Minaj generatie.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
KLB is al langer niet meer wat het geweest is.
Er wordt alleen nog maar pure ellende geopend.
Een opblaaspop en een rol keukenpapier.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor kinky seks heb ik geen film nodig, alleen de hulpstukken.
Het bekende riedeltje, vroeger was alles beter, toen was een onderbroek geen veter.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
en de zweedse penisvergroterquote:Op donderdag 12 februari 2015 02:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een opblaaspop en een rol keukenpapier.
Deze jeugd is niet de toekomst maar de ondergang.quote:
Neen, dat alles vroeger beter was is een objectief waarneembaar feit, alle experts op het gebied van nostalgie zijn het met mij eens.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het bekende riedeltje, vroeger was alles beter, toen was een onderbroek geen veter.
Da's iets van alle tijden, oudjes die zaniken op de jonkies met hun ongehoorde gedragquote:Op donderdag 12 februari 2015 02:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Een stel twintigers dat nu al klaagt over "vroeger was alles beter", wat zal dat wel niet worden als ze straks daadwerkelijk oud zijn.
godverquote:Op donderdag 12 februari 2015 02:35 schreef chroestjov het volgende:
alle experts op het gebied van nostalgie zijn het met mij eens.
Je weet toch wel waarom KLB 1.0 een tijdje op slot heeft gezeten?quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Deze jeugd is niet de toekomst maar de ondergang.
[..]
Neen, dat alles vroeger beter was is een objectief waarneembaar feit, alle experts op het gebied van nostalgie zijn het met mij eens.
Dit is een strikvraag, ik trap er niet in.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je weet toch wel waarom KLB 1.0 een tijdje op slot heeft gezeten?
Dat valt ook wel weer mee, het was toen even vervelend nu kijk je er lachend op terug.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:44 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dit is een strikvraag, ik trap er niet in.
Ik moet weer eens 'n topic openen dan komt er weer kwaliteit, maar ik heb weinig om over te zeuren, ja het feit dat ik niet kan slapen en morgen weer moet werken maar dat is niet echt KLBmateriaal.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nice, die kon ik nog niet.quote:
Het is helemaal niet meer bedorven, het is verworden tot een kinderdagverblijf.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee, het was toen even vervelend nu kijk je er lachend op terug.
Het was toen net zo'n bedorven plek als het nu is, alleen lijkt het mooier omdat het toen was.
Andere users, maar eigenlijk met dezelfde capriolen.
Vroeger leek alles beter, maar of het toen echt zo goed was... misschien in de steentijd
Verwerk een foto van je achterwerk (ongeacht de kwaliteit van je achterwerk) in de OP en het maakt niet meer uit wat je typt, dat topic zal binnen de kortste keren vol zijn en enorm veel views generen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 03:09 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik moet weer eens 'n topic openen dan komt er weer kwaliteit, maar ik heb weinig om over te zeuren, ja het feit dat ik niet kan slapen en morgen weer moet werken maar dat is niet echt KLBmateriaal.
Interessant punt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 03:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Verwerk een foto van je achterwerk (ongeacht de kwaliteit van je achterwerk) in de OP en het maakt niet meer uit wat je typt, dat topic zal binnen de kortste keren vol zijn en enorm veel views generen.
Ja ja ja wat is 'ie stoer hoorquote:Op donderdag 12 februari 2015 03:20 schreef chroestjov het volgende:
vroeger kon men nog onbestraft foto's van elkaars moeder uitprinten en onderkotsen met gel en cum, nu leidt zelfs het posten van elke willekeurige en onschuldige foto van andere gebruikers al tot een ban.
Weet ik niet meer.quote:Op donderdag 12 februari 2015 07:45 schreef TARDIS. het volgende:
Wie vertelt mij het verhaal van KLB 1.0 en KLB 2.0, ik was toen (nog) geen actief FOK!ker. Dank u wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |