abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149604730
quote:
6s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:31 schreef Tem het volgende:

[..]

True, Moeten we alleen even een faal softwarebedrijf zien te vinden voor de SP.
Is een dorpje ook goed?
http://www.reddit.com/r/A(...)_there_is_no_police/
http://mijnvrijdenkersrui(...)uun-voor-crisis.html
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_149604759
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:27 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja dag, dat is van het ultra-kapitalistische Microsoft. :{w
Toen dat uit kwam zat Microsoft vuistdiep in de Burke Stichting idd.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_149604889
quote:
En anders past GNU/Linux wel bij SP denk ik. :)
  donderdag 12 februari 2015 @ 19:59:31 #104
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_149610286
quote:
12s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:37 schreef Ryon het volgende:

[..]

Nee, klaarblijkelijk niet. Kan jij mij in Jip-en-Janneke taal (met behulp van meerdere plaatjes als het kan) even precies uitleggen wat je bedoelt en tegelijkertijd ook even een reactie geven op mijn eerdere post? Maak het vooral niet te moeilijk en druk je zo compleet en helder mogelijk uit. Anders snap ik het wellicht niet.
dat verbieden niet liberaal is

hoe jij erbij komt dat verbieden van moord wel liberaal is, vvd magie?
  donderdag 12 februari 2015 @ 20:00:42 #105
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_149610341
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2015 16:34 schreef Ryon het volgende:

[..]

China Operating System of Alibaba.
goede service altijd daar
pi_149625033
Zelden zoveel waarheid in een topic gezien. Verdomme wat is die kaas toch snugger.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_149625089
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 05:26 schreef tofastTG het volgende:
Zelden zoveel waarheid in een topic gezien. Verdomme wat is die kaas toch snugger.
Zit je weer aan de drugs dat je wakker bent jongen ? 8-)
pi_150271337
Dit vat alle goede reacties op de OP perfect samen:

woensdag 4 maart 2015 @ 08:22:43 #109
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_150272899
Geen als het uiteindelijk om het pluche gaat.
pi_150297376
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2015 01:51 schreef Kaas- het volgende:
Dit vat alle goede reacties op de OP perfect samen:

[ afbeelding ]
Laat ik dan eens uitgaan van deze, ik neem aan van jouw?

Dan zal de d66 toch veel stemmen moeten krijgen om je zin te hebben, oftwel met wie zou je ze graag zien regeren.
En dan komt het volgende is de d66 dan nog wel de juiste keus, of zouden ze door compromisen teveel aan de kant moeten gaan zetten.
pi_150312408
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 21:16 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dan zal de d66 toch veel stemmen moeten krijgen om je zin te hebben, oftwel met wie zou je ze graag zien regeren.
En dan komt het volgende is de d66 dan nog wel de juiste keus, of zouden ze door compromisen teveel aan de kant moeten gaan zetten.
Ik heb weer eens geen flauw idee wat je probeert te zeggen.
  donderdag 5 maart 2015 @ 13:48:01 #112
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_150313210
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 21:16 schreef john2406 het volgende:

[..]

Nee, dat is een voorbeeld waar je twee dingen uit kan afleiden. Als jouw mening voor de volle 100% overeenkomt met die van D66 dan:

(1) ben je waarschijnlijk Alexander Pechtold zelf

(2) heeft jouw mening de minste overlap met die van de VVD! Waarmee dus gesuggereerd wordt dat D66 verder van de VVD afstaat dan andere partijen. Zelfs nog verder dan de PVV.

Aangezien de overlap met de linkse partijen het grootst is, wordt dus ook gesuggereerd dat D66 een behoorlijke linkse bedoening is i.p.v een VVD light.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  donderdag 5 maart 2015 @ 14:26:58 #113
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_150314517
Maar wacht eens even: waar heeft de provincie vooral veel over te vertellen? Dat is de ruimtelijke ordening en natuur, alsmede het openbaar vervoer.
Dat zijn inderdaad een aantal themas waarop ze botsen. Er zijn ook wel raakvlakken met ruimtelijke ordening (elite pamperen) maar ook veel verschillen.

Als het gaat om aanjagen van werkgelegenheid en de rol van de overheid daarin, dan maken ze beide ook verschillende keuzes. Op maandag was er zo'n VVD kerel bij het debat te zien die wilde dat de overheid garant ging staan voor het bedrijfsleven, waarop SPertje zei dat alles wat hij voor ogen heeft een taak van de banken en kredietverleners zou moeten zijn. Ik kan me voorstellen dat D66 hier eveneens een andere prioriteit stelt.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_150316703
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 13:27 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik heb weer eens geen flauw idee wat je probeert te zeggen.
Zeggen kan ik niks hier alleen schrijven, en anderen begripen het wel dus naar mijn idee kom je dan wat te kort!
pi_150317213
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 15:38 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zeggen kan ik niks hier alleen schrijven, en anderen begripen het wel dus naar mijn idee kom je dan wat te kort!
Dat klopt, sorry John.
pi_150355852
Even links en even verwerpelijk. Allebei Christenhaters eerste klasse en gericht op een samenleving met het principe van de ''strongest survive''. Samen met de PvdA de meeste verwerpelijke partijen van het Nederlandse politieke bestel...
pi_150357112
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:09 schreef 729Sinistra het volgende:
Even links en even verwerpelijk. Allebei Christenhaters eerste klasse en gericht op een samenleving met het principe van de ''strongest survive''. Samen met de PvdA de meeste verwerpelijke partijen van het Nederlandse politieke bestel...
Geen zorgen, je kan altijd nog SGP stemmen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_150357261
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 16:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Geen zorgen, je kan altijd nog SGP stemmen.
Of blanco toch?
Zie ik liever als dat iedereen PVV gaat stemmen, stel je voor ze krijgen een flinke meerderheid!
pi_150382426
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:10 schreef TruCkDr1V3r het volgende:

[..]

Omdat die gasten net doen alsof er niks aan de hand is.
Miljoenen naar het buitenland, terwijl er steeds meer armoede komt in nederland.
Oudere mensen uit bejaarden tehuizen, en maar Asielzoekers-centra van maken.
PvdA wilt gratis zorg voor die idioten, maar wij nederlanders elke maand de volle pond betalen?
Laatst een busje aangehouden in kroatie, met allemaal zware wapens die onderweg waren naar nederland, dat ene busje is aangehouden maar hoeveel zijn er doorgereden? ze kunnen allemaal doorlopen, met die open-grenzen, maar volgens die mark kutte is er niks aan de hand. Het komt wel allemaal dichterbij.
Wat er nu allemaal gebeurt, roept Geert wilders, al 10 jaar lang.
Enne trouwens, ik wacht nog steeds op me 1000 euro van de VVD, maar dat hebt de PvdA allang gestolen obviously.
Grootste, criminelen zitten daar in den-haag.
Algemeen stemrecht is een groot goed, ook al zijn er altijd mensen die hun uiterste best doen het tegendeel te bewijzen...
Politics -> Poly = many; Tics = bloodsucking creatures
pi_150382599
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:19 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Voorwaarde daarvan is dat elke cent die wordt bespaard met het opheffen van de basisbeurs 1 op 1 het onderwijs in gaat. Dus de kwaliteit verbeteren, iets dat al jaren geleden ingezet had moeten worden. Nu vraag ik me wel af of het kabinet die beloftes gaat waarmaken, ze hebben al zoveel beloftes naast zich neer gelegd dat ik vrees dat dit geld naar belastingverlichting voor bedrijven of privacybeperkende maatregelen gaat.
En mocht het toch onverwachts bij het onderwijs uitkomen, dan geven de onderwijsinstellingen het wel uit aan toffe nieuwbouwprojectjes oid.
"Pools are perfect for holding water"
  Redactie Frontpage zaterdag 7 maart 2015 @ 15:27:03 #121
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_150386123
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 12:32 schreef probeer het volgende:

[..]

En mocht het toch onverwachts bij het onderwijs uitkomen, dan geven de onderwijsinstellingen het wel uit aan toffe nieuwbouwprojectjes oid.
Klopt, ROC Leiden is een pijnlijk voorbeeld.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 maart 2015 @ 22:34:44 #122
862 Arcee
Look closer
pi_150480342
VVD66 ^O^
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_150486014
D66 is VVD 2.0
  dinsdag 10 maart 2015 @ 23:51:49 #124
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_150517106
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:13 schreef Skv het volgende:

[..]

:') Stakkers, stuk voor stuk. Laagopgeleid en kortzichtig. Totaal geen oog voor het grotere plaatje en alleen maar huilend achter Leider Geert aansjouwen. Zonder kritiek. Van die 'ROVERHEID!!1'-allepoliticizittenophetrooiepluchetegraaien-figuren.
PvdA stemmers zijn allemaal allochtonen en werkelozen, hoogopgeleiden zullen nooit op zo'n partij stemmen tóch!?

VVD stemmers zijn allemaal ondernemers en asociale mensen die aan zichzelf denken, laagopgeleiden kunnen het nooit met de VVD eens zijn want die wil ze alles afpakken. tóch!?

D66 stemmers zijn allemaal verwende studenten die studiefinanciering willen en NSB eurofielen, iemand die D66 stemt kan Nederland nooit een warm hart toedragen. tóch?

SP stemmers zijn allemaal werkeloze krakers die allemaal klagen over het kapitalistische systeem en bivakkeren in een occupy tent voor het plaatselijke stadhuis, een geeduceerde idealist kan nooit op SP stemmen. tóch?

Groenlinks stemmers zijn natuurlijk allemaal hasjrokende hippies met een zwevend wereldbeeld. Een hoogopgeleid persoon zou natuurlijk nooit dezelfde idealen kunnen hebben. tóch?

CDA stemmers zijn allemaal vrome christenen zonder mening en willen altijd met iedere wind meewaaien. Iemand met een mening zal hier natuurlijk nooit op kunnen stemmen. tóch?

Lekker is makkelijk om mensen in een cliché hokje te stoppen.

Gelukkig heb ik nooit die hautaine houding gehad om een ander op zijn stemgedrag en motivatie daarvoor te veroordelen. Ik hoef een ander namelijk niet van mijn zogenaamde eigen elitaire gelijk te gaan voorzien. Ik denk namelijk dat iedere persoon op basis van zijn eigen ervaringen en percepties een mening vormt. Ik hoef het daar niet mee eens te zijn maar dat wil nog niet zeggen dat ik een ander in een hoek ga duwen en bestempelen. Ik wil weten waarom mensen zich tot een bepaalde partij aangetrokken voelen, misschien kan ik daar nog iets van leren. Visies uitwisselen zeg maar.

Een gebrek aan intelligentie zou natuurlijk ook de oorzaak kunnen zijn kortzichtig van je eigen gelijk uitgaan en niet open staan voor andere meningen. Maar dat zal bij zo'n hoogopgeleide patriciër zoals jou natuurlijk zeker niet het geval zijn hé? ;)
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  dinsdag 10 maart 2015 @ 23:53:57 #125
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_150517186
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:00 schreef Skv het volgende:

[..]

drempel en minder studenten is prima. We hebben nu toch een overschot aan werkloze hoogopgeleiden. Er is juist vraag naar vakmanlieden.
Laagopgeleide PVV stemmers bedoel je toch?
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')