Oooh haha, als je kinky seks erna wilt Is het geen kut leven, toch?quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als in dat dit een aanrader is voor " stelletjes ".
Jij zal het wel leuk vinden, maar mij trekt het helemaal niet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha geloof me, het valt allemaal mee en echt een goed verhaal.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:44 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Oooh haha, als je kinky seks erna wilt Is het geen kut leven, toch?
quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jij zal het wel leuk vinden, maar mij trekt het helemaal niet.
Een film gebaseerd op een vrouwenboek
Voor kinky seks heb ik geen film nodig, alleen de hulpstukken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:44 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als je daar pas zin in krijgt na een slappe film, zit er toch iets goed fout.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:44 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik hoefde ook niet naar die film, had lage verwachtingen en leek me niet veel aan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jij zal het wel leuk vinden, maar mij trekt het helemaal niet.
Een film gebaseerd op een vrouwenboek
Ik weet er niks van ja.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je daar pas zin in krijgt na een slappe film, zit er toch iets goed fout.
Als jij alvast gaat liggen, dan haal ik even het paard van stal.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik hoefde ook niet naar die film, had lage verwachtingen en leek me niet veel aan.
Maar het heeft me verbaasd. Origineel verhaal enzo.
Oh jeej.quote:Op donderdag 12 februari 2015 01:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als jij alvast gaat liggen, dan haal ik even het paard van stal.
Als je een dekhengst wil, dan kan je het krijgenquote:
Sinds (enkele jaren terug) mijn externe harddisk waarop ik mijn back-ups maakte het vanuit het niets begaf, maak ik van alles 2 back-ups op 2 verschillende schijven.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:20 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja sowieso niet onverstandig voor back-up te maken zo'n extern ssd geval.
Nee hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:15 schreef BlueMage het volgende:
50 shades of grey is ook tot KLB doorgedrongen, wat is deze?
Het zou pas bezorgd zijn als ik paints maak in 50 grijstintenquote:Op donderdag 12 februari 2015 02:15 schreef BlueMage het volgende:
Dat kan jij niet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het zou pas bezorgd zijn als ik paints maak in 50 grijstinten
KLB is al langer niet meer wat het geweest is.quote:Op donderdag 12 februari 2015 02:15 schreef BlueMage het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |