zie piquote:
Kom jij wel eens achter de schermen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan en mag er verder niks over kwijt.
Dacht dat jij van punk hieldquote:
Betekent niet dat alles even geweldig is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dacht dat jij van punk hield
Nopequote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je broertje heeft hem gemaakt?
De schermen in de meisjeskleedkamer? Zo vaak mogelijk!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kom jij wel eens achter de schermen?
Nee klopt hehequote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Betekent niet dat alles even geweldig is.
Zie hier al een gewaagde uitspraak.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:11 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ben niet sexy en zeker niet gewaagd.
Pervertquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De schermen in de meisjeskleedkamer? Zo vaak mogelijk!
Weet niet, dat is het enige nummer van ze dat ik ken.quote:
Touchéquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zie hier al een gewaagde uitspraak.
Zit je alweer in de chatquote:
?quote:
spannend zegquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ben even douchen.
Mss kom ik dalijk terug, mss ook niet.
Spanning en sensatiequote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ben even douchen.
Mss kom ik dalijk terug, mss ook niet.
quote:
nopequote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Dacht dat dat toch al in haar profiel stond
Zonder jou had ik geen fok.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:16 schreef richolio het volgende:
Ik heb Demi's UI gemaakt, en ook haar UN verzonnen. Ze kon niks zelf.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Dacht dat dat toch al in haar profiel stond
Misschien terrastegelquote:
Heb ik al.quote:
FOK! whatsappgroepenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:19 schreef richolio het volgende:
Geen een Fok whatsapp loopt goed. Eentje met Haan, Ringbewoner en nog een paar..Autisten
Laat wel zien hoe autistisch fok is inderdaadquote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:19 schreef richolio het volgende:
Geen een Fok whatsapp loopt goed. Eentje met Haan, Ringbewoner en nog een paar..Autisten
Ja sowieso niet onverstandig voor back-up te maken zo'n extern ssd geval.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen loopt inderdaad soms enkele dagen achter maar ik heb geen haast, meestal staan episodes toch wel gewoon de volgende dag online.
[..]
Koop gewoon een externe hd. [ afbeelding ]
*kuch*quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laat wel zien hoe autistisch fok is inderdaad![]()
maken jullie daar allemaal hont, kad en 450 grapjes?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:19 schreef richolio het volgende:
Was alleen benieuwd of je er nog in zat. Lezen hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |