Eerst zat die ineens op de wc in de trein en later ging die de clown uithangen toen ze uit wouden stappenquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:53 schreef isax het volgende:
mijn stream hield op
dus ik weet niet wat chris heeft gedaan
En dat ze als een persoon verder gaan in het spel?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Die hoopt dat Rik eruit gaat en hij achterop kan klimmen bij Marlijn
Ik denk dat Chris liever twee personen blijft, dan kan ie erop blijven gaanquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:54 schreef Yaku het volgende:
[..]
En dat ze als een persoon verder gaan in het spel?
quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:55 schreef Amarantha het volgende:
Margriet stop eens met para kijken.
Of dat de mol het heeft gepakt en weggemoffeld.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:55 schreef Zeta het volgende:
normaal laat de regie wel zien waar het lag, daar ze dit nu niet doen is het logisch dat die in de koffer ligt
Chris. Hahaquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of dat de mol het heeft gepakt en weggemoffeld.
En dat had waarschijnlijk al veel eerder in de opdracht gekund.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of dat de mol het heeft gepakt en weggemoffeld.
Die heeft het doorgetrokken.quote:
Dit ja... En het was Marlijn die opperde de koffers achter te laten, niet Margriet zoals Chris zeiquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:55 schreef Zeta het volgende:
normaal laat de regie wel zien waar het lag, daar ze dit nu niet doen is het logisch dat die in de koffer ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |