abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149752065
ZE DOET T MET BEN STILLER. DE HOERRRRR~!
  dinsdag 17 februari 2015 @ 09:25:59 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149752150
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 09:16 schreef Leandra het volgende:
Dat blijken dan straks weer filmopnames te zijn ofzo.
Aan de manier waarop het geschreven is, zet ik mijn geld op die optie.
Nu is het wachten op iemand met een premium-abonnement op De Telegraaf.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_149752533
van premium

HIJ was zaterdag haar VALENTIJN

Katja verliefd in Berlijn!

Katja Schuurman vierde Valentijnsdag in Duitsland met een man, maar dat was níet Thijs... foto weekblad prive

Is dít dan de langverwachte foto die een einde maakt aan het grootste showbizzmysterie van de laatste maanden? Laat deze geheime opname uit Berlijn dan eindelijk zien dat er iets mis is met het huwelijk van KATJA SCHUURMAN en THIJS RÖMER? Of, zeg maar gerust, wat er nog óver is van dat huwelijk nu Katja, met een andere man dan Thijs, door de Duitse hoofdstad loopt? Hand in hand, en dat nota bene ook nog eens op VALENTIJNSDAG?!

Het is voor toeristen altijd spannend om op vakantie een Bekende Nederlander tegen te komen. Helemaal als onmiddellijk duidelijk wordt dat die daar een tripje maakt dat niet voor ieders ogen bestemd is… Op zaterdagmiddag 14 februari wordt de veelbesproken Katja Schuurman in Berlijn onmiddellijk herkend. Maar dat geldt niet voor de lange, donkere ‘Valentijn’ die haar hand vastpakt, de man die zij even daarvoor ook zoende. Die man is, zeker, níet Thijs!

Katja’s huwelijk met haar grote liefde zou reeds lange tijd in zwaar weer verkeren, en blijft onder collega’s het gesprek van de dag. Ook al lijkt niemand het héle verhaal te kennen. Hardnekkig zijn geruchten over een buitenechtelijke relatie van Thijs met een medewerkster van hun eigen managementbureau The fame game, die zaken en privé niet wilde scheiden, maar Thijs en Katja kennelijk wél…

En was die vermeende affaire dan wel de eerste keer dat Thijs de, bijna negen jaar geleden, in een Frans kasteel beloofde huwelijkse trouw niet zo nauw nam? Vorige week deed Powned-verslaggever JAN ROOS een duit in het zakje door onomwonden te stellen dat Thijs eerder ook al was gevallen voor zijn tegenspeelster uit de tv-serie Moordvrouw, WENDY VAN DIJK (44).

Het zou van enig lef getuigen, want die is sinds vorig jaar zelf immers getrouwd met de man die deze reeks laat maken: RTL’s programmabaas ERLAND GALJAARD (47). Die wordt door zelfbenoemd onruststoker Roos in Het Parool dan ook tot ‘Wendy’s aanstaande ex’ uitgeroepen.

Mocht er ook maar íets van waar zijn, dan is Thijs bij al die escapades discreter te werk gegaan dan Katja, die nu zelf olie op het vuur gooit door haar uitstapje naar Berlijn, waarvan PRIVÉ vandaag een onthullende foto kan laten zien. In de week voor haar 40e verjaardag – aanstaande donderdag – wordt wel duidelijk dat Katja ’s nachts niet louter in haar kussen ligt te bijten door alle problemen thuis.

Woonboerderij

Daar ontlopen Thijs en zij elkaar nadrukkelijk. Samen werden ze al maanden niet meer gezien en om beurten hebben ze in de romantische woonboerderij boven Amsterdam, die ooit het toneel was van hun hartstochtelijke liefde, steeds in hun eentje de zorg voor dochter SEMMIE die in april 5 jaar wordt. Maar met de Grote Onbekende naast haar heeft Katja het zichtbaar naar haar zin in hip & happening Berlijn. Alleen Thijs’ vader, PETER RÖMER, schijnt de twee nog wel eens samen aan tafel te zien, zoals hij vertelde. Maar dat is vast niet om samen foto’s als deze te bekijken.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 09:47:00 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149752582
quote:
wordt wel duidelijk dat Katja ’s nachts niet louter in haar kussen ligt te bijten door alle problemen thuis.
Maar vooral omdat ze het anders uitschreeuwt van puur genot. lees je er bijna automatisch achter.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_149752608
En de foto
  dinsdag 17 februari 2015 @ 09:50:37 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_149752664
Zo'n verhaal en dan een onscherpe foto op de rug?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_149752684
En hij heeft d'r hand niet eens beet.
pi_149752736
En in de tekst suggereren dat ze voor deze foto net stonden te zoenen
  † In Memoriam † dinsdag 17 februari 2015 @ 10:00:54 #59
43556 miss_dynastie
pi_149752875
Die man doet me een beetje denken aan al die kerels waar Sylvie steeds mee aankomt: halve wijven :+
  dinsdag 17 februari 2015 @ 10:02:04 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_149752897
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 10:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Die man doet me een beetje denken aan al die kerels waar Sylvie steeds mee aankomt: halve wijven :+
Katja als faghag... zou me niet eens verbazen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 17 februari 2015 @ 10:03:33 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_149752932
Hij oogt een beetje als een zoon van Ben Stiller en Jack McFarland van Will & Grace.

Kan iemand Ben Stiller en Just Jack even morphen?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_149752975
Ik dacht even van Persie (toen ik snel keek)
  dinsdag 17 februari 2015 @ 10:13:11 #63
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_149753132
Wie zegt dat dat Katja is? De foto in ieder geval niet..
  dinsdag 17 februari 2015 @ 10:28:55 #64
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_149753519
quote:
8s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
ZE DOET T MET BEN STILLER!
Ja! :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_149753885
Voor de Neerlandse pers is iemand met krullen altijd Katja Schuurman.
U MAD?
pi_149753916
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
Voor de Neerlandse pers is iemand met krullen altijd Katja Schuurman.
En de laatste foto was met groot vest, deze keer weer.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_149754060
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 10:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En de laatste foto was met groot vest, deze keer weer.
:').!!!! Twee compleet andere vesten.
U MAD?
pi_149755079
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 10:51 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

:').!!!! Twee compleet andere vesten.
Ik zeg toch niet dat het dezelfde zijn? :')

Het is een bepaald type vest en daar moet je nou eenmaal net in willen lopen. Dus makkelijk scoren voor de krant.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 februari 2015 @ 17:34:38 #69
7889 tong80
Spleenheup
pi_149766039
Katja Schuurman (39) heeft een stressvolle periode achter de rug. De actrice-presentatrice zat door een overvolle agenda tegen overspannenheid aan. Nu durft ze vaker 'nee' te zeggen tegen producties en heeft ze meer tijd om te genieten van haar vierjarige dochtertje Sammie.

,,Ik liep over van het werk. Ik had duizelingen en kon mijn hoofd niet bij gesprekken houden'', vertelt de actrice aan Veronica Magazine. Ze geeft ook toe dat ze niet meer dan vijf uur per nacht sliep. ,,Inmiddels heb ik het opgebouwd naar zeven uur, onder ideale omstandigheden zelfs acht.''

Helaas heeft Katja haar slaapritme niet helemaal zelf in handen. ,,Mijn dochter vindt 6.00 uur een toptijd om op te staan en ik heb mijn schema daarop moeten aanpassen. Heel rock-'n-roll is het niet, maar de afgelopen weken duik ik tegelijk met mijn dochter het bed in.'' Het besef dat ze erg van Sammie houdt, geeft haar ook energie. ,,Ik ben hardleers in het terugfluiten van mezelf. Terwijl ik juist zo geniet van mijn dochter als ik twee weken vrij heb weten te plannen. Sammies eerste anderhalf jaar vond ik pittig, maar nu is alles even fantastisch. Ik heb ook zó'n leuk kind, haha! En daar wil ik zo graag bij zijn."

Geruchtenmachine
Katja laat in het interview niets los over de status van haar huwelijk met acteur Thijs Römer. Er gaan al lange tijd geruchten dat het zo goed als voorbij zou zijn tussen de twee. Het echtpaar zwijgt hierover in alle toonaarden.

Over Sammie raakt Katja echter niet uitgepraat. ,,Mijn favoriete moment met haar is wanneer we samen in bad zitten. Dan spelen we uren. Liedjes zingen, balletjes overgooien. Dan giert die kleine van het lachen.''

,,Gister zater we nog samen in bad. Na twee uur zei ik dat de honger te groot werd, ik moest echt uit bad. Waarop Sammie voorstelde: 'Zal ik ontbijt maken voor je, mama? Wat wil je?' 'Euh... nou, doe maar yoghurt met cruesli en honing, liefje.' En terwijl ik van Sammie even op bed mocht liggen, maakte zij voor het eerst ontbijt op bed. Verliefd dat ik me voelde!''

Bodyscan
De roodharige krullenbol is vanaf donderdag te zien in haar nieuwe NCRV-programma Bodyscan. Acht afleveringen lang stelt Katja haar lichaam ter beschikking aan de wetenschap. De presentatrice gaat op onderzoek uit naar wat onder andere stress, weinig slaap, vasten, pijn en topsport met je lijf doet.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Miss SHO dinsdag 17 februari 2015 @ 22:07:02 #70
22592 crew  Ole
pi_149777067
quote:
Opzichtig online compliment aan Katja
Houdt Thijs Römer de schijn op?

van onze redactie
Aanhoudend gerommel in hun huwelijk, een Valentijnsdag zonder Katja... En Thijs doet ineens een opzichtige poging om zijn vrouw te prijzen. Wat wil hij duidelijk maken?
In plaats van het tegen haarzelf te zeggen gebruikt Thijs social media om zijn vrouw te vertellen dat ze met de jaren alleen maar mooier wordt.
Katja promoot zichzelf op de cover van een magazine. 'Jij wordt niet ouder', volgens collega Jan Kooijman. 'Wel mooier!', haast Thijs zich te reageren.
Dat op de dag dat Privé de foto van Katja met een andere man, genomen op Valentijnsdag in Berlijn, publiceerde. Katja en Thijs ontkenden eerder in alle toonaarden problemen te hebben, maar de laatste tijd is duidelijk is geworden dat zij elkaar nadrukkelijk ontlopen.
Samen zijn ze al maanden niet meer gezien en om beurten hebben ze in de romantische woonboerderij boven Amsterdam, die ooit het toneel was van hun hartstochtelijke liefde, steeds in hun eentje de zorg voor dochter Sammie die in april 5 jaar wordt. Probeert Thijs met zijn online compliment de scherven te lijmen of is het een sterk staaltje schone schijn?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_149796276
Toch raar dat je in een interview net doet alsof je je dochter praktisch alleen opvoedt als dat niet zo zou zijn :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 19 februari 2015 @ 10:16:58 #72
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_149819851
Katja is vandaag jarig ze is 40 jaar geworden las ik op twitter.
pi_149820045
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 09:16 schreef Leandra het volgende:
Dat blijken dan straks weer filmopnames te zijn ofzo.
dat was ook mijn eerste gedachten
pi_149820106
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 09:47 schreef bloempje-moi het volgende:
En de foto
[ afbeelding ]
zo te zien heeft hij een tas ofzo in de handen en niet haar hand. en wie zegt dat dit katja is. mss wel een look-a-like.
  donderdag 19 februari 2015 @ 16:12:22 #75
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_149829598
quote:
Katja Schuurman viert verjaardag met Thijs Römer.

Katja Schuurman viert donderdag haar 40ste verjaardag mét echtgenoot Thijs Römer.
Dat maakt ze duidelijk op Twitter met een foto. "De eerste toost op mijn 40e verjaardag met Thijs Römer #dus". De selfie is gezien de donkere achtergrond waarschijnlijk vannacht gemaakt.
Katja liep afgelopen zaterdag - Valentijnsdag - nog hand in hand met een andere man door Berlijn.

Daarnaast zijn er hardnekkige geruchten over een buitenechtelijke relatie van Thijs met een medewerkster van hun eigen managementbureau The Fame Game. Het echtpaar is al maanden niet meer samen gespot. Ze zouden om beurten in hun woonboerderij verblijven, waar ze om en om zorgen voor hun dochter Sammie.

Een huwelijkscrisis wordt intussen nog steeds ontkend. Thijs deed eergisteren ineens een opzichtige poging om zijn vrouw te prijzen. In plaats van het tegen Katja zelf te zeggen gebruikte Thijs social media om haar te vertellen dat ze met de jaren alleen maar mooier wordt.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')