abonnement Unibet Coolblue
pi_149595453
Trouwens... als het goed is worden er ook nog gratis Valentijnskaartjes uitgedeeld

dat staat hier... https://www.marketingonli(...)gel-gratis-versturen

maar waar dat dan precies gebeurd weet ik niet, misschien bij supermarkten of Postagenschappen
geen idee...

quote:
Met de Valentijnsactie van PostNL dit jaar kunnen mensen op 13 februari een kaart gratis versturen ‘met enkel en alleen een kus als postzegel’.

Volgens het postbedrijf ‘een unieke manier om je geliefde, vrienden en familie te laten weten dat je aan ze denkt met het meest persoonlijke valentijnsgebaar ooit’.

Een speciale bus bezoekt Rotterdam, Apeldoorn, Leiden en Amsterdam op 13 februari.

Bij de bus worden valentijnskaarten uitgedeeld, met lippenstift zodat mensen direct de kaart kunnen schrijven en versturen
.
pi_149595507
Dus Heren.... op die kaarten zit al een kus, hoeven jullie dus géén lipstick op te doen
en kunnen jullie tóch een kaartje naar Mams versturen O+

zal ze best leuke vinden van haar stoere zoon :D zo zijn moeders nou eenmaal....

ik ben zelf geen moeder, maar mijn moeder had het leuk gevonden denk ik :+
pi_149595578
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:48 schreef FANN het volgende:

[..]

Een Valentijnskaartje mag je ook versturen naar iemand waar je van houdt en ik hou van
mijn broers en zussen, van alle 8 O+ :+

en Nee je hoeft niet persé sex te hebben met iemand waar je van houdt, je hebt ook geen sex met
je moeder neem ik aan...?
Een valentijnskaart verstuur je anoniem naar iemand waar je een oogje op hebt, tot zover mijn enorme kennis over die dag.
pi_149595675
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:58 schreef Nober het volgende:

[..]

Een valentijnskaart verstuur je anoniem naar iemand waar je een oogje op hebt, tot zover mijn enorme kennis over die dag.
Ja kan ook, maar het is wat ruimer geworden in de loop der tijd, ik heb in elk geval wel eens
van mijn zus of van mijn vriendin een valentijskaartje ontvangen maar nooit van een anonieme
lover :'(

http://www.kantoorvak.nl/(...)lleen-voor-geliefden

quote:
Valentijnsdag staat bekend om de dag waar vooral geliefden elkaar via een kaart en cadeautje aangeven hoeveel ze voor elkaar voelen. Maar net als in de landen om ons heen zien we steeds vaker dat Valentijnsdag ook gebruikt wordt om aan vrienden en familie te laten weten dat men de vriendschap en genegenheid waardeert. Dat blijkt uit de toename van het aantal Valentijnskaarten die worden gekocht. “We horen van onze leden duidelijk dat mensen meer dan 1 Valentijnskaart tegelijk koopt. Een teken dat men deze dag meer ziet dan een moment om slechts de eigen geliefde iets toe te wensen”, aldus Krijn ten Hove, secretaris van Stichting Wenskaart Nederland.
en ik weet niet waarom je zo zuur doet, maar het HOEFT natuulijk niet heh? :D

dan doe jij het toch gewoon niet....
pi_149595686
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:58 schreef Nober het volgende:
Een valentijnskaart verstuur je anoniem naar iemand waar je een oogje op hebt, tot zover mijn enorme kennis over die dag.
Dat was ooit zo, maar tegenwoordig ben je een creep als je anonem een kaartje verstuurd naar een onbekende , dus hebben ze het concept al een tijdje aangepast. Zelfs op OUD zijn er allemaal dames die valentijnsdag met elkaar vieren. Weet je iig dat het veilig is. OUD / Secret Valentine 2015 - In volle gang!
pi_149595760
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:04 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat was ooit zo, maar tegenwoordig ben je een creep als je anonem een kaartje verstuurd naar een onbekende
Is dat zo? Ben wel benieuwd hoe anderen hierover denken. Ik zou het wel leuk vinden een anonieme kaart te ontvangen.
pi_149595778
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:03 schreef FANN het volgende:

[..]

Ja kan ook, maar het is wat ruimer geworden in de loop der tijd, ik heb in elk geval wel eens
van mijn zus of van mijn vriendin een valentijskaartje ontvangen maar nooit van een anonieme
lover :'(

http://www.kantoorvak.nl/(...)lleen-voor-geliefden

[..]

en ik weet niet waarom je zo zuur doet, maar het HOEFT natuulijk niet heh? :D

dan doe jij het toch gewoon niet....
Geen zorgen, ik doe niet mee.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:04 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat was ooit zo, maar tegenwoordig ben je een creep als je anonem een kaartje verstuurd naar een onbekende , dus hebben ze het concept al een tijdje aangepast. Zelfs op OUD zijn er allemaal dames die valentijnsdag met elkaar vieren. Weet je iig dat het veilig is. OUD / Secret Valentine 2015 - In volle gang!
Man man man. :')
pi_149595893
Leuke actie. Ik heb zojuist geprobeerd met een markeerstift (jongen en een lippenstift :') en om nou hiervoor een lippenstift te kopen _O- ) en het werkt ook best goed. Ook goed af te krijgen. :+

Ik ga er een doen, maar moet nog even nadenken wat erin moet.
pi_149595902
Zou er het dna vanaf gekrast worden dan?
pi_149595984
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:14 schreef john2406 het volgende:
Zou er het dna vanaf gekrast worden dan?
Ja, het is een groot complot..
Net of ze nu niet je dna van een kaart zouden kunnen halen als ze dat zouden willen. Of schrijf jij je kaarten met handschoenen aan?
  donderdag 12 februari 2015 @ 11:17:51 #36
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_149595987
Nawh
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_149595994


Write, kiss & send!
Al enig idee wat je gaat doen of geven voor Valentijn? (Check hier dé ultieme valentijn tip). PostNL komt dit jaar met een unieke Valentijn’s actie! Een persoonlijke kaart naar je lover (stille aanbidder of beste vriendin) is altijd leuk. Postzegels zijn overbodig want dit jaar mag je zelf een dikke lippenstift kus op je envelop zetten (wel op het postzegelvakje!). Zorg er wel voor dat je kaart op 13 februari vóór vijf uur in de brievenbus ligt, deze wordt dan gratis (ja, in ruil voor een kusje) bij je diegene bezorgd. Voor de mannen (ja er wordt ook aan jullie gedacht!) die liever geen lippenstift kus willen geven rijden er speciale ‘kusbussen’ door de grote steden (de ladies van het promotieteam kunnen je special letter dan een kusje geven).

Leuk weetje: er is heel wat voorafgegaan aan deze actie. Zo heeft het team van PostNL wel 500 kaarten met verschillende lippenstiften gekust zodat de sorteermachine de speciale kaartjes allemaal zal herkennen! Met deze actie willen ze laten zien hoe leuk het eigenlijk is om een kaartje te sturen. Let’s go, people!

http://www.monstyle.nl/be(...)et-een-lipstick-kus/
  Moderator donderdag 12 februari 2015 @ 11:21:06 #38
9859 crew  Karina
Woman
pi_149596046
quote:
2s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:40 schreef Mark het volgende:

[..]

Mannen geven niks om Valentijnsdag, was gisteren nog bij DWDD
Sommige vrouwen ook niet hoor ;)

Nou ja leuke aktie, maar ik ben een van die vrouwen die er echt niks om geven.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_149596116
quote:
12s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:52 schreef FANN het volgende:
Trouwens... als het goed is worden er ook nog gratis Valentijnskaartjes uitgedeeld

dat staat hier... https://www.marketingonli(...)gel-gratis-versturen

maar waar dat dan precies gebeurd weet ik niet, misschien bij supermarkten of Postagenschappen
geen idee...

[..]

Wel beetje jammer dat er geen rekening wordt gehouden met het noorden. Groningen is best groot.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2015 11:23:33 ]
pi_149596140
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:23 schreef Etsu het volgende:

[..]

Wel beetje jammer dat er geen rekening wordt gehouden met het noorden. Groningen is best groot.
:D

tegen zoveel zuurheid kan ik niet op hoor,ik ga straks lekker jaartjes schrijven en zoenen _O-
pi_149596243
quote:
99s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:21 schreef Karina het volgende:
ik ben een van die vrouwen die er echt niks om geven.
Shit... *kaartje wegflikker*
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_149596245
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:18 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]

Write, kiss & send!
Al enig idee wat je gaat doen of geven voor Valentijn? (Check hier dé ultieme valentijn tip). PostNL komt dit jaar met een unieke Valentijn’s actie! Een persoonlijke kaart naar je lover (stille aanbidder of beste vriendin) is altijd leuk. Postzegels zijn overbodig want dit jaar mag je zelf een dikke lippenstift kus op je envelop zetten (wel op het postzegelvakje!). Zorg er wel voor dat je kaart op 13 februari vóór vijf uur in de brievenbus ligt, deze wordt dan gratis (ja, in ruil voor een kusje) bij je diegene bezorgd. Voor de mannen (ja er wordt ook aan jullie gedacht!) die liever geen lippenstift kus willen geven rijden er speciale ‘kusbussen’ door de grote steden (de ladies van het promotieteam kunnen je special letter dan een kusje geven).

Leuk weetje: er is heel wat voorafgegaan aan deze actie. Zo heeft het team van PostNL wel 500 kaarten met verschillende lippenstiften gekust zodat de sorteermachine de speciale kaartjes allemaal zal herkennen! Met deze actie willen ze laten zien hoe leuk het eigenlijk is om een kaartje te sturen. Let’s go, people!

http://www.monstyle.nl/be(...)et-een-lipstick-kus/
Mag het ook met lipgloss? :+
Heb geen lippenstift volgens mij ;(
  Moderator donderdag 12 februari 2015 @ 11:29:01 #43
9859 crew  Karina
Woman
pi_149596249
quote:
6s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:28 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Shit... *kaartje wegflikker*
:D Gewoon andere naam erop zetten.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_149596261
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Mag het ook met lipgloss? :+
Heb geen lippenstift volgens mij ;(
boh,, geen idee :@ durf ik niet te zeggen hoor :D
pi_149596283
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Mag het ook met lipgloss? :+
Heb geen lippenstift volgens mij ;(
Ik zou niet weten waarom het niet mag. Alsof ze gaan controleren of het echt lippenstift is.
Ik ga het ook doen met een markeerstift denk ik. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2015 11:30:57 ]
pi_149596287
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:29 schreef FANN het volgende:

[..]

boh,, geen idee :@ durf ik niet te zeggen hoor :D
Lippenstift gevonden!
pi_149596304
quote:
10s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:30 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom het niet mag. Alsof ze gaan controleren of het echt lippenstift is.
Ik ga het ook doen met een markeerstift denk ik. :')
Ja maar dacht die vaagt misschien weg :')
pi_149596333
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Lippenstift gevonden!
Ik heb ook een héle oude hoor, want ik gebruik eigenlijk nooit lipstick maar ik heb er nog 2 liggen
hoe oud die zijn weet ik niet, maar ze doen het dus....... :+
pi_149596364
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:33 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik heb ook een héle oude hoor, want ik gebruik eigenlijk nooit lipstick maar ik heb er nog 2 liggen
hoe oud die zijn weet ik niet, maar ze doen het dus....... :+
Ik kan er nog net 1 of 2 keer mijn lippen mee stiften denk :')
pi_149596400
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Ik kan er nog net 1 of 2 keer mijn lippen mee stiften denk :')
Nou ja, toch twee kaartjes :P ik weet ook niet of ze het pikken als je met een rood viltstift
een kus tekent ... ik heb nog zitten googelen maar kan er niks over vinden...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')