Afsluiting denk ik. Of ze mist je, want na paar maanden een nieuwe vent gaat ze dingen bij hem missen die jij wel had.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:13 schreef James_R het volgende:
Ongeveer precies een jaar geleden gedumpt door ex, best wel mee gezeten enzo. Zij kreeg afgelopen oktober een nieuwe relatie. Begint ze nu opeens weer whatsapp jes te sturen, over hoe het gaat enzo.
Wat is daar het praktisch nut van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk voelt ze zich alleen ofzo, ze heeft aandacht nodig.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:13 schreef James_R het volgende:
Ongeveer precies een jaar geleden gedumpt door ex, best wel mee gezeten enzo. Zij kreeg afgelopen oktober een nieuwe relatie. Begint ze nu opeens weer whatsapp jes te sturen, over hoe het gaat enzo.
Wat is daar het praktisch nut van?
Jouw baas heeft zich niet met jouw privéleven te bemoeien, en dat zou ik hem ook duidelijk maken, naast het feit dat die jongen ook niet welkom is.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:26 schreef Brannagh het volgende:
[..]
Mijn ex heeft de bloemen op mijn werk laten verversen![]()
Baas had hem binnen gelaten omdat ze allebei dezelfde moedertaal hebben, en hij heeft zelfs gezellig koffiepauze met hem gehouden en over mij gekletst. Baas vond hem onwijs aardig en gaf mij een preek omdat ik hem had gedumpt.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:32 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Jouw baas heeft zich niet met jouw privéleven te bemoeien, en dat zou ik hem ook duidelijk maken, naast het feit dat die jongen ook niet welkom is.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Dan moet ik wel weer wachten met de hulp tot ik in ander 'gebied'woon. Gaat per regio. Grr. En elke keer denk ik dat het beter gaat, maar dan val ik ineens weer in een diep gat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Details: We gaan keihard scharen in haar Captur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:30 schreef Brannagh het volgende:
[..]Ach, giechelmeisjes. Als jij doet alsof het de gewoonste zaak van de wereld is, is de lol er voor hun ook snel afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou, gay tolerance is er wel hoor, absoluut. Maar iedereen die mij kent weet dat ik altijd met behoorlijk aanwezige mannen heb gedate, en nu is het een blondje.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:45 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ach, giechelmeisjes. Als jij doet alsof het de gewoonste zaak van de wereld is, is de lol er voor hun ook snel af![]()
Is ook gewoon afwachten, want ik wil me nu niet echt focussen op een ander, heb zelf al veel aan m'n kop. Dus is nu appen, als het uitkomt gezellig iets doen, maar geen wereldproblematiek. En dat wil ik zo houden. Over vier maanden ben ik weg hier, en ik laat dan alles achter. Echt alles.![]()
Wat is het punt geweest bij de mensen hier dat je merkte echt over je ex heen te zijn geraakt?
Ik begon me vrij snel weer normaal te voelen na de meeste breaks maar weet wel dat ik nog lange tijd down/depri er over was. De meest recente ex en relatief eenvoudige verkering spookte destijds zelfs een half jaar na de break nog in mijn hoofd en wist ik er lang er na nog mee bezig te zijn.
Juist op het moment dat ik een serieuze nieuwe kans in de liefde voor me zag staan was het gedaan met het verleden en heb ik ook nauwelijks nog "last" gehad van mijn ex in mijn hoofd.
Dat gebeurde geheel onverwacht.![]()
In het begin probeerde ik me keihard te focussen op andere dingen, om hem te vergeten. Pas toen ik dat niet meer deed, was de acceptatie er.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:45 schreef Faazz het volgende:
Wat is het punt geweest bij de mensen hier dat je merkte echt over je ex heen te zijn geraakt?
En met geur. Ben heel geur gericht. Op het moment dat ik iemand anders heb gevonden die lekkerder ruikt ben ik er compleet overheen.![]()
![]()
Ik ben veel te lang nog met hem door gegaan en nu kan ik mezelf wel slaanvoel me niet eens heel verdrietig, maar ik ga hier ook maar weer posten en volgen. Bah.
![]()
Wat is je verhaal dan? Iemand anders tegen gekomen terwijl je nog met je ex zat? Ik heb een keer een dame moeten afwijzen omdat mijn ex tijdens een feest nog naast me stond te huilen, na anderhalf jaar. Ik dacht dat we er beide vrede mee hadden.Ja geur ja. Ging naar mijn ouders om even tot rust te komen, ga ik in bed liggen, zit die geur van haar nog helemaal in het kussen van de laatste keer dat ze er was. Klotezooiquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:04 schreef Brannagh het volgende:
[..]
In het begin probeerde ik me keihard te focussen op andere dingen, om hem te vergeten. Pas toen ik dat niet meer deed, was de acceptatie er.
En met geur. Ben heel geur gericht. Op het moment dat ik iemand anders heb gevonden die lekkerder ruikt ben ik er compleet overheen.![]()
![]()
Ah, dat is minder. Nee, dat is het niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:14 schreef Faazz het volgende:
Wat is je verhaal dan? Iemand anders tegen gekomen terwijl je nog met je ex zat? Ik heb een keer een dame moeten afwijzen omdat mijn ex tijdens een feest nog naast me stond te huilen, na anderhalf jaar. Ik dacht dat we er beide vrede mee hadden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als de ene begint te rommelen met de ander weet je wel hoe laat het is. Kan het me wel voorstellen dat je graag nog met een hem verder wilde omdat je toch nog met gevoelens zat. Van zijn kant lijkt het meer op een smooth exit. Je wilt jezelf niet aan het lijntje laten. De wisselende signalen maken je op den duur gek.
Het is afwachten met wat hij doet zodra hij merkt dat je werkelijk met hem klaar bent.
...
Wat ik niet snap van mijn ex is dat ze na meer dan twee jaar aangeeft verliefder te zijn dan ooit maar niet veel later een enorme afstand aanneemt. Op het moment dat ik er over wil praten begint ze te twijfelen en boem het is uit.![]()
Nouja, ik geloof in fouten maken en vergeven. Dat, icm mijn gevoelens, is het geweest waarom ik met hem verder ben gegaan. Het is ook zeker niet allemaal kut geweest hoor. Met wat ik nu weet, zou ik het afgelopen halfjaar nog overdoen. Vind de manier waarop hij er mee kapt wel erg makkelijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:29 schreef Faazz het volgende:
Als de ene begint te rommelen met de ander weet je wel hoe laat het is. Kan het me wel voorstellen dat je graag nog met een hem verder wilde omdat je toch nog met gevoelens zat. Van zijn kant lijkt het meer op een smooth exit. Je wilt jezelf niet aan het lijntje laten. De wisselende signalen maken je op den duur gek.
Het is afwachten met wat hij doet zodra hij merkt dat je werkelijk met hem klaar bent.
...
Wat ik niet snap van mijn ex is dat ze na meer dan twee jaar aangeeft verliefder te zijn dan ooit maar niet veel later een enorme afstand aanneemt. Op het moment dat ik er over wil praten begint ze te twijfelen en boem het is uit.
Dat is ook gek, inderdaad. Heel herkenbaar wel..
Ik blijf vanaf nu maar ver weg van relaties![]()
![]()
Wanneer is het tijd om serieus verder te gaan daten, dus geen rebound? Hoe weet je dat? Ik denk nog dagelijks aan haar, maar heb wel zin om weer te gaan daten (al dan niet uit afleiding).![]()
Als je niet meer elke dag aan haar denkt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:41 schreef Gary_Oak het volgende:
Wanneer is het tijd om serieus verder te gaan daten, dus geen rebound? Hoe weet je dat? Ik denk nog dagelijks aan haar, maar heb wel zin om weer te gaan daten (al dan niet uit afleiding).
Heb dat zelf pas afgelopen maand bereikt na een jaar single te zijn geweest.Burning bridges gives you so much more![]()
Dan duurt het nog wel even.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:48 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Als je niet meer elke dag aan haar denkt.
Heb dat zelf pas afgelopen maand bereikt na een jaar single te zijn geweest.Weet even niet wat ik tot die tijd moet doen.
![]()
Ik heb flink rondgeslet. Ben nu pas weer toe aan iets serieus, mocht dat voorbij komen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dan duurt het nog wel even.Weet even niet wat ik tot die tijd moet doen.
Burning bridges gives you so much more![]()
Ik was pas klaar met mijn ex toen mijn nieuwe liefde mijn leven in kwam wandelen. Was er tot dat moment nog wel elke dag mee bezig. Op een gegeven moment besef je dat de gedachtes over je ex niet meer dan enkel ruis is en eigenlijk verloren energie.
Of die nieuwe vlam dan een rebound blijkt te zijn kom ik altijd pas later achter![]()
![]()
Ja, zit ik ook aan te denken. Beetje daten en vissen naar seks.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:52 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik heb flink rondgeslet. Ben nu pas weer toe aan iets serieus, mocht dat voorbij komen.![]()
Wat bedoel je daarmee? Gek maar toch herkenbaar..quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:38 schreef MegaKonijn het volgende:
[..]
Dat is ook gek, inderdaad. Heel herkenbaar wel..![]()
Jouw ex vertelde jou verliefder te zijn dan ooit? En toen was het ineens over. Heb dit vaker gezien, bij mezelf én anderen, dat dit soort dingen worden gezegd vlak voor een break up.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:10 schreef Faazz het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Gek maar toch herkenbaar..![]()
Maar heb je daar ook een verklaring voor, als je dat in jezelf bent tegengekomen?
Het voelde voor mij echt nasty. Het was zelfs zo dat twee weken daarvoor zij mij nog als verassing meenam naar stedentrip in het buitenland en het over samenwonen had en zo.
Heel surrealistisch..![]()
Mijn ex deed hetzelfde. Weet niet waarom.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:18 schreef Faazz het volgende:
Maar heb je daar ook een verklaring voor, als je dat in jezelf bent tegengekomen?
Het voelde voor mij echt nasty. Het was zelfs zo dat twee weken daarvoor zij mij nog als verassing meenam naar stedentrip in het buitenland en het over samenwonen had en zo.
Heel surrealistisch..
Stom is dat, he? Ik zou er niet teveel bij stil staan. Heb je niks aan en er zou vast wel iets van waarheid in hebben gezeten. Maar ik snap wel dat je, je zo voelt.![]()
Ja uit is het toch wel dus probeer het zo goed mogelijk van me af te zetten om snel naar acceptatie over te gaan, maar sommige dingen gaan knagen.![]()
Ik las "de kut van je ex loslaten"
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Snap ik, maar dat gaat wel over. Ook niet te snel willen, daar heb je ook niks aan. Maar komt goed!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:29 schreef Faazz het volgende:
Ja uit is het toch wel dus probeer het zo goed mogelijk van me af te zetten om snel naar acceptatie over te gaan, maar sommige dingen gaan knagen.
quote:![]()
![]()
Het is in mijn geval al meer dan 2 jaar uit. Maar ik heb het gevoel dat ik er meer uit kon halen en dat het vooral mijn schuld was (ik pieker(de) te veel).
Voelt nogaltijd rot en naar.. geen idee hoe ik haar en het gevoel nou eens echt weg krijg.
Heb diverse meiden gedate en vond er wel paar leuk... maar tot nu toe nog niet iemand tegen gekomen die me het zelfde gevoel gaf.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”![]()
Hoe lang heb je gehad dan en hoe serieus was de relatie? Want daar loop ik ook tegen aan en het is een kwestie van relativeren en inzien dat er twee zijn in de relatie, waardoor jij ook niet alle schuld op je hoef te nemen.
Maar twee jaar met een dame in je hoofd zitten, of althans de gemaakte fouten, is wel heel erg lang. Spreek je haar nog of hoe ziet jouw wereld er uit?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: