Ik ontken helemaal niets behalve jouw getrollquote:Op donderdag 19 februari 2015 07:40 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
En dus ga je maar ontkennen dat nagenoeg geen 1 europees land haar zaakjes op orde hebben? Bijzonder dit weer.
Ontkenning van de realiteit dusquote:Op donderdag 19 februari 2015 07:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik gaf het vooral aan omdat Ierland niet het enige land is waar het vrij aardig gaat wat dit betreft. Vermoedelijk doet bijvoorbeeld Duitsland het ook wel aardig maar die staan niet in het overzicht.
Aha, de staat van het belangrijkste Euroland is dus niet van belang voor jouquote:Op donderdag 19 februari 2015 08:04 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ontkenning van de realiteit dus
Litouwen doet het wellicht ook best aardigHet is maar net welke strohalm je kiest
Waar schrijf ik dat de Duitsland niet belangrijk is (en vergeet Litouwen niet!) ?quote:Op donderdag 19 februari 2015 08:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, de staat van het belangrijkste Euroland is dus niet van belang voor jou.
Lijkt me ook wel richting ontkennen van de realiteit te gaan.
En ook het getroll van je is hier weer niet te ontkennen.
Sorry maar je kan wel weer proberen me allerlei woorden in de mond te leggen maar dat is geheel voor je eigen trollerige rekeningquote:Op donderdag 19 februari 2015 08:24 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Waar schrijf ik dat de Duitsland niet belangrijk is (en vergeet Litouwen niet!) ?
Dus het gaat geweldig in Europa, en de staatsschuld neemt niet doorlopend toe, zowel absoluut als relatief?
Gelukkig heb je meer verstand van trollen.
Lekker inhoudelijk weer, laat maar eens wat concreets zien ipv al die ad hominems.quote:Op donderdag 19 februari 2015 08:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Sorry maar je kan wel weer proberen me allerlei woorden in de mond te leggen maar dat is geheel voor je eigen trollerige rekening.
Ik gok dat 'meer Europa' het antwoord isquote:Op donderdag 19 februari 2015 08:43 schreef Digi2 het volgende:
Duitsland heeft voor het 1st sinds 1969 in 2014 een begrotingsevenwicht bereikt (Schwarze Null). Nederland zal dat niet snel gaan lukken vanwege het gisteren uitgebrachte rapport tav gaswinning. De komende jaren zal hoogst waarschijnlijk de gasproductie ver worden teruggeschroefd bovendien is de gasprijs gekoppeld aan de olieprijs en gaan dit jaar veel lagere prijzen gelden voor een kuub gas. Dat zal al snel tot een tekort leiden. Waar men dit gat mee gaat opvullen is afwachten.
argumentatie?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:59 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik zie het andersGraag gedaan.
Ik heb toch netjes op je vraag geantwoord?quote:
Je snapt zelf toch wel dat we daar niets mee kunnen. Zo raak ik idd niet echt overtuigd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:25 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik heb toch netjes op je vraag geantwoord?
Ja, dan zijn ze geholpen
quote:Op donderdag 19 februari 2015 08:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
... dat is geheel voor je eigen trollerige rekening.
quote:
Pan, ketel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 08:24 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Gelukkig heb je meer verstand van trollen.
Waarom post jij stukjes van posts? Je kan toch prima hele posts lezen (en hele topicsquote:
Ja goed voor de export, maar ik zie mooi wel mijn voorraad in waarde verminderen en mijn inkoopprijzen stijgen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:48 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Zeer lage eurokoersen zijn goed voor onze export. de export is de drijfveer voor onze economie. Ons handelsoverschot is te klein.
Laat staan wat het doet met de koopkracht van mensen. Alles wat geimporteerd wordt, wordt immers duurder. Op één of andere manier denken sommige mensen dat je de economie vooruithelpt door de koopkracht van mensen keihard onderuit te halen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:07 schreef Vaith het volgende:
[..]
Ja goed voor de export, maar ik zie mooi wel mijn voorraad in waarde verminderen en mijn inkoopprijzen stijgen.
In bijv. Griekenland is "meer koopkracht" niet de oplossing. Eigenlijk zou je in het ideale geval verschillend beleid in verschillende plaatsen moeten voeren.quote:Op donderdag 19 februari 2015 11:15 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Laat staan wat het doet met de koopkracht van mensen. Alles wat geimporteerd wordt, wordt immers duurder. Op één of andere manier denken sommige mensen dat je de economie vooruithelpt door de koopkracht van mensen keihard onderuit te halen.
Maar burgers zijn dan ook maar 'collateral damage' in de europese plannen.
Dergelijk micromanagement met betrekking tot beleid lijkt me niet erg geschikt voor onze politici eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:13 schreef Igen het volgende:
[..]
In bijv. Griekenland is "meer koopkracht" niet de oplossing. Eigenlijk zou je in het ideale geval verschillend beleid in verschillende plaatsen moeten voeren.
Bijvoorbeeld ook in Drenthe de lonen (of munteenheid) omlaag en in de Randstad en Brabant juist omhoog.
Nu begin ik me wel zorgen te makenquote:Op donderdag 19 februari 2015 11:22 schreef Pierson87 het volgende:
Ik begin jouw berichten steeds meer te waarderen, crashbangroomboom!
Ik zie het niet als een links rechts discussie, want als er bijvoorbeeld 1 persoon op dit forum een hekel aan links heeft is het wel selang, maar deze zal blijven betogen dat griekenland allang een deafult had moeten krijgen en de verliezen bij de banken terecht had moeten komen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:47 schreef sitting_elfling het volgende:
Denk je dat dat ook de gemiddelde discussie is tussen Europa/Griekenland? Getrol van links naar rechts en weer rechtsomkeerd?
Zonder 'meer koopkracht' wordt ook Griekenland niet die stabiele partner aan wie wij ons lot tot in het oneindige willen verbinden hoor, onderwijl het Europese volkslied uit alle macht zingend.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:13 schreef Igen het volgende:
[..]
In bijv. Griekenland is "meer koopkracht" niet de oplossing. Eigenlijk zou je in het ideale geval verschillend beleid in verschillende plaatsen moeten voeren.
Bijvoorbeeld ook in Drenthe de lonen (of munteenheid) omlaag en in de Randstad en Brabant juist omhoog.
En op macro niveau zijn deze politici wel geschikt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dergelijk micromanagement met betrekking tot beleid lijkt me niet erg geschikt voor onze politici eerlijk gezegd.
Minder kunnen kopen voor meer geld!quote:Op donderdag 19 februari 2015 06:30 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Jawel, als de euro maar genoeg onderuit gaat kunnen we straks qua lonen concurreren met India en PakistanHans de Boer juicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |