SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]
Met andere woorden: blijf uit de buurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Pasha Erdoğan at work, they're lovin' itquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:27 schreef TheMagnificent het volgende:
http://index.rsf.org/#!/index-details
2002: #99
2003: #115
2005-2006: #98
2009: #122
2010: #138
2012-2014: #154
http://index.rsf.org/#!/index-details/TUR
Heel veel inderdaad, bijna wekelijks wel lijkt het.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:44 schreef TheMagnificent het volgende:
NWS / Docente doet slachtoffer
Laatste tijd steeds vaker van dit soort berichten. Ben echt in het verkeerde land geboren.Hier hadden mijn docentes meestal weinig weg van professor McGonagall van Harry Potter.
quote:
Verkeerde land?quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:44 schreef TheMagnificent het volgende:
NWS / Docente doet slachtoffer
Laatste tijd steeds vaker van dit soort berichten. Ben echt in het verkeerde land geboren.Hier hadden mijn docentes meestal weinig weg van professor McGonagall van Harry Potter.
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:49 schreef Stimorol- het volgende:
Ik moet om gezondheidsredenen afvallen![]()
#obesitas
Arts zei dat.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Zo dik ben je toch niet?
GRATIES ETENquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben gisteren bij de Mac geweest, maar ik zie dat het bedrag nog steeds niet bij mijn afschrijvingen staat. Hoe lang kan zoiets duren? Normaal staat het er meteen tussen wanneer ik gepind heb.
Einde van de volgende dag maximaal is mijn ervaring.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben gisteren bij de Mac geweest, maar ik zie dat het bedrag nog steeds niet bij mijn afschrijvingen staat. Hoe lang kan zoiets duren? Normaal staat het er meteen tussen wanneer ik gepind heb.
I feel you.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Arts zei dat.
Die obesitas voegde ik er aan toe.
Ik ben 15Kg te zwaar. Bmi is 28.
All fatties must die.
Vooral die smakkende kk lul naast me. wWORD GEWOON KK GEK VAN ZN GESMAK EM DIE PIEPENDE NEUSADEMHALING
Hmm, even afwachten dan maar. Anders ga ik terug. Stomme is dat ik niet weet hoeveel er precies op mijn rekening stond voor het pinnen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Einde van de volgende dag maximaal is mijn ervaring.
Is dat een soort rechtvaardigheidsgevoel jegens de McD? Ik zou het gewoon zien als free foodquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, even afwachten dan maar. Anders ga ik terug. Stomme is dat ik niet weet hoeveel er precies op mijn rekening stond voor het pinnen.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, even afwachten dan maar. Anders ga ik terug. Stomme is dat ik niet weet hoeveel er precies op mijn rekening stond voor het pinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |