We ademhalen wel verkeerd. Daar valt heel veel te halen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op welke leeftijd wil je beginnen met kinderen al deze dingen te leren. Ik noem maar een voorbeeld: Bilderberg? En ademhalen doen ze al, dat hoeft niemand je te leren.
maatschappijleer kan bijna niet sneuer.quote:Ook wordt er maatschappijleer gegeven op het vervolgonderwijs dus daar komt van alles voorbij.
Schrijven wordt inmiddels in extreem tempo afgeserveerd >> ipad-schoolquote:Wat wil je nou eigenlijk? Kinderen die niets meer leren van lezen en schrijven en rekenen maar wel alles van hun chakra's weten?
Jazeker. In 2012 al.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
We ademhalen wel verkeerd. Daar valt heel veel te halen.
We ademen. Daar is alles me gezegd. Verre van optimaal.
[..]
maatschappijleer kan bijna niet sneuer.
[..]
Schrijven wordt inmiddels in extreem tempo afgeserveerd >> ipad-school
En heb je de gehele artikel gelezen !?
Ik schaar Zbigniew Bzezinski en de queen of England in dezelfde categoriequote:Op maandag 16 maart 2015 14:24 schreef jogy het volgende:
Een Kissinger, een Cheney en weet ik het allemaal, zijn mooie voorbeelden van mensen die hun hart niet alleen niet op de goede plek hebben zitten maar waarvan ik twijfel dat ze het uberhaupt nog wel ergens hebben zitten.
Ook zon essentiel onderdeel in het hele proces. Laten we voor het gemak aannemen dat de reptilian shape shifters de zwaarste pil is die je kan slikken ( waarschijnlijk samen met het spirituele kant van de samenzwering). Indien je in staat bent ondanks alle innerlijke weerstand ook dat soort onderwerpen serieus te onderzoeken zal je het nog ver schoppen in de wereld van conspiracies. Tevens ben je ook geslaagd voor de ultieme testquote:Op maandag 16 maart 2015 15:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon niets voor waar aannemen voor je er even op gebroed hebt, geen van de berichten op voorhand negeren/weigeren op basis van een paar vastgestelde meningen maar alles in je opnemen en kijken/controleren wat er 'klopt' voor zover je zelf van achter je pc kan controleren natuurlijk.
Waarom pas je dit soort cynische selectief toe? Los van de man in de rolstoel . Vind je het normaal dat er naar aanleiding van de bommings Marshall law is toegepast om die dader te vinden ?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als je vindt dat er iets niet klopt bij een of andere aanslag, hoeft dat niet te betekenen dat het meest gekke samenzweringsidee waar is.
Je weet toch zelf ook wel dat het geen rekensommetjes zijn?
Hoe bedoel je cynisch? En hoe bedoel je selectief?quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:51 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Waarom pas je dit soort cynische selectief toe? Los van de man in de rolstoel . Vind je het normaal dat er naar aanleiding van de bommings Marshall law is toegepast om die dader te vinden ?
Ali, even voor mijn begrip, zie jij "Reptilian Shape Shifters" als "ver schoppen" in de wereld van conspiracies en "slagen voor de ultieme test"?quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:44 schreef Ali_boo het volgende:
Ook zon essentiel onderdeel in het hele proces. Laten we voor het gemak aannemen dat de reptilian shape shifters de zwaarste pil is die je kan slikken ( waarschijnlijk samen met het spirituele kant van de samenzwering). Indien je in staat bent ondanks alle innerlijke weerstand ook dat soort onderwerpen serieus te onderzoeken zal je het nog ver schoppen in de wereld van conspiracies. Tevens ben je ook geslaagd voor de ultieme test![]()
reptilians en shapeshiften valt niet serieus te onderzoeken. wat valt er te onderzoeken dan? boekjes? internet sites?quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:53 schreef jogy het volgende:
Volgens mij doelt hij erop dat als iemand het idee van reptilians serieus kan onderzoeken zonder deze op voorhand af te wijzen dat je dan al 'ver' bent. Ongeacht de uitkomst van het onderzoek.
Precies waar ik op doeldequote:Op donderdag 19 maart 2015 17:53 schreef jogy het volgende:
Volgens mij doelt hij erop dat als iemand het idee van reptilians serieus kan onderzoeken zonder deze op voorhand af te wijzen dat je dan al 'ver' bent. Ongeacht de uitkomst van het onderzoek.
Ja, de Wereldelite en geopolitiek enzo wil ik best van je aannemen dat ik (of wie dan ook) daarin een "incomplete" of "selectief kritische" blik op heb, maar Reptilians??quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:08 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Precies waar ik op doelde
Zie vaak users comments geven als mbt the het Oorlog vooren. Ik geloof wel dat de VS alternatieve doelen heeft om landen binnen te vallen in de vorm van macht , geld , olie maar geloof niet in een lelitie laat staan dat ze bewust vijanden vreeren om later tegen de vechten
Als je bij voorbaat iets uitsluit zal je nooit achter de echte motieven achter komen . Hoe bizar ze ook mogen zijn
Dat geldt met alles. Behalve wiskunde dan. De rest is wel of niet waar en dat weet je alleen maar zeker als je het zelf hebt meegemaakt. En zelfs dan heb je nog kans dat je in een psychose zit waar je die shit gewoon verzintquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:07 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
reptilians en shapeshiften valt niet serieus te onderzoeken. wat valt er te onderzoeken dan? boekjes? internet sites?
dan krijg je welles nietes
als je erbij bent en het live ziet gebeuren heb je je bewijs. (voor jezelf)
anders zijn het aannames die je neemt om iets te geloven of niet
sommige amfibie soorten (niet verwisselen met Reptielen) ademen door de huid!quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:48 schreef ATuin-hek het volgende:
Doen we ademen nu ook al verkeerd?Nou ben ik benieuwd, want goed ademen is iets wat bij boogschieten nog best wel eens van pas kan komen.
Mensen ademen ook door hun huid hoor.. Maar zeer gedeeltelijk, alleenquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
sommige amfibie soorten (niet verwisselen met Reptielen) ademen door de huid!
Andere soorten hebben kieuwen..
Misschien bedoeld hij dat .. anders geen flauw benul![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ademhaling_%28dier%29
gros van de westers-geindoctrineerde gevaccineerde sheeple.quote:
Ik zeg niet dat jij persoonlijk niet goed ademt. In z'n algemeenheid doen we het niet goed.quote:Nou ben ik benieuwd, want goed ademen is iets wat bij boogschieten nog best wel eens van pas kan komen.
Maar wat doen we dan fout, en wat heeft dat met vaccins te maken?quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
gros van de westers-geindoctrineerde gevaccineerde sheeple.
[..]
Ik zeg niet dat jij persoonlijk niet goed ademt. In z'n algemeenheid doen we het niet goed.
Stiekem heb ik hetzelfde idee bij al die 'hoaxes'. Fals flag, oké, heel goed mogelijk, iedereen lekker boos op elkaar houden, hele bevolkingsgroepen bang maken van elkaar maar al die toneelspellen in de wereld. Bij mij schreeuwt het zo hard afleidingsmanoeuvre dat mijn oren tuten.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:20 schreef Tingo het volgende:
De reptillians gedoe was gewoon nog 'n 'loony by association' deeltje van de hele toneel?
AJ/Judy Wood enz. tis allemaal controlled opposition vind ik.
Dat denk ik niet anders zou een complot sowieso niet zo hot zijn op internet. Als dat zo is dat iets in een hok blijft dan heeft onderwijs zijn verruineerde kracht zijn werk gedaan. Want dan heb je een ondwerp een keer verplaatst van laadje. Waarom dan niet meerdere keren verschuiven. Feit is natuurlijk wel dat een onderwerp niet meer kan terugvallen naar 'wat ik geleerd heb in school is juist' of 'vaccins zijn veilig'. ohnee de wereld is toch plat.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik schaar Zbigniew Bzezinski en de queen of England in dezelfde categorie
[..]
Persoon A is voor de volle 100% overtuigd dat we te maken hebben met een fals flag
Persoon B vind het onzin . In zijn beleving geloven alleen labiele mensen dit soort onzin
Beide personen zijn hier fout bezig. Sinds het is weggestopt als waar of onzin zal alle info wat ze in de toekomst tegenkomen gefilterd worden met datgene wat in hun wereldbeeld past . Het is zeer belangrijk om alle opties open moeten houden . Stelling als misschien wel of lijkt mij onwaarschijnlijk zijn veel betere opties omdat je die later nog kan corrigeren indien het nodig is . Als iets eenmaal in een box is weggestopt zal het naar alle waarschijnlijkheid ook daar blijven
neem dit dan:quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:07 schreef overstekendekameel het volgende:
[..]
reptilians en shapeshiften valt niet serieus te onderzoeken. wat valt er te onderzoeken dan? boekjes? internet sites?
dan krijg je welles nietes
als je erbij bent en het live ziet gebeuren heb je je bewijs. (voor jezelf)
anders zijn het aannames die je neemt om iets te geloven of niet
quote:Bevatte Hillary Clinton's emailaccount geheime UFO-informatie
Uit later vrijgegeven documenten blijkt dat Hillary in die tijd een absolute sleutelrol speelde voor wat betreft UFO’s in relatie tot de toenmalige regering. Volgens Grant Cameron, een Canadese UFO-onderzoeker die verantwoordelijk is voor de aanvraag en vrijgave van veel UFO-dossiers via de Amerikaanse WOB procedure uit de tijd dat Clinton president was, was Hillary dé persoon als het op UFO’s aan kwam. Zo schreef hij onder andere: “Keer op keer sprak ze over UFO’s, UFO-waarnemingen en het concept van een buitenaardse invasie in haar toespraken en verklaringen voor de pers”.
Zo was Hillary ook Laurence Rockefeller behulpzaam met het maken van een verzoekschrift voor haar man, de president, voor vrijgave van een aantal UFO-dossiers.
De werkelijkheid schijnt echter te zijn dat de regering van Bill Clinton geen toegang kreeg tot de geheime UFO en buitenaardse dossiers. Net zo min als de regering van George Bush dat kreeg of die van Obama.
Er zijn overheidsinstanties, ook wel de geheime schaduwregering genoemd, die wel alle informatie hebben, maar dit volledig afschermen voor zittende presidenten en hun regeringsteam. Die volledig uit het zicht opereert, waar ook de geheime ruimtevloot thuishoort en ook het fenomeen “men in black”.
De grote vraag is of Hillary toch op één of andere manier toegang heeft weten te krijgen tot geheime UFO-informatie en of dat onderdeel uitmaakt van al die tienduizenden vernietigde e-mails.
E-mails waarvan zij niet kon riskeren dat ze openbaar zouden worden omdat ze als ze een gooi naar het presidentschap wil doen, het niet moet wagen om zich de woede van de schaduwregering op de hals te halen.
bron
vaccins verruineerd alle processen. peroid.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Maar wat doen we dan fout, en wat heeft dat met vaccins te maken?
klopt ... en ondertussen zijn er verstrekkende maatregelen doorgevoerd en zijn we weer voor biljoenen getild.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Stiekem heb ik hetzelfde idee bij al die 'hoaxes'. Fals flag, oké, heel goed mogelijk, iedereen lekker boos op elkaar houden, hele bevolkingsgroepen bang maken van elkaar maar al die toneelspellen in de wereld. Bij mij schreeuwt het zo hard afleidingsmanoeuvre dat mijn oren tuten.
Heb je hier een bron voor? Want je bron haalt dit uit een vergelijkbaar verhaal zonder enige bronvermelding...quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:31 schreef Lambiekje het volgende:
Er zijn overheidsinstanties, ook wel de geheime schaduwregering genoemd, die wel alle informatie hebben, maar dit volledig afschermen voor zittende presidenten en hun regeringsteam. Die volledig uit het zicht opereert, waar ook de geheime ruimtevloot thuishoort en ook het fenomeen “men in black”.
Wat?quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
vaccins verruineerd alle processen. peroid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |