SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bedoeling is voor iedereen om dat zo leuk, mooi en origineel mogelijk te bewerken (met paint en/of photoshop). Dit moet opgestuurd worden naar het aangewezen inleverpunt voor het eindigen van de deadline. Het leuke is om het plaatje te begeleiden met titel. Mocht je nog ietsjes meer tijd nodig hebben na de deadline. Geef dit dan even van te voren aan.
Na de deadline zal diegene naar wie de inzendingen zijn gestuurd alle deelnames posten met titel. Er wordt geen naam van de maker erbij vermeld. Ook zet diegene er een poll bij zodat *lurkers* en liefhebbers kunnen stemmen op hun favoriet. Neem even de tijd om ze allemaal goed te bekijken voor je een keuze maakt. (Het is tof, als de stemmer, in een bericht post op wie en waarom er gestemd is, maar dat is geen moetje.)
Het plaatje dat binnen de vastgestelde tijd de meeste stemmen heeft is de winnaar. Deze krijgt 3 punten. (nummer 2 krijgt 2 punten en nummer 3 krijgt 1 punt). Bij gelijkspel spreken we onderling een verlenging af.
De makers zullen dan ook bekend gemaakt worden door de "battle master". En deze past de lijst der deelnemers aan door de punten erbij op te tellen.
Spelregels
- Iedereen mag meedoen.
- Je mag paint, photoshop, etc. gebruiken. Zorg er wel voor dat hij origineel is, dus niet klakkeloos van internet halen!
- Je mag maar 1 plaatje per ronde inzenden.
- De deadline wordt onderling steeds afgesproken.
- Bij het stemmen: per persoon mag er maar 1x gestemd worden per ronde (niet op jezelf).
- De Battle master schat de stemtijd in en post deze sluitingstijd bij de poll.
- De winnaar mag het plaatje voor de volgende ronde uitkiezen, of hij zegt dat de volgende poster het mag doen.
- De Battle master is in principe de winnaar van de vorige ronde, maar hij of zij mag ook hulp inschakelen door een vervangende battle master te vragen.SPOILER: Vorige DelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorebord 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorebord 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige Links:
Link naar poll creator
Linkje naar de OP
Linkje naar de Battlepost
De almachtige trommels
Photoshop your own reality...![]()
Nieuwe opdracht...
Ik hoop dat jullie hier wat leuks mee kunnen verzinnen. Succes allemaal...
Inzenden kan tot maandagavond 20.00 uur
PNG- Moppersmurf (of is dit Potige Smurf?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PNG-SmurfinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PNG- Grote SmurfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PNG- BrilsmurfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...![]()
Ziet er goed uit...quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:00 schreef ToT het volgende:
Pica wat bijgesmurft en opnieuw opgesmurft!
quote:Thx!
Kan zijn dat ik vlak voor de deadline nog een nieuwe versie aanlever, maar dat zien we dan wel weer; ik ga niet elke aanpassing uploaden!![]()
![]()
Ik hoop het.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Doe je deze battle ook weer mee?![]()
Ik heb nu 2 insmurfingen ontvangen en eentje van mezelf. Maar met nog het hele weekend voor de smurf verwacht ik er nog wel meer...quote:Photoshop your own reality...![]()
Ja ik ga ook nog wel iets maken dit weekend vermoed ik. Maar verwacht niet teveel, dan kan het alleen meevallen. Ik verwacht alleen wel alles van smurfinFylax is op televisie geweest![]()
De smurfin verwacht ook wel wat van jou... En dat kan je nog smurf tegenvallen want het is best wel een verwend typje...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:29 schreef jodelahity het volgende:
Ja ik ga ook nog wel iets maken dit weekend vermoed ik. Maar verwacht niet teveel, dan kan het alleen meevallen. Ik verwacht alleen wel alles van smurfin
Dat worden dan een hoop jaloerse smurfen. En als Grote Smurf dan een goed plan bedenkt om wraak te nemen heb je een probleem. Dan kan je beter even smurfen...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:49 schreef jodelahity het volgende:
Ik smurf haar helemaal onder als het moet
Grote Smurf heeft het te druk om aan dat soort dingen te denken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:59 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat worden dan een hoop jaloerse smurfen. En als Grote Smurf dan een goed plan bedenkt om wraak te nemen heb je een probleem. Dan kan je beter even smurfen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smurfje...
Meesmurfen kan nog tot morgenavond 20.00 uur. Daarna is het helaas smurfenkaas...
Ik weet nog niks, waar is mijn inspiratie gebleven....quote:Op zondag 15 februari 2015 01:57 schreef Osvaldo2 het volgende:
Smurfje...
Meesmurfen kan nog tot morgenavond 20.00 uur. Daarna is het helaas smurfenkaas...![]()
![]()
Misschien dat je gewoon eentje van hen kan kiezen i.p.v. allemaal in 1 plaatje? Flink bad-ass maken, of sexy, of op een BN'er laten lijken (Grote Smurf als Vader Abraham of zoquote:Op zondag 15 februari 2015 11:29 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik weet nog niks, waar is mijn inspiratie gebleven....) etc etc etc.
![]()
Smurflims zijn wel weer bezig...quote:Op zondag 15 februari 2015 13:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Of een smurfaanslag in Denesmurf.
Gelukkig heeft de Deense politie de smurflim doodgesmurft.De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 14:06 schreef Mr-Mackey het volgende:
[..]
Smurflims zijn wel weer bezig...
Gelukkig heeft de Deense politie de smurflim doodgesmurft.
Allah haksmurf!![]()
![]()
quote:Ja alleen toen ik op smurf moslim zocht, was het plaatje naast deze dus echt eentje van een ingegraven vrouw die gestenigd was.
Maar verder sowieso wel lol, dat plaatje!![]()
![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 14:46 schreef ToT het volgende:
[..]Ja alleen toen ik op smurf moslim zocht, was het plaatje naast deze dus echt eentje van een ingegraven vrouw die gestenigd was.
Maar verder sowieso wel lol, dat plaatje!
L2B's Mixcloud![]()
Ja wat daar zo smurfig aan was weet ik niet, maar ik heb er maar niet op geklikt om dat uit te vinden.quote:![]()
Geniaal!quote:
Overigens had GS ook wel een leuke over protesterende smurflims:
"Heel veel witte mutsjes, en dan 1 iemand met een rode muts die het woord voert. Het zijn net smurfen."De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 14:53 schreef Mr-Mackey het volgende:
[..]
Geniaal!
Overigens had GS ook wel een leuke over protesterende smurflims:
[ afbeelding ]
"Heel veel witte mutsjes, en dan 1 iemand met een rode muts die het woord voert. Het zijn net smurfen."![]()
![]()
![]()
![]()
!
Oh en lekker, die quote van de paus een beetje extremer maken, op dat bord!![]()
Pas 3 inzendingen, had er toch meer verwacht...![]()
En zoals al eerder opgemerkt, je hoeft ze echt niet alle 4 in één paint te verwerken. Eentje is al genoeg...Photoshop your own reality...![]()
Er valt echt wel het één en ander van te maken, jongens!
Jurkje van smurfin wegpainten en haar een SM-pakje geven of juist een prinsesje van haar maken, Brilsmurf of Moppersmurf als leraar, of juist als leerlingen op een schoolplein waarop Mopper Brilsmurf zit te terroriseren of zo enz enz enz.![]()
Welke?quote:Op zondag 15 februari 2015 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]Dat zal je leren voor die ene kutopmerking!
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ] PS/ paint Battle #54. Heel veel kleurtjes!
Ja die zal ik onthouden hoor!
![]()
![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Is dit ook oké, ToT?quote:Op zondag 15 februari 2015 18:10 schreef ToT het volgende:
Er valt echt wel het één en ander van te maken, jongens!
Jurkje van smurfin wegpainten en haar een SM-pakje geven of juist een prinsesje van haar maken, Brilsmurf of Moppersmurf als leraar, of juist als leerlingen op een schoolplein waarop Mopper Brilsmurf zit te terroriseren of zo enz enz enz.
L2B's Mixcloud![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is dit ook oké, ToT?
[ afbeelding ]Ja joh!
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:51 schreef ToT het volgende:
En tja, wat wil je: 1 smurfin tussen 99 mannelijke smurfen!Dat wijf wordt non-stop uitgewoond!
L2B's Mixcloud![]()
Ik las die eerste zin en dacht even van shit nee toch xd Wilde namelijk meedoen maar dit weekend geen tijd dus moet vandaag nog even wat proberenquote:Op maandag 16 februari 2015 06:26 schreef ToT het volgende:
Nog anderhalf uur en dan is het 8 uur!
En dan nog maar 12 uurtjes!
Fylax is op televisie geweest![]()
quote:Op maandag 16 februari 2015 08:45 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik las die eerste zin en dacht even van shit nee toch xd Wilde namelijk meedoen maar dit weekend geen tijd dus moet vandaag nog even wat proberen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 februari 2015 19:51 schreef ToT het volgende:
En tja, wat wil je: 1 smurfin tussen 99 mannelijke smurfen!Dat wijf wordt non-stop uitgewoond!
Te toepasselijk XDFylax is op televisie geweest![]()
quote:Godver, toen die gast begon over dat Grote Smurf haar gecreëerd zou hebben, dacht ik ook al meteen: "Hee, dat klopt niet: dat was Gargamel!".
_______________________________!
![]()
Even voor de zekerheid, het moest toch gestuurd worden naar Osvaldo2?
Aangezien hij nog niet online is geweest weer en het nog 45 minuten is ongeveerFylax is op televisie geweest![]()
Ja, ik heb hem ontvangen en ga zo de battle post maken...quote:Op maandag 16 februari 2015 19:12 schreef jodelahity het volgende:
Even voor de zekerheid, het moest toch gestuurd worden naar Osvaldo2?
Aangezien hij nog niet online is geweest weer en het nog 45 minuten is ongeveerPhotoshop your own reality...![]()
Battle post...
Het origineel
De inzendingen
1- Grote Slurf
2- Billy the Smurf
3- Cosplay-bijeenkomst versmurfd!
4- Lekker Smurfen
5- Nog 1 kusje?
6- Smurf Trip
Poll: Welke vind jij de smurfste?
• 1- Grote Slurf
• 2- Billy the Smurf
• 3- Cosplay-bijeenkomst
• 4- Lekker Smurfen
• 5- Nog 1 kusje?
• 6- Smurf Trip
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Stemmen kan tot woensdagavond 20.00 uur...Photoshop your own reality...![]()
Ik heb ook op "Nog 1 Kusje" gestemd vanwege dat leuke doorkijk jurkje van de Smurfin...
Kak, vergeten
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Hmmm, deze battle is nog lang niet beslist en kan nog alle kanten op...![]()
Stemmen dus...Photoshop your own reality...![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:42 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hmmm, deze battle is nog lang niet beslist en kan nog alle kanten op...![]()
Stemmen dus...idd ja, echt nek-aan-nek!
![]()
![]()
Je kan nog iets meer dan een uur stemmen.... Daarna is het helaas pindasmurf, gemiste kans...
![]()
De uitslag...
De winnaar is SuperHarregarre met "Grote Slurf", 3 punten en gefeliciteerd.![]()
En dan drie personen op een gedeelde tweede plaats, alledrie 2 punten.
44rdbei met "Nog 1 kusje"
ToT met "Cosplay-bijeenkomst versmurfd" en
Osvaldo2 met "Billy the Smurf"
De derde plaats is voor
HeaN82 met "Smurf Trip", 1 punt.
Verder deed nog mee...
jodelahity met "Lekker Smurfen"
SuperHarregarre is de nieuwe battlemaster en mag de volgende foto uitkiezen...
Nieuwe Stand:
Osvaldo2 17 (+2)
44rdbei 12 (+2) (+1)
ToT 9 (+2)
SuperHarregarre 8 (+3)
Nattekat 3
GekkePoes 3
HeaN82 2 (+1)
JPO 2 (+1)
MuBassie 1
Jodelahity 1
LocoCoco 1 (+1)
Lindgren 1 (+1)
Door de nieuwe regel aanpassing krijgen sommigen er nog een punt extra bij... Die zet ik in bold schrift erbij...
[ Bericht 7% gewijzigd door Osvaldo2 op 18-02-2015 22:48:13 ]Photoshop your own reality...![]()
Yep, moest hem nog even uit het vorige topic halen...quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:05 schreef 44rdbei het volgende:
@Osvaldo2; wil je de nieuwe stand er nog even bijdoen?Photoshop your own reality...![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Yep, moest hem nog even uit het vorige topic halen...![]()
![]()
We zullen waarschijnlijk wel even geduld moeten hebben voor de nieuwe foto wordt geplaatst. Als ik het goed heb zit SuperHarregarre in China en daar is het nu diep in de nacht...Photoshop your own reality...![]()
Smurf trip heeft 1 stem, dan zou die toch 3e moeten worden?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
[ afbeelding ]
De uitslag...
De winnaar is SuperHarregarre met "Grote Slurf", 3 punten en gefeliciteerd.![]()
[ afbeelding ]
En dan drie personen op een gedeelde tweede en derde plaats, alledrie 2 punten.
44rdbei met "Nog 1 kusje"
ToT met "Cosplay-bijeenkomst versmurfd" en
Osvaldo2 met "Billy the Smurf"
Verder deden nog mee...
jodelahity met "Lekker Smurfen" en
HeaN82 met "Smurf Trip"
SuperHarregarre is de nieuwe battlemaster en mag de volgende foto uitkiezen...
Nieuwe Stand:
Osvaldo2 17 (+2)
44rdbei 11 (+2)
ToT 9 (+2)
SuperHarregarre 8 )+3)
Nattekat 3
GekkePoes 3
HeaN82 1
JPO 1
MuBassie 1
Jodelahity 1![]()
![]()
Uh? Bij een gedeelde tweede en derde plaatst toch niet?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Smurf trip heeft 1 stem, dan zou die toch 3e moeten worden?Photoshop your own reality...![]()
Laatst ging ik daar ook van uit, maar toen is mij gevraagd om de 3e plaats toch ook een puntje te geven. De gedeelde plaatsen waren allemaal 2e plaats toen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:28 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Uh? Bij een gedeelde tweede en derde plaatst toch niet?![]()
Oh? Vreemd, zeker nieuwe regel... Maar ik vind het best, even veranderen...quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatst ging ik daar ook van uit, maar toen is mij gevraagd om de 3e plaats toch ook een puntje te geven. De gedeelde plaatsen waren allemaal 2e plaats toen.Photoshop your own reality...![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatst ging ik daar ook van uit, maar toen is mij gevraagd om de 3e plaats toch ook een puntje te geven. De gedeelde plaatsen waren allemaal 2e plaats toen.![]()
Ik had laatst ook de nummer 3 (dus eigelijk 4) een punt gegeven, maar NatteKat wilde hem niet.
misschien moeten we even een uniforme regel maken en in de volgende OP meenemen.
beide oplossingen zijn voor mij prima.![]()
Ik heb er een derde plaats met 1 punt van gemaakt... Maar idd moeten we daar wel een vaste regel voor afspreken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:36 schreef 44rdbei het volgende:
[..]![]()
Ik had laatst ook de nummer 3 (dus eigelijk 4) een punt gegeven, maar NatteKat wilde hem niet.
misschien moeten we even een uniforme regel maken en in de volgende OP meenemen.
beide oplossingen zijn voor mij prima.
Op deze manier zijn er wel lekker veel die punten krijgen, dat wel...
En als we dit als regel invoeren heeft NatteKat dus nog een punt tegoed?Photoshop your own reality...![]()
Tja, bij officiële wedstrijden heb je bij een gedeelde tweede plaats geen derde plaats meer. Maar op zich vind ik dit ook wel een goede regel want hoe meer mensen er punten krijgen hoe meer er mee blijven doen...quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:43 schreef ToT het volgende:
Ja nee ik vond het ook raar om die nummer drie ook een punt te geven hoor.Photoshop your own reality...![]()
Ook weer waar, ja!quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:49 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Tja, bij officiële wedstrijden heb je bij een gedeelde tweede plaats geen derde plaats meer. Maar op zich vind ik dit ook wel een goede regel want hoe meer mensen er punten krijgen hoe meer er mee blijven doen...![]()
![]()
Maar als we deze regel invoeren dan moeten we dat wel doen met terugwerkende kracht. Even alle battles van dit jaar nakijken en eventueel nog wat punten bijschrijven...
NatteKat in ieder geval dus een punt...Photoshop your own reality...![]()
Is goed, ik hoor het wel als je klaar bentquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar als we deze regel invoeren dan moeten we dat wel doen met terugwerkende kracht. Even alle battles van dit jaar nakijken en eventueel nog wat punten bijschrijven...
NatteKat in ieder geval dus een punt...![]()
![]()
Ben er wel even mee bezig... Bij die oliebol-battle eindigen er in ieder geval al drie zo op de derde plaats...quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:56 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Is goed, ik hoor het wel als je klaar bent
Ok, heb even alles nagekeken. Hoop dat het allemaal klopt...
Bij de oliebol battle krijgen JPO, 44rdbei en LocoCoco alledrie nog een punt.
De dinosaurus en de pizza battles kloppen.
Bij de Emma Watson battle krijgt Lindgren nog een punt.
En de teddybeer en komodo battles kloppen ook.
Maar waar zou NatteKat dan een punt erbij krijgen? Dit kan later veranderd zijn omdat sommige polls niet zijn afgesloten...Photoshop your own reality...![]()
heb je snel gefixedquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar waar zou NatteKat dan een punt erbij krijgen?![]()
![]()
Die van Nattekat was denk ik ergens eind vorig jaar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar waar zou NatteKat dan een punt erbij krijgen? Dit kan later veranderd zijn omdat sommige polls niet zijn afgesloten...
Ik weet niet meer welke....![]()
![]()
Jeej! Loop weer klein beetje in.
![]()
Kan iemand anders de battlemaster-status overnemen? Het is hier op dit moment Chinees Nieuwjaar en zit de komende paar dagen vast aan familie-etentjes.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Nope.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:18 schreef Osvaldo2 het volgende:
Heb de stand bijgewerkt... Maar Nattekat dus geen punt erbij?
dooie mus principe![]()
![]()
Doe dan ook een troostprijs voor mensen die geen stemmen kregen. Gewoon iets van 1 punt voor hen ofzo. Maar dan niet in de eindstand vermelden hoe die punten zijn gekregen oké!Fylax is op televisie geweest![]()
Wel een leuk idee maar dat gaat me eerlijk gezegd net iets te ver.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:05 schreef jodelahity het volgende:
Doe dan ook een troostprijs voor mensen die geen stemmen kregen. Gewoon iets van 1 punt voor hen ofzo. Maar dan niet in de eindstand vermelden hoe die punten zijn gekregen oké!
De punten moeten wel echt verdient worden.![]()
iemand die deze week battlemaster wil zijn?
Ik heb het een aantal keer op rij gedaan, ik hoef niet zo nodig.![]()
---afgekeurd---
[ Bericht 98% gewijzigd door Osvaldo2 op 20-02-2015 20:25:40 ]Photoshop your own reality...![]()
Ik mag de ook wat anders doen met de steentjes toch?quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:58 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nou dan zal ik het maar weer doen, anders gaat dit topic nog ten onder...![]()
Nieuwe opdracht...
Maak een afbeelding met de volgende steentjes. Ik weet dat is niet heel makkelijk maar als je een voorbeeld als tijdelijke ondergrond neemt is dat te doen...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inzenden kan tot maandagavond 20.00 uur... Succes allemaal...![]()
Tuurlijk, je mag ook wat anders met de steentjes doen...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:23 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik mag de ook wat anders doen met de steentjes toch?
Sowieso, nu ik het nog een keer bekijk, is het misschien wel een heel moeilijke opdracht. Dat wordt een layers-nachtmerrie...![]()
Misschien toch maar beter een andere foto?Photoshop your own reality...![]()
Ik heb liever een andere foto....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:41 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Tuurlijk, je mag ook wat anders met de steentjes doen...
Sowieso, nu ik het nog een keer bekijk, is het misschien wel een heel moeilijke opdracht. Dat wordt een layers-nachtmerrie...![]()
Misschien toch maar beter een andere foto?![]()
Ik eigenlijk ook wel... Maar welke foto dan wel?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:50 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb liever een andere foto....Photoshop your own reality...![]()
PNG, nu kan je er gewoon iets achter schuiven....
Inzenden voor maandagavond 20.00 uur naar Osvaldo2... Succes allemaal...
[ Bericht 1% gewijzigd door Osvaldo2 op 20-02-2015 20:30:24 ]Photoshop your own reality...![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
PNG, nu kan je er gewoon iets achter schuiven....
[ afbeelding ]
Inzenden voor maandagavond 20.00 uur naar Osvaldo2... Succes allemaal...Die is wel heel makkelijk!
Maar ik ga er mee aan de slag!![]()
![]()
Tja, kon zo snel niets beters verzinnen en hoopte hiermee veel deelnemers te lokken... Maar dat laatste valt nog tegen...quote:Op zondag 22 februari 2015 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]Die is wel heel makkelijk!
Maar ik ga er mee aan de slag!Photoshop your own reality...![]()
Nu dus, met eentje van mijzelf erbij, 3 inzendingen...
Wie nog een paar punten wil scoren, dit is je kans...Photoshop your own reality...![]()
om iets te maken is deze vrij simpel, maar wil wel iets maken met kans op winstquote:Op zondag 22 februari 2015 22:20 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Hmmm, zo moeilijk is ie toch niet...![]()
![]()
Gelukkig maar... Ikzelf ben een keer echt uren werk zo kwijtgeraakt. Sindsdien ben ik toch maar vaker gaan saven...quote:Op zondag 22 februari 2015 23:22 schreef 44rdbei het volgende:
[ afbeelding ]
edit: schade blijkt mee te vallen.Photoshop your own reality...![]()
ik vermoed dat dit een autosave was, kan me niet herinneren dat ik op save heb geklikt.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:27 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Gelukkig maar... Ikzelf ben een keer echt uren werk zo kwijtgeraakt. Sindsdien ben ik toch maar vaker gaan saven...![]()
Herkenbaar!quote:Op zondag 22 februari 2015 23:27 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Gelukkig maar... Ikzelf ben een keer echt uren werk zo kwijtgeraakt. Sindsdien ben ik toch maar vaker gaan saven...![]()
![]()
Mooi kleurtje!quote:Op zondag 22 februari 2015 23:22 schreef 44rdbei het volgende:
[ afbeelding ]
edit: schade blijkt mee te vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi kleurtje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien is Photoshop daarom zo boos op me.![]()
![]()
![]()
Om 20.00 uur start de volgende battle... Dus wie nog mee wil doen moet opschieten, minder dan twee uur de tijd...
quote:Op maandag 23 februari 2015 18:19 schreef Osvaldo2 het volgende:
Om 20.00 uur start de volgende battle... Dus wie nog mee wil doen moet opschieten, minder dan twee uur de tijd...Spann0nd!
quote:![]()
![]()
Battle post...
Origineel
De inzendingen
1- Awesome levensechte Graphics!
2- Special Effects
3- Real 3D Big Boobs
4- Why have you betrayed me Father?![]()
5- What's up Pussycats?
Poll: Welke vind jij het beste?
• 1-Awesome levensechte Graphics
• 2-Special Effects
• 3-Real 3D Big Boobs
• 4-Why have you betrayed me Father
• 5-What's up Pussycats
Tussenstand:
Die boobs wilde ik ook doen, maar dat had ik al in het 3FM-topic gedaan!
Ik heb op de poezels gestemd.![]()
![]()
Ik heb op Levensechte Graphics gestemd... Vind het wel leuk, zo'n dure TV om zo'n simpel spelletje Pong te spelen...
Ik moest er even over nadenken waarom je juist die foto had gepost. Maar snapte toen wel de boodschap...quote:
Whehehe!quote:Op maandag 23 februari 2015 21:44 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dit soort dingen snap ik nooit.
Zou ik dan toch autisme hebbenhierzo!
![]()
![]()
Ja ik wilde ff kijken of iemand 'm begreep!quote:Op maandag 23 februari 2015 21:46 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik moest er even over nadenken waarom je juist die foto had gepost. Maar snapte toen wel de boodschap...![]()
![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:47 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
deze vat ik wel.
na 2 minuten dan.![]()
![]()
![]()
Welnee, ik wist gewoon niet dat het een asperge isquote:Op maandag 23 februari 2015 22:03 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Zie je wel ToT, het is gewoon moeilijk
Dacht er wel aan maar dacht dat ze groen waren.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
het plaatje heet asperge.jpgquote:Op maandag 23 februari 2015 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, ik wist gewoon niet dat het een asperge is
Dacht er wel aan maar dacht dat ze groen waren.
dat was mijn eerste clue![]()
![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:17 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
het plaatje heet asperge.jpg
dat was mijn eerste clue
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
5 nuquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:04 schreef ToT het volgende:
Kom op, mensen! Maar 4 stemmen in totaal?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:29 schreef jodelahity het volgende:
En een beetje afwisseling in waarop je stemt graag.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Een beetje spannend maken door iedereen tenminste 1 stem te geven kan geen kwaad
Dat is helemaaaaal niet de redenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zijn paintje nog geen stem heeft gekregen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fylax is op televisie geweest![]()
Al een tijdje niet meer, nee. Misschien weer eens een keertje oppikken. Ik zit er al wel een tijdje aan te denken er weer eens te gaan kijken.quote:![]()
Voor de mensen die Worth nog niet kennen.
http://www.worth1000.com/artists/HeaN82
http://all.worth1000.com/artists/Osvaldo2
http://all.worth1000.com/artists/ToTje
http://all.worth1000.com/artists/HaJee![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:55 schreef HeaN82 het volgende:
http://all.worth1000.com/artists/HaJeeDie 3e plaats van mij bij Extra Seasoning!
Ik wilde hem eerst niet eens inleveren omdat ik hem compleet mislukt vond!![]()
![]()
Misschien niet je beste paint, maar het idee is wel geniaal.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:58 schreef ToT het volgende:
[..]Die 3e plaats van mij bij Extra Seasoning!
Ik wilde hem eerst niet eens inleveren omdat ik hem compleet mislukt vond!![]()
Hehehe thx!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:00 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Misschien niet je beste paint, maar het idee is wel geniaal.![]()
![]()
En in die Iron Maiden heb ik heel veel tijd gestoken, en die scorede weer heel slecht!
Met name het shirtje van Shae kostte behoorlijk wat moeite.![]()
Ik kende die site eerlijk gezegd niet, ik zal eens een profiel aanmaken...
site lijkt me in vergelijking met Fok! vrij streng met wat er mag en niet mag...![]()
Ja het is geen [ONZ] daar!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:14 schreef 44rdbei het volgende:
Ik kende die site eerlijk gezegd niet, ik zal eens een profiel aanmaken...
site lijkt me in vergelijking met Fok! vrij streng met wat er mag en niet mag...Het is veel serieuzer.
![]()
![]()
Even herhalen, misschien komen er dan meer stemmers....
Battle post...
Origineel
De inzendingen
1- Awesome levensechte Graphics!
2- Special Effects
3- Real 3D Big Boobs
4- Why have you betrayed me Father?![]()
5- What's up Pussycats?
Poll: Welke vind jij het beste?
• 1-Awesome levensechte Graphics
• 2-Special Effects
• 3-Real 3D Big Boobs
• 4-Why have you betrayed me Father
• 5-What's up Pussycats
Tussenstand:
Leuke site met leuke opdrachten. Alleen worden die opdrachten steeds weer herhaald...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:55 schreef HeaN82 het volgende:
http://all.worth1000.com/artists/HaJee
Bijv. Zombie Celebreties... Leuk maar het is wel deel 10 ofzo en iedereen is al minstens 1 keer gedaan... Verzin dan maar eens iets origineels...![]()
Maar met een superieur stemsysteem!!! Het beste wat ik ooit ergens heb gezien!!!Photoshop your own reality...![]()
De uitslag...
We hebben een gedeelde eerste plaats:
ToT met "Awesome levensechte Graphics!"
en HeaN82 met "Real 3D Big Boobs"
Gefeliciteerd en allebei 3 punten.
De tweede plaats is voor Osvaldo2 met "What's up Pussycats?", 2 punten
Derde plaats is voor 44rdbei met "Special Effects", 1 punt
Verder deed nog mee:
jodelahity met "Why have you betrayed me Father?"
ToT en HeaN82 moeten maar even overleggen wie de nieuwe battlemaster wordt...
Nieuwe Stand:
Osvaldo2 19 (+2)
44rdbei 13 (+1)
ToT 12 (+3)
SuperHarregarre 8
HeaN82 5 (+3)
Nattekat 3
GekkePoes 3
JPO 2
MuBassie 1
Jodelahity 1
LocoCoco 1
Lindgren 1
[ Bericht 6% gewijzigd door Osvaldo2 op 25-02-2015 20:18:36 ]Photoshop your own reality...![]()
Geen idee!quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:58 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Maar wie wordt nu de nieuwe battlemaster?
HeaN82, hier komen!!!Overleg!!!!
![]()
![]()
OMG... Mokkeltje? Zeg maar mokkel...quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:27 schreef ToT het volgende:
DE NIEUWE OPDRACHT!!!
[ afbeelding ]
Eens zien wat jullie met dit geyle mokkeltje kunnen doen!
Inleveren voor zondag 1 Maart 20.00!![]()
Kijken of ik weer wat kan verzinnen...
quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:27 schreef ToT het volgende:
DE NIEUWE OPDRACHT!!!
[ afbeelding ]
Eens zien wat jullie met dit geyle mokkeltje kunnen doen!
Inleveren voor zondag 1 Maart 20.00!![]()
Mijn ogen ToT, doe je?![]()
Doe maar wat anders ToTquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:37 schreef ToT het volgende:
Het enthousiasme spat er hier wer van af!
Of toch maar wat anders doen?![]()
Een leuk meisje ofzo![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:44 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Doe maar wat anders ToT![]()
Een leuk meisje ofzoZoiets?
Kun je zelf kijken wat voor poten je er onder plempt enzo!
![]()
![]()
Beterquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]Zoiets?
[ afbeelding ]Kun je zelf kijken wat voor poten je er onder plempt enzo!100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Plaatje wil niet laden op iPad, kijk morgen ochtend wel even.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]Zoiets?
[ afbeelding ]Kun je zelf kijken wat voor poten je er onder plempt enzo!![]()
![]()
Applequote:Op woensdag 25 februari 2015 22:56 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Plaatje wil niet laden op iPad, kijk morgen ochtend wel even.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nog snel wat maken even mensen. Hoe meer inzendingen hoe beter!Ook al kan ik het pas morgen zien want ik ga zo weer ervandoor, 1 stem als ik wakker word zou wel verdomd mooi zijn
![]()
DE BATTLE!
De meesten hebben voor het shoppen van het plaatje met het iets minder gigantische grietje gekozen, maar er is ook een inzending met mevrouw maatje XXXXXXXXXXXXL die ik hier eerst gepost had!
DE ORIGINELE PLAATJES:
EN WAT HEBBEN WE ER VAN GEMAAKT?
Kind met lanceerknop:
Selected area too big:
Karate girl:
Bea’s nieuwe hoedje:
Nix:STEMMEN MAAR!!!
Poll: Welk plaatje is het meest awesome?
• Kind met lanceerknop
• Selected area too big
• Karate girl
• Bea's nieuwe hoedje
• Nix
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Gestemd op Nix... Dat geeft haar gezichtsuitdrukking een heel andere betekenis...
Morgenavond 20.00 als deadline lijkt mij prima. Zoveel meer stemmen zullen er toch niet meer komen en dan kunnen we weer gaan painten...quote:Op maandag 2 maart 2015 18:14 schreef ToT het volgende:
Er wordt toch al redelijk gestemd, mooi!
Morgen 20.00 als deadline aanhouden?
quote:Op maandag 2 maart 2015 19:51 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Morgenavond 20.00 als deadline lijkt mij prima. Zoveel meer stemmen zullen er toch niet meer komen en dan kunnen we weer gaan painten...![]()
![]()
Ja nou ja doe maar over een week dan is er een wat grotere kans dat mensen met 0 stemmen nog 1 krijgen hé okeFylax is op televisie geweest![]()
Ik wilde vandaag de stand bekijken op mijn werk, maar durfde het topic niet te openen![]()
Straks loopt mijn baas achterlangs ofzo![]()
Ja lijkt mij ook, die kan alvast over de volgende foto gaan nadenken...quote:
Gestempt. En gaat nu een keer echt meedoen
![]()
EN WE HEBBEN EEN WINNAAR!!!!
GekkePoes z'n te grote area!
Selected area too big
2e plaats voor 44rdbei:
Nix
3e plaats voor mijzelf:
Bea's nieuwe hoedje
En eervolle vermeldingen voor Karate girl van Osvaldo2 en Kind met lanceerknop van jodelahity!
De scores:
Osvaldo2 19
44rdbei 15 (+2)
ToT 13 (+1)
SuperHarregarre 8
GekkePoes 6 (+3)
HeaN82 5
Nattekat 3
JPO 2
MuBassie 1
Jodelahity 1
LocoCoco 1
Lindgren 1
Hier poes, poes, poes, poes, poes!Je mag het volgende plaatje uitzoeken!
![]()
![]()
nieuwe plaatje
ik heb een poging tot .png gedaan, maar het mocht niet helemaal baten.
De achtergrond werd groen ipv transparant
Inzenden voor Zaterdag 20:00 bij Gekkepoes
(redelijke termijn toch? of is zondag beter.)🐱![]()
Gefeliciteerd GekkePoes!![]()
Ik vermoed dat er nog een slotje op de foto zat toen je die PNG ging maken, rechtsonder naast de naam van de foto. Daar moet je eerst even op klikken anders mag de foto geen transparantie bevatten...Photoshop your own reality...![]()
ook via printscreen krijg ik m niet transparantquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:32 schreef Osvaldo2 het volgende:
Gefeliciteerd GekkePoes!![]()
Ik vermoed dat er nog een slotje op de foto zat toen je die PNG ging maken, rechtsonder naast de naam van de foto. Daar moet je eerst even op klikken anders mag de foto geen transparantie bevatten...![]()
dan maar met online programma
🐱![]()
Een iets strakkere
Hmm ik heb wel een ideetje, maar die is wel erg moeilijk.
Ja, nog een andere, die moet beter gaan!Ow wacht, ik doe toch een andere!
![]()
![]()
Jij werkt ook altijd meerdere dingetjes uit?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:13 schreef ToT het volgende:
Hmm ik heb wel een ideetje, maar die is wel erg moeilijk.
Ja, nog een andere, die moet beter gaan!Ow wacht, ik doe toch een andere!
Ik bedenk er meestal 3 - 5 stuks en kies dan de leukste uit die tenminste ook nog uitvoerbaar is.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jij werkt ook altijd meerdere dingetjes uit?![]()
![]()
Had ook een leuk idee maar daar is goffer de goffer weer geen geschikte foto voor te vinden...
Vraag je dat aan mij?quote:
Nee, zocht een foto van de juiste locatie waar dan die kerel in geshopt zou moeten worden... Maar helaas, ander idee dan maar...Photoshop your own reality...![]()
Oh, op die manier... Hmmm. dat zou nog heel lastig worden en heel veel werk...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:39 schreef jodelahity het volgende:
Was geen vraag maar een opmerking. Je moet er wat voor over hebben
Het was even zoeken maar heb uiteindelijk toch hele bruikbare foto's kunnen vinden. Ik kan aan de slag![]()
Plus nog een stuk of 20 voor in mijn archief... Voor paints die ik ooit nog ga maken... Wie wat bewaard heeft wat...
Ja doe maar!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:18 schreef GekkePoes het volgende:
Reeds twee inzendingen, ik denk dat we de deadline op Zondag gaan zetten 20:00.![]()
Pas twee inzendingen? Hmmm, ik vond het hier al zo onheilspellend stil...
Hoppa al een top 3, nu nog 1tje extra en ik heb sowieso weer 0 punten straksquote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 08:54 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Hoppa al een top 3, nu nog 1tje extra en ik heb sowieso weer 0 punten straks![]()
![]()
![]()
Hallo
Ik heb eindelijk weer eens wat ingezonden. Ben om 19.40 begonnenen precies op tijd ingeleverd.
Volgende keer ga ik er meer tijd in steken![]()
![]()
Ik heb het martelen gemist, natuurlijk door de drukte van vandaag weer vergeten
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Bij deze dan nog...quote:Op zondag 8 maart 2015 20:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het martelen gemist, natuurlijk door de drukte van vandaag weer vergeten
![]()
![]()
![]()
Deze gewichtheffer is duidelijk een nieuwe carriere gestartHet orginele plaatje
![]()
![]()
En wat hebben we er van gemaakt?
![]()
![]()
Gehurkt ontkurkt
Harry's laatste foto
Two XXXXL-Burgers please...
Zwangerschap
Iedereen mag stemmen voor de leukste Fotoshop (ook de lurkers)
Stemmen kan tot en met dinsdag 20:00 En dan mag de winnaar het nieuwe plaatje uitkiezen
Poll: Welk plaatje moet winnen?
• Gehurkt ontkurkt
• Harry's laatste foto
• Two XXXXL-Burgers please...
• Zwangerschap
Tussenstand:
[ Bericht 0% gewijzigd door GekkePoes op 08-03-2015 21:40:00 ]🐱![]()
Op Harry's laatste foto gestemd... Jammer dat het geen GIFje is, had wel willen zien hoe dat afloopt...
Had op Harry gestemd voor het grapje als het een gif was geweest, daarom burgers omdat die meer paint-skills vergen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Lastige keus. Harry bevat iets meer humor (pinguin met handtas) maar de burgers zijn kwalitatief wel een stuk beter en dat gaf de doorslag.
![]()
Als de stand zo blijft verdien je er toch nog een punt mee...quote:Op maandag 9 maart 2015 20:50 schreef HaJee het volgende:
Ik heb een volkomen terecht aantal stemmen voor mijn broddelwerk van een dik kwartier
Ook gestemd.
Helaas er niet aan toe kunnen komen om zelf mijn inzending af te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:02 schreef Pandaplint het volgende:
Ook gestemd.
Helaas er niet aan toe kunnen komen om zelf mijn inzending af te makenJammer joh, dat was anders een hele leuke geworden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is maar één man die mijn blijdschap hierom kan uitdrukken...quote:Op maandag 9 maart 2015 20:57 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Als de stand zo blijft verdien je er toch nog een punt mee...![]()
![]()
quote:Op maandag 9 maart 2015 20:50 schreef HaJee het volgende:
Ik heb een volkomen terecht aantal stemmen voor mijn broddelwerk van een dik kwartierLijkt er idd op dat je gaat winnen!
In de mijne zat iets meer werk dan een kwartier, maar niet echt gek veel.![]()
![]()
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:08 schreef HaJee het volgende:
[..]
Er is maar één man die mijn blijdschap hierom kan uitdrukken...
[ afbeelding ]*kuchquote:Op maandag 9 maart 2015 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]Lijkt er idd op dat je gaat winnen!
In de mijne zat iets meer werk dan een kwartier, maar niet echt gek veel.
Paint topic
ONZ / [PAINT] Een nieuwe baan voor Ivo en Fred
*kuchOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
quote:Op maandag 9 maart 2015 22:59 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
*kuch
Paint topic
ONZ / [PAINT] Een nieuwe baan voor Ivo en Fred
*kuchTofjens!
![]()
De uitslag:
(De almachtige trommels)
Osvaldo2 heft gewonnen
![]()