ziet er overheerlijk uit!!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:47 schreef Helsinki het volgende:
[ afbeelding ]
Kipfilet gevuld met spinazie en zongedroogde tomaat. Salade erbij, zin in!
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 03:38 schreef BlackLining het volgende:
Net (ja, midden in de nacht) vijf liter snert staan maken. Immers morgen begint carnaval en daar hoort snert bij
Grootste gedeelte in de vriezer gezet en verder heel de pan uitgelikt. Man man man wat is dat toch lekker
Die zou ik nu al wel lustenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:42 schreef minilot het volgende:
Vanavond: http://iamafoodblog.com/m(...)heddar-cheese-crust/ + sla
En heel veel appelciders om erbij te drinken.
Godver, ook zin in nu!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:54 schreef Myraela het volgende:
Uitgebreid ontbijtje met broodjes, worstjes, gekookt ei, roerei en pannenkoeken.Ik wilde het hotelontbijtje dat we in Praag hadden namaken voor mijn vriend.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:54 schreef Myraela het volgende:
Uitgebreid ontbijtje met broodjes, worstjes, gekookt ei, roerei en pannenkoeken.Ik wilde het hotelontbijtje dat we in Praag hadden namaken voor mijn vriend.
En wat is het geworden?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Godver, ook zin in nu!
Tijd voor ontbijt hier geloof ik
Maak je dat zelf? Ik zou gewoon 5 van die 1literpakken Unox erwtensoep in die pan gooien en opwarmen. Gemak dient de mens...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 03:38 schreef BlackLining het volgende:
Net (ja, midden in de nacht) vijf liter snert staan maken. Immers morgen begint carnaval en daar hoort snert bij
Grootste gedeelte in de vriezer gezet en verder heel de pan uitgelikt. Man man man wat is dat toch lekker
Maar dat is lang niet zo lekker.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maak je dat zelf? Ik zou gewoon 5 van die 1literpakken Unox erwtensoep in die pan gooien en opwarmen. Gemak dient de mens...
Wat heeft dat restaurant met dit topic te maken? Is gewoon de zoveelste spam post van jou.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:55 schreef Iwanius het volgende:
(bijna) Middag! Onderweg,uurtje of 2 geleden, dit kleine hapje i.c.m. een paffert genuttigd. Straks lunchen en dan acclimatiseren zoals dat heet.Tis tenslotte zaterdag....![]()
Oh btw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En i.t.t eerdere berichtgeving zit het niet IN het Hilton gebouw maar eraan/ervoor.
[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat ze vanmiddag gaan proefkoken in die rommel...
Dat die daar binnenkort gaat eten !! Ben al benieuwd naar de pics!!!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat heeft dat restaurant met dit topic te maken? Is gewoon de zoveelste spam post van jou.
Mis alleen nog het plakje hamquote:
Idd niet aan gedacht! Was alweer opweg naar de bier afdelingquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mis alleen nog het plakje ham![]()
En het allerlekkerst vind ik met een beetje ketchup erop
Geen salaris gekregen?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:35 schreef emmyemmy het volgende:
Weinig geld, dus vanavond franse uiensoep met zelfgebakken brood met roomboter
Helemaal niet erg.
Heerlijk! Ook al zou je rijk zijn. Uiensoepquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:35 schreef emmyemmy het volgende:
Weinig geld, dus vanavond franse uiensoep met zelfgebakken brood met roomboter
Helemaal niet erg.
Wanneer je zelf hamburgers maakt moet je het gehakt toch niet te veel kneden zoals bij gehaktballen ?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:23 schreef borisz het volgende:
Zelf hamburgers gedraaid. Goed gehakt gehaald en zelf gekruid met dit keer wat Jonnie Boer Picadillokruiden. Geeft weer een andere smaak aan het vlees
.
Verder bij de hamburger dus Italiaanse bollen en sla, tomaat en kaas als toppings.
Je hebt serieus nog niet eerder van pepersteak gehoord?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:14 schreef Geerd het volgende:
Snap alleen niet waarom ze die pepers er op doen? Peper en of zout strooi je er op als het klaar is toch?
Het brand alleen maar aan. mager ding trouwens had ik nog niet gezien,
Jawel, alleen die zooi brand altijd aan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je hebt serieus nog niet eerder van pepersteak gehoord?
Het is maar de vraag of ik er ga eten te meer het er vanaf hangt of die maitre is meegekomen van de Zwetheul. Ik heb eerder daar heel duidelijk mijn mening over gegeven. Is hij er dan zie je mij daar niet. Blacklisted blijft voor mij blijft blacklisted te meer ik hun keuken niet nodig heb. Geldt voor nog een aantal horeca-zaken waar je mij nooit meer zal zien.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:54 schreef Geerd het volgende:
Dat die daar binnenkort gaat eten !! Ben al benieuwd naar de pics!!!
Kort doorgelezen, niet zo een sucsexquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of ik er ga eten te meer het er vanaf hangt of die maitre is meegekomen van de Zwetheul. Ik heb eerder daar heel duidelijk mijn mening over gegeven. Is hij er dan zie je mij daar niet. Blacklisted blijft voor mij blijft blacklisted te meer ik hun keuken niet nodig heb. Geldt voor nog een aantal horeca-zaken waar je mij nooit meer zal zien.
On topic.
Vanmiddag een lekkere Surinaamse lunch genuttigd en vanavond m'n vriendin meegenomen naar haar lievelings chinees en gezorgd dat er voldoende keuze was voor haar was.
Met draadjes vlees?quote:Op zondag 15 februari 2015 02:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Had rond middernacht een broodje Kwekkeboom met extra mosterd
Dit vanavond maar dan met worteltjes en peultjes. Net een halve haring op en toastjes met zalmsaladequote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hadden gebakken kabeljauw, gebakken aardappelen
Wederom mislukt zuurdesembrood (smaak is wel lekker, maar niet voldoende gerezen) en bakje kwarkquote:
Ook goed.quote:
Gewoon lemoncurd want het is geen nederlands iets. Wel erg lekker overigens.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:24 schreef -Mellow- het volgende: Voor erop "lemoncurd"( hoe noemt men dat in het Nederlands?)
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:12 schreef ddx het volgende:
Carbonara Markreel
[ afbeelding ]
http://www.jamieoliver.co(...)-of-smoked-mackerel/
Lekker die as in je leverworst. Jaaaaa yumyum.quote:Op zondag 15 februari 2015 22:16 schreef Iwanius het volgende:
Wederom late avondsnack en aansluitend doorgrazen met 'comfort'(ongezond) food.
Tis tenslotte nog zondag...
Ik zie het niet?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
Lekker die as in je leverworst. Jaaaaa yumyum.
Ik vind roken en eten geen lekkere combi.quote:
Hela, is dat een cakeje van Mei Sum?quote:Op maandag 16 februari 2015 11:02 schreef Iwanius het volgende:
Daar straks de ochtend met wat lekkers begonnen,zo meteen lunch!
Alleen ipv tosti een bak groentesoepquote:Op maandag 16 februari 2015 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Broodje spiegelei en een tosti
Verschil moet er wezenquote:Op maandag 16 februari 2015 12:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Alleen ipv tosti een bak groentesoep
quote:
Iwanius,quote:Op maandag 16 februari 2015 15:39 schreef Iwanius het volgende:
[..]![]()
On topic.
Nu pas terug van Joelia Rotterdam het nieuwe restaurant van Mario de Ridder. Straks zal ik e.e.a gaan bewerken en uploaden en voor wie niet kan wachten: Kijk maar als je in het Rijnmond gebied woont naar RTV Rijnmond (vana 17:00 uur?) want die waren er ook en hebben voor de tv uitzending een set-up gemaakt zodat het heel spontaan lijkt voor de argeloze kijker, terwijl het gewoon dus vooropgezet is daar aan hun tafel.
Dat ziet er super uit!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:04 schreef Myraela het volgende:
Kroketjes gemaakt van pulled pork.
[ afbeelding ]
Wow!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:04 schreef Myraela het volgende:
Kroketjes gemaakt van pulled pork.
[ afbeelding ]
Echt nog nooit van gehoord. Is dat lekker dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:31 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dat is gedroogde rabarber gemalen in jam en dat vullen in slakkenhuizen.
Flikker toch eens op met je onzin.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:31 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dat is gedroogde rabarber gemalen in jam en dat vullen in slakkenhuizen.
Ik vind van wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt nog nooit van gehoord. Is dat lekker dan?
Jij weet niet wat lekker is.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:51 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Flikker toch eens op met je onzin.
Risotto met gamba's en kip? Zoja, zonde dat je brood at zeg!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:49 schreef Szikha het volgende:
Kijk wat ze hier eten![]()
[ afbeelding ]
Ik eet dus brood
Owwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:41 schreef Amarantha het volgende:
Straks all you can eat wokken met mijn moeder en vriendAltijd leuk (mits niet te vaak)
Euwww, die 'kaas'dip is echt heel viesquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:38 schreef Karzai het volgende:
Marokkaans brood gehaald met wat beleg, chocola, bockwursten, en nachos met dip.
Deze vind ik niet zo lekker
[ afbeelding ]
Douchen en lekker voebal kijken
Hoe kan een omelet sunny side up zijn?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Gebakken champignons, tomaat, verse kruiden, preiringetje aangebakken met daaroverheen 2 omeletten sunny side up met daarover wat ijsbersla, zilveruitjes, atjar en augurkjes op 2 boterhammen
Hier ook makreel met een dot mayo en flink wat peper geprakt op een geroosterde boterhamquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Lunch straks: Makreel met peper en een cup-a-soup.
Nou?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:40 schreef Skeletor. het volgende:
Driemaal raden wat het menu wordt.
Ken bienenstich alleen in taartvorm, lekkerquote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Vrijdag, dus kipvleugels en roast potatoes uit de oven, gemengde salade. Bienenstich met ijs na.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bienenstich
Recept please!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:47 schreef Zo-is-dat het volgende:
Wortel kikkererwten koekjes met harissa yoghurt over uurtje of wat
Holy crap, klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Vrijdag, dus kipvleugels en roast potatoes uit de oven, gemengde salade. Bienenstich met ijs na.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bienenstich
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:24 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
http://carolinebrouwer.bl(...)ssa-yoghurt.html?m=1
Mehhh, vriend had geen zin om de stad in te gaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:56 schreef mascara-klodder het volgende:
Carpaccio zo als vriend thuis is. Daarna in de stad ergens borrelen en dan uiteten.
Als matige vervanging ervan hier als toetje vla met advocaat gegetenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is het, sorry, was het ook
Oehquote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:24 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
http://carolinebrouwer.bl(...)ssa-yoghurt.html?m=1
Tindaloo King Prawns, naan en een Mixed Salad.quote:
Ik mis dat konijn met domme tekst erbij.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:48 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag maar eens een geheel andere lunch dan normaal en wel kreefentsoep(waar was de kreeft?),eendenborst met appel & lambsboutjes. Licht en best smakelijk.
Het is tenslotte zaterdag.
en een plastic zak pafferts en alcohol...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik mis dat konijn met domme tekst erbij.
Ik had winterwortel en die kon de 20 minuten best gebruikenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:24 schreef computergirl het volgende:
[..]
Oeh.
Ga ik ook eens proberen, maar is 20 min koken niet veel voor wortel?
Ik ook. Maar serieus: Niet elke dag zin om 'lollig'te willen doen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik mis dat konijn met domme tekst erbij.
Dus jij denkt dat Reese Witherspoon opnieuw iets zal winnen of verwees je naar de film Selma?quote:Op zondag 22 februari 2015 09:30 schreef minilot het volgende:
Inzake Oscaruitreiking vanavond vandaag wat Amerikaanse recepten, met een hintje 'southern'..
Niks sterke koffie. Zo meteen een middagtukje doen zodat je de rest van de avond klaarwakker bent tot +/- 06:00 uur maandagochtend.quote:Voor vanavond/vannacht, bij loeisterke koffie om wakker te blijven: buttermilk bacon pralines
http://www.ezrapoundcake.com/archives/3151
Ik ga straks ook even een paar uur slapen.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:07 schreef Iwanius het volgende:
Niks sterke koffie. Zo meteen een middagtukje doen zodat je de rest van de avond klaarwakker bent tot +/- 06:00 uur maandagochtend.
U ontwijkt de patat/friet discussie merk ik op ??quote:Op zondag 22 februari 2015 17:54 schreef Skeletor. het volgende:
Goudgeel gefrituurde aardappelstaafjes en twee Kwekkeboom kroketten.
En een halve meloen toe.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:10 schreef foodlover het volgende:
Tomatensoep met geraspte parmezaan en een broodje kroket.
Jaquote:Op zondag 22 februari 2015 18:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
U ontwijkt de patat/friet discussie merk ik op ??
Ik ging er vanuit dat dit voor 1 persoon was, dan is het toch behoorlijk netjes.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Veel voor weinig Sarasi! Alleen kreeg je echt maar 1 worteltje en 1 bloemkoolroosje?
Een heel lang worteltje en een heel groot bloemkoolroosje. En veel van die groene korrels die echt lekker waren. En de salade dus hč.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Veel voor weinig Sarasi! Alleen kreeg je echt maar 1 worteltje en 1 bloemkoolroosje?
Ik ben nu wel benieuwd wat die groene korrels warenquote:Op maandag 23 februari 2015 00:03 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Een heel lang worteltje en een heel groot bloemkoolroosje. En veel van die groene korrels die echt lekker waren. En de salade dus hč.En dit was inderdaad voor één persoon, mijn vriendin had een visvrij maar soortgelijk menu.
Ja ik ook.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd wat die groene korrels waren
Dat zou best kunnen.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:42 schreef Molo het volgende:
Ziet eruit als risotto gegaard in een groene vloeistof
Zoiets ja. Ik maakte weleens risotto met zelfgemaakte spinaziesap als kleurstof. Het zag er alleen wel ietwat groener uit toen.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:42 schreef Molo het volgende:
Ziet eruit als risotto gegaard in een groene vloeistof
Zo te zien issie net als de groenten te ver door gekookt.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:47 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen.Textuur had zeker wat weg van rijst, maar niet de huistuinkeukenrijst die ik zelf weleens maak. Veel dikker en grover en klonteriger.
Deze al vaak gemaakt, en blijft lekker. Kan nog net want er zijn nog pompoenen te vinden in de winkels.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb btw risotto-rijst gekocht onder het mom van dat ik best lekker kan koken, net samenwoon en mijn vriend tevreden moet houden
Ik kan serieus geen recept vinden wat me lekker lijkt.
Jullie een idee?
Een recept graag zonder paddestoelen.
Tuurlijk welquote:Op maandag 23 februari 2015 00:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Volgens mij is klonterige rijst nooit lekker
Volgens mij heb ik die ooit al eens op bij een (voormalig?)user hier.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze al vaak gemaakt, en blijft lekker. Kan nog net want er zijn nog pompoenen te vinden in de winkels.
Pompoen risotto met panchetta en Parmezaanse kaas van Gordon Ramsay
http://www.foodnetwork.co(...)-risotto-recipe.html
duhh lontong hoort plakkerig te zijn. Niet klonterigquote:Op maandag 23 februari 2015 01:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Net even te plakkerige pandan rijst bij je curry
Lontong rijst
Rijst im bananenblad gegaard
Etc
quote:Op maandag 23 februari 2015 01:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die ooit al eens op bij een (voormalig?)user hier.
Dat was lekker.
Zeker waar. Maar ik kan klonterig ook wel waarderen, mits beetje passend bij het gerecht.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
duhh lontong hoort plakkerig te zijn. Niet klonterig
Plakkerig is voor mij ietwat anders dan klonterig
Ik vrees dat ik gewoonweg geen risotto-fan ben. Wat jij nu ook post, ik heb er niks mee.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:04 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Risotto met groene asperges en doperwten (uit de vriezer, niet uit pot) en wat Parmezaanse kaas is ook altijd lekker. Risotto garen in aangelengde kippenbouillon en asperges even voorkomen of grillen
Zilvervlies dan.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo te zien issie net als de groenten te ver door gekookt.
Huis tuin en keuken rijst bestaat trouwens niet he
Er bestaan zo veel soorten. Klonterig klinkt erg niet appetijtelijk, was het wel lekker?
Die eerste smiley had ik veranderd in mijn post maar je deed te snel quotenquote:Op maandag 23 februari 2015 01:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeker waar. Maar ik kan klonterig ook wel waarderen, mits beetje passend bij het gerecht.
Niet bij risotto nee
Er is zoveel lekkere rijst. In ieder geval lekkerder dan die zilvervliesrijstmeuk van Lassie.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:13 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Zilvervlies dan.Dat is mijn huistuinenkeukenrijst. Het was heerlijk, terwijl ik normaal eigenlijk niet echt fan ben van rijst. Het was niet klonterig als in een prakje, maar meer dat het niet droge, losse korrels waren. Bloemkool was prima gekookt, dat groenige ding ook, worteltje had zeker wat korter gemogen maar die was zo wel lekker zoet dus dat kon ik goed hebben. Roggevleugel was even uitzoeken hoe ik die van de graat af moest krijgen maar dat bleek na enig onderzoek een piece of cake, gelukkig.
Ik heb vrij veel rijstsoorten geprobeerd hoor, vooral omdat ik een tijdlang op een extra vezelrijk dieet moest. Maar ik vind het niks. Niet alleen de smaak, ook de textuur en alles bij elkaar. En Lassie heb ik nog nooit gekocht.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er is zoveel lekkere rijst. In ieder geval lekkerder dan die zilvervliesrijstmeuk van Lassie.
Bij mij zijn lontong, basmati, Surinaamse en jasmijn favoriet.
Probeer het eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |