Dat was het punt niet van degene die ik quotete.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Boeddhisme, Jodendom en Christendom zorgen toch voor wat minder problemen.
Consequent als ze zijn staan DDDaaf en Halcon in de VS te protesteren tegen het vreemde christendom.quote:
Dat is de vraag. Vermoedelijk heeft het wel iets te maken met zijn uitspraak.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat was het punt niet van degene die ik quotete.
Dan had hij dat vast anders geformuleerd.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Vermoedelijk heeft het wel iets te maken met zijn uitspraak.
Doe is. Daarmee ontken je het bestaan van mijn schoonfamiliequote:Op donderdag 12 februari 2015 18:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal ik het bestaan van het laatste nogmaals ontkennen?
Geen idee. Wellicht kan hij het toelichten.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dan had hij dat vast anders geformuleerd.
En ik vind de islam een kutreligie hoor, daar niet van, maar zeg nou eerlijk: heb jij er in het dagelijks leven veel last van?
Ben jij dom of doe jij alsof?quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:34 schreef Bugno het volgende:
[..]
Doe is. Daarmee ontken je het bestaan van mijn schoonfamilie
Die zijn ook geïmporteerd vanwege het feit dat hun aanhangers zo lekker makkelijk uit te buiten waren en geen kaas gegeten hadden van west-Europese arbeidsrechten enz.?quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het christendom, het jodendom en het boeddhisme ook niet.
Wat wilde je doen, tientallen miljoenen moslims deporteren, of hoe wilde je "de islam" Europa ('waar het niet hoort') uit drijven?quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:48 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Die zijn ook geïmporteerd vanwege het feit dat hun aanhangers zo lekker makkelijk uit te buiten waren en geen kaas gegeten hadden van west-Europese arbeidsrechten enz.?
Onze oosterburen kunnen ons waarschijnlijk wel advies geven.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat wilde je doen, tientallen miljoenen moslims deporteren, of hoe wilde je "de islam" Europa ('waar het niet hoort') uit drijven?
Sinds de Fyra vrees ik dat treinen een ouderwetse optie is gebleken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onze oosterburen kunnen ons waarschijnlijk wel advies geven.
Ik begrijp je reactie niet, dus waarschijnlijk ben ik dom.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ben jij dom of doe jij alsof?
Als ik het bestaan van mongooltjes ontken, dan ontken ik jouw bestaan toch ook niet?
Dan bestaan die mensen toch gewoon? Hij acht ze dan hoogstens Moslims of geen Moslims. De tering...quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:54 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik begrijp je reactie niet, dus waarschijnlijk ben ik dom.
Mortaxx impliceert dat er geen gematigde moslims bestaan. Mijn schoonfamilie schaar ik onder gematigde moslims. You do the math.
Zelfs IS zegt dat er gematigde moslims bestaan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:54 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik begrijp je reactie niet, dus waarschijnlijk ben ik dom.
Mortaxx impliceert dat er geen gematigde moslims bestaan. Mijn schoonfamilie schaar ik onder gematigde moslims. You do the math.
Ja, maar je ontkent dat ze gematigd zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan bestaan die mensen toch gewoon? Hij acht ze dan hoogstens Moslims of geen Moslims. De tering...
Waar lees je dat?quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat wilde je doen, tientallen miljoenen moslims deporteren, of hoe wilde je "de islam" Europa ('waar het niet hoort') uit drijven?
Of hij vindt ze wel Moslim. Dat kan ook.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:00 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ja, maar je ontkent dat ze gematigd zijn.
Let me rephrase: Doe is. Dan ontken je dat mijn schoonfamilie moslim is
Ok. Couldn't care less overigens.quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of hij vindt ze wel Moslim. Dat kan ook.
Ik stelde je twee vragen en jij antwoordt met "waar lees je dat?"?quote:
Nogmaals; waar lees je in mijn post dat Europese moslims uitgedreven of gedeporteerd dienen te worden?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik stelde je twee vragen en jij antwoordt met "waar lees je dat?"?
Dat staat er niet en dat lees ik niet, daarom vraag ik ook; wat en hoe wilde je (dat) doen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Nogmaals; waar lees je in mijn post dat Europese moslims uitgedreven of gedeporteerd dienen te worden?
Even los v/h feit dat de meerderheid fout kan zitten, viel het mbt het geloof dat de aarde plat was wel mee hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:02 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een drogreden. De gehele wereld heeft ook geloofd dat de aarde plat is. De meerderheid, hell, de hele wereld, kan er naast zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |