Waar?![314557_005.jpg]()
![314557_003.jpg]()
Chili Time Rotterdam-Kralingen.Wat at je?
Impressie?![Foto1k0-3EXUANSS.jpg]()
Bakjes vers gebakken krokante cassave chips met zelf gemaakte satesaus. Maar dan een echt goed gemaakte Thaise satesaus!
![Foto1k0-UWOR3NHM.jpg]()
Combinatieschotel van roergebakken ossenhaas,kip,Gamba's etc.i.c.m. (Kirin)pandanrijst(jasmijn)
![Foto1k0-J4GK4VZQ.jpg]()
En overscheppen maar!
![Foto1k0-JKFWWATV.jpg]()
Niet op de kaart,wel uitgevraagd en aanwezig: Verse rijpe mango (schijfjes) i.c.m. een bolletje kokosijs (ijsfabriek) met een toefje zelfgeklopte slagroom die een perfecte afsluiter was van dit maal. En dat terwijl ik niet echt een toetjes(dessert)man ben.
Impressie & opmerkingen?Chiltime Rotterdam-Kralingen ken ik al sedert zijn onstaan en is altijd al een verborgen 'lieveling geweest 'van mij op Thais gebied in Rotterdam en waar je altijd wist dat je nooit verkeerd zat. Daarmee bedoel ik dat het constant was in kwaliteit en smaak.
De genomen Phad Saam Krasad (combinatieschotel) kende ik (nog)niet en het smaakte allemaal erg goed. De zelfgeschoten (eet) foto's doen eigenlijk te weinig eer aan de smaak. En het belangrijkste: De saus overheerste helemaal niet,iets dat je toch al snel verwacht bij een roergebakken gerecht als dit met zoveel verschillende ingredienten erin. Daarbij ben ik nooit echt een liefhebber geweest van roergebakken gerechten omdat mijn motto altijd is en was: "
Als je niet kan koken",ga dan maar roerbakken! Hoef je ook niet na te denken."

(Bangkok style!)
TIP: Kies nooit de aanbiedingen qua menu ( schoolbord)want dan doe jij je als gast op Thais gebied tekort aangezien je voor die aanbiedingsprijs kleine bakjes krijgt met hetgeen wordt aangeboden.(hap-slik-weg) Kleine porties dus. Kies je gewoon ala carte dan krijg je een mooie grote portie.
Service:Zeer voorkomend,jong,alert en hebben passie en kennis voor de keuken die ze voeren.
Prijzen?Schappelijk en op Deli niveau (goedkoper dan een groot restaurant dus)
Cijfer?
8/ 10
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2015 23:13:04 ]