Typische MVG win eigenlijkquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
Slordig potje, maar mooie overwinning.
Ja, lucky op het moment dat Anderson *4-1 kon maken en afmaken als het moet.quote:
Zeker, dat maakt hem ook zo goed. Als het matig is qua spel weet hij meestal op de juiste momenten nog wel even een tandje bij te schakelen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:46 schreef luckass het volgende:
Briljante 180 van Mike zeg. Had zomaar 6-6 kunnen worden.
De Lipstick (ben even zijn naam vergeten) heeft dat ook.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:08 schreef tja77 het volgende:
Met de week trekt Huijbrechts gekkere koppen tijdens het gooien. Irritant!!!
Kistquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:11 schreef polderturk het volgende:
[..]
De Lipstick (ben even zijn naam vergeten) heeft dat ook.
Thanks ! Bij Kist is het nog extremer. Kist zie ik nog wel de top 10 halen trouwens. Ik zie hem altijd tussen de 95 en 100 gemiddeld gooien. Hij gooit zelden onder de 95 gemiddeld volgens mij.quote:
Hij is wel onze buurman he. Hij is toch een halve Nederlander.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:15 schreef tja77 het volgende:
Gelukkig geen 9 darter voor dommekoptrekker
Polderturk, zou je nog even willen reageren op mijn eerdere bericht naar jou toe?quote:
Nee nee en nog eens nee, ik heb niks met die gozer. Zijn chick daarentegen...quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:16 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hij is wel onze buurman he. Hij is toch een halve Nederlander.
Ik zou voor T15 gaanquote:Op donderdag 19 februari 2015 23:19 schreef luckass het volgende:
Op 65 voor SB, Tops gaan met 2 pijlen? WTF
Mijn excuses voor het niet reageren. Ik heb je bericht gemist.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:18 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Polderturk, zou je nog even willen reageren op mijn eerdere bericht naar jou toe?
''Btw Polderturk, naar wat ik altijd vermoed heb vanwege je nick en ava ben je een Nederlander van Turkse afkomst.#Captain Obvious
Maar ik vroeg me af, zijn er eigenlijk Turkse darters? Of wordt het spelletje überhaupt gespeeld?
Darten is een kroegsport en het is Engels van origine. Er zijn denk ik niet bepaald superveel kroegen in Turkije en daar zullen ze denk ik ook geen buitenlandse sporten spelen denk ik. Maar hoe zit het eigenlijk echt?''
Aha, een beetje zoals ik verwacht had.quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:22 schreef polderturk het volgende:
[..]
Mijn excuses voor het niet reageren. Ik heb je bericht gemist.
Darten is zover ik weet helemaal niet populair in Turkije. De sport wordt ook niet live uitgezonden. Ik heb net een dartbord op zolder gehangen en gooi regelmatig. Wie weet wordt ik de eerste darter van Turkse afkomstIk zal dan wel voor Nederland gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |