Dat valt vies tegen: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/uog.8569/fullquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:27 schreef LuDann het volgende:
Maar als het op de juiste manier gedaan wordt door iemand die verstand heeft van echo's dan is het een vrij accurate voorspelling, schijnt.
Ah oke, dat wist ik niet, dank je voor de info. Ga ik nog eens op mijn gemakje doorlezen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:43 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dat valt vies tegen: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/uog.8569/full
Maar volgens Ramzi's eigen studie is het uiteraard heel accuraat.
Nee klopt, maar omdat je zei dat de NUB een meisje aangafquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:34 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat zal het dan ook niet geweest zijn, aangezien het een jongen is. Het was met 11w geloof ik.
De oudste en wij zijn er in elk geval heel blij mee
Mijn huid is prima. Zelden een puistje (En als ik die dan es heb is hij niet te missenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:54 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ja, maar hoe is je huid normaal gesproken dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is gewoon voor de leuk hoor, ik hecht er niet veel waarde aan als jullie wel het een of ander denken. Ben gewoon nieuwsgierig.Maar de echte verrassing zal pas bij de geboorte komen!
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:45 schreef LuDann het volgende:
Oke, nou ben ik wel benieuwd naar die Nub Theory, maar het is mij niet duidelijk of die zichtbaar is op mijn 12 weken echo. Kan iemand hier iets over zeggen?Heel duidelijk een meisje !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is gewoon voor de leuk hoor, ik hecht er niet veel waarde aan als jullie wel het een of ander denken. Ben gewoon nieuwsgierig.Maar de echte verrassing zal pas bij de geboorte komen!
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
Oh, vandaar dat ik niks zag op mijn echoquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:23 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Nee klopt, maar omdat je zei dat de NUB een meisje aangaf
Maar 11 weken is helaas te vroeg voor de NUB, dus vandaar dat het niet te zien is. Nub is tussen de 12 en 14 weken.
Oh ja, pendelen ga ik ook nog even doen als we eenmaal getrouwd zijn. Moet wel alles proberen natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:23 schreef MevrouwCactus het volgende:
Haha al die bakerpraatjes...
Skull: Meisje
Chinees: Meisje
Nub: Jongen
Huid: Meisje
Ramzi: Geen idee?
Hartslag: Geen BPM meting gekregen
Voorgevoel: Jongen
Ik voeg pendelen met trouwring nog even toe aan het lijstjeDaar kwam ook jongen uit.
Risu, je begint wel goed vroeg met nestelen he... Dat is normaal toch pas de laatste week
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:30 schreef Mariposas het volgende:
Dat is inderdaad de nub Ludann. Heel mooi duidelijk zichtbaar ook. Soms is het echt een beetje zoeken en gokken.
Die van mij was helaas niet zichtbaar, vond het maar stom.Dank je voor de uitleg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awww, net het beentje ervoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |