Tenzij jij of hij het meedeelt, zouden anderen niet te weten kunnen komen wie jij blokkeert.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:39 schreef JustDreamy het volgende:
[..]
Ik doel op de andere collega's, dat als die het merken.
Hem heb ik gisteren al aangesproken dat ik er toch teveel moeite mee heb als hij zo blijft doen op werk en dat het me toch diep zit. Dus hij weet sowieso wat de reden is.Dat heb ik idd juist volwassen met hem besproken en zelfs face to face gezegd.
Hij zei dat het wel goed komt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 21:22 schreef Gray het volgende:
[..]
Tenzij jij of hij het meedeelt, zouden anderen niet te weten kunnen komen wie jij blokkeert.
Goed dat je het met hem hebt besproken. Hoe reageerde hij erop?
Wat de OP betreft: die is niet door Amplifier geschreven (anders was hij de grootste hypocriet die er bestaat). Hoewel relaties per definite uniek en persoonlijk zijn, zijn de punten in de OP toch wel van toepassing op bijna elke breuk. De details moet je uiteraard zelf invullen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Grappig topic,
Eerst een hele handleiding voor een situatie die zo persoonlijk is dat je dit helemaal niet kunt veralgemeniseren en vervolgens neukt de TS zijn ex op de plee en doet exact alles wat in de openingspost wordt afgeraden :d
Feit blijft dat het een klote situatie is die voor beide partijen(vooral als er kinderen in het spel zijn) zeer vervelend is.
Zelf merk ik dat ik er veel moeite mee heb, ik voel me inderdaad vaker alleen.
Vooral nu er ook nog andere dingen in mijn leven niet zo best verlopen, mis ik mijn oude vertrouwde leven dat zo slecht nog niet was.
Ik heb ook veel moeite met het gegeven dat de ander al redelijk snel alles afkapt, ik de kinderen minder ga zien, ik op het einde van de dag niet meer vertrouwd lepeltje lepeltje in slaap val.
Conclusie: ik mis haar ondanks vanalles heel erg en dat doet pijn, maar is hier een eenduidige handleiding voor te maken?
Ik denk het niet, het loopt zoals het loopt en voor de rest is iedere dag daarna weer een nieuwe.
My 2 cents
Jeetje, wat een rare kwibusquote:Op maandag 16 maart 2015 17:18 schreef Brannagh het volgende:
Werd vanochtend door mijn werk gebeld, was iets voor me afgegeven en of ik het op wilde halen. Ik stik nieuwsgierig.
Heeft ex een grote bos bloemen laten bezorgen en een kaart erbij. Dat het hem spijt, en dat het niet goed te praten valt maar dat hij aan zichzelf wil werken en dan weer bij me terug komt.
Heb geen idee hoe ik mezelf nu houding moet geven. Ik wil hem niet terug, en hij heeft mij overal op verwijderd en geblokkeerd, dus ga het gevecht ook niet aan, maar als ik over paar maanden ergens anders zit, zou hij me dan serieus weer op gaan zoeken?
Toch uiteindelijk toch bloemen gehadquote:Op maandag 16 maart 2015 17:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jeetje, wat een rare kwibusniet eens op ingaan.
Ja, dat dan weer wel.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:23 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Toch uiteindelijk toch bloemen gehad
Jouw exen zijn echt lijp.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:18 schreef Brannagh het volgende:
Werd vanochtend door mijn werk gebeld, was iets voor me afgegeven en of ik het op wilde halen. Ik stik nieuwsgierig.
Heeft ex een grote bos bloemen laten bezorgen en een kaart erbij. Dat het hem spijt, en dat het niet goed te praten valt maar dat hij aan zichzelf wil werken en dan weer bij me terug komt.
Heb geen idee hoe ik mezelf nu houding moet geven. Ik wil hem niet terug, en hij heeft mij overal op verwijderd en geblokkeerd, dus ga het gevecht ook niet aan, maar als ik over paar maanden ergens anders zit, zou hij me dan serieus weer op gaan zoeken?
Ach, soort zoekt soort hèquote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:51 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Zegt mijn moeder ook
Maar in het begin vond ze ze allemaal charmant, lief en leuk.
Het is wel zo. In begin relatie doe je je ongemerkt iets anders voor dan dat je in het normale leven bent. Althans, de eerste vijf dates poets ik vijf minuten van te voren mijn tanden, daarna gaat alles over in het normale regime. Denk dat mannen dat ook wel hebben. Eerst hun best doen om in je broekje te mogen, en zodra ze altijd in je broekje mogen willen ze ineens een thigh gap want dan is er meer ruimte.quote:
Ah, op die manier. Voor mij is het ongeveer hetzelfde wel, klaar is klaar. Die persoon zoals je die toen kende, is niet meer in je leven.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:55 schreef Faazz het volgende:
Mja klinkt misschien hard maar zo is het wel. Ik heb niet het idee dat het goed gaat komen dus beschouw ik het maar als dood. Zit in mijn hoofd veel te onderhandelen en dialogen te voeren die er nooit gaan komen. Tis een fase dat ik weet dus het verdwijnt wel, maar voor nu is het beter om gewoon te bedenken dat ze nooit bestaan heeft. Zeg maar.
Is zo inderdaad. Ik mis mijn ex ook weer ontzettend.. Na een tijdje niet aan haar gedacht te hebben nu weer wel..quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:32 schreef Faazz het volgende:
Valkuil is wel dat als je denkt dat het beter gaat en je jezelf ineens weer blij en goed voelt, je meteen weer aan haar denkt en wilt contacten of zoMaar dat kan niet, want ze is helaas te komen overlijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |