het moljournaalquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:23 schreef svann het volgende:
De mol is bijna klaar met het journaal.
Daar zou ik voor tekenen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:24 schreef emayn het volgende:
Hopelijk Martine of Marlijn eruit. Vind ze ergerlijk.
Marlijn is nog ok. Martine is echt vreselijk en ik moet bolletje bakfiets ook nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:24 schreef emayn het volgende:
Hopelijk Martine of Marlijn eruit. Vind ze ergerlijk.
Ik zag het ook jaquote:
'live'quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:29 schreef alors het volgende:
Zo. Weer eens live kijken, lang geleden.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:34 schreef Sked het volgende:
Martine moet oprotten met dat gelul om die zwarte vrijstelling.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:34 schreef Sked het volgende:
Ach, het brengt er nog enigszins een extra lading in. Ik vind haar ook kut, maar vind het wel slim gespeeld.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:34 schreef Sked het volgende:
is ook wel weer zoquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ach, het brengt er nog enigszins een extra lading in. Ik vind haar ook kut, maar vind het wel slim gespeeld.
Ik heb de hints uit de vorige aflevering niet gecheckt, maar deze is wel tof.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:35 schreef Zeta het volgende:
Ik heb na die hints nog eens te lezen nu toch wel mijn verdenking op helaas margriet
vooral de hint vorige aflevering dat de letters die overbleven onschuldig spelden en de margriet als bloem de betekenis onschuldig heeft ook erg sterk
als ik op vakantie ga neem ik ook hooguit 3-4 t-shirts mee hoor, ik houd niet van grote koffersquote:
Rik is homoquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
Zou Rik nog een keertje op Marlijn hebben gemogen? Die twee delen altijd een kamer.
In andere programma's draagt hij precies de zelfde shirtjesquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:38 schreef Zeta het volgende:
[..]
als ik op vakantie ga neem ik ook hooguit 3-4 t-shirts mee hoor, ik houd niet van grote koffers
Jaquote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:23 schreef svann het volgende:
De mol is bijna klaar met het journaal.
Rik is homoquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
Zou Rik nog een keertje op Marlijn hebben gemogen? Die twee delen altijd een kamer.
NPO zal hem wel niet genoeg betalenquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In andere programma's draagt hij precies de zelfde shirtjesNiet erg hoor, maar viel me gewoon op.
pieMOLquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:39 schreef Lindgren. het volgende:
Dan is Rik de mol.
Homo
Omo
Omol
Mol
quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:39 schreef Lindgren. het volgende:
Dan is Rik de mol.
Homo
Omo
Omol
Mol
Hij lachte wel geniepig net toen hij 'fijne avond' zeiquote:
Geniaalquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:39 schreef Lindgren. het volgende:
Dan is Rik de mol.
Homo
Omo
Omol
Mol
quote:
Misschien is het de mol.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:41 schreef isax het volgende:
de conducteur had een groen vlaggetje.
quote:
Ik zag het ff niet, maar hebben ze daar niet standaard een groen en een rood vlaggetje? Om te seinen etc?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:41 schreef isax het volgende:
de conducteur had een groen vlaggetje.
ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Martine heb ik als afvaller in de prono. Yoehoe
nee joh! is gewoon de mol!quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zag het ff niet, maar hebben ze daar niet standaard een groen en een rood vlaggetje? Om te seinen etc?
Denk het wel jaquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zag het ff niet, maar hebben ze daar niet standaard een groen en een rood vlaggetje? Om te seinen etc?
De conducteur is de molquote:
In Maleisië heb ik dat wel gezien, zal daar ook zo wel gaan denk ik.quote:
Nu al een station naar zich vernoemdquote:
ja toch?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
De conducteur is de mol![]()
![]()
![]()
Opgelost slotje
quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:44 schreef isax het volgende:
[..]
ja toch?![]()
ik ga vannacht heerlijk slapen
Nee, dan zit je in de andere persoon.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:44 schreef Sked het volgende:
Derdeklas treinreizen? Zit je dan op het dak ofzo?
quote:
Ik dacht hetzelfdequote:
Dat kan leuk uitpakkenquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:45 schreef Yaku het volgende:
[..]
Nee, dan zit je in de andere persoon.
Scuziequote:
quote:
Het zou wel grappig zijn als ze straks niet verder rijden door een springer bij Heerhugowaard.quote:
Drukte = Chaosquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:47 schreef Dos37 het volgende:
Hmmm vind deze opdracht maar weinig aan, te druk
Hahahaha Mr. Zwitserlevenquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:48 schreef Yaku het volgende:
Mr. Zwitserleven en nieuwshomo hebben genoeg mogelijkheden om te mollen.
Edit: OHIYA!
Hoezo?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:49 schreef Amarantha het volgende:
Moeilijk te geloven dat Rik homo is.
Makkelijk mollenquote:
Een mol zit het liefst in een donker holletje te graven.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:49 schreef Amarantha het volgende:
Ook moeilijk te verwerken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:49 schreef Amarantha het volgende:
Hij zal het zelf toch wel wetenquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:49 schreef Amarantha het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Een mol zit het liefst in een donker holletje te graven.
Ze lijkt op een vieze versie van die dikke van divorcequote:Op donderdag 12 februari 2015 20:50 schreef Sked het volgende:
Kunnen we die lesbo van de buis halen dankjewel
Nah, die doet 't leuk -al had ik dat niet verwacht.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:50 schreef Sked het volgende:
Kunnen we die lesbo van de buis halen dankjewel
Eerst zat die ineens op de wc in de trein en later ging die de clown uithangen toen ze uit wouden stappenquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:53 schreef isax het volgende:
mijn stream hield op
dus ik weet niet wat chris heeft gedaan
En dat ze als een persoon verder gaan in het spel?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Die hoopt dat Rik eruit gaat en hij achterop kan klimmen bij Marlijn
Ik denk dat Chris liever twee personen blijft, dan kan ie erop blijven gaanquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:54 schreef Yaku het volgende:
[..]
En dat ze als een persoon verder gaan in het spel?
quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:55 schreef Amarantha het volgende:
Margriet stop eens met para kijken.
Of dat de mol het heeft gepakt en weggemoffeld.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:55 schreef Zeta het volgende:
normaal laat de regie wel zien waar het lag, daar ze dit nu niet doen is het logisch dat die in de koffer ligt
Chris. Hahaquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of dat de mol het heeft gepakt en weggemoffeld.
En dat had waarschijnlijk al veel eerder in de opdracht gekund.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of dat de mol het heeft gepakt en weggemoffeld.
Die heeft het doorgetrokken.quote:
Dit ja... En het was Marlijn die opperde de koffers achter te laten, niet Margriet zoals Chris zeiquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:55 schreef Zeta het volgende:
normaal laat de regie wel zien waar het lag, daar ze dit nu niet doen is het logisch dat die in de koffer ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:58 schreef essnhills het volgende:
Chris komt losZou echt balen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
vorige aflevering met de biecht tijdens de stemming dachten we dat ook maar was gelukkig niet zoquote:
Hoezo? Willen ze ¤ 2000 verliezen dan?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:00 schreef Sked het volgende:
Als kandidaat kan je rustig wat gaan drinken nu
de app is helaas niet geschikt voor mijn nokia 3310quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:00 schreef KolonelBroodje het volgende:
Zijn er nog mensen hier met de volle 100 punten in de app? Ik verloor mijn 100 punten in aflevering 1 al
heb je wel een WIDM frontje dan?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de app is helaas niet geschikt voor mijn nokia 3310
Gewoon met z'n allen wat gaan drinken, de kans dat ze massaal op de mol stemmen is toch niet zo grootquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo? Willen ze ¤ 2000 verliezen dan?
Mol stemmen = 2000 euro wegquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:02 schreef Faux. het volgende:
Mol heeft er belang bij juist niet te winnen toch?
quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:02 schreef Lindgren. het volgende:
Gaat ze zingen.Je hebt zoveel tijd natuurlijk.
Laat gewoon je tieten zien.
Hoezo? Mol moet toch gewoon geld uit de pot halen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:02 schreef Faux. het volgende:
Jawel, de Mol moet winnen om geld uit de pot te krijgen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:02 schreef Faux. het volgende:
Dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 12 februari 2015 21:02 schreef essnhills het volgende:
Look at my face. REMEMBER MY FACE! DREAM AND SCREAM ABOUT IT!
nachtmerries
Wel goed promoten, want als ze in meerderheid op de mol stemmen dan gaat er ¤ 2000 UIT de potquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:02 schreef svann het volgende:
Dus de mol moet niet goed promoten?
Of iemand anders naam noemen....
De mol mag niet winnen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:03 schreef F_JD het volgende:
Wat heeft dit campagne voeren voor jezelf nu voor zin?!
Als ze in meerderheid op een kandidaat stemmen gaat er ¤ 2000 IN de potquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:03 schreef F_JD het volgende:
Wat heeft dit campagne voeren voor jezelf nu voor zin?!
Maar hij is nu niet thuis...quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:05 schreef PinkLow het volgende:
Chris is echt de leukste thuis. Tenminste ik vind hem de leukste thuis
Ook op het station in aflevering 1.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:06 schreef la_perle_rouge het volgende:
In dat deel van de wereld denken ze dus voortaan ook dat Nederlanders zwaar gestoord zijn, eerst met die trein en nu dit....
Ze zien de cameraploeg er ook wel bij staan hoorquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:06 schreef la_perle_rouge het volgende:
In dat deel van de wereld denken ze dus voortaan ook dat Nederlanders zwaar gestoord zijn, eerst met die trein en nu dit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |