abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150614120
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 20:39 schreef JustDreamy het volgende:

[..]

Ik doel op de andere collega's, dat als die het merken.

Hem heb ik gisteren al aangesproken dat ik er toch teveel moeite mee heb als hij zo blijft doen op werk en dat het me toch diep zit. Dus hij weet sowieso wat de reden is. ;) Dat heb ik idd juist volwassen met hem besproken en zelfs face to face gezegd.
Tenzij jij of hij het meedeelt, zouden anderen niet te weten kunnen komen wie jij blokkeert.

Goed dat je het met hem hebt besproken. Hoe reageerde hij erop?
pi_150626665
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 21:22 schreef Gray het volgende:

[..]

Tenzij jij of hij het meedeelt, zouden anderen niet te weten kunnen komen wie jij blokkeert.

Goed dat je het met hem hebt besproken. Hoe reageerde hij erop?
Hij zei dat het wel goed komt.

Ik hoop het, want ik heb hem dus al eerder afgekapt en er waarschijnlijk wat te luchtig over gedaan, waardoor hij de oude grapjes bleef behouden, me bleef plagen en opmerkingen bleef maken die voor mij erg dubbel waren.
Ik heb het er moeilijker mee dan ik hem liet blijken, dus ik moest hem er wel mee confronteren.

Ik wil nu ook geen drama maken, maar moet hem gewoon echt uit mijn hoofd zetten en wil ik niet met hem geconfronteerd worden buiten werk om. Op werk zal ik er gewoon mee moeten dealen en kan ik zelf wel normaal doen gelukkig. Ik ben eerder te lief en vriendelijk (en dat is dus ergens ook mijn valkuil), dus het levert niet bepaald awkward situaties op. Maar het zorgt er dus wel voor dat het voor een ander voelt alsof er niks aan de hand is.
-
  zaterdag 14 maart 2015 @ 19:58:20 #203
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_150641531
Protip: eerst zorgen dat je zelf lekker in je vel zit!

Heb nu al weer een langdurige relatie met een meisje die ik heb leren kennen en gaat super goed gelukkig. We willen gewoon allebei van het leven genieten en dat doen we nu ook lekker samen. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe na elke relatie eindiging altijd veel ben gaan sporten en het helpt niet alleen met het lozen van alle negatieve energie in je maar ook om weer met jezelf in het reine te komen. Het mooie weer komt er weer aan dus ik zeg, ga lekker fietsen/zwemmen/klimmen en met je vrienden lekker terrasje/festival/bbq pakken :)
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_150645520
Grappig topic,

Eerst een hele handleiding voor een situatie die zo persoonlijk is dat je dit helemaal niet kunt veralgemeniseren en vervolgens neukt de TS zijn ex op de plee en doet exact alles wat in de openingspost wordt afgeraden :d
Feit blijft dat het een klote situatie is die voor beide partijen(vooral als er kinderen in het spel zijn) zeer vervelend is.

Zelf merk ik dat ik er veel moeite mee heb, ik voel me inderdaad vaker alleen.
Vooral nu er ook nog andere dingen in mijn leven niet zo best verlopen, mis ik mijn oude vertrouwde leven dat zo slecht nog niet was.
Ik heb ook veel moeite met het gegeven dat de ander al redelijk snel alles afkapt, ik de kinderen minder ga zien, ik op het einde van de dag niet meer vertrouwd lepeltje lepeltje in slaap val.

Conclusie: ik mis haar ondanks vanalles heel erg en dat doet pijn, maar is hier een eenduidige handleiding voor te maken?

Ik denk het niet, het loopt zoals het loopt en voor de rest is iedere dag daarna weer een nieuwe.

My 2 cents
pi_150665672
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 21:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Grappig topic,

Eerst een hele handleiding voor een situatie die zo persoonlijk is dat je dit helemaal niet kunt veralgemeniseren en vervolgens neukt de TS zijn ex op de plee en doet exact alles wat in de openingspost wordt afgeraden :d
Feit blijft dat het een klote situatie is die voor beide partijen(vooral als er kinderen in het spel zijn) zeer vervelend is.

Zelf merk ik dat ik er veel moeite mee heb, ik voel me inderdaad vaker alleen.
Vooral nu er ook nog andere dingen in mijn leven niet zo best verlopen, mis ik mijn oude vertrouwde leven dat zo slecht nog niet was.
Ik heb ook veel moeite met het gegeven dat de ander al redelijk snel alles afkapt, ik de kinderen minder ga zien, ik op het einde van de dag niet meer vertrouwd lepeltje lepeltje in slaap val.

Conclusie: ik mis haar ondanks vanalles heel erg en dat doet pijn, maar is hier een eenduidige handleiding voor te maken?

Ik denk het niet, het loopt zoals het loopt en voor de rest is iedere dag daarna weer een nieuwe.

My 2 cents
Wat de OP betreft: die is niet door Amplifier geschreven (anders was hij de grootste hypocriet die er bestaat). Hoewel relaties per definite uniek en persoonlijk zijn, zijn de punten in de OP toch wel van toepassing op bijna elke breuk. De details moet je uiteraard zelf invullen.

Wat jouw situatie betreft: hoe langer de relatie was, hoe langer het uiteraard duurt voor je weer lekker in je vel zit. Zeker als er ook nog kinderen in het spel zijn. Probeer op hen te focussen, en houd het contact met je ex zo kort en zakelijk mogelijk. Het feit dat ze alles zo snel afkapt is alleen maar goed voor je, want elk contact dat je met haar hebt zal je alleen maar herinneren aan het feit dat je nu niet meer samen bent.

Probeer nu de tijd te nemen om dingen te doen waar in je relatie geen tijd of plek voor was. Bepaalde hobbys die je hebt laten liggen, bepaalde muziek luisteren waar ze een hekel aan had, etc.
pi_150694786
Vrijdag voor het eerst sinds het uit is mijn ex tegengekomen in de bar waar ik werk. Ik wist al dat het ging gebeuren die dag, maar wist mezelf niet echt een houding te geven. Heb haar alleen gevraagd hoe het met haar ging en toen moest ik verder werken, want het was gelukkig druk.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:18:16 #207
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150703759
Werd vanochtend door mijn werk gebeld, was iets voor me afgegeven en of ik het op wilde halen. Ik stik nieuwsgierig.

Heeft ex een grote bos bloemen laten bezorgen en een kaart erbij. Dat het hem spijt, en dat het niet goed te praten valt maar dat hij aan zichzelf wil werken en dan weer bij me terug komt.

Heb geen idee hoe ik mezelf nu houding moet geven. Ik wil hem niet terug, en hij heeft mij overal op verwijderd en geblokkeerd, dus ga het gevecht ook niet aan, maar als ik over paar maanden ergens anders zit, zou hij me dan serieus weer op gaan zoeken?
pi_150703897
quote:
15s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:18 schreef Brannagh het volgende:
Werd vanochtend door mijn werk gebeld, was iets voor me afgegeven en of ik het op wilde halen. Ik stik nieuwsgierig.

Heeft ex een grote bos bloemen laten bezorgen en een kaart erbij. Dat het hem spijt, en dat het niet goed te praten valt maar dat hij aan zichzelf wil werken en dan weer bij me terug komt.

Heb geen idee hoe ik mezelf nu houding moet geven. Ik wil hem niet terug, en hij heeft mij overal op verwijderd en geblokkeerd, dus ga het gevecht ook niet aan, maar als ik over paar maanden ergens anders zit, zou hij me dan serieus weer op gaan zoeken?
Jeetje, wat een rare kwibus :') niet eens op ingaan.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:23:36 #209
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150703965
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:21 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Jeetje, wat een rare kwibus :') niet eens op ingaan.
Toch uiteindelijk toch bloemen gehad :')
pi_150703974
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:23 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Toch uiteindelijk toch bloemen gehad :')
Ja, dat dan weer wel. :')
pi_150730205
Vanaf gisteravond ook lid van de club.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 16:24:17 #212
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150738111
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 11:46 schreef BatWayne het volgende:
Vanaf gisteravond ook lid van de club.
Details graag
pi_150738531
quote:
15s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:18 schreef Brannagh het volgende:

Jouw exen zijn echt lijp.
pi_150738916
Shit happens. :') Als je weer een relatie met je ex zou krijgen, dat kan. Als het werkt, dan werkt het. Er zal echter wel een goede reden zijn geweest dat het je ex werd. Imo is het meestal het proberen niet waard.
En toch zijn de dingen die irrelevant zijn voor de een, relevant voor de ander.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 16:51:05 #215
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150738957
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:38 schreef Gray het volgende:

[..]

Jouw exen zijn echt lijp.
Zegt mijn moeder ook :@

Maar in het begin vond ze ze allemaal charmant, lief en leuk.
pi_150740363
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:51 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Zegt mijn moeder ook :@

Maar in het begin vond ze ze allemaal charmant, lief en leuk.
Ach, soort zoekt soort hè :*
  dinsdag 17 maart 2015 @ 19:51:48 #217
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150745592
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:37 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Ach, soort zoekt soort hè :*
Dat zei ze daarna :'(
pi_150750137
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:51 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Dat zei ze daarna :'(
:D
  dinsdag 17 maart 2015 @ 21:48:01 #219
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_150751902
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 21:21 schreef Gray het volgende:

[..]

:D
Het is wel zo. In begin relatie doe je je ongemerkt iets anders voor dan dat je in het normale leven bent. Althans, de eerste vijf dates poets ik vijf minuten van te voren mijn tanden, daarna gaat alles over in het normale regime. Denk dat mannen dat ook wel hebben. Eerst hun best doen om in je broekje te mogen, en zodra ze altijd in je broekje mogen willen ze ineens een thigh gap want dan is er meer ruimte.

Ik heb gewoon een betere relatie met mijn beste vriendin dan met welke man dan ook. Zodra ze dat achterlijke vriendje heeft gedumpt worden we lesbisch *;

Al heeft zij dan wel weer die thigh gap. *sigh*
pi_150766973
Zo dan, net paar dagen uit. Heb dit vaker meegemaakt, maar het blijft elke keer taai om er mee om te gaan. Het zal wel vlotten, daar ben ik van overtuigd. 2,5jr iets gehad. Heb grove fouten gemaakt tijdens onze tijd, heb haar teveel in de steek gelaten. Ben dat gaan inzien en toe gaan geven en heb er aan gewerkt, maar ze is van me weggelopen.

Ze zegt dat ze twijfelt, dan ga je op zoek naar bevestiging. Haar gevoel zit er gewoon niet meer.

Goede fundering gelegd maar er later onverantwoord mee omgegaan. Pijnlijke realisatie, vooral vanwege de manier hoe we de relatie zijn ingegaan. Klassiek geval van "het had zo moeten zijn" maar daar doe je nu niks meer aan.

Doorbijten, uit het hoofd zetten, geen contact zoeken maar het feest opzoeken.
pi_150771775
Valkuil is wel dat als je denkt dat het beter gaat en je jezelf ineens weer blij en goed voelt, je meteen weer aan haar denkt en wilt contacten of zo :') Maar dat kan niet, want ze is helaas te komen overlijden.
pi_150772194
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 11:14 schreef Faazz het volgende:
ze is van me weggelopen.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:32 schreef Faazz het volgende:
ze is helaas te komen overlijden.
Huh? :?
pi_150772769
Mja klinkt misschien hard maar zo is het wel. Ik heb niet het idee dat het goed gaat komen dus beschouw ik het maar als dood. Zit in mijn hoofd veel te onderhandelen en dialogen te voeren die er nooit gaan komen. Tis een fase dat ik weet dus het verdwijnt wel, maar voor nu is het beter om gewoon te bedenken dat ze nooit bestaan heeft. Zeg maar. :{
pi_150773960
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:55 schreef Faazz het volgende:
Mja klinkt misschien hard maar zo is het wel. Ik heb niet het idee dat het goed gaat komen dus beschouw ik het maar als dood. Zit in mijn hoofd veel te onderhandelen en dialogen te voeren die er nooit gaan komen. Tis een fase dat ik weet dus het verdwijnt wel, maar voor nu is het beter om gewoon te bedenken dat ze nooit bestaan heeft. Zeg maar. :{
Ah, op die manier. Voor mij is het ongeveer hetzelfde wel, klaar is klaar. Die persoon zoals je die toen kende, is niet meer in je leven.
  woensdag 18 maart 2015 @ 14:30:16 #225
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_150774184
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:32 schreef Faazz het volgende:
Valkuil is wel dat als je denkt dat het beter gaat en je jezelf ineens weer blij en goed voelt, je meteen weer aan haar denkt en wilt contacten of zo :') Maar dat kan niet, want ze is helaas te komen overlijden.
Is zo inderdaad. Ik mis mijn ex ook weer ontzettend.. Na een tijdje niet aan haar gedacht te hebben nu weer wel..

Maar feest opzoeken is en blijft de beste afleiding!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')