Nicole mejiaquote:
M'n vriendin is er nu heen, krijg dit via whatsappquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:26 schreef Jahr00n het volgende:
iemand hem al gezien dan? fitty grades?
lolquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:30 schreef Champy het volgende:
[..]
M'n vriendin is er nu heen, krijg dit via whatsapp
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rotten Tomatoes geeft 4.6quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:32 schreef seto het volgende:
imdb moet je sowieso niet serieus nemen
shawshank redemption #1 film
lolquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:32 schreef seto het volgende:
imdb moet je sowieso niet serieus nemen
shawshank redemption #1 film
quote:Handjob Diploma
Bij goede afronding krijg je een aftrekdiploma waar je naam op staat. Deze kun je boven je bed hangen zodat elke man die in je slaapkamer komt weet wat hem te wachten staat…
sws dan heb je een vriendin en krijg je een handjob?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:41 schreef fathank het volgende:
Workshop handjob
Alsof een ander het beter kan dan jijzelf
lekker hoor als ze je tegelijk rimjob geeftquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:01 schreef Beach het volgende:
[..]
sws dan heb je een vriendin en krijg je een handjob?
Heb gisteren mijn certificaat self handjob en self prostate milking gehaald. Die hangt nu ook boven mijn bed zodat JB altijd op de hoogte is van me skillzzz.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:30 schreef Champy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mattie cuntjes destroye doe je niet met je tong dus ze hebben je een verkeerde diploma gegevenquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:35 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb me certificaat pussy likken gehaald
ik mag mezelf nu pussydestroyer noemen.
godver?quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mattie cuntjes destroye doe je niet met je tong dus ze hebben je een verkeerde diploma gegeven
vriend je hebt het wel tegen jahroon hequote:Op woensdag 11 februari 2015 21:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mattie cuntjes destroye doe je niet met je tong dus ze hebben je een verkeerde diploma gegeven
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat zijn toch een grotere peak heeft dan Arnold z'n biceps in de gloriedagen..quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:41 schreef seto het volgende:
[..]
vriend je hebt het wel tegen jahroon he
denk dat hij dat wel kan
mijn guns meten op dit moment 70 cm omtrekquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat zijn toch een grotere peak heeft dan Arnold z'n biceps in de gloriedagen..
quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:30 schreef Champy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had het over de peak in je tong, laat staan die biceps!quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mijn guns meten op dit moment 70 cm omtrek
Precies. Pik gaat gewoon in de keel, dan n hand voor de ballen, en de ander om de poepert te vingeren. Ja toch?quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Handjobs zijn echt zonde van de tijd en moeite. Maar dat terzijde.
Jij snapt het jongen. Klinkt alsof je het vaker hebt gedaan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Precies. Pik gaat gewoon in de keel, dan n hand voor de ballen, en de ander om de poepert te vingeren. Ja toch?
nohomoquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:55 schreef Jahr00n het volgende:
er is niks mis mee om een mooie schone penis af te zuigen als man zijnde
het is dat ik niet bij me eigen kan anders had ik die 24/7 in de mond
Kan gebeurenquote:
Zou jij wel willen weten he.quote:
Tegen de tijd dat ik dat eindelijk mee mag maken hebben ze een pikhouweel nodig om door dat maagdenvlies heen te rammen.quote:
voor mij wel chill, in t begin deed t best wel zeer bij dr maar na een tijdje ging t wel, mocht niet in dr komen thoquote:
Aww schattigquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
voor mij wel chill, in t begin deed t best wel zeer bij dr maar na een tijdje ging t wel, mocht niet in dr komen tho![]()
Volgende keer eerst even keihard met je vuist erin. Doet even pijn, maar dan is er wel genoeg plaats voor je pik.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
voor mij wel chill, in t begin deed t best wel zeer bij dr maar na een tijdje ging t wel, mocht niet in dr komen tho![]()
Hoe weet je dat het niet mocht? Heb je het geprobeerd? Ja heb je, nee kun je krijgen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het niet mocht? Heb je het geprobeerd? Ja heb je, nee kun je krijgen.
zeg tegen je moeder dat je ontmaagd bent, dat zal der leren.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik dat eindelijk mee mag maken hebben ze een pikhouweel nodig om door dat maagdenvlies heen te rammen.
True story: ze heeft een keer m'n flesje glijmiddel gevonden. Gelukkig geloofde ze het hele "is vaseline tegen droge huid"-verhaalquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zeg tegen je moeder dat je ontmaagd bent, dat zal der leren.
Gewoon altijd in je handtasje houden. Je weet nooit wanneer je het nodig hebt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
True story: ze heeft een keer m'n flesje glijmiddel gevonden. Gelukkig geloofde ze het hele "is vaseline tegen droge huid"-verhaal. Lang leve extreem naeve ouders
Want je moeder is nog steeds zo nat als de Noordzee en heeft dat niet nodig dus herkent t niet? Wie is er nu naief?quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
True story: ze heeft een keer m'n flesje glijmiddel gevonden. Gelukkig geloofde ze het hele "is vaseline tegen droge huid"-verhaal. Lang leve extreem naeve ouders
Je kan er toch op spugen! #amateurquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gewoon altijd in je handtasje houden. Je weet nooit wanneer je het nodig hebt.
Het is een extreem vrome Turkse vrouw die al 20 jaar gescheiden is en weigert alleen in dezelfde ruimte met een man te zijn, maar ze zal idd vast een collectie glijmiddelen hebben waar je u tegen zegt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 05:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want je moeder is nog steeds zo nat als de Noordzee en heeft dat niet nodig dus herkent t niet? Wie is er nu naief?![]()
Ja, voor de hele komkommer collectiequote:Op donderdag 12 februari 2015 08:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is een extreem vrome Turkse vrouw die al 20 jaar gescheiden is en weigert alleen in dezelfde ruimte met een man te zijn, maar ze zal idd vast een collectie glijmiddelen hebben waar je u tegen zegt.
gwn die abs aanspannen henkquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:40 schreef fathank het volgende:
Godverdomme de tering waarom kunnen die Duitsers geen fatsoenlijke snelweg aanleggen :. Ik had mn niergordel mee moeten nemen
Voel je niks van toch?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:14 schreef Beach het volgende:
lekker joh hem erin steken waar al 1000 man je zijn voorgegaan
1.)dat is juist goed anders past die van mij nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:14 schreef Beach het volgende:
lekker joh hem erin steken waar al 1000 man je zijn voorgegaan
niemand geeft een neuk dat jij een lelijke trol hebt onder geblaftquote:Op donderdag 12 februari 2015 18:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Was wel een beetje onder mn verwachting eerlijk gezegd
quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
niemand geeft een neuk dat jij een lelijke trol hebt onder geblaft
Je mag mij wel eens een privvoorstelling geven hoor. DM staat open.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat hoepelen, die beweging met de heupen is toch wel redelijk geil
hoezo dang?!quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Was wel een beetje onder mn verwachting eerlijk gezegd
't voelt wel lekkah, alleen ik denk eey voelt alsof god je zit te trekken tog, maar het valt mee, ik zou het niet opgeven iigquote:
XXL creatine is echt 100x beter dan die troep van b&fquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:52 schreef kaasplankje het volgende:
ik moet nog nieuwe creatine hebben heb nu nog halve pot b&f staan wil die wegkkren want ik maak er slecht gains mee normaal heb je met goede crea echt na 3/4 dagen kuren al een lkkre pomp maar deze doet geen fuck
een fapje evenaart echt niet het gevoel van een poesje hoorquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
't voelt wel lekkah, alleen ik denk eey voelt alsof god je zit te trekken tog, maar het valt mee, ik zou het niet opgeven iig
Ik krijg van beide crea's een dikke plofkop dus volgens mij werken ze beiden welquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:20 schreef Champy het volgende:
[..]
XXL creatine is echt 100x beter dan die troep van b&f
duidelijk nog nooit een chick met de handjob diploma gehadquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
een fapje evenaart echt niet het gevoel van een poesje hoor
doe mij maar een goed kontje goed strak kontjequote:Op donderdag 12 februari 2015 20:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
een fapje evenaart echt niet het gevoel van een poesje hoor
Mja was wel een beetje overdreven maar sinds ik die van xxl heb lijkt het wel of ik voller staquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik krijg van beide crea's een dikke plofkop dus volgens mij werken ze beiden wel
Get diesel nos ether ga ik lekker op. Moeilijk duur en niet te zuipen, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:52 schreef kaasplankje het volgende:
ik moet nog nieuwe creatine hebben heb nu nog halve pot b&f staan wil die wegkkren want ik maak er slecht gains mee normaal heb je met goede crea echt na 3/4 dagen kuren al een lkkre pomp maar deze doet geen fuck
Eh je bent toch niet die kk homo?? opkk met je kontaidsquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
doe mij maar een goed kontje goed strak kontje
houd jb niet van anal vriendquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Eh je bent toch niet die kk homo?? opkk met je kontaids
maatje die homo hebben we weggepest uit dit topicquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Eh je bent toch niet die kk homo?? opkk met je kontaids
die with vengeance?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:48 schreef kaasplankje het volgende:
zat net ff die hard te kijken man jezus wat een kutfilm
En ik =)(=quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
maatje die homo hebben we weggepest uit dit topic
nu blijven alleen de blanke hetero's over
vriend heb je deep anal abys 5 al gezien dat is pas een klassiekerquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die with vengeance?
dat is een fucking klassieker man
epische film
gelukkig, blij dat die poot weg isquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
maatje die homo hebben we weggepest uit dit topic
nu blijven alleen de blanke hetero's over
Oke hi bbquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:51 schreef JackieBrown het volgende:
Dus kom maar terug VMS ik ben er
Hee zoentje terugquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oke bye bb
Slaap lkkr en een xje voor de poes en etha.
Neem die meuk dan ook niet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:28 schreef BredeBroeder het volgende:
kaolo preworkout ben teringdruk wil goverdomme slapen jatoch
Kan zonder ook, als je dat niet kan moet je wat aan je uithoudingsvermogen doen. Afhankelijk van de pwoquote:Op vrijdag 13 februari 2015 07:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dankzij die meuk kan ik wel lekker lang door
weize woorde man deze zet ik op tegeltjequote:Op vrijdag 13 februari 2015 07:52 schreef seto het volgende:
tussen iets langer trainen en meer slaap kan je beter meer slaap kiezen gek
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat de FUCK is er mis met fucking Chinezen? Vanochtend zat er n in de tram z'n nagels te knippen en alle kanten op te sturen en zojuist liep de Chinese co-assistent zonder dr handen te wassen de plee uit. Of nja. Probeerde het. Je gaat op de fucking OK staan, godverdomde mongool.
gebeurt ook geowon bij de chinees hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:34 schreef kaasplankje het volgende:
ok ik laat me dus nooit meer door een aziaat behandelen in welk ziekenhuis of medische toko ever ooit
Ik twijfel nog tussen Aziaten en fucking Hindoestanen. Maar dat komt door m'n Hindoestaanse collega die ten eerste schreeuwend praat, ten tweede met dr bek open eet en geluiden maakt waar een lama van zou zeggen dat het best wat minder kan en ten derde hoest zonder dr klauw voor dr bek te houden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:43 schreef kaasplankje het volgende:
aziaten zijn wel gwn onwijs vieze mensen
jij bent toch ook een Aziaat :S turken :Squote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen Aziaten en fucking Hindoestanen. Maar dat komt door m'n Hindoestaanse collega die ten eerste schreeuwend praat, ten tweede met dr bek open eet en geluiden maakt waar een lama van zou zeggen dat het best wat minder kan en ten derde hoest zonder dr klauw voor dr bek te houden.
met je handen eten vind ik echt barbaarsquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Bitch ik eet zelfs m'n pizza met mes en vork. Tenzij thuis.
roti is een van de weinige reden om junglefever te ontwikkelenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
met je handen eten vind ik echt barbaars
tenzij roti
klopt, heb je een puntquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:49 schreef VMSDKR het volgende:
Spareribs hoor je ook met je handen te eten.
kel heeft toch pussy vriend is omgebouwdquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:18 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)de_voor_Kelly__.html
hey deuce
is gwn manquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
kel heeft toch pussy vriend is omgebouwd
He wat? Wat heb ik gedaan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:59 schreef Fripsel het volgende:
Oh C_c ik zit me hier echt rot te lachen
Iets met chinezen Aziaten en moslims. Geen idee waarom m'n autocorrectie alleen de Aziaten een hoofdletter geeft.quote:
omg c_cquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Als je dat nu nog niet door zou hebben, zou ik me ernstige zorgen maken om je ogen.
allemaal ntermenschenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen Aziaten en fucking Hindoestanen. Maar dat komt door m'n Hindoestaanse collega die ten eerste schreeuwend praat, ten tweede met dr bek open eet en geluiden maakt waar een lama van zou zeggen dat het best wat minder kan en ten derde hoest zonder dr klauw voor dr bek te houden.
Vertel, welke gymmers hebben je al zitten dmmen? Anders was je niet blijven hangen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:01 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Iets met chinezen Aziaten en moslims. Geen idee waarom m'n autocorrectie alleen de Aziaten een hoofdletter geeft.
Geen enkele.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vertel, welke gymmers hebben je al zitten dmmen? Anders was je niet blijven hangen.
We DM'en C_C alleen om haar uit te schelden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:06 schreef Fripsel het volgende:
Maar dat is dus de reden dat jij hier zit?
Waarheid, dezequote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
We DM'en C_C alleen om haar uit te schelden.
wat gebeurt er als je gewoon zegt dat je drinkt geen maagd meer bent enz ipv haar fantasie levend te houdenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgens de stemwijzer moet ik trouwens op de partij Jezus Leeft stemmen. Dat zal m'n moeder leren.
Ik veeg met rechts.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Eten met je rechterhand want met je linker veeg je je kont af. Nee, moslims hebben hygiene onder de knie.
Rotiquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
tenzij roti
Meh. Zal een hopp gedoe geven. Nu boeit m'n familie me niet dus dat ik eruit gekickt zou worden zou ik niet zo erg vinden, maar ja, je moeder blijft je moeder ofzo. Plus ze is psychiatrisch patint, geen zin om dr wereld op de kop te zetten. #goede dochter.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:09 schreef Beach het volgende:
[..]
wat gebeurt er als je gewoon zegt dat je drinkt geen maagd meer bent enz ipv haar fantasie levend te houden
wat is er met roti?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Roti
Van die mensen die doen alsof ze tafelmanieren hebben maar als je vervolgens in een restaurant zit het eerste wat ze doen is hun Proletenbestek op tafel smijten
Is ze een beetje lekker? Wil haar best even DMen dan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vertel, welke gymmers hebben je al zitten dmmen? Anders was je niet blijven hangen.
Wat moet ik daarmee? Heeft toch geen pik meer. Is dus een gewone vrouw. Maar wel eentje met een mannenhoofd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:18 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)de_voor_Kelly__.html
hey deuce
Alsof je dat niet sowieso al zou doenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is ze een beetje lekker? Wil haar best even DMen dan.
Wil je soms dat ik jou ook ga DMen ofzo?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alsof je dat niet sowieso al zou doen![]()
Alsof lekker voor jou een dealbreaker is![]()
Deuce pls.
alsof je dat nog niet gedaan hebtquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wil je soms dat ik jou ook ga DMen ofzo?
Ik zou het doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wil je soms dat ik jou ook ga DMen ofzo?
Das geen gerecht maar een bijelkaar geraapt zooitje uit de gft-bakquote:
Oke ik stop met FOK! Kan er echt niet tegen dat Fathank geen roti kan waarderen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Das geen gerecht maar een bijelkaar geraapt zooitje uit de gft-bak
Roti is lekkerrrquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Das geen gerecht maar een bijelkaar geraapt zooitje uit de gft-bak
Ben jij het type dat een boterham met kaas in de break met mes en vork aan het oppeuzelen bent? Ben jij dat, really?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
tenzij roti
hahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa xd kkgoeie grapquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ben jij het type dat een boterham met kaas in de break met mes en vork aan het oppeuzelen bent? Ben jij dat, really?
kaas?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ben jij het type dat een boterham met kaas in de break met mes en vork aan het oppeuzelen bent? Ben jij dat, really?
ja wij lunchen altyd samen heb je daar problemen mee fozo Tfoequote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Kaas = baasquote:
Ik heb wel een lekker kontje, heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:45 schreef kaasplankje het volgende:
kan cc deuce ook lkkr pakken met de voorbinder
Waarheid. Ik eet sowieso amper brood. En als k brood eet is t met pindakaas sambak, smeerkaas sambal of ossenworstquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
niet op brood
misschien als tosti
kaas los eten
hahaha je lift niet eens skklquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb wel een lekker kontje, heb ik gehoord.
Ik hoef dus blijkbaar niet te liften voor een goed fysiek.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hahaha je lift niet eens skkl
nee gwn je kontje volspuitenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik hoef dus blijkbaar niet te liften voor een goed fysiek.
stuur haar ff dm dan die bitch is makkelijk manquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:47 schreef Deuce92 het volgende:
Zou me wel anaal laten penetreren door c_c hoor.
Al gedaan. Zit te wachten op haar reactie.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
stuur haar ff dm dan die bitch is makkelijk man
Zou wel verontwaardigd willen doen maar niemand die me nog gelooft.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
stuur haar ff dm dan die bitch is makkelijk man
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Al gedaan. Zit te wachten op haar reactie.
Zegt de L200-chauffeur.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Roti
Van die mensen die doen alsof ze tafelmanieren hebben maar als je vervolgens in een restaurant zit het eerste wat ze doen is hun Proletenbestek op tafel smijten
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Onvoldoende Turken hier in deze topic!
[ afbeelding ]
Niet half zo geil als dat jij het zou doen met je baringsheupen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat hoepelen, die beweging met de heupen is toch wel redelijk geil
Nicequote:
Misschien al eerder gevraagd, maar: waarom train je dan ook nog bij Basic Fit? Het is algemeen bekend dat dat bagger^2 is.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:56 schreef Drinky het volgende:
Ik zweer jongen ik kreeg net zieke rage aanval in de basic fit. Noodgedwongen trainen in het pauper etablisement waar ik ooit mijn Gym geschiedenis ben begonnen. 9/10 "Mensen" zijn paupers, dragen allemaal popi jopi EA7 kledij (noem het gewoon EAT skkls), skinny joggingsbroeken om hun gebrek aan leg day te compenseren (af en toe 40kg squats in de smith).
Er was een ecto, I kid you not, langer bezig zijn haar in de spiegel te doen en selfies te nemen dan te trainen.
Zullen we die gasten eens samen in elkaar beuken met de Gym knokploeg?
Holy shit dude, wat cringey. Gewoon de eerste maal dat je vrouw je aanraakt haar een pomp op haar bek verkopen en dan eentje zoeken die niet achterlijk is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:20 schreef Eleiko het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-door-vriendin.dhtml
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Goed artikeltje. Kreeg op de een of andere manier weer sterke Deuce-feels bij het lezen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Holy shit dude, wat cringey. Gewoon de eerste maal dat je vrouw je aanraakt haar een pomp op haar bek verkopen en dan eentje zoeken die niet achterlijk is.
>quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:41 schreef Ethanolic het volgende:
ff on the bright side
BIJNA WEEKEND DAMES EN HEREN!!!
Zou wel eens pics van dat wijf willen zien.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Holy shit dude, wat cringey. Gewoon de eerste maal dat je vrouw je aanraakt haar een pomp op haar bek verkopen en dan eentje zoeken die niet achterlijk is.
wel een pareltje iddquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Goed artikeltje. Kreeg op de een of andere manier weer sterke Deuce-feels bij het lezen.
Tjah, kreeg geen budget voor een Land Cruiser V8 of RangeRoverquote:
Tis al weekend en de eerste Karmeliet Triple zit er al in. Straks Typhoon in Luxorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:41 schreef Ethanolic het volgende:
ff on the bright side
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Tis al weekend en de eerste Karmeliet Triple zit er al in. Straks Typhoon in Luxor
Nee man wil natty blijvenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Pilletje hier
Nakkie daar?
Weet je nog wat er vorige week rond deze tijd gebeurde.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:41 schreef Ethanolic het volgende:
ff on the bright side
Ik wist niet dat jij van Neger Rap hield, Henk?!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Tis al weekend en de eerste Karmeliet Triple zit er al in. Straks Typhoon in Luxor
Ty is baasquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Weet je nog wat er vorige week rond deze tijd gebeurde.
[..]
Ik wist niet dat jij van Neger Rap hield, Henk?!
Kendrick Lamar mag ik ook wel naar luisteren ja. Ik was echter niet te vinden op dat hippiefestival. /sapstengelquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Ty is baas
Beste hiphopoptreden wat k gezien heb was Kendrick Lamar op Lowlands 2013. Heel die tent helemaal leip.
nee in brabant gaat alles dicht voor carnaval ook gym dusquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:51 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dat is een grapje hoop ik?
Dat heb ik altijd met witte Nintendosquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:49 schreef Ethanolic het volgende:
kennen jullie die feels dat er op de verpakking staat 'voor 7 personen', maar jij het altijd in 1 keer op eet?
Hnm wel de kans op in een kapotte jeans groen gesminked rond te lopen zonder dat je raar word aangekekenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nee in brabant gaat alles dicht voor carnaval ook gym dus
winnie family pack?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:49 schreef Ethanolic het volgende:
kennen jullie die feels dat er op de verpakking staat 'voor 7 personen', maar jij het altijd in 1 keer op eet?
keigezellig tochquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:01 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hnm wel de kans op in een kapotte jeans groen gesminked rond te lopen zonder dat je raar word aangekeken
omg dat druksgebruik :Squote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met witte Nintendos
hoeveel pak je vriend 3x 20 ofzo?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:09 schreef BredeBroeder het volgende:
High rep high bar squats is ook een aanslag op je conditietering hey
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:41 schreef G.R.S. het volgende:
hnnggg, Valentijn chocolade en chocoladepaaseieren
Ik weet dat je meeleest, no1quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:44 schreef G.R.S. het volgende:
Al die boeketten zijn ook mooi trouwens
ik heb nog een chocolade eikeltje voor jequote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:41 schreef G.R.S. het volgende:
Mits met gesloten ogen is het no homo.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:47 schreef Deuce92 het volgende:
Zou me wel anaal laten penetreren door c_c hoor.
oja kut niet vergetenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:41 schreef G.R.S. het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:49 schreef Ethanolic het volgende:
quote:
Die heeft zo langzamerhand wel een andere verrassing voor jou in petto.quote:
nope.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:51 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dat is een grapje hoop ik?
Nee, wij zijn allemaal vetkleppen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zijn er hier mensen die nog steeds trainen enzo
Dan weet jij meer dan ikquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die heeft zo langzamerhand wel een andere verrassing voor jou in petto.
3x10quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hoeveel pak je vriend 3x 20 ofzo?
krijg je sterke hartspier van vriend is voor je rikkietik als trap oprennen met 2 loeizware boodschappentassenquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:40 schreef fathank het volgende:
Gwn tankstation-bosje en een doos Tofifee van de Aldi
Prinsessensyndroom is haar vreemd ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:42 schreef kaasplankje het volgende:
ingrid is snel tevreden toch henk
trainen in bed zeker jajaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:07 schreef JackieBrown het volgende:
Straks kapot hard trainen om al die valentijns kcals te verbranden
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:50 schreef Ethanolic het volgende:
Turken
http://www.telegraaf.nl/b(...)lijk_gevraagd__.html
Dan vraag je of het zachter kan ipv op fok te mekkeren.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat zou de straf zijn op het doodschoppen van een Chinees die al een goede 30 minuten luidruchtig aan het bellen is in de trein?
hahaha einzquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan vraag je of het zachter kan ipv op fok te mekkeren.
Of je gaat in een andere coupe zitten.
Waren vast met liefde geschoten. Religie van de vrede he.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:29 schreef Ethanolic het volgende:
Weer eens schietpartij door moslims. #religievandevreduhhhh
Ik ben aan het oefenen met onthoofden.Ik heb al een vuilnisbak vol met decapitated barbies.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:19 schreef Beach het volgende:
wnr komt die burgeroorlog dan
heb keihard geoefend met call of duty
Slim, de tactiek van de tegenstander je eigen maken.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben aan het oefenen met onthoofden.Ik heb al een vuilnisbak vol met decapitated barbies.
Uhuh, hierna ga ik ze levend verbranden. Doet het altijd goed als een shocker.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Slim, de tactiek van de tegenstander je eigen maken.
Jij bent zeker iets van plan.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:33 schreef Beach het volgende:
Het zou me niks verbazen als er eens een keer een echte tegenaanslag komt. En dan heb ik het niet over met een spandoek een moskee beklimmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |