Andere redenen om carnaval te vieren bestaan niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Omdat je dan schaamteloos dronken kan zijn en de slet kan gaan uithangen.
picsquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:34 schreef BozeHaas het volgende:
Ze hebben Ermac wel verneukt, vieze ecto is het nu
quote:
Kan altijd maar die saaie burgerlullen hebben dan eindelijk een excuusquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:33 schreef ntm het volgende:
[..]
Andere redenen om carnaval te vieren bestaan niet.
Mortal Kombat is echt een jeugdsentiment voor mij. Speel het al sinds deel 2quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:35 schreef deadprez het volgende:
Tenminste ook niet zo langzaam en houterig zoals tekken nog steeds is.
Die nieuwste vond ik best wel tof, TTT2. Speelde ook best wel snel en soepel.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:35 schreef deadprez het volgende:
Tenminste ook niet zo langzaam en houterig zoals tekken nog steeds is.
keek je in de spiegel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar had ik het ook over, ik vond het nogal tegenvallen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:37 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Die nieuwste vond ik best wel tof, TTT2. Speelde ook best wel snel en soepel.
Bijna 50 minuten man doe dan deze.quote:
Gewoon niet gaan kijken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:39 schreef Catkiller het volgende:
Niet zo tof dat ze een hoop characters en fatalities al laten zien en zo. Maar goed, het zal wel helpen bij de verkoopcijfers.
Is het al te laat voor. Ik had niet verwacht dat ze zo veel van die dingen zouden laten zien toen ik er eenmaal al wat had gezien.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
keek je in de spiegel?ben gewoon knap hoor weenie wat je insinueert verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in die andere gaan ze helemaal in op de char en alle moves en variations, fatalities etc...quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Bijna 50 minuten man doe dan deze.
ik zei grapje horquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben gewoon knap hoor weenie wat je insinueert verder
Fatalities horen door een behulpzaam persoon in het boekje dat bij de game hoort te zijn geschreven wanneer je het spel huurt bij de videotheek.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
in die andere gaan ze helemaal in op de char en alle moves en variations, fatalities etc...
Hey aightquote:
Heb je dat zelf wel?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik zei grapje hor![]()
maar heb je six-pack?
Als pinguïnquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey aightAls wat ga jij verkleed met carnaval?
picsquote:
dat wil je weten omdat?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik zei grapje hor![]()
maar heb je six-pack?
Ja, dus? Genoeg (jonge) vrouwen die daar niks voor hoeven doen dus zo speciaal is dat niet.quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat wil je weten omdat?
Flopflopquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:44 schreef aight1 het volgende:
[..]
Als pinguïnga jij ook carnavallen?
ik heb daar echt geen concentratie voorquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
in die andere gaan ze helemaal in op de char en alle moves en variations, fatalities etc...
hahaha nee die kan je gewoon zien in het menu (tenminste in vorige deel wel). Iedere keer pauzeren en proberen de combinaties te onthoudenquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Fatalities horen door een behulpzaam persoon in het boekje dat bij de game hoort te zijn geschreven wanneer je het spel huurt bij de videotheek.
oh jammer is leuk hoorquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Flopflop
Nee man, ik ben wel normaal.
En vroeger toen er nog geen internet was ging je alles zelf uitvogelen en dan had je een mooi briefje waar je alle combo's op had geschrevenquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahaha nee die kan je gewoon zien in het menu (tenminste in vorige deel wel). Iedere keer pauzeren en proberen de combinaties te onthouden
Ik heb de laatste echt te weinig gespeeld. Terwijl ik de editie heb gekocht met figurine en alles er bij.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahaha nee die kan je gewoon zien in het menu (tenminste in vorige deel wel). Iedere keer pauzeren en proberen de combinaties te onthouden
ach ja je kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik heb daar echt geen concentratie voor![]()
vind zijn nieuwe look wel lelijk, oude was beter
Wil wel als slutty nurse een keer.quote:
ja, dus?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, dus? Genoeg (jonge) vrouwen die daar niks voor hoeven doen dus zo speciaal is dat niet.
ik hou je niet tegenquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil wel als slutty nurse een keer.
Snel je papiertje erbij pakken als je had gewonnenquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En vroeger toen er nog geen internet was ging je alles zelf uitvogelen en dan had je een mooi briefje waar je alle combo's op had geschreven
Gaan we dan biertje drinken?quote:
Nee niks voor de rest, jij vraagt het aan hem, dan mag ik het ook aan jou vragen.quote:
Of politieagente met handboeienquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil wel als slutty nurse een keer.
ik vroeg het me gewoon af.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee niks voor de rest, jij vraagt het aan hem, dan mag ik het ook aan jou vragen.
Of het moet een criteria van je zijn aan een man, dan is het een ander verhaal.
Hinderlijk als mensen dat doenquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahaha ja kloptquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En vroeger toen er nog geen internet was ging je alles zelf uitvogelen en dan had je een mooi briefje waar je alle combo's op had geschreven
Gewoon je papiertje al klaar gelegd hebben omdat je wist dat je toch wel ging winnenquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Snel je papiertje erbij pakken als je had gewonnen
ok doeiquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:51 schreef SideEffect het volgende:
ik ga trouwens slapen.
welterusten!
welterustenquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:51 schreef SideEffect het volgende:
ik ga trouwens slapen.
welterusten!
Sonya natuurlijk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahaha ja klopt![]()
wie was jouw favoriet? Ik vocht eerder altijd met Liu Kang, Scorpion of Sub Zero
watjequote:Op woensdag 11 februari 2015 23:51 schreef SideEffect het volgende:
ik ga trouwens slapen.
welterusten!
Niet :squote:
haha coolquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sonya natuurlijk.Franse slet. Later ook wel veel met Scorpion en dat andere wijf, Tanya.
It's a trap..quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:13 schreef DjeDje het volgende:
50 shades is eigenlijk echt een goede leuke film hoor! Niet zo heel veel sekscenes en je ziet geen kut of lul. Aanrader hoor. En niet perse een vrouwen film. Aanrader voor stelletjes![]()
![]()
no way dat wij samen gaanquote:Op donderdag 12 februari 2015 01:13 schreef DjeDje het volgende:
50 shades is eigenlijk echt een goede leuke film hoor! Niet zo heel veel sekscenes en je ziet geen kut of lul. Aanrader hoor. En niet perse een vrouwen film. Aanrader voor stelletjes![]()
![]()
Al had je een brandende stok, ik ga er echt niet heen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:13 schreef DjeDje het volgende:
![]()
Kut leven heb je dan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:13 schreef DjeDje het volgende:
![]()
Haha geloof me, het valt allemaal mee en echt een goed verhaal.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Al had je een brandende stok, ik ga er echt niet heen.
Oooh haha, als je kinky seks erna wilt Is het geen kut leven, toch?quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als in dat dit een aanrader is voor " stelletjes ".
Jij zal het wel leuk vinden, maar mij trekt het helemaal niet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha geloof me, het valt allemaal mee en echt een goed verhaal.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:44 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Oooh haha, als je kinky seks erna wilt Is het geen kut leven, toch?
quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jij zal het wel leuk vinden, maar mij trekt het helemaal niet.
Een film gebaseerd op een vrouwenboek
Voor kinky seks heb ik geen film nodig, alleen de hulpstukken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:44 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als je daar pas zin in krijgt na een slappe film, zit er toch iets goed fout.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:44 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik hoefde ook niet naar die film, had lage verwachtingen en leek me niet veel aan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jij zal het wel leuk vinden, maar mij trekt het helemaal niet.
Een film gebaseerd op een vrouwenboek
Ik weet er niks van ja.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je daar pas zin in krijgt na een slappe film, zit er toch iets goed fout.
Als jij alvast gaat liggen, dan haal ik even het paard van stal.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik hoefde ook niet naar die film, had lage verwachtingen en leek me niet veel aan.
Maar het heeft me verbaasd. Origineel verhaal enzo.
Oh jeej.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als jij alvast gaat liggen, dan haal ik even het paard van stal.
Als je een dekhengst wil, dan kan je het krijgenquote:
Sinds (enkele jaren terug) mijn externe harddisk waarop ik mijn back-ups maakte het vanuit het niets begaf, maak ik van alles 2 back-ups op 2 verschillende schijven.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:20 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja sowieso niet onverstandig voor back-up te maken zo'n extern ssd geval.
Nee hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:15 schreef BlueMage het volgende:
50 shades of grey is ook tot KLB doorgedrongen, wat is deze?
Het zou pas bezorgd zijn als ik paints maak in 50 grijstintenquote:Op donderdag 12 februari 2015 02:15 schreef BlueMage het volgende:
Dat kan jij niet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het zou pas bezorgd zijn als ik paints maak in 50 grijstinten
KLB is al langer niet meer wat het geweest is.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:15 schreef BlueMage het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |