ziet er overheerlijk uit!!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:47 schreef Helsinki het volgende:
[ afbeelding ]
Kipfilet gevuld met spinazie en zongedroogde tomaat. Salade erbij, zin in!
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 03:38 schreef BlackLining het volgende:
Net (ja, midden in de nacht) vijf liter snert staan maken. Immers morgen begint carnaval en daar hoort snert bij
Grootste gedeelte in de vriezer gezet en verder heel de pan uitgelikt. Man man man wat is dat toch lekker
Die zou ik nu al wel lustenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:42 schreef minilot het volgende:
Vanavond: http://iamafoodblog.com/m(...)heddar-cheese-crust/ + sla
En heel veel appelciders om erbij te drinken.
Godver, ook zin in nu!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:54 schreef Myraela het volgende:
Uitgebreid ontbijtje met broodjes, worstjes, gekookt ei, roerei en pannenkoeken.Ik wilde het hotelontbijtje dat we in Praag hadden namaken voor mijn vriend.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:54 schreef Myraela het volgende:
Uitgebreid ontbijtje met broodjes, worstjes, gekookt ei, roerei en pannenkoeken.Ik wilde het hotelontbijtje dat we in Praag hadden namaken voor mijn vriend.
En wat is het geworden?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 09:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Godver, ook zin in nu!
Tijd voor ontbijt hier geloof ik
Maak je dat zelf? Ik zou gewoon 5 van die 1literpakken Unox erwtensoep in die pan gooien en opwarmen. Gemak dient de mens...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 03:38 schreef BlackLining het volgende:
Net (ja, midden in de nacht) vijf liter snert staan maken. Immers morgen begint carnaval en daar hoort snert bij
Grootste gedeelte in de vriezer gezet en verder heel de pan uitgelikt. Man man man wat is dat toch lekker
Maar dat is lang niet zo lekker.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 12:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maak je dat zelf? Ik zou gewoon 5 van die 1literpakken Unox erwtensoep in die pan gooien en opwarmen. Gemak dient de mens...
Wat heeft dat restaurant met dit topic te maken? Is gewoon de zoveelste spam post van jou.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:55 schreef Iwanius het volgende:
(bijna) Middag! Onderweg,uurtje of 2 geleden, dit kleine hapje i.c.m. een paffert genuttigd. Straks lunchen en dan acclimatiseren zoals dat heet.Tis tenslotte zaterdag....![]()
Oh btw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En i.t.t eerdere berichtgeving zit het niet IN het Hilton gebouw maar eraan/ervoor.
[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat ze vanmiddag gaan proefkoken in die rommel...
Dat die daar binnenkort gaat eten !! Ben al benieuwd naar de pics!!!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat heeft dat restaurant met dit topic te maken? Is gewoon de zoveelste spam post van jou.
Mis alleen nog het plakje hamquote:
Idd niet aan gedacht! Was alweer opweg naar de bier afdelingquote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mis alleen nog het plakje ham![]()
En het allerlekkerst vind ik met een beetje ketchup erop
Geen salaris gekregen?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:35 schreef emmyemmy het volgende:
Weinig geld, dus vanavond franse uiensoep met zelfgebakken brood met roomboter
Helemaal niet erg.
Heerlijk! Ook al zou je rijk zijn. Uiensoepquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:35 schreef emmyemmy het volgende:
Weinig geld, dus vanavond franse uiensoep met zelfgebakken brood met roomboter
Helemaal niet erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |