Aan de manier waarop het geschreven is, zet ik mijn geld op die optie.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:16 schreef Leandra het volgende:
Dat blijken dan straks weer filmopnames te zijn ofzo.
Maar vooral omdat ze het anders uitschreeuwt van puur genot. lees je er bijna automatisch achter.quote:wordt wel duidelijk dat Katja ’s nachts niet louter in haar kussen ligt te bijten door alle problemen thuis.
Katja als faghag... zou me niet eens verbazen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Die man doet me een beetje denken aan al die kerels waar Sylvie steeds mee aankomt: halve wijven
En de laatste foto was met groot vest, deze keer weer.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
Voor de Neerlandse pers is iemand met krullen altijd Katja Schuurman.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En de laatste foto was met groot vest, deze keer weer.
Ik zeg toch niet dat het dezelfde zijn?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!! Twee compleet andere vesten.
quote:Opzichtig online compliment aan Katja
Houdt Thijs Römer de schijn op?
van onze redactie
Aanhoudend gerommel in hun huwelijk, een Valentijnsdag zonder Katja... En Thijs doet ineens een opzichtige poging om zijn vrouw te prijzen. Wat wil hij duidelijk maken?
In plaats van het tegen haarzelf te zeggen gebruikt Thijs social media om zijn vrouw te vertellen dat ze met de jaren alleen maar mooier wordt.
Katja promoot zichzelf op de cover van een magazine. 'Jij wordt niet ouder', volgens collega Jan Kooijman. 'Wel mooier!', haast Thijs zich te reageren.
Dat op de dag dat Privé de foto van Katja met een andere man, genomen op Valentijnsdag in Berlijn, publiceerde. Katja en Thijs ontkenden eerder in alle toonaarden problemen te hebben, maar de laatste tijd is duidelijk is geworden dat zij elkaar nadrukkelijk ontlopen.
Samen zijn ze al maanden niet meer gezien en om beurten hebben ze in de romantische woonboerderij boven Amsterdam, die ooit het toneel was van hun hartstochtelijke liefde, steeds in hun eentje de zorg voor dochter Sammie die in april 5 jaar wordt. Probeert Thijs met zijn online compliment de scherven te lijmen of is het een sterk staaltje schone schijn?
dat was ook mijn eerste gedachtenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:16 schreef Leandra het volgende:
Dat blijken dan straks weer filmopnames te zijn ofzo.
zo te zien heeft hij een tas ofzo in de handen en niet haar hand. en wie zegt dat dit katja is. mss wel een look-a-like.quote:
quote:Katja Schuurman viert verjaardag met Thijs Römer.
Katja Schuurman viert donderdag haar 40ste verjaardag mét echtgenoot Thijs Römer.
Dat maakt ze duidelijk op Twitter met een foto. "De eerste toost op mijn 40e verjaardag met Thijs Römer #dus". De selfie is gezien de donkere achtergrond waarschijnlijk vannacht gemaakt.
Katja liep afgelopen zaterdag - Valentijnsdag - nog hand in hand met een andere man door Berlijn.
Daarnaast zijn er hardnekkige geruchten over een buitenechtelijke relatie van Thijs met een medewerkster van hun eigen managementbureau The Fame Game. Het echtpaar is al maanden niet meer samen gespot. Ze zouden om beurten in hun woonboerderij verblijven, waar ze om en om zorgen voor hun dochter Sammie.
Een huwelijkscrisis wordt intussen nog steeds ontkend. Thijs deed eergisteren ineens een opzichtige poging om zijn vrouw te prijzen. In plaats van het tegen Katja zelf te zeggen gebruikte Thijs social media om haar te vertellen dat ze met de jaren alleen maar mooier wordt.
voor mij is ze nog steeds 19.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Katja is vandaag jarig ze is 40 jaar geworden las ik op twitter.
Of ze hebben afgekeken naar Sylvie en Raf. Samen kiekjes posten kan altijd.quote:
Tja, het leven van een Bekende Nederlander...quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:35 schreef utrecht1970 het volgende:
wel triest dat ze toch gedwongen worden om te reageren. hoop dat ze samen zijn en als ze uit elkaar zijn, ze de rust krijgen om de dingen met hun dochter goed te regelen.
Zou me ook niet verbazen... niks mis mee ook, als je dat samen wilquote:Op vrijdag 20 februari 2015 06:58 schreef Grunge. het volgende:
Ik blijf bij een open relatie. En dat gaan ze niet vertellen natuurlijk, ze zouden wel gek zijn.
Ik zie trouwens niets op de Berlijn-foto qua handen vasthouden of zo. Die man kan net zo goed iemand zijn die naast haar voor het stoplicht staat en die ze niet eens kent.
Fakegate 2.0quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:39 schreef Laysa het volgende:
Thijs bij Humberto sinds lange tijd...
Met zijn trouwring expleciet om.
Valt er ook wat te promoten of is hij er toevallig?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:39 schreef Laysa het volgende:
Thijs bij Humberto sinds lange tijd...
Met zijn trouwring expleciet om.
En best een goed idee zelfs, denk ik, als je beide aantrekkelijk bent en met veel andere aantrekkelijke mensen in aanrakingquote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou me ook niet verbazen... niks mis mee ook, als je dat samen wil
The Oscarsquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Valt er ook wat te promoten of is hij er toevallig?
Jep. Wendy zou ik hoe dan ook overgeslagen hebben, dat dan weer welquote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:17 schreef Grunge. het volgende:
[..]
En best een goed idee zelfs, denk ik, als je beide aantrekkelijk bent en met veel andere aantrekkelijke mensen in aanrakingkomt
. Niet voor iedereen natuurlijk maar ik zie het Katja en Thijs wel zo doen.
Zijn stemquote:
Ik snap ook niet zo goed wat iedereen in Thijs ziet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar een open relatie verklaart toch niet het vest en de yogamat die elk weekend verhuizen?
Ik denk dat ze in goede harmonie uit elkaar zijn. Voor hun dochter kiezen ze ervoor het allemaal in hun eigen tempo te regelen. En dan is even proosten een kleine moeite (of een oude foto).
Verder vind ik dat Thijs een groot, vreemdvormig hoofd heeft. Maar dat terzijde.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 10:14 schreef Leandra het volgende:
Het is de belichting, dat is inmiddels toch wel bekend over die plek?!
quote:Liefdesaffaire Katja en Thijs als een olievlek
van onze redactie
Niet alleen Katja Schuurman (40) en Thijs Römer (36) betalen de prijs voor hun wilde nachten en liefdesavonturen, ook haar BNN-collega Ruben Nicolai (39) en gezamenlijk manager kwamen thuis in de problemen. Langzaam wordt duidelijk dat bij de huwelijkscrisis van de twee veel meer mensen uit de showbizz, bekend en onbekend, betrokken blijken…
Amsterdam praat over niets anders meer. De liefdesperikelen van Katja Schuurman en Thijs Römer lijken wel besmettelijk. Langzaam wordt duidelijk dat in de showbizz veel meer huwelijken en relaties zijn aangetast door de problemen van het acteursechtpaar, dat als een spin in een waar liefdesweb blijkt te zitten. Avonturen, nachten en affaires met collega's maken dat nóg drie relaties aan het wankelen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |