abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:43:17 #226
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149629608
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:27 schreef LuDann het volgende:

Maar als het op de juiste manier gedaan wordt door iemand die verstand heeft van echo's dan is het een vrij accurate voorspelling, schijnt.
Dat valt vies tegen: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/uog.8569/full
Maar volgens Ramzi's eigen studie is het uiteraard heel accuraat. ;)
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:45:08 #227
409579 LuDann
All the way
pi_149629669
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:43 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Dat valt vies tegen: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/uog.8569/full
Maar volgens Ramzi's eigen studie is het uiteraard heel accuraat. ;)
Ah oke, dat wist ik niet, dank je voor de info. Ga ik nog eens op mijn gemakje doorlezen. :Y
pi_149629733
Die bakerpraatjes :D Ik ben nu voor de derde keer zwanger van een meisje, elke zwangerschap was heel anders. Grootste verschil deze keer: Hele erge nachtmerries, nog steeds kunnen kotsen bij 16 weken en ik blijf er moe. Mijn huid zag er elke zwangerschap anders uit, haar ook, borsten zijn nu enorm en waren dat eerder niet etc. Maar toch:

Skull: Geen idee
Chinees: Meisje
Nub: Meisje
Huid: Meisje
Ramzi: Geen idee
Hartslag: Meisje
Voorgevoel: Meisje

Dus die kloppen hier hahaha. Ik wist qua voorgevoel ook zeker dat het een meid zou worden.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:48:12 #229
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_149629739
Welkom Pessie!

Jongen/meisje, ik ben zoo benieuwd! Maar we wachten tot de 20 weken echo om het te bekijken, manlief wil geen extra echo tussendoor helaas :')

Ik heb wel een voorkeur voor een meisje, al jaren. Maar aangezien er in mijn familie alleen maar meisjes geboren worden ga ik er vanuit dat ik dan vast een jongen krijg :+
Ik geloof niet dat er op mijn echo een nub te zien was. De Chinese kalender voorspelde een jongen en mijn huid is niet om over naar huis te schrijven, maar dat is regelmatig het geval. Nou ja, over iets meer dan 8 weken weten we het :D
Semper frakkin fi!
pi_149630171
Welkom alle nieuwe zwangere dames!

Jongen/meisje: hier ook al erg nieuwsgierig. Ik heb heel erg het gevoel dat het een jongetje is, terwijl ik altijd sterk het gevoel heb gehad dat mijn eerste kindje en meisje zou zijn.
Mijn vriend denk heel erg dat het een meisje is. Naja we gaan er achter komen! We willen het wel weten, en zullen er ook geen geheim van maken wat het wordt!

Hier vannacht het klokje rond geslapen. En er maar 1 keertje uit om te plassen. Dat is echt een uitzondering de laatste weken. Voel me nu ook voor het eerst eens echt uitgerust sinds ik gestart ben met de medicijnen... Ben benieuwd hoelang dat gevoel blijft.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 12:23:55 #231
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149630737
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:34 schreef McLaura het volgende:

[..]

Dat zal het dan ook niet geweest zijn, aangezien het een jongen is :D. Het was met 11w geloof ik.

De oudste en wij zijn er in elk geval heel blij mee O+
Nee klopt, maar omdat je zei dat de NUB een meisje aangaf ;)
Maar 11 weken is helaas te vroeg voor de NUB, dus vandaar dat het niet te zien is. Nub is tussen de 12 en 14 weken.
pi_149630840
Ik heb jaren geleden met mijn schoonzusje al een deal gemaakt. Mijn ouders krijgen netjes om en om een kleindochter en kleinzoon. M'n schoonzusje wil nog een dochter, ik een zoon, maar de eerst volgende zou een zoon worden dus zij heeft even een pauze ingelast zodat we beide krijgen wat we willen! (En natuurlijk wilden zij sowieso een langere pauze ertussen).

Mijn voorgevoel zegt dus jongen! We zullen het over een week of 5 waarschijnlijk wel horen bij de seo. Ik hoef het eigenlijk niet perse te weten maar omdat ik me zo ingesteld heb op een jongen wil ik het eigenlijk vooral weten als het een meisje is, zodat ik me daar geestelijk op voor kan bereiden. Verder gaan we die info dus met niemand delen (denken we nu...).

Voor een jongen hebben we ook al een naam, voor een meisje is dat echt veel lastiger om het over eens te worden.
pi_149630995
Nub hebben we niet gezien en ook niet opgelet ;)
Chinese kalender zei een meisje. (Die klopte bij de jongens wel)
Voorgevoel zei een jongetje (Maar een meisje zou ook heeel welkom zijn)
Ramzi had ik nog nooit van gehoord, maar B5 lag links, dus jochie :)

Het is na verschillende echo's nog steeds een jongetje :)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_149631002
Oh dat had ik ook. Ik wilde graag een jongen, maar gevoel zei meisje. Dus hup seo, en meisje. Uiteindelijk was ik superblij, nog steeds. En als er nou straks toch een jongen uitkomt zal ik daar heel erg aan moeten wennen. Naar mijn idee kan er helemaal geen jongen komen ook. Misschien een tweede.. O+
pi_149631022
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:54 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ja, maar hoe is je huid normaal gesproken dan? :P
Mijn huid is prima. Zelden een puistje (En als ik die dan es heb is hij niet te missen }:| )
Gewoon een normale huid die ik alleen insmeer na het douchen. Anders heb ik zo'n rode strakke harses :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 13 februari 2015 @ 12:45:59 #236
409579 LuDann
All the way
pi_149631212
Oke, nou ben ik wel benieuwd naar die Nub Theory, maar het is mij niet duidelijk of die zichtbaar is op mijn 12 weken echo. Kan iemand hier iets over zeggen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is gewoon voor de leuk hoor, ik hecht er niet veel waarde aan als jullie wel het een of ander denken. Ben gewoon nieuwsgierig. :Y Maar de echte verrassing zal pas bij de geboorte komen!
pi_149631220
Ik heb ook even gekeken:

Skull: Meisje
Nub: Helaas niet goed te zien op echo
Ramzi: Jongen
Hartslag: Geen BPM meting gekregen
Voorgevoel: Jongen

Dus hier kan het nog alle kanten op. :)
Wij hebben over precies 4 weken de 20-weken echo. (Ik ben dan 21 weken.) En dan willen we het geslacht weten en mag iedereen het ook weten.
Ik heb ook al veel dingen gezien in boekjes over droge handen (jongen) en over zin in zoet (meisje) of hartig (jongen) eten. Maar dan wisselt die van ons van geslacht want ik heb in het begin droge handen gehad. (Maar toen was het ook aan het vriezen en winter, duh.) En ik heb in de ochtend meestal zin in zoet en in de middag/avond in hartig. Haha.
Mijn huid is ook wel heel vet geworden nu. Ik heb een week met een Pipo de clown neus gelopen omdat er een puist precies op het puntje van mijn neus kwam. Heel leuk is dat.... :+
Oost west, mij best.
pi_149631322
Meisje LuDann! Bij mijn eigen meisje had ik het ook goed. 8-)
  vrijdag 13 februari 2015 @ 12:58:42 #239
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149631483
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:45 schreef LuDann het volgende:
Oke, nou ben ik wel benieuwd naar die Nub Theory, maar het is mij niet duidelijk of die zichtbaar is op mijn 12 weken echo. Kan iemand hier iets over zeggen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is gewoon voor de leuk hoor, ik hecht er niet veel waarde aan als jullie wel het een of ander denken. Ben gewoon nieuwsgierig. :Y Maar de echte verrassing zal pas bij de geboorte komen!
Heel duidelijk een meisje ! :Y
  vrijdag 13 februari 2015 @ 12:59:43 #240
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_149631512
Halloooo! Weer een tijdje afwezig geweest vanwege een enorme griepgolf hier in huis. Eerste week allemaal buikgriep, tweede week ik en de oudste keelontsteking en afgelopen week snipverkouden.. Maar het gaat weer de goede kant op!

Hier 2 redelijk dezelfde zwangerschapprn gehad, zonder kwaaltjes en alleen aan het einde wat moe. Beide jongens.

Nu nog steeds elke ochtend vreselijk misselijk, altijd moe, pukkels, haar zit niet en nouja zo'n beetje alle gekke kwaaltjes die je kunt hebben en dit is een meisje!

Ohja en 24 weken vandaag! *O* op dit tempo is het zo juni!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 13:00:34 #241
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_149631530
Ohja alle nieuwe zwangeren welkom en gefeliciteerd!! *O*

En phaidra gefeliciteerd met A. :D
pi_149631684
Ik zou ook meisje zeggen Ludann!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 13 februari 2015 @ 13:16:23 #243
409579 LuDann
All the way
pi_149631885
:D Oh tof! Als dat waar is zou ik dus gewoon gelijk hebben met mijn voorgevoel. :7

Maar wat is dan de nub? Is het dat dingetje waar ik de blauwe pijltjes bij heb gezet?

SPOILER
pi_149631986
Ja volgens mij wel. Want daar op afgaand zeg ik ook meisje.
pi_149632063
Haha al die bakerpraatjes...

Nub: Jongen
Ramzi: Geen idee?

Ik voeg pendelen met trouwring nog even toe aan het lijstje :') Daar kwam ook jongen uit.

Risu, je begint wel goed vroeg met nestelen he... Dat is normaal toch pas de laatste week ;)
  vrijdag 13 februari 2015 @ 13:30:13 #246
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149632206
Dat is inderdaad de nub Ludann. Heel mooi duidelijk zichtbaar ook. Soms is het echt een beetje zoeken en gokken.

Die van mij was helaas niet zichtbaar, vond het maar stom. :P
SPOILER
  vrijdag 13 februari 2015 @ 13:30:38 #247
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_149632219
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:23 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Nee klopt, maar omdat je zei dat de NUB een meisje aangaf ;)
Maar 11 weken is helaas te vroeg voor de NUB, dus vandaar dat het niet te zien is. Nub is tussen de 12 en 14 weken.
Oh, vandaar dat ik niks zag op mijn echo :P Nu moet ik zeggen dat ik het bij LuDann ook niet zie maar goed.
Ik heb dinsdag de nekplooimeting en dan ben ik precies 12 weken dus wie weet is er dan iets te zien :)
Semper frakkin fi!
pi_149632408
Ik wil ook weer een echo! Ben zo benieuwd hoe het daar binnen gaat...Maar goed, nog 9 weken wachten...
  vrijdag 13 februari 2015 @ 13:38:14 #249
409579 LuDann
All the way
pi_149632417
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:23 schreef MevrouwCactus het volgende:
Haha al die bakerpraatjes...

Nub: Jongen
Ramzi: Geen idee?

Ik voeg pendelen met trouwring nog even toe aan het lijstje :') Daar kwam ook jongen uit.

Risu, je begint wel goed vroeg met nestelen he... Dat is normaal toch pas de laatste week ;)
Oh ja, pendelen ga ik ook nog even doen als we eenmaal getrouwd zijn. Moet wel alles proberen natuurlijk. :+
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:30 schreef Mariposas het volgende:
Dat is inderdaad de nub Ludann. Heel mooi duidelijk zichtbaar ook. Soms is het echt een beetje zoeken en gokken.

Die van mij was helaas niet zichtbaar, vond het maar stom. :P
SPOILER
Dank je voor de uitleg. :)

Awww, net het beentje ervoor!
pi_149632424
Ik ben er ook wel klaar mee hoor, die zwangerschap. Eerste dag dat ik dit zeg trouwens. Net boodschappen gehaald voor het weekend. Fietsen ging heerlijk, maar dan moet je even lopen en bah bah. Even buikomvang gemeten en het is niks gek, gewoon weer 2cm erbij in een week.
Gelukkig is de weegschaal heel erg stabiel de laatste weken, zo blijf ik toch nog ruim onder de 85. Kan bijna niet meer erboven komen nou. Ergens toch een geruststelling, want 85 is +20 :X

Bedenk me net dat ik nog geen versiering in huis heb. Ik wil een raamsticker bestellen met de datum erop dus dat kan nog niet. Maar balonnen en slingers wil ik eigenlijk ook wel. En een lintje voor de kaartjes. Met knijpertjes, van die schattige kleintjes.
En ik moet nog langs de ing om mijn wachtwoord op te halen voor internetbankieren...
Verder niks meer. Niks. Relaxed hoor zo. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')