Nicole mejiaquote:
M'n vriendin is er nu heen, krijg dit via whatsappquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:26 schreef Jahr00n het volgende:
iemand hem al gezien dan? fitty grades?
lolquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:30 schreef Champy het volgende:
[..]
M'n vriendin is er nu heen, krijg dit via whatsapp
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rotten Tomatoes geeft 4.6quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:32 schreef seto het volgende:
imdb moet je sowieso niet serieus nemen
shawshank redemption #1 film
lolquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:32 schreef seto het volgende:
imdb moet je sowieso niet serieus nemen
shawshank redemption #1 film
quote:Handjob Diploma
Bij goede afronding krijg je een aftrekdiploma waar je naam op staat. Deze kun je boven je bed hangen zodat elke man die in je slaapkamer komt weet wat hem te wachten staat…
sws dan heb je een vriendin en krijg je een handjob?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:41 schreef fathank het volgende:
Workshop handjob
Alsof een ander het beter kan dan jijzelf
lekker hoor als ze je tegelijk rimjob geeftquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:01 schreef Beach het volgende:
[..]
sws dan heb je een vriendin en krijg je een handjob?
Heb gisteren mijn certificaat self handjob en self prostate milking gehaald. Die hangt nu ook boven mijn bed zodat JB altijd op de hoogte is van me skillzzz.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:30 schreef Champy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mattie cuntjes destroye doe je niet met je tong dus ze hebben je een verkeerde diploma gegevenquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:35 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb me certificaat pussy likken gehaald
ik mag mezelf nu pussydestroyer noemen.
godver?quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mattie cuntjes destroye doe je niet met je tong dus ze hebben je een verkeerde diploma gegeven
vriend je hebt het wel tegen jahroon hequote:Op woensdag 11 februari 2015 21:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mattie cuntjes destroye doe je niet met je tong dus ze hebben je een verkeerde diploma gegeven
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat zijn toch een grotere peak heeft dan Arnold z'n biceps in de gloriedagen..quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:41 schreef seto het volgende:
[..]
vriend je hebt het wel tegen jahroon he
denk dat hij dat wel kan
mijn guns meten op dit moment 70 cm omtrekquote:Op woensdag 11 februari 2015 21:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat zijn toch een grotere peak heeft dan Arnold z'n biceps in de gloriedagen..
quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:30 schreef Champy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had het over de peak in je tong, laat staan die biceps!quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mijn guns meten op dit moment 70 cm omtrek
Precies. Pik gaat gewoon in de keel, dan één hand voor de ballen, en de ander om de poepert te vingeren. Ja toch?quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Handjobs zijn echt zonde van de tijd en moeite. Maar dat terzijde.
Jij snapt het jongen. Klinkt alsof je het vaker hebt gedaan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Precies. Pik gaat gewoon in de keel, dan één hand voor de ballen, en de ander om de poepert te vingeren. Ja toch?
nohomoquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:55 schreef Jahr00n het volgende:
er is niks mis mee om een mooie schone penis af te zuigen als man zijnde
het is dat ik niet bij me eigen kan anders had ik die 24/7 in de mond
Kan gebeurenquote:
Zou jij wel willen weten he.quote:
Tegen de tijd dat ik dat eindelijk mee mag maken hebben ze een pikhouweel nodig om door dat maagdenvlies heen te rammen.quote:
voor mij wel chill, in t begin deed t best wel zeer bij dr maar na een tijdje ging t wel, mocht niet in dr komen thoquote:
Aww schattigquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
voor mij wel chill, in t begin deed t best wel zeer bij dr maar na een tijdje ging t wel, mocht niet in dr komen tho![]()
Volgende keer eerst even keihard met je vuist erin. Doet even pijn, maar dan is er wel genoeg plaats voor je pik.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
voor mij wel chill, in t begin deed t best wel zeer bij dr maar na een tijdje ging t wel, mocht niet in dr komen tho![]()
Hoe weet je dat het niet mocht? Heb je het geprobeerd? Ja heb je, nee kun je krijgen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het niet mocht? Heb je het geprobeerd? Ja heb je, nee kun je krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |