quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:42 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hmmm, deze battle is nog lang niet beslist en kan nog alle kanten op...![]()
Stemmen dus...
Yep, moest hem nog even uit het vorige topic halen...quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:05 schreef 44rdbei het volgende:
@Osvaldo2; wil je de nieuwe stand er nog even bijdoen?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Yep, moest hem nog even uit het vorige topic halen...
Smurf trip heeft 1 stem, dan zou die toch 3e moeten worden?quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
[ afbeelding ]
De uitslag...
De winnaar is SuperHarregarre met "Grote Slurf", 3 punten en gefeliciteerd.![]()
[ afbeelding ]
En dan drie personen op een gedeelde tweede en derde plaats, alledrie 2 punten.
44rdbei met "Nog 1 kusje"
ToT met "Cosplay-bijeenkomst versmurfd" en
Osvaldo2 met "Billy the Smurf"
Verder deden nog mee...
jodelahity met "Lekker Smurfen" en
HeaN82 met "Smurf Trip"
SuperHarregarre is de nieuwe battlemaster en mag de volgende foto uitkiezen...
Nieuwe Stand:
Osvaldo2 17 (+2)
44rdbei 11 (+2)
ToT 9 (+2)
SuperHarregarre 8 )+3)
Nattekat 3
GekkePoes 3
HeaN82 1
JPO 1
MuBassie 1
Jodelahity 1
Uh? Bij een gedeelde tweede en derde plaatst toch niet?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Smurf trip heeft 1 stem, dan zou die toch 3e moeten worden?
Laatst ging ik daar ook van uit, maar toen is mij gevraagd om de 3e plaats toch ook een puntje te geven. De gedeelde plaatsen waren allemaal 2e plaats toen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:28 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Uh? Bij een gedeelde tweede en derde plaatst toch niet?
Oh? Vreemd, zeker nieuwe regel... Maar ik vind het best, even veranderen...quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatst ging ik daar ook van uit, maar toen is mij gevraagd om de 3e plaats toch ook een puntje te geven. De gedeelde plaatsen waren allemaal 2e plaats toen.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatst ging ik daar ook van uit, maar toen is mij gevraagd om de 3e plaats toch ook een puntje te geven. De gedeelde plaatsen waren allemaal 2e plaats toen.
Ik heb er een derde plaats met 1 punt van gemaakt... Maar idd moeten we daar wel een vaste regel voor afspreken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:36 schreef 44rdbei het volgende:
[..]![]()
Ik had laatst ook de nummer 3 (dus eigelijk 4) een punt gegeven, maar NatteKat wilde hem niet.
misschien moeten we even een uniforme regel maken en in de volgende OP meenemen.
beide oplossingen zijn voor mij prima.
Tja, bij officiële wedstrijden heb je bij een gedeelde tweede plaats geen derde plaats meer. Maar op zich vind ik dit ook wel een goede regel want hoe meer mensen er punten krijgen hoe meer er mee blijven doen...quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:43 schreef ToT het volgende:
Ja nee ik vond het ook raar om die nummer drie ook een punt te geven hoor.
Ook weer waar, ja!quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:49 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Tja, bij officiële wedstrijden heb je bij een gedeelde tweede plaats geen derde plaats meer. Maar op zich vind ik dit ook wel een goede regel want hoe meer mensen er punten krijgen hoe meer er mee blijven doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |