaar knapt. Ik probeer ook te begrijpen wat ik precies verkeerd heb gedaan, maar daar krijg ik geen reactie op. Stiekem hoop ik nog dat deze beslissing door de depressie komt en wil ik ook niet te hard van stapel lopen (spullen inpakken), maar ik ben bang dat, dat niet meer is dan ijdele hoop....
pi_151391759
Nu 5 maanden vrijgezel na een relatie van 11 jaar, verschrikkelijk voelt nog als gisteren....
  maandag 6 april 2015 @ 16:46:11 #285
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_151421285
quote:
0s.gif donderdag 2 april 2015 13:08 schreef Faazz het volgende:

Hmm ja je kan geen relatie onderhouden als het niet goed gaat met jezelf. Je moet verliefd zijn op jezelf zodat je het ook kan geven.
Maar hoe werkt dit in godsnaam? Wanneer ben je verliefd op jezelf? Ik ben behoorlijk hard aan mezelf aan het werken, maar voor zover ik weet zijn er maar heel weinig mensen echt gek op zichzelf. Betekent dat dan dat alle relatie gedoemd zijn om te mislukken?
pi_151421771
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 16:46 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Maar hoe werkt dit in godsnaam? Wanneer ben je verliefd op jezelf? Ik ben behoorlijk hard aan mezelf aan het werken, maar voor zover ik weet zijn er maar heel weinig mensen echt gek op zichzelf. Betekent dat dan dat alle relatie gedoemd zijn om te mislukken?
Nee, je kan ook sterker worden doordat je een relatie hebt. Genoeg mensen in een langdurige relatie die zo onzeker als de pest zijn.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_151423631
Gisteren is mijn relatie van bijna een half jaar uitgegaan. Niet helemaal een verrassing, want er waren twijfels van zijn kant waar we al een paar keer over gesproken hadden.

Alles is volledig besproken. Ik snap waarom verder gaan met een relatie geen zin heeft, als hij een bepaald gevoel mist. We kunnen echter zo goed met elkaar opschieten dat we het net zo makkelijk nog maanden hadden kunnen laten doorgaan. Leuke dingen ondernemen, knuffelen op de bank en een filmpje kijken. Alleen houd ik dan mezelf voor de gek.

Dus gisteren heb ik een gesprek geforceerd en er een punt achter gezet. Beiden enorm gehuild. Ik ben opgelucht dat de knagende ik-weet-dat-er-bij-hem-iets-mist-onzekerheid eindelijk de deur uit is, maar ik mis hem enorm. Gisteren heb ik voor het slapen gaan hem nog even gesproken, hij had niet gegeten en de hele dag alleen maar een beetje op de bank gehangen (doet me goed dat hij er in ieder geval wel mee zit, maar het geeft me ook weer een sprankje hoop: want waarom zit hij er zó erg mee, als hij twijfels had).

Vanavond bellen we nog een keertje, maar als morgen de werkweek weer begint wil ik er eigenlijk een beetje een stop op zetten. Na wat rondlezen hier, lees ik toch wel terug dat dat ook het beste werkt: geen contact.

Pff :(
pi_151428610
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 16:46 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Maar hoe werkt dit in godsnaam? Wanneer ben je verliefd op jezelf? Ik ben behoorlijk hard aan mezelf aan het werken, maar voor zover ik weet zijn er maar heel weinig mensen echt gek op zichzelf. Betekent dat dan dat alle relatie gedoemd zijn om te mislukken?
Dat is als je lekker in je vel zit en je dat ook uitstraalt naar andere. Hoe is het als je lacht naar iemand? Dan lachen ze terug. Werkt het zelfde als je depri bent. Je kan werken aan jezelf en dat is goed, maar het werkt het beste als je er niet bewust mee bezig bent.
  maandag 6 april 2015 @ 20:42:50 #289
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_151429612
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 17:56 schreef preciousmoment het volgende:
Gisteren is mijn relatie van bijna een half jaar uitgegaan. Niet helemaal een verrassing, want er waren twijfels van zijn kant waar we al een paar keer over gesproken hadden.

Alles is volledig besproken. Ik snap waarom verder gaan met een relatie geen zin heeft, als hij een bepaald gevoel mist. We kunnen echter zo goed met elkaar opschieten dat we het net zo makkelijk nog maanden hadden kunnen laten doorgaan. Leuke dingen ondernemen, knuffelen op de bank en een filmpje kijken. Alleen houd ik dan mezelf voor de gek.

Dus gisteren heb ik een gesprek geforceerd en er een punt achter gezet. Beiden enorm gehuild. Ik ben opgelucht dat de knagende ik-weet-dat-er-bij-hem-iets-mist-onzekerheid eindelijk de deur uit is, maar ik mis hem enorm. Gisteren heb ik voor het slapen gaan hem nog even gesproken, hij had niet gegeten en de hele dag alleen maar een beetje op de bank gehangen (doet me goed dat hij er in ieder geval wel mee zit, maar het geeft me ook weer een sprankje hoop: want waarom zit hij er zó erg mee, als hij twijfels had).

Vanavond bellen we nog een keertje, maar als morgen de werkweek weer begint wil ik er eigenlijk een beetje een stop op zetten. Na wat rondlezen hier, lees ik toch wel terug dat dat ook het beste werkt: geen contact.

Pff :(
Werkt het beste, is het moeilijkste inderdaad.
Sterkte!

De rest ook natuurlijk...
pi_151433069
Hallo allemaal..lees nu ongeveer 2 maanden mee op dit forum..toch maar ff een account aangemaakt :)
tja ik weet niet waar ik moet beginnen, momenteel zit ik nog in de ontkenningsfase en het is ondragelijk. Het liefst wil ik de hele dag slapen, ben moe van het doen alsof het goed met mij gaat voor de omgeving en op werk.
Na ervaring weet ik dat verdriet om een verbroken relatie zo ongeveer 4 maanden duurt, maar hier kom ik nooit meer van af.
pi_151433484
En owja nog een nieuwtje, het moment waarop ik denk dat ik er eindelijk mee kan leven, is het moment waarop hij contact zoekt en mij alles verteld wat ik wil horen! En zo gaat het al jaren :(. Ik kan ook simpelweg niet gelukkig worden met iemand anders. Wel geprobeerd, maar altijd het gevoel alsof er iets mist.
pi_151437339
Meer achtergrondinfo? Ik mijd contact met exen omdat ik weet dat ik geconfronteerd wordt met iets dat ik juist niet wil zien of horen. Aan de andere kant kan het ook jouw illusies of hoop aan gort slaan zodat je wat sneller verder gaat.
pi_151437506
Ik zie haar trouwens niet meer bovenaan de lijst met contacten of vrienden, of gemeenschappelijke vrienden staan. Dat was heel lang wel zo. Terwijl ik haar niet direct geblockt heb op FB. Heeft zij dit gedaan?
pi_151442056
Ik heb weleens vaker een bericht gehad van een ex, op wie ik ooit zo verliefd was en dat deed me helemaal niets meer, maar zodra het bericht van hem is kan ik het niet negeren. En soms gaat het wel ff goed tussen ons als ik hem weer een kans heb gegeven.. maar zodra ik iets zeg wat hem niet bevalt dan negeert hij me echt maanden, om daarna vervolgens weer contact te zoeken en dan begint hetzelfde ritueel met proberen mij voor zich te winnen.
Het is zo zwak! Negeren is het ergste wat je iemand kan aan doen, vooral als je gewoon niet weer waarom. Ik heb liever dat iemand zegt laat me met rust, ik voel niets voor je of wat dan ook, maar dat gebeurd maar niet.

Facebook is echt een nachtmerrie als je er overheen wilt komen, je gaat constant checken zodat het nog meer pijn doet. Het lijkt wel een verslaving. Hopelijk kan ik over een paar maanden zeggen dat ik niet meer kijk en me beter voel.

@faazz volgens mij kan je qua volgorde van je vriendenlijst niets veranderen..Ze kan je geblokt hebben dat wel, daar kan je pas achter komen als ze je berichtjes niet meer opent. Of ze heeft haar profiel inactief gemaakt tijdelijk..
pi_151450136
Jaa, ik meld me dan ook maar hier. Afgelopen weekend zou mijn vriend langskomen uit het buitenland maar omdat we aan het begin van de week woorden hadden gehad begon de twijfel bij hem weer op te spelen. De relatie heeft 3,5 jaar geduurd.

Alhoewel we geen perfecte relatie hadden, en dat we ook al twee keer eerder een relatiebreuk hebben gehad blijft het pijn doen. Ook omdat het de voorgaande keren steeds weer goed kwam blijf je toch een beetje hoop houden. Maar aan de ene kant is het ook niet verstandig om het weer op te pakken als je steeds tegen dezelfde problemen loopt. Ik kon mij daardoor na voorgaande relatiebreuken steeds minder openstellen.

Hij was toch mijn eerste liefde, en daarom vind ik het heel lastig. Ook omdat ik niet gemakkelijk contact leg met nieuwe mensen was hij ook mijn beste vriend, en dat mis ik nu ook. Na wat mailverkeer over en weer, ga ik het er nu wel bij laten. Het is wel fijn om hier wat meer lotgenoten aan te treffen, en als iemand hier zin heeft om te PMen sta ik daar zeker voor open. Een beetje steun is altijd wel fijn natuurlijk :)
  dinsdag 7 april 2015 @ 16:20:05 #296
307943 DuracellPower
Ever lasting power
  dinsdag 7 april 2015 @ 16:58:21 #297
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_151453210
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 20:17 schreef Faazz het volgende:

[..]

Dat is als je lekker in je vel zit en je dat ook uitstraalt naar andere. Hoe is het als je lacht naar iemand? Dan lachen ze terug. Werkt het zelfde als je depri bent. Je kan werken aan jezelf en dat is goed, maar het werkt het beste als je er niet bewust mee bezig bent.
Dat doe ik sowieso wel. Maar ik heb altijd last van kortstondige bevliegingen. Zowel met series als met mannen :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151456161
Hmm.. Ex net gesproken op FB over hoe het afgelopen weekend gegaan was (festival).. Zegt ze dat ze er als een huilbaby bij heeft gelopen en begint ze na een tijd haar hele planning voor komende weken te vertellen, dat ze moeilijk veel gaat feesten en al die dingen om maar niet stil te zitten en na te denken..

Ofwel ze heeft het er moeilijk mee en gaat er alles aan doen om het te vergeten en te accepteren en dat ze door gaat met leven en shit. Of dat een subtiele hint is, of om te laten zien hoe ze zich voelt of dat het een verkapt advies is om hetzelfde te doen, weet ik niet.

Het is wel een beetje lame van haar maar goed.. Niet meer aanspreken dus.. My bad :')
pi_151458573
Zo te horen is ze er dan wel goed kapot van, ze wilt dat je medelijden hebt met haar en dat je weet hoe moeilijk ze het heeft..dat is wel apart. Heeft zij het uitgemaakt? Als een vrouw zoiets zegt dan meent ze het ook, en als ze je niet moet dan zegt ze het ook of ze verdwijnt gewoon. Dus misschien komt je relatie nog wel goed ;)
pi_151458800
Dan heb je het nog lang uitgehouden forrestgump, met het heen en weer gereis ;) ik weet hoe het is..niet dat mijn ex extreem ver woont maar je kan niet zomaar spontaan afspreken en dat mis je dan weer wel..alles plannen daar word ik niet goed van, maar voor hem heb ik het wel over. Ik wens je veel sterkte..zit in dezelfde situatie
pi_151458905
Ze zal er best kapot van zijn, dat heb ik wel gezien afgelopen weekend. Maar op een andere manier dan dat ik er mee zit. Het zal wel een opwelling zijn om tegen me te praten maar dat veranderd niks aan haar keus waar ze eergisteren nog haaks achter stond.

Ze is al verdwenen en mijn relatie zal dan ook niet goed meer komen met haar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')