Iphones die dan 4000 euro gaan kosten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Minder kunnen kopen voor meer geld!
Oh ja, we komen hier bijna om van de armoede zo slecht gaat het. Was ik bijna vergeten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En op macro niveau zijn deze politici wel geschikt.![]()
Het gaat fantastisch in NL wil je zeggen? De werkeloosheid zakt al jaren, de koopkracht van de mensen neemt toe, de inflatie is laag de daarmee samenhangende rentes hoog en geen gezeik iedereen rijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh ja, we komen hier bijna om van de armoede zo slecht gaat het. Was ik bijna vergeten.
Nee, dat wil ik niet zeggen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het gaat fantastisch in NL wil je zeggen?
Wat ik dramatisch vind is dat er eigenlijk geen zak veranderd is sinds de crisis, de schuldenberg wordt almaar groter, politici laten hun oren hangen naar de wensen van de financiële markten die de grote schuldige zijn van de crisis en het toekomstperspectief is erg mager. Pappen en nathouden en verplicht juichen als er ergens een plusje van 0,5% wordt geboekt en de belofte dat het vólgend jaar dan toch echt gaat gebeuren met het Grote Herstel.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik niet zeggen.
Maar je doet voorkomen dat het allemaal dramatisch is. Dat lijkt me overdreven.
De enige die zich bedient van een bizar soort drama ben jezelf, niet basp1. Wat is dat toch? Overdrijf eens niet zo.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik niet zeggen.
Maar je doet voorkomen dat het allemaal dramatisch is. Dat lijkt me overdreven.
Ja, die wachten de discussie van vrijdag niet af. Maakt immers niet uit wat hun europese broeders er eigenlijk van vindenquote:Op donderdag 19 februari 2015 13:31 schreef Pierson87 het volgende:
Duitsland niet akkoord met de aanvraag van Griekenland.
Begrijpelijk.
Aangezien iedereen het er mee eens moet zijn heeft het geen zin om er over te praten als een partner het afwijst.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:55 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ja, die wachten de discussie van vrijdag niet af. Maakt immers niet uit wat hun europese broeders er eigenlijk van vinden<3 Europa <3
Kijken of iemand in de media oppikt dat onze exposure naar Griekse schuld een schijntje is van onze exposure naar de schulden als gevolg van QE.
Ik denk dat Griekenland het dan maar eens overal oneens over moet zijnquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:02 schreef HiZ het volgende:
[..]
Aangezien iedereen het er mee eens moet zijn heeft het geen zin om er over te praten als een partner het afwijst.
quote:do 19 feb 2015, 13:27
Duitsland wijst verlengen Griekse steun af
BERLIJN (AFN) -
Duitsland wijst de aanvraag van Griekenland voor een verlenging van het internationale steunprogramma af. Dat zei een woordvoerder van het Duitse ministerie van Financiën donderdag.
,,De brief uit Athene biedt geen gedegen en substantiële oplossing'', aldus de zegsman.
Helaas niet alleen hij maar ook veel van onze politici die doem en verdommenis prediken mocht het euro experiment toch blijken te falen. Het is niet meer dan logisch dat sommige mensen hier de politici napraten.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:48 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
De enige die zich bedient van een bizar soort drama ben jezelf, niet basp1. Wat is dat toch? Overdrijf eens niet zo.
Oh ja, want dat komt door politici.quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh ja, we komen hier bijna om van de armoede zo slecht gaat het. Was ik bijna vergeten.
Mensen die er op gespeculeerd hebbenquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mensen die er op gespeculeerd hebben
Kweenie, tis nogal een risico lijkt me. Ik verwacht zelf geen Grexit en denk dat de Grieken uiteindelijk maar heel weinig voor elkaar gaan krijgen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:19 schreef Pierson87 het volgende:
[..]
Zullen er aardig wat zijn, vermoed ik.
dat dusquote:Op donderdag 19 februari 2015 00:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat het op Ierland na nog overal stijgt is best wel sick.
We horen het zo van je, neem ik aan. Of van zith, natuurlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:33 schreef 99.999 het volgende:
Hoe staan de bookmakers er eigenlijk in? Over speculeren gesproken.
men moet die jongens gewoon helpen, en dat doen ze wel, maar dan komen de italianen ookquote:Op donderdag 19 februari 2015 17:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kweenie, tis nogal een risico lijkt me. Ik verwacht zelf geen Grexit en denk dat de Grieken uiteindelijk maar heel weinig voor elkaar gaan krijgen.
En daarom denk ik dus dat de Grieken niet veel gedaan zullen krijgen. Ze hebben ook niet echt vrienden gemaakt met hun retoriek, ook niet bij hun zuid-Europese broeders.quote:Op donderdag 19 februari 2015 17:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
men moet die jongens gewoon helpen, en dat doen ze wel, maar dan komen de italianen ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |