SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]
Met andere woorden: blijf uit de buurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Pasha Erdoğan at work, they're lovin' itquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:27 schreef TheMagnificent het volgende:
http://index.rsf.org/#!/index-details
2002: #99
2003: #115
2005-2006: #98
2009: #122
2010: #138
2012-2014: #154
http://index.rsf.org/#!/index-details/TUR
Heel veel inderdaad, bijna wekelijks wel lijkt het.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:44 schreef TheMagnificent het volgende:
NWS / Docente doet slachtoffer
Laatste tijd steeds vaker van dit soort berichten. Ben echt in het verkeerde land geboren.Hier hadden mijn docentes meestal weinig weg van professor McGonagall van Harry Potter.
quote:
Verkeerde land?quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:44 schreef TheMagnificent het volgende:
NWS / Docente doet slachtoffer
Laatste tijd steeds vaker van dit soort berichten. Ben echt in het verkeerde land geboren.Hier hadden mijn docentes meestal weinig weg van professor McGonagall van Harry Potter.
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:49 schreef Stimorol- het volgende:
Ik moet om gezondheidsredenen afvallen![]()
#obesitas
Arts zei dat.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Zo dik ben je toch niet?
GRATIES ETENquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben gisteren bij de Mac geweest, maar ik zie dat het bedrag nog steeds niet bij mijn afschrijvingen staat. Hoe lang kan zoiets duren? Normaal staat het er meteen tussen wanneer ik gepind heb.
Einde van de volgende dag maximaal is mijn ervaring.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ben gisteren bij de Mac geweest, maar ik zie dat het bedrag nog steeds niet bij mijn afschrijvingen staat. Hoe lang kan zoiets duren? Normaal staat het er meteen tussen wanneer ik gepind heb.
I feel you.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Arts zei dat.
Die obesitas voegde ik er aan toe.
Ik ben 15Kg te zwaar. Bmi is 28.
All fatties must die.
Vooral die smakkende kk lul naast me. wWORD GEWOON KK GEK VAN ZN GESMAK EM DIE PIEPENDE NEUSADEMHALING
Hmm, even afwachten dan maar. Anders ga ik terug. Stomme is dat ik niet weet hoeveel er precies op mijn rekening stond voor het pinnen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Einde van de volgende dag maximaal is mijn ervaring.
Is dat een soort rechtvaardigheidsgevoel jegens de McD? Ik zou het gewoon zien als free foodquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, even afwachten dan maar. Anders ga ik terug. Stomme is dat ik niet weet hoeveel er precies op mijn rekening stond voor het pinnen.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, even afwachten dan maar. Anders ga ik terug. Stomme is dat ik niet weet hoeveel er precies op mijn rekening stond voor het pinnen.
Dat was niet eens een crisis man. Heb daarna nog tig ergere meegemaaktquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:07 schreef WammesWaggel het volgende:
15 kilo is wat veel maar als je die andere crisis in je leven te boven bent gekomen is dit heel goed te doen.
In Nederland wordt er geen big-deal van gemaakt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heel veel inderdaad, bijna wekelijks wel lijkt het.
Dit zal in NL ook vast wel gebeuren maar 1x per 5 jaaren waarschijnlijk gewoon op uni/hogeschool.
Die zullen die paar euro's heus niet missen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Is dat zo gek dan?Als ze er een frietsausje te veel bij hadden gedaan misschien oké, maar dit waren gewoon 3 hamburgers.
Ja, doneer gewoon een paar euro aan het Ronald McDonald Huis johquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Is dat zo gek dan?Als ze er een frietsausje te veel bij hadden gedaan misschien oké, maar dit waren gewoon 3 hamburgers.
Daar gaat het niet om, maar dat ik weet dat ik er voor betaald heb.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die zullen die paar euro's heus niet missen.
Als je het nou daar tijdens het eten had opgemerkt oke. Maar om nou hiervoor terug te gaan... Het is niet zo dat jij te veel geld uit de kassa hebt meegenomen of zo. Hun hebben die fout gemaakt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Daar gaat get niet om, maar dat ik weet dat ik er voor betaald heb.
28 is toch nog geen obesitas, hoop ik.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Arts zei dat.
All fatties must die.
Vooral die smakkende kk lul naast me. wWORD GEWOON KK GEK VAN ZN GESMAK EM DIE PIEPENDE NEUSADEMHALING
Weet ik, maar fouten maken is menselijk en het is geld waar zij recht op hebben voor hun dienst. En het is sowieso hier in de buurt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als je het nou daar tijdens het eten had opgemerkt oke. Maar om nou hiervoor terug te gaan... Het is niet zo dat jij te veel geld uit de kassa hebt meegenomen of zo. Hun hebben die fout gemaakt.
En zoals Wammes zei, doneer desnoods aan het Ronald Mcdonald fonds.
Help me out. Winkwinkquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
28 is toch nog geen obesitas, hoop ik.
En ach, 15kg. Paar maandjes en het is weg.
quote:"There's a tribe in Africa that has a very beautiful custom. When one of the members makes a mistake, the entire tribe surrounds him/her and for two days, they speak of the great things that member has done. It is their belief that humans are good at heart and that we all seek security, love, peace and happiness. However, in this pursuit, we sometimes make mistakes and when that happens, the tribe unites to reconnect that member with his/her real nature. This tribe's greeting is SAWUBONA, or I value you, I respect you, you are important to me. And the reply is SIKHONA or so I exist for you."
Ik heb net je leeftijd en lengte zitten opzoeken, om te berekenen wat je huidige gewicht is. Irritant zoeken bij personen met meerdere nicks.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Arts zei dat.
All fatties must die.
Cuuuuuuuuus ayiiiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Arts zei dat.
All fatties must die.
Haha, Stimi is een fatty.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Arts zei dat.
All fatties must die.
Gast. Je kan t vragen.....quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb net je leeftijd en lengte zitten opzoeken, om te berekenen wat je huidige gewicht is. Irritant zoeken bij personen met meerdere nicks..
Welke gezondheidsredenen eigenlijk? Geen hoge bloeddruk of iets met diabetes of zo, toch?
Sodemieter op met je troep.quote:
Nee nee. Het boeide me niet zo. Heb nml we de bouw om dikker te zijn. Maar toen de arts dit zei dacht ikquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
kom met mij chocolade eten, fuck iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |