Goeie nomadenlook!quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:10 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Wekelijkse wissel, zonder yogamatje.
[ afbeelding ]
Vertel!quote:Op donderdag 12 februari 2015 07:50 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Dat Ruben Nicolai het al jaren niet zo nauw neemt met de relationele trouw dat is in het Amsterdamse toch wel algemeen bekend.
Ik geloofde destijds ook niet dat Sabia met Rafael ging, maar het bleek toch waar te zijn. Al schat ik Wendy natuurlijk veel hoger in dan Sabia.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:59 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
NeeMaar dat zou wel meteen een lekkere binnenkomer voor de gate zijn
![]()
Dus: nooit uitsluiten
quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:26 schreef Leandra het volgende:
Team Sammie
Team ezeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee ik geloof er ook niks van dat ze iets hebben met elkaar😞quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:55 schreef Reismeis het volgende:
Thijs en Wendy geloof ik niets van.
Lol ze werken samen in moordvrouw Thijs en Wendy.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:48 schreef utrecht1970 het volgende:
Om vast even in de gate stand te gaan: ben benieuwd naar de wraak van erland als wendy het met thijs gedaan heeft.
einde tv carriere voor allebei.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Lol ze werken samen in moordvrouw Thijs en Wendy.
als dat zou kunnenquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:44 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
einde tv carriere voor allebei.
Want we geloven Jan Roos?quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:48 schreef utrecht1970 het volgende:
Om vast even in de gate stand te gaan: ben benieuwd naar de wraak van erland als wendy het met thijs gedaan heeft.
Ja, dit dus...quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vertel!![]()
Altijd zo vervelend, dat droppen van halve hints en dan niet verder vertellen.
Neequote:Op donderdag 12 februari 2015 15:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Team Katja, mocht het een vechtscheiding worden.
Maar ik vermoed zo maar dat het allemaal heel vriendschappelijk verloopt en verder zal verlopen.
Moest hier zo hard om lachen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:43 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ze is nu al zo diep gezonken dat ze op een gehaakte sjaal slaapt
quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:10 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Wekelijkse wissel, zonder yogamatje.
[ afbeelding ]
quote:Laat deze geheime opname uit Berlijn dan eindelijk zien dat er iets mis is met het huwelijk van Katja Schuurman en Thijs Römer? Of, zeg maar gerust, wat er nog óver is van dat huwelijk nu Katja, met een andere man dan Thijs, door de Duitse hoofdstad loopt? Hand in hand, en dat nota bene ook nog eens op Valentijnsdag?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 07:10 schreef computergirl het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)d_in_Berlijn___.html
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:16 schreef Leandra het volgende:
Dat blijken dan straks weer filmopnames te zijn ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |