Dat zijn 337,5 frikadellen...quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:38 schreef luckass het volgende:
Barney is 27 kilo kwijtgeraakt #veisdun
quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:38 schreef TserrofEnoch het volgende:
Zijn de uitslagen van het voorspeltopic over het wk al binnen?
Je ziet liever Newton, Thornton, Hamilton en Whitlock die NOOIT iets presteren in de PL?quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:59 schreef icloud het volgende:
Ik he vorige week betoogt waarom ze spelers de eerste 3 jaar moeten uitsluiten van pl en dit bewijst het.
doet ie toch 3 maal in 8 secquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:00 schreef tja77 het volgende:
Bunting moet die cheap ass Marskramer darts snel wegflikkeren.
Top 8+ twee wildcards ja dat betekend exit voor barney maar dat geeft hem een extra drive.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je ziet liever Newton, Thornton, Hamilton en Whitlock die NOOIT iets presteren in de PL?
Ssst dadelijk word de grote boze wolf wakker, die verwijderd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:01 schreef kastanova het volgende:
Kan iemand me nog even de HD Acestream pmen?
Wie zouden er dan gestaan hebben?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:03 schreef icloud het volgende:
[..]
Top 8+ twee wildcards ja dat betekend exit voor barney maar dat geeft hem een extra drive.
En daarnaast een young league
Bunting en Barney.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie zouden er dan gestaan hebben?
Bunting verdiende het gewoon op basis van zijn spel het afgelopen jaar.
Nee ik vind dat speler voor minimaal twee jaar of het liefst nog langer uitgesloten moeten worden, bunting bewijst dat tweede jaar meteen pl spelen geen goede combi is, ook al heeft hij het afgelopen jaar een zeer goed trackrecord gehad.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie zouden er dan gestaan hebben?
Bunting verdiende het gewoon op basis van zijn spel het afgelopen jaar.
Waarom is het geen goede zaak?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:06 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee ik vind dat speler voor minimaal twee jaar of het liefst nog langer uitgesloten moeten worden, bunting bewijst dat tweede jaar meteen pl spelen geen goede combi is, ook al heeft hij het afgelopen jaar een zeer goed trackrecord gehad.
Het moest toch juist via PM?quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:04 schreef icloud het volgende:
[..]
Ssst dadelijk word de grote boze wolf wakker, die verwijderd.
De eerste twee speelrondes waren ook niet echt om over naar huis te schrijven.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom is het geen goede zaak?
Dit is speelronde 3 en speelt nu tegen Taylor die ze goed staat te raken.
Dus Barney die overkwam naar de PDC had ook niet mogen meedoen? Hoever kwam hij ook alweer toen? Laatste 4? Elke editie zijn er een paar spelers die afslachting na afslachting krijgen. Het is geen Amererican football waar bijna alle teams grofweg hetzelfde niveau zijn door bijv. salary caps en drafts. Dit zijn individuen. Als je de 8 beste tennissers dit zou laten doen zijn er ook een paar bij die elke week afgeslacht worden doordat ze niet de vorm hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:06 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee ik vind dat speler voor minimaal twee jaar of het liefst nog langer uitgesloten moeten worden, bunting bewijst dat tweede jaar meteen pl spelen geen goede combi is, ook al heeft hij het afgelopen jaar een zeer goed trackrecord gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |