Komt door die goedkope kutdarts waarmee hij nu gooit. Sinds die switch is het kut.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:09 schreef icloud het volgende:
[..]
De eerste twee speelrondes waren ook niet echt om over naar huis te schrijven.
Je vergelijkt twee verschillende tijden met elkaar, in de huidige tijd kun je niet een weekje niet presteren, er zijn zoveel talenten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:11 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Dus Barney die overkwam naar de PDC had ook niet mogen meedoen? Hoever kwam hij ook alweer toen? Laatste 4? Elke editie zijn er een paar spelers die afslachting na afslachting krijgen. Het is geen Amererican football waar bijna alle teams grofweg hetzelfde niveau zijn door bijv. salary caps en drafts. Dit zijn individuen. Als je de 8 beste tennissers dit zou laten doen zijn er ook een paar bij die elke week afgeslacht worden doordat ze niet de vorm hebben.
Dittumquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:19 schreef tofastTG het volgende:
Kan iemand misschien het acestream linkje DM'en? Alvast bedankt.
Btw Polderturk, naar wat ik altijd vermoed heb vanwege je nick en ava ben je een Nederlander van Turkse afkomst.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:14 schreef polderturk het volgende:
Hopelijk gaat MVG ons niet teleurstellen.
Ik dank u zeer vriendelijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:24 schreef kastanova het volgende:
Kennelijk heeft iedereen zand in de vagina, want ik heb hem uiteindelijk ook zelf maar opgezocht.
Jullie beiden hebben hem in de DM.
Hee, ik heb die jij nu hebt ook niet hè.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:24 schreef kastanova het volgende:
Kennelijk heeft iedereen zand in de vagina, want ik heb hem uiteindelijk ook zelf maar opgezocht.
Jullie beiden hebben hem in de DM.
2-1quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:32 schreef TserrofEnoch het volgende:
Zo de stream rolt weer en MVG staat 2-0 achter?
Het wordt beter, maar op dat moment stonden ze beiden 95 gemiddeld te gooien.quote:
Scores prima, dubbels draaamaaaquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:43 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
De Gando die veel prutst?
Geen stream meer, heb het opgegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |