Is goed, ik hoor het wel als je klaar bentquote:Op woensdag 18 februari 2015 21:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar als we deze regel invoeren dan moeten we dat wel doen met terugwerkende kracht. Even alle battles van dit jaar nakijken en eventueel nog wat punten bijschrijven...
NatteKat in ieder geval dus een punt...
Ben er wel even mee bezig... Bij die oliebol-battle eindigen er in ieder geval al drie zo op de derde plaats...quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:56 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Is goed, ik hoor het wel als je klaar bent
heb je snel gefixedquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ok, heb even alles nagekeken. Hoop dat het allemaal klopt...
Bij de oliebol battle krijgen JPO, 44rdbei en LocoCoco alledrie nog een punt.
De dinosaurus en de pizza battles kloppen.
Bij de Emma Watson battle krijgt Lindgren nog een punt.
En de teddybeer en komodo battles kloppen ook.
Maar waar zou NatteKat dan een punt erbij krijgen?
Die van Nattekat was denk ik ergens eind vorig jaar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ok, heb even alles nagekeken. Hoop dat het allemaal klopt...
Bij de oliebol battle krijgen JPO, 44rdbei en LocoCoco alledrie nog een punt.
De dinosaurus en de pizza battles kloppen.
Bij de Emma Watson battle krijgt Lindgren nog een punt.
En de teddybeer en komodo battles kloppen ook.
Maar waar zou NatteKat dan een punt erbij krijgen? Dit kan later veranderd zijn omdat sommige polls niet zijn afgesloten...
Nope.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:18 schreef Osvaldo2 het volgende:
Heb de stand bijgewerkt... Maar Nattekat dus geen punt erbij?
Wel een leuk idee maar dat gaat me eerlijk gezegd net iets te ver.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:05 schreef jodelahity het volgende:
Doe dan ook een troostprijs voor mensen die geen stemmen kregen. Gewoon iets van 1 punt voor hen ofzo. Maar dan niet in de eindstand vermelden hoe die punten zijn gekregen oké!
Ik mag de ook wat anders doen met de steentjes toch?quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:58 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nou dan zal ik het maar weer doen, anders gaat dit topic nog ten onder...![]()
Nieuwe opdracht...
Maak een afbeelding met de volgende steentjes. Ik weet dat is niet heel makkelijk maar als je een voorbeeld als tijdelijke ondergrond neemt is dat te doen...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inzenden kan tot maandagavond 20.00 uur... Succes allemaal...
Tuurlijk, je mag ook wat anders met de steentjes doen...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:23 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik mag de ook wat anders doen met de steentjes toch?
Ik heb liever een andere foto....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:41 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Tuurlijk, je mag ook wat anders met de steentjes doen...
Sowieso, nu ik het nog een keer bekijk, is het misschien wel een heel moeilijke opdracht. Dat wordt een layers-nachtmerrie...![]()
Misschien toch maar beter een andere foto?
Ik eigenlijk ook wel... Maar welke foto dan wel?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:50 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb liever een andere foto....
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
PNG, nu kan je er gewoon iets achter schuiven....
[ afbeelding ]
Inzenden voor maandagavond 20.00 uur naar Osvaldo2... Succes allemaal...
Tja, kon zo snel niets beters verzinnen en hoopte hiermee veel deelnemers te lokken... Maar dat laatste valt nog tegen...quote:Op zondag 22 februari 2015 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]Die is wel heel makkelijk!
Maar ik ga er mee aan de slag!
om iets te maken is deze vrij simpel, maar wil wel iets maken met kans op winstquote:Op zondag 22 februari 2015 22:20 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Hmmm, zo moeilijk is ie toch niet...
Gelukkig maar... Ikzelf ben een keer echt uren werk zo kwijtgeraakt. Sindsdien ben ik toch maar vaker gaan saven...quote:Op zondag 22 februari 2015 23:22 schreef 44rdbei het volgende:
[ afbeelding ]
edit: schade blijkt mee te vallen.
ik vermoed dat dit een autosave was, kan me niet herinneren dat ik op save heb geklikt.quote:Op zondag 22 februari 2015 23:27 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Gelukkig maar... Ikzelf ben een keer echt uren werk zo kwijtgeraakt. Sindsdien ben ik toch maar vaker gaan saven...
Herkenbaar!quote:Op zondag 22 februari 2015 23:27 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Gelukkig maar... Ikzelf ben een keer echt uren werk zo kwijtgeraakt. Sindsdien ben ik toch maar vaker gaan saven...
Mooi kleurtje!quote:Op zondag 22 februari 2015 23:22 schreef 44rdbei het volgende:
[ afbeelding ]
edit: schade blijkt mee te vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 februari 2015 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi kleurtje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien is Photoshop daarom zo boos op me.![]()
![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 18:19 schreef Osvaldo2 het volgende:
Om 20.00 uur start de volgende battle... Dus wie nog mee wil doen moet opschieten, minder dan twee uur de tijd...
quote:
Ik moest er even over nadenken waarom je juist die foto had gepost. Maar snapte toen wel de boodschap...quote:
Whehehe!quote:Op maandag 23 februari 2015 21:44 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dit soort dingen snap ik nooit.
Zou ik dan toch autisme hebben
Ja ik wilde ff kijken of iemand 'm begreep!quote:Op maandag 23 februari 2015 21:46 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik moest er even over nadenken waarom je juist die foto had gepost. Maar snapte toen wel de boodschap...
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:47 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
deze vat ik wel.
na 2 minuten dan.
Welnee, ik wist gewoon niet dat het een asperge isquote:Op maandag 23 februari 2015 22:03 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Zie je wel ToT, het is gewoon moeilijk
het plaatje heet asperge.jpgquote:Op maandag 23 februari 2015 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, ik wist gewoon niet dat het een asperge is
Dacht er wel aan maar dacht dat ze groen waren.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:17 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
het plaatje heet asperge.jpg
dat was mijn eerste clue
5 nuquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:04 schreef ToT het volgende:
Kom op, mensen! Maar 4 stemmen in totaal?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:29 schreef jodelahity het volgende:
En een beetje afwisseling in waarop je stemt graag.
Dat is helemaaaaal niet de redenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zijn paintje nog geen stem heeft gekregen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fylax is op televisie geweest
Al een tijdje niet meer, nee. Misschien weer eens een keertje oppikken. Ik zit er al wel een tijdje aan te denken er weer eens te gaan kijken.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:55 schreef HeaN82 het volgende:
Voor de mensen die Worth nog niet kennen.
http://www.worth1000.com/artists/HeaN82
http://all.worth1000.com/artists/Osvaldo2
http://all.worth1000.com/artists/ToTje
http://all.worth1000.com/artists/HaJee
Misschien niet je beste paint, maar het idee is wel geniaal.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:58 schreef ToT het volgende:
[..]Die 3e plaats van mij bij Extra Seasoning!
Ik wilde hem eerst niet eens inleveren omdat ik hem compleet mislukt vond!
Hehehe thx!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:00 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Misschien niet je beste paint, maar het idee is wel geniaal.
Ja het is geen [ONZ] daar!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:14 schreef 44rdbei het volgende:
Ik kende die site eerlijk gezegd niet, ik zal eens een profiel aanmaken...
site lijkt me in vergelijking met Fok! vrij streng met wat er mag en niet mag...
Leuke site met leuke opdrachten. Alleen worden die opdrachten steeds weer herhaald...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:55 schreef HeaN82 het volgende:
Voor de mensen die Worth nog niet kennen.
http://www.worth1000.com/artists/HeaN82
http://all.worth1000.com/artists/Osvaldo2
http://all.worth1000.com/artists/ToTje
http://all.worth1000.com/artists/HaJee
Geen idee!quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:58 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Maar wie wordt nu de nieuwe battlemaster?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |