het is Ouw-wiever-daag dan mag allesquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:43 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Kijken ze me een beetje raar aan hier op het werk
Truujendaag (van de Wortelepin) is morgen pas, dus Takkie zou vandaag wél raar aangekeken worden op werk.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is Ouw-wiever-daag dan mag alles
Je noemt me een oud wijfquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is Ouw-wiever-daag dan mag alles
ach nee, venlo moet zeker weer anders zijn dan de rest van de wereldquote:Op donderdag 12 februari 2015 10:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Truujendaag (van de Wortelepin) is morgen pas, dus Takkie zou vandaag wél raar aangekeken worden op werk.
ja, 40quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach nee, venlo moet zeker weer anders zijn dan de rest van de wereld
[..]
ja, 40
gelukkig zie je er nog lang niet zo uit
quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach nee, venlo moet zeker weer anders zijn dan de rest van de wereld
[..]
ja, 40
gelukkig zie je er nog lang niet zo uit
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:17 schreef Takaiki het volgende:
Net het telefoontje gehad.
Oma heeft rust
beter voor je oma, maar sippig verderquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:17 schreef Takaiki het volgende:
Oma heeft rust
Oma heeft rust
Oma heeft rust
Gecondoleerdquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:17 schreef Takaiki het volgende:
Oma heeft rust
Oma heeft rust
Gecondoleerd Takkequote:Op donderdag 12 februari 2015 11:17 schreef Takaiki het volgende:
Oma heeft rust
Wat was er gebeurd?quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:17 schreef Takaiki het volgende:
Oma heeft rust
*Op fastforward druktquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:19 schreef littledrummergirl het volgende:
Jeetje wat een rare dag moet dat zijn takjegecondoleerd met oma en toch ook gefeliciteerd met je eigen verjaardag.
Zullen we afspreken dat je jouw portie gedoe nu wel gehad hebt en dat het komende jaar gewoon weer n beetje leuk gaat worden?
quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:17 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Volgens mij werd jou wat gevraagd ofzo
Gecondoleerdquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:17 schreef Takaiki het volgende:
Oma heeft rust
Doe ff normaal manquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:17 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
kan jij je bek houden als grote mensen pratenquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:17 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
volgens mij jouw nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:17 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:46 schreef Muck het volgende:
Tak, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen....
Ik wil je van harte feliciteren met je verjaardag
En ook condoleren met je oma
In elk geval dit:![]()
![]()
ga ff in de creche lopen trollen maar niet hierquote:
quote:
Mijn oma is begraven op de verjaardag van mijn nichtquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Naar hoor zo'n dag. Een aantal jaar geleden werd de oma van m'n ex gecremeerd op m'n verjaardag. Gewoon raar
quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn oma is begraven op de verjaardag van mijn nicht
Doe effe normaal ja?quote:
quote:
TR machen werkt soms best goedquote:
Ja, vorige keer wel gedaan, maar vandaag was ik lui en ging ik er vanuit dat iemand anders dat wel zou doenquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
TR machen werkt soms best goed
Zelf ook gedaanquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, vorige keer wel gedaan, maar vandaag was ik lui en ging ik er vanuit dat iemand anders dat wel zou doen
Goedzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goedzo![]()
![]()
Beetje onbeschoft om hier te gaan feesten met cheerleeders....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |