1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 1. MICHAEL VAN GERWEN 2-4 (14- 6) Gary Anderson (Sch) 2-4 (14- 6) Dave Chisnall (Eng) 2-4 (14- 6) 4. James Wade (Eng) 2-3 (13- 8) 5. Phil Taylor (Eng) 2-2 (12- 9) 6. Adrian Lewis (Eng) 2-2 ( 9- 8) 7. Stephen Bunting (Eng) 2-1 ( 9-13) 8. RAYMOND VAN BARNEVELD 2-0 ( 6-14) 9. Kim Huybrechts (Bel) 2-0 ( 5-14) 10. Peter Wright (Sch) 2-0 ( 2-14) |
7-6 kan heul niet, maar omdat je een vrouw bent doen we alsof het wel kan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:12 schreef PriemGirl het volgende:
7-6 mehehehehhehehehehhehehe![]()
![]()
Goed.. Afgelopen. Tot volgende week![]()
Eh nee.. Ik lachte omdat de commentator dacht dat dat wel kon en MVG hem daarop verbeterdequote:Op donderdag 12 februari 2015 23:13 schreef Nober het volgende:
[..]
7-6 kan heul niet, maar omdat je een vrouw bent doen we alsof het wel kan.
Dit wil ik ook wel wetenquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:23 schreef tja77 het volgende:
Weet iemand of die RTL7 stream gratis is? En mocht dat niet het geval zijn een alternatieve stream iemand?
1.99 teveel(voor zeer slechte kwaliteit,slecht commentaar, en slechte techniek), via acestream gratis, betere kwaliteit, beter commentaarquote:
Snelkoppeling maken met de link, dan openen en kiezen voor openen met en dan acestream aanklikken, en onthouden aanvinkenquote:
Komt door die eerste 2-3 legs, waarin Wade 8 dubbels op rij miste geloof ik.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:38 schreef polderturk het volgende:
Chisnal en Wade beiden 88 gemiddeld.
Het levert niks op, weinig kijkers dus willen rtl5 of rtl8 niet opofferenquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:39 schreef TserrofEnoch het volgende:
Beter als er een apart dartsegment komt bij zenders en dat het niet hoeft te wijken voor andere sporten of gebeurtenissen. Maakt mij niet uit dat mensen graag voetbal kijken maar je hebt nu vele RTL's, RTL4, 5, 7, 8 en er komt zelfs een RTL Z. Dan zou je toch denken dat er ergens wel een donderdagavond vrij kan zijn..
Eenschquote:Op donderdag 19 februari 2015 20:39 schreef TserrofEnoch het volgende:
Beter als er een apart dartsegment komt bij zenders en dat het niet hoeft te wijken voor andere sporten of gebeurtenissen. Maakt mij niet uit dat mensen graag voetbal kijken maar je hebt nu vele RTL's, RTL4, 5, 7, 8 en er komt zelfs een RTL Z. Dan zou je toch denken dat er ergens wel een donderdagavond vrij kan zijn..
Laatste keer.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:35 schreef Ambrosius het volgende:
Kan die streamonzin via een andere weg? Dank.
Dan moeten ze stoppen met de rechten voor het darten te kopen. Heb liever dat het niet te zien is als deze eeuwige ellende. Of je doet iets goed of je doet het niet. En nu doen ze het wel, maar klooien ze vaak maar wat aan. Door telkens te schuiven met de programmering. Het enige wat ze echt goed doen zijn toernooien als het wk en daar komen nog vaak zat samenvattingen bij omdat er iets anders aan de hand was.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:40 schreef icloud het volgende:
[..]
Het levert niks op, weinig kijkers dus willen rtl5 of rtl8 niet opofferen
De merchandise is een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:45 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Dan moeten ze stoppen met de rechten voor het darten te kopen. Heb liever dat het niet te zien is als deze eeuwige ellende. Of je doet iets goed of je doet het niet. En nu doen ze het wel, maar klooien ze vaak maar wat aan. Door telkens te schuiven met de programmering. Het enige wat ze echt goed doen zijn toernooien als het wk en daar komen nog vaak zat samenvattingen bij omdat er iets anders aan de hand was.
Boe kale danny laat zich bang maken door niet jurdisch onderbouwde claims, zolang die rotzooi van rtl niet gratis, blijf ik mijn diensten aanbieden, volgende week komt er een heuse acestream handleidingquote:
hoezo? waarom mag dat niet? we willen toch gewoon gezellig darten kijken, kunnen wij niks aan doen dat rtl opeens besluit het niet uit te zenden?quote:
Danny laat zich bang maken door juridische claims van kranten, tv stations, en diverse websites, terwijl een europese rechter allang geoordeeld heeft dat linkenof citeren niet illegaal is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:59 schreef boik het volgende:
[..]
hoezo? waarom mag dat niet? we willen toch gewoon gezellig darten kijken, kunnen wij niks aan doen dat rtl opeens besluit het niet uit te zenden?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:01 schreef icloud het volgende:
[..]
Danny laat zich bang maken door juridische claims van kranten, tv stations, en diverse websites, terwijl een europese rechter allang geoordeeld heeft dat linkenof citeren niet illegaal is.
okequote:Op donderdag 19 februari 2015 21:03 schreef Ambrosius het volgende:
Het gaat me er meer om dat dit topic een handleiding werd hoe je een stream start, dat kan prima via DM of wat dan ook. Laat het hier gewoon over darten gaan.
Het buikje hangt weer goed in balansquote:Op donderdag 19 februari 2015 21:16 schreef TserrofEnoch het volgende:
Maar serieus.. wat is er gebeurd met onze hagenees. Heeft hij een klap op zijn hoofd gekregen waardoor hij soms denkt weer in zijn BDO-tijd te zitten?
"Hij gaat het gewoon weer spannend maken hč, hij moet de partij gewoon spannend maken"quote:
Wel een beetje een faal van Barney.quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Staat godverdomme weer gewoon 6-5
Dat zijn 337,5 frikadellen...quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:38 schreef luckass het volgende:
Barney is 27 kilo kwijtgeraakt #veisdun
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:38 schreef TserrofEnoch het volgende:
Zijn de uitslagen van het voorspeltopic over het wk al binnen?
Je ziet liever Newton, Thornton, Hamilton en Whitlock die NOOIT iets presteren in de PL?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:59 schreef icloud het volgende:
Ik he vorige week betoogt waarom ze spelers de eerste 3 jaar moeten uitsluiten van pl en dit bewijst het.
doet ie toch 3 maal in 8 secquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:00 schreef tja77 het volgende:
Bunting moet die cheap ass Marskramer darts snel wegflikkeren.
Top 8+ twee wildcards ja dat betekend exit voor barney maar dat geeft hem een extra drive.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je ziet liever Newton, Thornton, Hamilton en Whitlock die NOOIT iets presteren in de PL?
Ssst dadelijk word de grote boze wolf wakker, die verwijderd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:01 schreef kastanova het volgende:
Kan iemand me nog even de HD Acestream pmen?
Wie zouden er dan gestaan hebben?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:03 schreef icloud het volgende:
[..]
Top 8+ twee wildcards ja dat betekend exit voor barney maar dat geeft hem een extra drive.
En daarnaast een young league
Bunting en Barney.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie zouden er dan gestaan hebben?
Bunting verdiende het gewoon op basis van zijn spel het afgelopen jaar.
Nee ik vind dat speler voor minimaal twee jaar of het liefst nog langer uitgesloten moeten worden, bunting bewijst dat tweede jaar meteen pl spelen geen goede combi is, ook al heeft hij het afgelopen jaar een zeer goed trackrecord gehad.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie zouden er dan gestaan hebben?
Bunting verdiende het gewoon op basis van zijn spel het afgelopen jaar.
Waarom is het geen goede zaak?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:06 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee ik vind dat speler voor minimaal twee jaar of het liefst nog langer uitgesloten moeten worden, bunting bewijst dat tweede jaar meteen pl spelen geen goede combi is, ook al heeft hij het afgelopen jaar een zeer goed trackrecord gehad.
Het moest toch juist via PM?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:04 schreef icloud het volgende:
[..]
Ssst dadelijk word de grote boze wolf wakker, die verwijderd.
De eerste twee speelrondes waren ook niet echt om over naar huis te schrijven.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom is het geen goede zaak?
Dit is speelronde 3 en speelt nu tegen Taylor die ze goed staat te raken.
Dus Barney die overkwam naar de PDC had ook niet mogen meedoen? Hoever kwam hij ook alweer toen? Laatste 4? Elke editie zijn er een paar spelers die afslachting na afslachting krijgen. Het is geen Amererican football waar bijna alle teams grofweg hetzelfde niveau zijn door bijv. salary caps en drafts. Dit zijn individuen. Als je de 8 beste tennissers dit zou laten doen zijn er ook een paar bij die elke week afgeslacht worden doordat ze niet de vorm hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:06 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee ik vind dat speler voor minimaal twee jaar of het liefst nog langer uitgesloten moeten worden, bunting bewijst dat tweede jaar meteen pl spelen geen goede combi is, ook al heeft hij het afgelopen jaar een zeer goed trackrecord gehad.
Komt door die goedkope kutdarts waarmee hij nu gooit. Sinds die switch is het kut.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:09 schreef icloud het volgende:
[..]
De eerste twee speelrondes waren ook niet echt om over naar huis te schrijven.
Je vergelijkt twee verschillende tijden met elkaar, in de huidige tijd kun je niet een weekje niet presteren, er zijn zoveel talenten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:11 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Dus Barney die overkwam naar de PDC had ook niet mogen meedoen? Hoever kwam hij ook alweer toen? Laatste 4? Elke editie zijn er een paar spelers die afslachting na afslachting krijgen. Het is geen Amererican football waar bijna alle teams grofweg hetzelfde niveau zijn door bijv. salary caps en drafts. Dit zijn individuen. Als je de 8 beste tennissers dit zou laten doen zijn er ook een paar bij die elke week afgeslacht worden doordat ze niet de vorm hebben.
Dittumquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:19 schreef tofastTG het volgende:
Kan iemand misschien het acestream linkje DM'en? Alvast bedankt.
Btw Polderturk, naar wat ik altijd vermoed heb vanwege je nick en ava ben je een Nederlander van Turkse afkomst.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:14 schreef polderturk het volgende:
Hopelijk gaat MVG ons niet teleurstellen.
Ik dank u zeer vriendelijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:24 schreef kastanova het volgende:
Kennelijk heeft iedereen zand in de vagina, want ik heb hem uiteindelijk ook zelf maar opgezocht.
Jullie beiden hebben hem in de DM.
Hee, ik heb die jij nu hebt ook niet hč.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:24 schreef kastanova het volgende:
Kennelijk heeft iedereen zand in de vagina, want ik heb hem uiteindelijk ook zelf maar opgezocht.
Jullie beiden hebben hem in de DM.
2-1quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:32 schreef TserrofEnoch het volgende:
Zo de stream rolt weer en MVG staat 2-0 achter?
Het wordt beter, maar op dat moment stonden ze beiden 95 gemiddeld te gooien.quote:
Scores prima, dubbels draaamaaaquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:43 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
De Gando die veel prutst?
Geen stream meer, heb het opgegeven.
Typische MVG win eigenlijkquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
Slordig potje, maar mooie overwinning.
Ja, lucky op het moment dat Anderson *4-1 kon maken en afmaken als het moet.quote:
Zeker, dat maakt hem ook zo goed. Als het matig is qua spel weet hij meestal op de juiste momenten nog wel even een tandje bij te schakelen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:46 schreef luckass het volgende:
Briljante 180 van Mike zeg. Had zomaar 6-6 kunnen worden.
De Lipstick (ben even zijn naam vergeten) heeft dat ook.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:08 schreef tja77 het volgende:
Met de week trekt Huijbrechts gekkere koppen tijdens het gooien. Irritant!!!
Kistquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:11 schreef polderturk het volgende:
[..]
De Lipstick (ben even zijn naam vergeten) heeft dat ook.
Thanks ! Bij Kist is het nog extremer. Kist zie ik nog wel de top 10 halen trouwens. Ik zie hem altijd tussen de 95 en 100 gemiddeld gooien. Hij gooit zelden onder de 95 gemiddeld volgens mij.quote:
Hij is wel onze buurman he. Hij is toch een halve Nederlander.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:15 schreef tja77 het volgende:
Gelukkig geen 9 darter voor dommekoptrekker
Polderturk, zou je nog even willen reageren op mijn eerdere bericht naar jou toe?quote:
Nee nee en nog eens nee, ik heb niks met die gozer. Zijn chick daarentegen...quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:16 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hij is wel onze buurman he. Hij is toch een halve Nederlander.
Ik zou voor T15 gaanquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:19 schreef luckass het volgende:
Op 65 voor SB, Tops gaan met 2 pijlen? WTF
Mijn excuses voor het niet reageren. Ik heb je bericht gemist.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:18 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Polderturk, zou je nog even willen reageren op mijn eerdere bericht naar jou toe?
''Btw Polderturk, naar wat ik altijd vermoed heb vanwege je nick en ava ben je een Nederlander van Turkse afkomst.#Captain Obvious
Maar ik vroeg me af, zijn er eigenlijk Turkse darters? Of wordt het spelletje überhaupt gespeeld?
Darten is een kroegsport en het is Engels van origine. Er zijn denk ik niet bepaald superveel kroegen in Turkije en daar zullen ze denk ik ook geen buitenlandse sporten spelen denk ik. Maar hoe zit het eigenlijk echt?''
Aha, een beetje zoals ik verwacht had.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:22 schreef polderturk het volgende:
[..]
Mijn excuses voor het niet reageren. Ik heb je bericht gemist.
Darten is zover ik weet helemaal niet populair in Turkije. De sport wordt ook niet live uitgezonden. Ik heb net een dartbord op zolder gehangen en gooi regelmatig. Wie weet wordt ik de eerste darter van Turkse afkomstIk zal dan wel voor Nederland gooien.
Deed hij vorig jaar iets anders?quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is Lewis aan het prutsen de laatste weken
Ik dacht gisteren even die gaat het hoogste gemiddelde ooit gooien.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja als je 2 keer 100% winst weggeeft...
Inderdaad ja. Ik zou hem graag per DM willen ontvangen als het niet toegestaan is de link te plaatsen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:53 schreef tja77 het volgende:
Weer dat kutvoetbal![]()
Iemand nog dat linkje naar die acestream? Dat werkte vorige week perfect.
Dit ja, ik heb nog geen idee hij aan die link kwam.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:53 schreef tja77 het volgende:
Weer dat kutvoetbal![]()
Iemand nog dat linkje naar die acestream? Dat werkte vorige week perfect.
Same herequote:Op donderdag 26 februari 2015 19:18 schreef polderturk het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Ik zou hem graag per DM willen ontvangen als het niet toegestaan is de link te plaatsen.
Wat is de stand?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:29 schreef luckass het volgende:
Kim verdient een gelijkspel maar Chizzy gooit ziek
Best ver naast ook. Toch is 'ie best goed aan het gooien.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:30 schreef Ambrosius het volgende:
Kim mist even D12 voor een 9-darter.
Nee.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:45 schreef chufi het volgende:
Doe ik iets fout dat ik te zien krijg dat ik moet dokken voor de streams?
Dankjequote:Op donderdag 26 februari 2015 20:47 schreef Nappie-Oleon het volgende:
http://live.dartsdata.com/Default.aspx
Die staat prima te gooien.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:42 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wacht.. is die dikke aan het winnen?
106.28quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:55 schreef GwaiLow het volgende:
Gelijkspelletje had Mike ook wel minimaal verdiend. Hij gooide super! Wat zou zn gemiddelde op het eind zijn geweest?
Wat zei De Sloopkogel nu weer?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:14 schreef polderturk het volgende:
Van Gerwen was wel heeeeeeeeel erg arrogant in zijn interview.
Ja, hij is natuurlijk altijd wel een beetje arrogant maar dit was zelfs zonder respect. Er moet iets voorgevallen zijn. Weet iemand wat? Ja Lewis probeerde wat te vertragen, maar dat is toch geen reden?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:14 schreef polderturk het volgende:
Van Gerwen was wel heeeeeeeeel erg arrogant in zijn interview.
Dat hij veel beter was, dat hij had moeten winnen en dat Lewis aan het vertragen was.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:56 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Wat zei De Sloopkogel nu weer?
Ik zou het niet weten. Maar het lijkt er inderdaad op dat er iets voorgevallen is. Misschien heeft Lewis een foto van zijn blote buik naar de schoonzus van MVG gestuurd.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, hij is natuurlijk altijd wel een beetje arrogant maar dit was zelfs zonder respect. Er moet iets voorgevallen zijn. Weet iemand wat? Ja Lewis probeerde wat te vertragen, maar dat is toch geen reden?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:08 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar het lijkt er inderdaad op dat er iets voorgevallen is. Misschien heeft Lewis een foto van zijn blote buik naar de schoonzus van MVG gestuurd.
Dan zou ik ook boos zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:08 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar het lijkt er inderdaad op dat er iets voorgevallen is. Misschien heeft Lewis een foto van zijn blote buik naar de schoonzus van MVG gestuurd.
Episch, ook dat faphandje van Erika.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:21 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
https://vine.co/v/O0V9Hm6ng3i
The best of the best.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:28 schreef tja77 het volgende:
Vieze kutbelg met zijn scheve bakkes gaat nog winnen ook.
quote:
Drie man maar denk ik, aangezien iedereen zich dan wel geroepen voelt om dat te melden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ook, maar als iedereen dat heeft, schiet het nog niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |