SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Wolve000 op 12-02-2015 13:55:13 ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Alle plaatjes in de OP werken weer, even meteen even hier en daar de bezem er doorheen gehaald.
Mocht ik wat gemist hebben, laat het even weten.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
![]()
1
2[b]1 maart 2015 - [url=http://www.hanzesport.nl/513/wedstrijden/wegwedstrijden/achtkastelenloop.html]Achtkastelenloop (Vorden) [/url][/b]
[*] Happel - 30 km![]()
Zou je mij aan het rijtje bij de Stuwwaltrail 19km op 30 mei willen toevoegen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:36 schreef Wolve000 het volgende:
Alle plaatjes in de OP werken weer, even meteen even hier en daar de bezem er doorheen gehaald.
Mocht ik wat gemist hebben, laat het even weten.F means you're fucked![]()
25km/u is 2.30/km. Dat moet toch misschien wel 100m lukken op de loopband?Of 50? Het probleem is alleen dat dat ding wat tijd neemt om de snelheid op te bouwen dus je loopt dan ook al even op hoog tempo..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Cheers! Mag deze er ook nog bij. Heb ik me net ook nog voor ingeschreven. Dat is op loopafstand van huis.quote:
1
2[b]8 maart 2015 - [url=http://www.bergcross.nl/]Klaverblad Amersfoorte Boscross (Amersfoort) [/url][/b]
[*] Happel - Trimloop 8.8 km
[ Bericht 16% gewijzigd door Happel op 11-02-2015 16:51:07 ]![]()
Gezellig! Nu dan wel gedag zeggen als je me ziet hoor!quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Cheers! Mag deze er ook nog bij. Heb ik me net ook nog voor ingeschreven. Dat is op loopafstand van huis.
[ code verwijderd ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh, shit. Nee
Dat is 8 maart, excuus.
Als het loopje al in de lijst staat, hoef je trouwens niet per se de hele code er bij te zetten.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Klopt, niet op gelet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:53 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
Als het loopje al in de lijst staat, hoef je trouwens niet per se de hele code er bij te zetten.Ik zal je FOK! naam scanderen, is goed.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gezellig! Nu dan wel gedag zeggen als je me ziet hoor!![]()
![]()
Vermoedelijk is 25 km/u relatief makkelijk vol te houden op de loopband. Je hebt geen luchtweerstand, en je hoeft je lichaam niet te verplaatsen. Ik heb wel eens een stukje 18 km/u op een loopband gelopen, en dat voelde makkelijker dan 3:50 /km op de weg.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ja bij die 17 had ik ook nog niet het idee dat het echt te hard ging of zo, voor 3.30 op de weg moet ik toch wel hard werken..quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:11 schreef Corniel het volgende:
Vermoedelijk is 25 km/u relatief makkelijk vol te houden op de loopband. Je hebt geen luchtweerstand, en je hoeft je lichaam niet te verplaatsen. Ik heb wel eens een stukje 18 km/u op een loopband gelopen, en dat voelde makkelijker dan 3:50 /km op de weg.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Luchtweerstand is inderdaad een factor. Maar houd er ook rekening mee dat die dingen niet allemaal even nauwkeurig gecalibreerd zijn.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Zo. Ik heb weer 12km gehad. Doel was 6.00min/km ongeveer. Praktijk werd 5.51min/km, dus dat was weer kut. Wel prima gelopen verder.
En mosselfilmpjes... tsja, ik kijk ze niet eens meer. Ik heb ze namelijk al gezien. Ja, zelfs die van de CPC van volgende maand heb ik al gezien, alleen met een ander liedje.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dus ik kan geen Pijll-proof PR op de loopband lopen? Helaasquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:16 schreef Wolve000 het volgende:
Luchtweerstand is inderdaad een factor. Maar houd er ook rekening mee dat die dingen niet allemaal even nauwkeurig gecalibreerd zijn.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Niet zomaar. Maar wel als het een gecalibreerde machine is.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dus ik kan geen Pijll-proof PR op de loopband lopen? Helaas
Maar aan het niet lopen van een PR op een loopband mis je geloof ik niet zoveel. Win-win situatie dus.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Maar mochten mensen van loopbanden houden, is dit wellicht een leuk wereldrecord om te verbreken: http://www.recordholders.org/en/list/treadmill-bergland.htmlNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Sowieso is op een loopband de gemeten afstand vaak een stuk korter dan die op het eigen gps-horloge, dus dan vertrouw ik het al helemaal niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dus ik kan geen Pijll-proof PR op de loopband lopen? Helaas![]()
Haha huh hoe bedoel je dit?quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:23 schreef pijll het volgende:
[..]
Sowieso is op een loopband de gemeten afstand vaak een stuk korter dan die op het eigen gps-horloge, dus dan vertrouw ik het al helemaal niet.
Ga maar eens een marathon lopen op de loopband, en kijk op je horloge hoe ver je dan echt gelopen hebt. Dat wijkt best wel veel af, durf ik te voorspellen.quote:![]()
Haha ja maar ik gok dat het horloge minder km aangeeft en niet andersomquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:29 schreef pijll het volgende:
[..]
Ga maar eens een marathon lopen op de loopband, en kijk op je horloge hoe ver je dan echt gelopen hebt. Dat wijkt best wel veel af, durf ik te voorspellen.
Ehhhh, ja dat bedoelde ik ook te zeggenquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha ja maar ik gok dat het horloge minder km aangeeft en niet andersom![]()
![]()
Deze vind ik wel heel erg mooi. Maar zelfs afgeprijsd is dat niet te betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klein rondje gedaan ipv de training met de groep om de knie een beetje te sparen.
Ging prima, geen geklier
Kon ik meteen mijn chirunninglesjes een beetje oefenen.
En testen of de hartslagmeter weer normaal deed. Ik denk het wel. Eén gekke uitschieter naar in de 150 (bij 7 min/km ;') ) en verder meestal onder de 140, bij een tempo rond de 6.45 (de laatste 2km dan, de eerste 3 km wandelde ik meer dus lag het gemiddelde logischerwijs lager)
Dus vooralsnog helpt strakker doen wel redelijk.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Na het straffe rondje van gisteren vandaag een rustig hobbeltje gedaan, lekker.
Niet zo koud, steeds weer wat langer licht,het gaat de goede kant op
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
He mag deze in de OP? Mijn 1e 10 km-loop
1
221 februari 2015 - [url=http://www.dehardloper.nl/md-halve/ (Schipluiden)[/url]
• Midden-Delfland Halve - 10 kmTú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Hee! Waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:07 schreef Jero_nimo het volgende:
Was er bij marathonfoto's nou een maniertje?
[ afbeelding ]
Deze lijkt me nog wel geinig.F means you're fucked![]()
Dat gedoe ook, in het donker
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Haaaj![]()
Net weer rondje gedaan van 5,3 kmMet vriendin die al een maand niet had gelopen! Dit x 6x6 gedaan met 2 minuten rust (misschien was het wel wat langer,hebben we niet precies geklokt.) Het ging goed! Ik voel me nog steeds traag.. Maar dat komt wel goed
![]()
Linkje (Met wederom ik gok 5 minuten dribbelwarmingup erbij) http://app.endomondo.com/workouts/470986277/19432788![]()
![]()
Mooi, een filmpje. Ik had je weer eens gemistquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:17 schreef Jero_nimo het volgende:
Mijn finish, beetje onderbelicht alleen..![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:25 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mooi, een filmpje. Ik had je weer eens gemist![]()
![]()
Hoogtemeters maken?
"Mijn gebouw" als in: mijn werkplek bevindt zich in dat gebouwMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Beste beslissing van de dag: toch een longsleeve ipv T-shirt en driekwart ipv kort broekje. Het werd zo erg koud terwijl het overdag zo lekker was. We liepen langs iemand die d'r autoruit aan het krabben was.
Beetje aparte training; weinig echte intervallen, wel veel fantasie (polonaise)![]()
![]()
Hm, morgen fikse spierpijn vrees ik. Het plan was om morgenvroeg naar het werk te lopen maar dat is na de training van vandaag vast geen goed idee meer.
Tussen de oefeningen door walking lunges gedaan met een scherfvest aan.
Onze commando-fanatiekeling had weer een idee...
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ik heb hier wel eens een link voorbij zien komen voor een goedkope webwinkel voor hardloopkleren, maar mijn bookmark ben ik kwijt. Suggesties?
En een andere vraag: ik zit te kijken naar de Garmin 620. Heeft iemand hier die? Ik ben benieuwd hoe het touch screen bevalt.
Als ik interval loop gebruik ik graag mijn 'lap'knop. Kan dat ook met je touchscreen? Met handschoenen aan?Life is what you make it.![]()
Ja, weet ik, daar heb ik het een en ander van, maar daar kom ik niet zo vaak. Die shirts vond ik wel wat minder trouwens. Nu koop ik meestal shirts van loopjes, maar mijn favo-shirts houden steeds mee een zweetgeur vast helaas.Life is what you make it.![]()
Misschien bedoel je sportsshoes.com Schanulleke. Ik heb daar jaar geleden wat shirts voor niet al te veel geld gekocht en zijn nog steeds erg goed ondanks dat ik ze veel draag.![]()
Ook maar wat loopjes gepland voor de komende tijd als voorbereiding op de HM in Enschede. Mag ik erbij in de OP?
1
2[b]22 februari 2015 - [url=http://www.mpmhengelo.nl/wooldereslopen/]Woolderesloop (Hengelo)[/url][/b]
[*] Voccar - 5 km
1
2[b]15 maart 2015 - [url=http://www.mpmhengelo.nl/wooldereslopen/]Woolderesloop (Hengelo)[/url][/b]
[*] Voccar - 5 of 10 km
1
2[b]6 april 2015 - [url=http://http://www.halvevanhengelo.nl/]Halve van Hengelo(Hengelo)[/url][/b]
[*] Voccar - 15 km![]()
Hardloopaanbiedingen.nl heeft ook leuk spul voor een leuke prijs
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Soms heb je van die avonden dat je heerlijk loopt......
Vanavond was niet zo'n avond. Om de een of andere reden had ik het gevoel dat ik niet vooruitkwam en dat ik niet in mijn ritme kwam. Mijn Garmin heb ik dus het hele rondje maar niet aangekeken.
Des te verrassender is het dan als je na afloop je rondje uitleest en het blijkt dat je een mooie vlakke 7km hebt gelopen![]()
http://app.endomondo.com/workouts/471076384/2436456![]()
Ik had laatst bij futurumshop.nl besteld. Is ook niet zo duur. Snelle levertijd, en eventueel gratis retourneren.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:23 schreef Schanulleke het volgende:
Ja, weet ik, daar heb ik het een en ander van, maar daar kom ik niet zo vaak. Die shirts vond ik wel wat minder trouwens. Nu koop ik meestal shirts van loopjes, maar mijn favo-shirts houden steeds mee een zweetgeur vast helaas.![]()
http://naturailrunner.blo(...)ight-trail-2015.html
Verslagje van de Petzl Night Trail. Was lastig te typen, beetje onsamenhangend verhaal geworden heb ik het idee. Lastig zo'n parkoers onthouden in het donker.
Kan die een beetje?![]()
Prachtig jaloersmakend verhaal Jeroen!
En "Het varken in ons allemaal" zou een mooie TT voor het volgende topic zijn![]()
![]()
Hij kan zeker een beetje!quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:12 schreef Jero_nimo het volgende:
Verslagje van de Petzl Night Trail. Was lastig te typen, beetje onsamenhangend verhaal geworden heb ik het idee. Lastig zo'n parkoers onthouden in het donker.
Kan die een beetje?![]()
Leuk en boeiend verhaal, topverslag van een topprestatie.
Enne... heb je die Erdinger nog leeg gekregen?![]()
Haha, niet echtquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:30 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Hij kan zeker een beetje!![]()
Leuk en boeiend verhaal, topverslag van een topprestatie.
Enne... heb je die Erdinger nog leeg gekregen?met z'n 4en en dan tot de helft ofzo
Goede training jij!![]()
![]()
Kan zeker. Spannend, voelt als bijna live.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:12 schreef Jero_nimo het volgende:
Kan die een beetje?![]()
![]()
Touch screen vind ik prettig werken, beter dan bij de 610. Touchscreen werkt niet als lap knop, daar heb je je lapknop voor. Het touchscreen werkt ook met handschoenen aan, althans degene die ik gebruik.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:17 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb hier wel eens een link voorbij zien komen voor een goedkope webwinkel voor hardloopkleren, maar mijn bookmark ben ik kwijt. Suggesties?
En een andere vraag: ik zit te kijken naar de Garmin 620. Heeft iemand hier die? Ik ben benieuwd hoe het touch screen bevalt.
Als ik interval loop gebruik ik graag mijn 'lap'knop. Kan dat ook met je touchscreen? Met handschoenen aan?![]()
Gefeliciteerd jonkie!quote:Op donderdag 12 februari 2015 07:01 schreef xMissi het volgende:
Jipppiee vandaag ben ik jarig! 20 geworden
Nu kom ik nooit meer uit de tig tenzij ik 100 word![]()
F means you're fucked![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 12 februari 2015 07:01 schreef xMissi het volgende:
Jipppiee vandaag ben ik jarig! 20 geworden
Nu kom ik nooit meer uit de tig tenzij ik 100 word![]()
![]()
![]()
Feli, missi!
20, jemig.... Ik weet het nog heel precies.
Kreeg die dag toevallig zo'n enquetemevrouw op mijn dak op station eindhoven. Vraag 1: hoe oud ben je? 19. Eh nee, 20. Voelde ik me een partij volwassen ineens.
En dan ben je in een flits al 2x zo oud
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Jero![]()
Juist leuk geschreven, de positieve emoties spatten eraf. Emomuts hier had de tranen in de ogen staan op t eind
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik vond het lekker weglezen! Niks meer aan doen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:12 schreef Jero_nimo het volgende:
Kan die een beetje?
Die Pascal, dat is toch zo'n beetje de trailert die altijd wint en nu jou aanmoedigde?![]()
Wow cool verhaal van de night trail! Lijkt mij ook wel heel gaaf, door de modder en klimmen en zo, maar stiekem ook wel een beetje eng/spannend. Vooral het donker (ik ben volgens mij n beetje nachtblind) en de kans op verdwalem in het bos.. Al zullen ze je op een gegeven moment wel gaan zoeken?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
mooi verslag man! Als je straks wereldberoemd bent wil ik je verslagen wel naar poëtisch Engels vertalen!quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:41 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Haha, niet echtmet z'n 4en en dan tot de helft ofzo
Goede training jij!Ja doei.![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:36 schreef Wolve000 het volgende:
Mocht ik wat gemist hebben, laat het even weten.
1
221 februari 2015 - [url=http://www.dehardloper.nl/md-halve/ (Schipluiden)[/url]
• Midden-Delfland Halve - 10 kmTú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Ik moet zeggen dat ik er onwijs tegen op keek hoor, zo veel modder. Maar achteraf was het onwijs tofquote:Op donderdag 12 februari 2015 08:37 schreef hatsaflats het volgende:
Ja, het klinkt bijna leuk om door de modder te baggeren!
@Jero: Tof verslag om te lezen!Je hebt ook nog eens de mentaliteit van een winnaar, vind ik: altijd positief en sportief naar anderen.
@Missi: Gefeliciteerd![]()
![]()
Dit.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:59 schreef Quoi het volgende:
@Jero: Tof verslag om te lezen!Je hebt ook nog eens de mentaliteit van een winnaar, vind ik: altijd positief en sportief naar anderen.
En dit!quote:@Missi: GefeliciteerdJa doei.![]()
Die wint zo'n beetje alles waar die aan meedoet ja.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:03 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik vond het lekker weglezen! Niks meer aan doen.
Die Pascal, dat is toch zo'n beetje de trailert die altijd wint en nu jou aanmoedigde?![]()
![]()
Hoe technisch is het lopen van de Utrechtse Heuvelrugtrail eigenlijk? Ik heb toegezegd dat ik deze dit weekend ga lopen. Het is alleen nog de vraag of ik de hele route ga doen, want de stap van 21 kilometer op de weg naar een trail van 30 kilometer is zelfs voor mij misschien wat groot.
Ik heb nog een startbewijs voor Mud Masters te koop, hebbenquote:Op donderdag 12 februari 2015 08:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er onwijs tegen op keek hoor, zo veel modder. Maar achteraf was het onwijs tof?
![]()
Niet technisch, veel rechte bospaden. Als je geluk hebt ligt er wel veel modder en verlies je een schoen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:12 schreef Devv het volgende:
Hoe technisch is het lopen van de Utrechtse Heuvelrugtrail eigenlijk? Ik heb toegezegd dat ik deze dit weekend ga lopen. Het is alleen nog de vraag of ik de hele route ga doen, want de stap van 21 kilometer op de weg naar een trail van 30 kilometer is zelfs voor mij misschien wat groot.
[..]
Ik heb nog een startbewijs voor Mud Masters te koop, hebben?
Maar voor de rest niet heel spannend.
![]()
UHT is eigenlijk helemaal niet technischquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:12 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik heb nog een startbewijs voor Mud Masters te koop, hebben?
En Mud Masters is echt buiten mijn interesseveld
quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:14 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Niet technisch, veel rechte bospaden. Als je geluk hebt ligt er wel veel modder en verlies je een schoen.Maar voor de rest niet heel spannend.
. Als je geluk hebt ligt er wel veel modder en verlies je een schoen.Maar voor de rest niet heel spannend.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik geloof dat ik maar weer eens met een schema wil trainen. Aangezien ik nu de tijd heb om te trainen wanneer ik wil en dat beetje motivatie wel kan gebruiken.
Herinner me zo'n 'snelle 10 km' schema met 4x pw lopen uit een RW. Alleen in welke van de ontelbare edities die in huis rondslingerenZwak excuus, maar vooruit.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is hier een uur vroeger![]()
Kijk anders ff op runnersweb.nlquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:20 schreef Quoi het volgende:
Ik geloof dat ik maar weer eens met een schema wil trainen. Aangezien ik nu de tijd heb om te trainen wanneer ik wil en dat beetje motivatie wel kan gebruiken.
Herinner me zo'n 'snelle 10 km' schema met 4x pw lopen uit een RW. Alleen in welke van de ontelbare edities die in huis rondslingeren
[..]
Zwak excuus, maar vooruit.
Gefeliciteerd Missi!
Ik heb trouwens wel de effecten van supercompensatie aan den lijve ondervonden: van rustpols boven de 60 (maandag na Schoorl) naar 43 (vanochtend), in 4 dagen dus. Voel me weer helemaal lekker fit, ook superveel groente gegeten deze week. Mijn koude bietensoep was ook supergoed gelukt, ik denk dat je dat ook prima in de laatste week voor de wedstrijd elke dag kunt nemen ipv bietensap. Ik krijg er iig makkelijker meer van weg en de bereidingswijze is niet heel anders (blender vs. juicer).Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je code klopte niet helemaal, maar je staat er bij!quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
He mag deze in de OP? Mijn 1e 10 km-loop
[ code verwijderd ]Ja zeg, kan dat niet wat minder...quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:44 schreef Voccar het volgende:
Ook maar wat loopjes gepland voor de komende tijd als voorbereiding op de HM in Enschede. Mag ik erbij in de OP?
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]![]()
Je staat er bij!Je wilde er graag twee keer in?quote:
Misschien gaat hij toch de hele halve doenquote:door twee keer (en een beetje) die 10 te rennen.
Ja doei.![]()
Valt wel mee, trailen is wandelen he.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:12 schreef Devv het volgende:
Hoe technisch is het lopen van de Utrechtse Heuvelrugtrail eigenlijk? Ik heb toegezegd dat ik deze dit weekend ga lopen. Het is alleen nog de vraag of ik de hele route ga doen, want de stap van 21 kilometer op de weg naar een trail van 30 kilometer is zelfs voor mij misschien wat groot![]()
![]()
Niet overdrijven he!quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:22 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Valt wel mee, trailen is wandelen he.
Het is sportief wandelen!NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Incl bewijs:quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:22 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Valt wel mee, trailen is wandelen he.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ze zetten er zelfs een rood kruis doorheen: 'dit is geen hardlopen'.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Gisteren overigens lekkere heuveltraining gedaan. Netjes 8 reps gedaan net als de meesten. Met naar beneden wandelen ipv rennen om de rug te sparen. Ging goed!In totaal een km of 6.5 gedaan ofzo. Weet 't niet zeker, want m'n gps had nog geen fix toen we gingen rennen en ik meette maar 4.9, wat niet klopt
Nu maar weer 's op naar m'n veldwerk, en daarna vanavond/eind van de middag de fysio! Ben benieuwd wat hij zegt!
Ja doei.![]()
Thanks!quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:54 schreef xMissi het volgende:
@LT Thanksss![]()
@ Jero Leuk verslag,,leuk geschreven
Jij gefeliciteerd!!!![]()
![]()
Moet ik dan ook van die skistokken meenemen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:22 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Valt wel mee, trailen is wandelen he.![]()
Mmm.....alle edities van Runner's World gevonden, behalve die van augustus 2014, waarin die 10 km schema's staan. Als iemand die nog vind.....ik heb geen ipad/android
![]()
Over hoeveel weken is je 10km? Is het niet een idee om zelf een schema te bouwen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:21 schreef Quoi het volgende:
Mmm.....alle edities van Runner's World gevonden, behalve die van augustus 2014, waarin die 10 km schema's staan. Als iemand die nog vind.....ik heb geen ipad/android
Maar jij kan al lang 10km lopen!quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:21 schreef Quoi het volgende:
Of is het voor iemand anders?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Daar heb ik niet zo'n zin in eerlijk gezegd (en heb ik niet genoeg verstand voorquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Over hoeveel weken is je 10km? Is het niet een idee om zelf een schema te bouwen?). De 10 km is wanneer ik wil
Bijvoorbeeld op 13 mei.
![]()
10 km in 55 minuten!quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:24 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Maar jij kan al lang 10km lopen!
Of is het voor iemand anders?![]()
Ah, het is een snelheids-opbouw-schema? Dan heb ik niks gezegd!quote:NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Haha oke, dat kan natuurlijkquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:24 schreef Quoi het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zo'n zin in eerlijk gezegd (en heb ik niet genoeg verstand voor). De 10 km is wanneer ik wil
Bijvoorbeeld op 13 mei.
Je hebt misschien niet het verstand maar wel de ervaring wat voor jou werkt en wat niet, en je kan het natuurlijk aan je trainer voorleggen o.i.d.
In de basis zal het toch neerkomen op veel snelle intervallen, 1x duurtraining per week, en afwisselend een D2/tempoloop/fartlek gok ik..
Mooi doel, 55 min!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Voorleggen aan mijn trainer is niet eens zo gek. Ik ga hem eens mailen. Vind die gepensioneerde goeierd vast leukquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha oke, dat kan natuurlijkJe hebt misschien niet het verstand maar wel de ervaring wat voor jou werkt en wat niet, en je kan het natuurlijk aan je trainer voorleggen o.i.d.
In de basis zal het toch neerkomen op veel snelle intervallen, 1x duurtraining per week, en afwisselend een D2/tempoloop/fartlek gok ik..
Mooi doel, 55 min!
Ik ben alleen zo nieuwsgierig naar die schema's die ik toen heb gezien.
Mooi doel jaIk zit er eigenlijk al zo dichtbij met 56:44 min, maar zo'n schema zou lekker zijn om weer even in het ritme te komen.
![]()
Goed beroerd verstopte holten, keelpijn wakker geworden vanmorgen, maar volgens de neck-check mocht ik gewoon lopen. Niet miepen...
Omdat maandag onverwacht iets langer dan gepland was 10-10-10-10-5 min en ik daar wel iets van voelde, wilde ik vandaag wat korter lopen maar wel m'n intervallengte verhogen. Zo kwam ik op 10-11-12 min met 2 minuten rust.
Het ging kut. Ik kwam moeilijk in m'n ritme, m'n hartslag zat hoog en m'n scheenbeen voelde gespannen.
Ik heb het weer gedaan en dat is goed, maar met uitzondering van 2 à 3 trainingen vind ik het lopen sinds de jaarwisseling helemaal niet zo leukMotivatie en ontspanning, waar zijn jullie?
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik ga eind van de middag voor je zoeken!quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:21 schreef Quoi het volgende:
![]()
Wel leuk: Jero's verslaggenoten, ondanks dat modderhappen niets voor mij is
En xMissi: gefeliciteerd!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
[..]
Niet technisch, veel rechte bospaden. Als je geluk hebt ligt er wel veel modder en verlies je een schoen.Maar voor de rest niet heel spannend.
Mooi, want ik loop hem ook binnenkort. Ik vind het wel een beetje spannend. Ik heb de afstand inmiddels wel op asfalt gelopen, maar nog nooit als trail.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:14 schreef YUR het volgende:
[..]
UHT is eigenlijk helemaal niet technisch![]()
Mooie omgeving, maar het is voornamelijk over bospaden lopen. singletracks zijn er niet bij.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:48 schreef McTwente het volgende:
[..]
[..]
Mooi, want ik loop hem ook binnenkort. Ik vind het wel een beetje spannend. Ik heb de afstand inmiddels wel op asfalt gelopen, maar nog nooit als trail.
Dus is zeker te doen als je een 30 km in de benen hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Bleh. Klinkt als een dag waarop je misschien beter zonder regime had moeten freewheelen. Hoop dat je het plezier weer een beetje terugvindt hoor. Misschien zaterdag?quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:39 schreef Yuki het volgende:
Goed beroerd verstopte holten, keelpijn wakker geworden vanmorgen, maar volgens de neck-check mocht ik gewoon lopen. Niet miepen...
Omdat maandag onverwacht iets langer dan gepland was 10-10-10-10-5 min en ik daar wel iets van voelde, wilde ik vandaag wat korter lopen maar wel m'n intervallengte verhogen. Zo kwam ik op 10-11-12 min met 2 minuten rust.
Het ging kut. Ik kwam moeilijk in m'n ritme, m'n hartslag zat hoog en m'n scheenbeen voelde gespannen.
Ik heb het weer gedaan en dat is goed, maar met uitzondering van 2 à 3 trainingen vind ik het lopen sinds de jaarwisseling helemaal niet zo leukMotivatie en ontspanning, waar zijn jullie?
Thanks! Hoop dat je lekker loopt vandaagquote:Op donderdag 12 februari 2015 11:39 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ga eind van de middag voor je zoeken!![]()
![]()
Quoi, ik heb hier augustus nog wel liggen. Kan die zondag wel aan Yur en GotC meegeven ofzo (ervan uitgaande dat je die eerder ziet dat dan ons)Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ZONDAG?quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:19 schreef mosselmossel het volgende:
Quoi, ik heb hier augustus nog wel liggen. Kan die zondag wel aan Yur en GotC meegeven ofzo (ervan uitgaande dat je die eerder ziet dat dan ons)![]()
heb je geen fotootje van de pagina '10 km in 55 min'?![]()
![]()
Topmosselquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:21 schreef mosselmossel het volgende:
Ow, kan ook wel inscannen ja. Doe ik straks wel even.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
ZONDAG?![]()
heb je geen fotootje van de pagina '10 km in 55 min'?
50 dan maarquote:Op donderdag 12 februari 2015 12:26 schreef mosselmossel het volgende:
Er staan alleen schema's 60, 50 en 40 minuten...![]()
![]()
Helemaal top. Thanks Mossel!quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:34 schreef mosselmossel het volgende:
Alsjeblieft!
Hier downloaden
http://www.filedropper.com/runnersworld![]()
![]()
Wat zijn daar de instapeisen voor? 5km in 20 min?quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat haal je nu?quote:
Ik wil de 35 halen dit jaar. Maar dat gaat dan weer niet over hardlopen...F means you're fucked![]()
41:16 paar weken geledenquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Wat haal je nu?
Ik wil de 35 halen dit jaar. Maar dat gaat dan weer niet over hardlopen...
hahaha, ik 43 als het kan![]()
![]()
Je leeftijd lopen, ja leukElk jaar een minuutje erbij. Alleen 36 minuten is wat te ambitieus, vrees ik.
En 40 ook, Zwabber![]()
![]()
jealous !!quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:09 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik wil ook sub35!
Klinkt zo mooi!![]()
En met afstand wereldrecordhouder. Dat staat namelijk op 26 minuten en nog wat seconden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:11 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
in minuten ben je dan wel nederlands kampioenNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
true !quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:14 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
En met afstand wereldrecordhouder. Dat staat namelijk op 26 minuten en nog wat seconden.![]()
gaan we allemaal op stage bij DeLuna![]()
![]()
Ik ga eerst maar eens voor sub45
Alhoewel mijn officiele 10km pr nog steeds op 50.18 staat, maar dat tempo deed ik zondag 3x10km
Ziek ja...quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:14 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
En met afstand wereldrecordhouder. Dat staat namelijk op 26 minuten en nog wat seconden.Niet te bevatten.
![]()
Gemiddeld 2:38 per kilometer. Dat is 22.78 km/u.quote:
dat hou je net bij met de fietsquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:20 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Gemiddeld 2:38 per kilometer. Dat is 22.78 km/u.![]()
![]()
Ik wil overigens niet de evangelist uithangen, vooral omdat ik er momenteel zelf ook niet aan doe, maar zou de souplessemethode niet wat voor jou zijn. Zeker gezien je looptechniek? Wie weet wat voor sprongen je dan maakt. Mocht je dit jaar ineens sneller lopen dan ik dan krijg ik nog spijt van deze tip, maar ter compensatie kunnen jij en mr Q jullie eerste kind Zwabber noemen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:09 schreef Quoi het volgende:
Je leeftijd lopen, ja leukElk jaar een minuutje erbij. Alleen 36 minuten is wat te ambitieus, vrees ik.
En 40 ook, Zwabber![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:22 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik wil overigens niet de evangelist uithangen, vooral omdat ik er momenteel zelf ook niet aan doe, maar zou de souplessemethode niet wat voor jou zijn. Zeker gezien je looptechniek? Wie weet wat voor sprongen je dan maakt. Mocht je dit jaar ineens sneller lopen dan ik dan krijg ik nog spijt van deze tip, maar ter compensatie kunnen jij en mr Q jullie eerste kind Zwabber noemen.![]()
Ik weet grofweg wat dat inhoudt, maar niet precies. Geef mij eens even advies dan? (en dan bedoel ik de Souplessemethode, niet het kind)![]()
Wat bedoel je met 'gezien je looptechniek'? Werkt het beter bij een bepaalde looptechniek?quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:22 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik wil overigens niet de evangelist uithangen, vooral omdat ik er momenteel zelf ook niet aan doe, maar zou de souplessemethode niet wat voor jou zijn. Zeker gezien je looptechniek? Wie weet wat voor sprongen je dan maakt. Mocht je dit jaar ineens sneller lopen dan ik dan krijg ik nog spijt van deze tip, maar ter compensatie kunnen jij en mr Q jullie eerste kind Zwabber noemen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Goede vraagquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'gezien je looptechniek'? Werkt het beter bij een bepaalde looptechniek?![]()
Ik neem aan vanwege mijn voorbeeldige loophoudingHij is de eerste die het opmerkt!
![]()
Kind kan in sub 2 (minuten).quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:25 schreef Quoi het volgende:
[..]![]()
Ik weet grofweg wat dat inhoudt, maar niet precies. Geef mij eens even advies dan? (en dan bedoel ik de Souplessemethode, niet het kind)
Grofweg loop je de ene week 6x1000p800, 10x400p400, wisselduurloop en de andere week 6x1000p800, 15x200p200, wedstrijd.
Je wedstrijden zijn dus je tempo/verzuringstrainingen. De intervaltrainingen gaan in een tempo op basis van je huidige (realistische) 10 km-tijd. De intervallen zijn extensief en je gaat niet helemaal dood. Richttijden kan ik je weleens opsturen (nu op naar de plicht, want die roept).Bepaalde mate van lichtvoetigheid, die je met de souplessemethode traint, heeft zij mijns inziens al.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'gezien je looptechniek'? Werkt het beter bij een bepaalde looptechniek?![]()
Ik ga er eens naar kijken! Dank en werkzequote:Op donderdag 12 februari 2015 13:31 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Kind kan in sub 2 (minuten).
Grofweg loop je de ene week 6x1000p800, 10x400p400, wisselduurloop en de andere week 6x1000p800, 15x200p200, wedstrijd.
Je wedstrijden zijn dus je tempo/verzuringstrainingen. De intervaltrainingen gaan in een tempo op basis van je huidige (realistische) 10 km-tijd. De intervallen zijn extensief en je gaat niet helemaal dood. Richttijden kan ik je weleens opsturen (nu op naar de plicht, want die roept).
[..]
Bepaalde mate van lichtvoetigheid, die je met de souplessemethode traint, heeft zij mijns inziens al.![]()
![]()
Ik dacht dat in eerste instantie dat je reageerde op de noodkreet van Yuki boven je:quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:39 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ga eind van de middag voor je zoeken!quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:39 schreef Yuki het volgende:
Motivatie en ontspanning, waar zijn jullie?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Bedankt. Weet niet waardoor het komt, maar in de op ziet de laatste wedstrijd er iets anders uit en werkt de link niet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:58 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja zeg, kan dat niet wat minder...![]()
Je staat er bij!
Gefeliciteerd xMissi en wat een geweldig verslag Jero!![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:31 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Kind kan in sub 2 (minuten).
Je wedstrijden zijn dus je tempo/verzuringstrainingen. De intervaltrainingen gaan in een tempo op basis van je huidige (realistische) 10 km-tijd. De intervallen zijn extensief en je gaat niet helemaal dood. Richttijden kan ik je weleens opsturen (nu op naar de plicht, want die roept).
[..]
Bepaalde mate van lichtvoetigheid, die je met de souplessemethode traint, heeft zij mijns inziens al.Hier de bijbehorende tempo's:quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik ga er eens naar kijken! Dank en werkze
Meeste trainingen zijn dus 6x1000p800 (1000 op tempo uit tabel, 800 meter op tempo dat je wilt. Aan het einde van de interval en einde van de pauze 20 seconden wandelen om de spieren weer ontspannen te krijgen!), of 10x400p400 (zelfde recept), of 15x200p1min. Ik ben er erg tevreden over altijd, mensen trainen intervallen vaak te hard. Regelmatig een wedstrijdje doen om aan die tempo's te wennen is echter wel aan te bevelen ja!Jack does it in real time...![]()
Omdat de url niet helemaal klopte (stond twee keer http:// aan het begin). Is nu gefixt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:37 schreef Voccar het volgende:
[..]
Bedankt. Weet niet waardoor het komt, maar in de op ziet de laatste wedstrijd er iets anders uit en werkt de link niet.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Hmm, ik loop mijn intervallen veel te hard volgens die tabel. Toch word ik er wel sneller van..quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Hier de bijbehorende tempo's:
[ afbeelding ]
Meeste trainingen zijn dus 6x1000p800 (1000 op tempo uit tabel, 800 meter op tempo dat je wilt. Aan het einde van de interval en einde van de pauze 20 seconden wandelen om de spieren weer ontspannen te krijgen!), of 10x400p400 (zelfde recept), of 15x200p1min. Ik ben er erg tevreden over altijd, mensen trainen intervallen vaak te hard. Regelmatig een wedstrijdje doen om aan die tempo's te wennen is echter wel aan te bevelen ja!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Whoei!quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Hier de bijbehorende tempo's:
[ afbeelding ]
Meeste trainingen zijn dus 6x1000p800 (1000 op tempo uit tabel, 800 meter op tempo dat je wilt. Aan het einde van de interval en einde van de pauze 20 seconden wandelen om de spieren weer ontspannen te krijgen!), of 10x400p400 (zelfde recept), of 15x200p1min. Ik ben er erg tevreden over altijd, mensen trainen intervallen vaak te hard. Regelmatig een wedstrijdje doen om aan die tempo's te wennen is echter wel aan te bevelen ja!![]()
![]()
Thanks voor de felicitaties allemaal.
Beterschap Yuki..
Pff zie nu al tijden voorbij komen.. 10 km in 50 minuten ?? Ehhh Laat ik maar eerst de 5km in mijn opgegeven 38:30 lopenEn dan zien we wel weer verder whaha. Ambitieus jullie hoor dat wel
![]()
![]()
![]()
Goed uitgangspunt hoor! Eerst goed opbouwen en daarna pas drukmaken over snelheidquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:57 schreef xMissi het volgende:
Thanks voor de felicitaties allemaal.
Beterschap Yuki..
Pff zie nu al tijden voorbij komen.. 10 km in 50 minuten ?? Ehhh Laat ik maar eerst de 5km in mijn opgegeven 38:30 lopenEn dan zien we wel weer verder whaha. Ambitieus jullie hoor dat wel
![]()
Maar als ik je trainingen zie, ga je die 38:30 zeker halen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ga je uit van je huidige tempo/kunnen of ga je uit van je PR dat al lang niet meer in lijn is met je conditie/snelheid?quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm, ik loop mijn intervallen veel te hard volgens die tabel. Toch word ik er wel sneller van..NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Nouja mijn 'snelst' gelopen 10km tijd was ongeveer 46 minuten gelopen tijdens 10EM. Dus tijdens een 10km wedstrijd moet 44-45 minuten wel kunnen denk ik. Maar mijn tempo's van de trainingen komen neer op 38/39 minuten in die tabel. Al heb ik nog nooit de trainingen met 2000 meters gedaan..quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:00 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ga je uit van je huidige tempo/kunnen of ga je uit van je PR dat al lang niet meer in lijn is met je conditie/snelheid?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het is maar een methode hoor, niet de blauwdruk aller blauwdrukken van hardlooptrainingenquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm, ik loop mijn intervallen veel te hard volgens die tabel. Toch word ik er wel sneller van..Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het is lastig om te zeggen wat 'goed' is. Je wordt sowieso wel sneller, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat je uberhaupt qua omvang meer traint. Het idee achter de souplessemethode is dat verzuring eigenlijk zoveel mogelijk vermeden moet worden, omdat je dat simpelweg niet lang volhoudt en een techniek vanuit ontspanning je loopefficientie en effectiviteit verbetert. Fysiologisch is trainen net onder je omslagpunt ook prima en effectief.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm, ik loop mijn intervallen veel te hard volgens die tabel. Toch word ik er wel sneller van..
Harde intervallen trainen levert best iets op, maar zorgen er wel voor dat je lichaam langer moet herstellen bijv. Ook kan je als je je lichaam te vaak zo'n pijnprikkel geeft of laat verzuren ook eerder 'op slot' kan laten schieten of verkrampen in wedstrijden. Ik vind het persoonlijk goed werken omdat ik op deze manier zowel de omvang qua kilometers kan volhouden, maar ook intervalwerk kan doen. Als ik intervallen op 3:30 / km ga lopen, dan moet ik veel te lang herstellen van m'n trainingen...
Atletiekvereniging hebben er een handje van om mensen keihard te laten trainen, maar dat is ook deels om de 'onzekerheid' weg te nemen: 'ik heb in ieder geval afgezien in de training!' Maar het is soms veel te intensief om blokken op wedstrijdsnelheid te lopen, soms voor 45-60 mins lang in een intervaltraining terwijl je in een 45 wedstrijd maar 20-25 mins op zo'n tempo loopt (ook is wedstrijdsnelheid lopen in training eigenlijk nóg intensiever dan een wedstrijd, omdat adrenaline en spanning ervoor zorgen dat je in een wedstrijd makkelijker sneller loopt).
Je moet echter wel combineren met wedstrijdjes waarin je je kan uitleven en je grenzen opzoekt, want anders gaan die wedstrijdsnelheden je een beetje rauw op je dak vallen. Maar veel wedstrijdjes lopen is ook wel weer leuk, dus niet zozeer een nadeel van de methode vind ik!Jack does it in real time...![]()
Endomondo zegt dat ik de 5km in 30:49 kan uitlopen.Ik ben benieuwd.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Al dat geneuzel over tijden enzo.... ik zit soms weleens met de gedachte te spelen om gewoon nooit meer een horloge te gebruiken en puur te gaan lopen omdat het leuk en lekker en fijn is.
Dat is ook de reden geweest waarom ik ooit ben begonnen: Omdat ik gewoon op ieder moment een uurtje naar buiten wilde kunnen gaan om lekker te gaan hardlopen. Omdat dat gewoon een fijn gevoel is
Mja ik vind het een beetje dubbel, ik heb niet altijd het idee dat ik altijd keihard moet afzien tijdens intervaltrainingen. Verzuring, soms een beetje, maar niet zo erg dat ik verkramp of zo. Bij ons duurt de warming up relatief lang dus soms ben je daar al een beetje van verzuurdquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het is lastig om te zeggen wat 'goed' is. Je wordt sowieso wel sneller, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat je uberhaupt qua omvang meer traint. Het idee achter de souplessemethode is dat verzuring eigenlijk zoveel mogelijk vermeden moet worden, omdat je dat simpelweg niet lang volhoudt en een techniek vanuit ontspanning je loopefficientie en effectiviteit verbetert. Fysiologisch is trainen net onder je omslagpunt ook prima en effectief.
Harde intervallen trainen levert best iets op, maar zorgen er wel voor dat je lichaam langer moet herstellen bijv. Ook kan je als je je lichaam te vaak zo'n pijnprikkel geeft of laat verzuren ook eerder 'op slot' kan laten schieten of verkrampen in wedstrijden. Ik vind het persoonlijk goed werken omdat ik op deze manier zowel de omvang qua kilometers kan volhouden, maar ook intervalwerk kan doen. Als ik intervallen op 3:30 / km ga lopen, dan moet ik veel te lang herstellen van m'n trainingen...
Atletiekvereniging hebben er een handje van om mensen keihard te laten trainen, maar dat is ook deels om de 'onzekerheid' weg te nemen: 'ik heb in ieder geval afgezien in de training!' Maar het is soms veel te intensief om blokken op wedstrijdsnelheid te lopen, soms voor 45-60 mins lang in een intervaltraining terwijl je in een 45 wedstrijd maar 20-25 mins op zo'n tempo loopt (ook is wedstrijdsnelheid lopen in training eigenlijk nóg intensiever dan een wedstrijd, omdat adrenaline en spanning ervoor zorgen dat je in een wedstrijd makkelijker sneller loopt).
Je moet echter wel combineren met wedstrijdjes waarin je je kan uitleven en je grenzen opzoekt, want anders gaan die wedstrijdsnelheden je een beetje rauw op je dak vallen. Maar veel wedstrijdjes lopen is ook wel weer leuk, dus niet zozeer een nadeel van de methode vind ik!![]()
Maar ik vind het altijd wel zelfvertrouwen geven om mijn intervallen wat sneller te lopen dan ik in de wedstrijd wil kunnen. Ik bedoel, als ik met rust erbij 6x1km in 4.45 minuten moet lopen, hoe geeft mij dat dan zelfvertrouwen dat ik ook 44 minuten lang achter elkaar 4.40 kan lopen?
Nou is het idee van de souplessemethode natuurlijk dat je elke 2 weken een wedstrijd loopt dus dat je ook door veel wedstrijden te lopen sneller wordt en vertrouwen kweekt, maar ik heb gewoon geen tijd om elke 2 weken het land door te reizen en een hele dag daaraan kwijt te zijn.
Bovendien heb ik ook wel het idee dat ik mijn techniek/lichtvoetigheid iets beter kan oefenen als ik boven wedstrijdtempo loop..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Is dat zo ? Kan het me nu nog ff niet voorstellen. Mijn groepje loopt altijd echt minstens 10 meter verder, dus voel me eigenlijk traag haha . Maar het zal idd wel goedkomenquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Goed uitgangspunt hoor! Eerst goed opbouwen en daarna pas drukmaken over snelheid
Maar als ik je trainingen zie, ga je die 38:30 zeker halen!![]()
![]()
Maar vanavond zal ik me wel rustig houden op de baan, een herstel-intervaltraining
En de wisselduurloop? Gelden daar ook nog bepaalde tempo's voor?quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het is lastig om te zeggen wat 'goed' is. Je wordt sowieso wel sneller, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat je uberhaupt qua omvang meer traint. Het idee achter de souplessemethode is dat verzuring eigenlijk zoveel mogelijk vermeden moet worden, omdat je dat simpelweg niet lang volhoudt en een techniek vanuit ontspanning je loopefficientie en effectiviteit verbetert. Fysiologisch is trainen net onder je omslagpunt ook prima en effectief.
Je moet echter wel combineren met wedstrijdjes waarin je je kan uitleven en je grenzen opzoekt, want anders gaan die wedstrijdsnelheden je een beetje rauw op je dak vallen. Maar veel wedstrijdjes lopen is ook wel weer leuk, dus niet zozeer een nadeel van de methode vind ik!
De intervallen passen eigenlijk heel goed bij me qua tempo*Alleen de 200m zijn wel wat sneller dan dat ik ze normaal loop, maar daar valt dus winst mee te behalen.
*
Week 1:
- 6x1000p800 (5:44 – 5:59 min/km)
- 10x400p400 (5:20 - 5:35 min/km)
- wisselduurloop
Week 2:
- 15x200p200 (4:50 – 4:80 min/km)
- wedstrijd![]()
Ik vind het een aparte gedachtekronkel om die bevestiging te willen van het aankunnen van die tempo's.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja ik vind het een beetje dubbel, ik heb niet altijd het idee dat ik altijd keihard moet afzien tijdens intervaltrainingen. Verzuring, soms een beetje, maar niet zo erg dat ik verkramp of zo. Bij ons duurt de warming up relatief lang dus soms ben je daar al een beetje van verzuurd![]()
Maar ik vind het altijd wel zelfvertrouwen geven om mijn intervallen wat sneller te lopen dan ik in de wedstrijd wil kunnen. Ik bedoel, als ik met rust erbij 6x1km in 4.45 minuten moet lopen, hoe geeft mij dat dan zelfvertrouwen dat ik ook 44 minuten lang achter elkaar 4.40 kan lopen?
Nou is het idee van de souplessemethode natuurlijk dat je elke 2 weken een wedstrijd loopt dus dat je ook door veel wedstrijden te lopen sneller wordt en vertrouwen kweekt, maar ik heb gewoon geen tijd om elke 2 weken het land door te reizen en een hele dag daaraan kwijt te zijn.
Bovendien heb ik ook wel het idee dat ik mijn techniek/lichtvoetigheid iets beter kan oefenen als ik boven wedstrijdtempo loop..Het is niet voor niks trainen en racen, als daar geen groot verschil in tempo tussenzit zit er in mijn ogen iets niet goed.
Ik kan op een wedstrijd heel veel meer dan op een training, omdat het voor mij zulke andere dingen zijn.
Wat betreft verzuren is 'gevoel' niet zo'n goede graadmeter, want je voelt niet per se wanneer je (licht) verzuurt, dat kan hoogstens je HRM je vertellen. Verder kan je bij elke atletiekvereniging wedstrijdjes lopen, hier in Delft bijv. heb je elk weekend een klein trimloopje waar je met 50-100 man aan de start staat. Kost 2 euro, start 11u, 12u weer thuis.Ik loop zeker niet elk weekend grote evenementen, dan zou ik ook half failliet gaan.
Daarnaast hoeft deze methode niet voor iedereen te werken, het is geen heilige graal. Een hoop mensen passen het alleen pas toe als ze stagneren of persoonlijk ben ik van trainingsmethode 'gewisseld' toen ik geblesseerd was en toen toch weer moest opbouwen / wennen.
@Quoi, wisselduurloop is meer in je hartslagzone: als je een uur gaat, D2 (6-10 mins langzamer dan je snelste 10 km tijd, elke 10 mins 10-50 seconden versnellen naar D1), als je langer gaat D3 (8-12 mins langzamer dan je 10 km tijd).Jack does it in real time...![]()
Dat red ik op een 200 ook wel als ik écht m'n best doe, dus dat moet jij ook wel kunnen!quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
En de wisselduurloop? Gelden daar ook nog bepaalde tempo's voor?
De intervallen passen eigenlijk heel goed bij me qua tempo*Alleen de 200m zijn wel wat sneller dan dat ik ze normaal loop, maar daar valt dus winst mee te behalen.
*
Week 1:
- 10x400p400 (5:20 - 5:35 min/km)
- wisselduurloop
Week 2:
- 15x200p200 (4:50 – 4:80 min/km)
- wedstrijd
Ja doei.![]()
Ja, ieder zijn eigen grenzen en ambities. Jij liep ook al best wel snel op de afstanden =< HM. Iedere tijd is relatief, maar ik wil weleens af van dat suffe rechterrijtje en dat slome geduikel + het 'knallen' tijdens een wedstrijd vind ik toch wel erg leuk (volgens mij zelfs leuker dan het 'opbouwende' van een HM-wedstrijd, maar dat zeg ik nu).quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:07 schreef YUR het volgende:
Al dat geneuzel over tijden enzo.... ik zit soms weleens met de gedachte te spelen om gewoon nooit meer een horloge te gebruiken en puur te gaan lopen omdat het leuk en lekker en fijn is.
Dat is ook de reden geweest waarom ik ooit ben begonnen: Omdat ik gewoon op ieder moment een uurtje naar buiten wilde kunnen gaan om lekker te gaan hardlopen. Omdat dat gewoon een fijn gevoel is![]()
Mja ik zal het er eens met de trainer over hebben, ik heb hem vorige week mijn schema opgestuurd. Als het goed is trainen wij bij de AV ook met de souplessemethode maar ik heb hem er nog nooit over gehoordquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik vind het een aparte gedachtekronkel om die bevestiging te willen van het aankunnen van die tempo's.Het is niet voor niks trainen en racen, als daar geen groot verschil in tempo tussenzit zit er in mijn ogen iets niet goed.
Ik kan op een wedstrijd heel veel meer dan op een training, omdat het voor mij zulke andere dingen zijn.
Wat betreft verzuren is 'gevoel' niet zo'n goede graadmeter, want je voelt niet per se wanneer je (licht) verzuurt, dat kan hoogstens je HRM je vertellen. Verder kan je bij elke atletiekvereniging wedstrijdjes lopen, hier in Delft bijv. heb je elk weekend een klein trimloopje waar je met 50-100 man aan de start staat. Kost 2 euro, start 11u, 12u weer thuis.Ik loop zeker niet elk weekend grote evenementen, dan zou ik ook half failliet gaan.
Daarnaast hoeft deze methode niet voor iedereen te werken, het is geen heilige graal. Een hoop mensen passen het alleen pas toe als ze stagneren of persoonlijk ben ik van trainingsmethode 'gewisseld' toen ik geblesseerd was en toen toch weer moest opbouwen / wennen.
Ik ben verder een kei in langzaam trainen hoor, de meeste lopers zijn verbaasd over de snelheden die ik in de wedstrijden haal vergeleken met de snelheid in de meeste van mijn trainingen. Alleen van nature ben ik een sprinter, en al heb ik dat al grotendeels weggetraind met al mijn duursporten, ik vind het toch nog wel leuk om 1 keer in de week even op wat hoger tempo te lopen. Ik merk ook sinds ik bij de AV train dat ik juist sneller herstel van trainingen en wedstrijden dan voorheen, dus er moet toch ook iets goedgaan.
En die kleine wedstrijdjes moet ik inderdaad ook meer gaan doen, al heb ik het idee dat dat hier in de buurt toch nog tegenvalt vergeleken met andere AV's/gebieden. Er is wel 1x per maand iig de berenkuilloop, die moet ik ook maar eens gaan doen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik wil juist graag, als m'n herstel goed doorzet, léren knallen. Wrsch voor maar 2% van m'n wedstrijdjes ofzo, gewoon, voor af en toe, maar ik durf gewoon niet goed dood te gaan, bang dat ik mezelf opblaas. Dus, leren indelen, weten wat ik kan, allemaal deel van 'het grote plan'. Dus weer eens rennen met een schema is niet eens een heel slecht plan!
Ja doei.![]()
p = pauzequote:Op donderdag 12 februari 2015 14:24 schreef Happel het volgende:
Ik snap echt helemaal niks van die tabel en dit soort dingen termen (1000p800). Wat houd het in?
De rest zijn de tijden die je over het betreffende interval moet doen, dat kun je omrekenen naar minuten per kilometer als je wilt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dan is de souplesse-moethode echt wel wat voor jou ja...om de week knallenquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:17 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja, ieder zijn eigen grenzen en ambities. Jij liep ook al best wel snel op de afstanden =< HM. Iedere tijd is relatief, maar ik wil weleens af van dat suffe rechterrijtje en dat slome geduikel + het 'knallen' tijdens een wedstrijd vind ik toch wel erg leuk (volgens mij zelfs leuker dan het 'opbouwende' van een HM-wedstrijd, maar dat zeg ik nu).
Dus 6 x 1000 meter lopen, pauze en dan 6 x 800? Of 6 x 1000 p 800?quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
p = pauze
De rest zijn de tijden die je over het betreffende interval moet doen, dat kun je omrekenen naar minuten per kilometer als je wilt.![]()
6x1000p800 betekent feitelijk 6 keer 1000 meter hardlopen op een bepaald tempo met na iedere 1000 meter 800 meter rust (uitlopen op een veel lager relaxt tempo)quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:24 schreef Happel het volgende:
Ik snap echt helemaal niks van die tabel en dit soort dingen termen (1000p800). Wat houd het in?F means you're fucked![]()
6x(1000p800)quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Dus 6 x 1000 meter lopen, pauze en dan 6 x 800? Of 6 x 1000 p 800?
dus 6 'reps' van een 1000 meter hard met daarna 800m pauze
dus
1000m rennen
800m pauze (= rustig wandelen/dribbelen)
1000m rennen
1000m rennen
1000m rennen
1000m rennen
1000m rennen
Dit doe je dan.Ja doei.![]()
Na elke 1000m 800m pauzequote:Op donderdag 12 februari 2015 14:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Dus 6 x 1000 meter lopen, pauze en dan 6 x 800? Of 6 x 1000 p 800?
Dat heb ik zelf ook nog wel eens, dat ik "bang" ben om mezelf te vroeg in een wedstrijd op te blazen. Maar gewoon een keer vabanque gaan en maar kijken wat er van komt lijkt me wel een goede ervaring, ipv net niet vol durven gaan en dan uiteindelijk nog niet weten wat het had kunnen zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil juist graag, als m'n herstel goed doorzet, léren knallen. Wrsch voor maar 2% van m'n wedstrijdjes ofzo, gewoon, voor af en toe, maar ik durf gewoon niet goed dood te gaan, bang dat ik mezelf opblaas. Dus, leren indelen, weten wat ik kan, allemaal deel van 'het grote plan'. Dus weer eens rennen met een schema is niet eens een heel slecht plan!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
We zeggen toch allemaal hetzelfde?
Daarom ga ik me ook helemaal naar de gedver lopen op de Ekiden. Met mijn horloge uit/op klokstand misschien zelfs!quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
Wie zegt dat hardlopen geen teamsport is?
Dat is zo 2014.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Met mijn horloge uit/op klokstand misschien zelfs!![]()
Ideaal wel. Ik doe 't meestal, garmin op klokstand, al vergeet ik ook gewoon vaak überhaupt te kijken omdat ik te druk bezig ben met doodgaan*/genieten van al het moois dat je alleen bereikt door dood te gaan
* doodgaan in de zin van zwaar parcours, helaas niet door knallen!
Ja doei.![]()
Tja wat is knallen. Op HM en langer voelt het niet echt als knallen maar kun je toch ook niet harder omdat je al aan het doodgaan bent (de laatste kms dan).Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
die in Zwolle toch?quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Daarom ga ik me ook helemaal naar de gedver lopen op de Ekiden. Met mijn horloge uit/op klokstand misschien zelfs!![]()
R'dam gaat men heen voor de BBQ...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik kan me hier ook wel in vinden. In september heb ik mezelf tijdens de HM een beetje over de kop gelopen: niet fit, toch een PR willen lopen, wat nog lukte ook. En daarna een paar maanden nauwelijks zin in hardlopen meer gehad.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:07 schreef YUR het volgende:
Dat is ook de reden geweest waarom ik ooit ben begonnen: Omdat ik gewoon op ieder moment een uurtje naar buiten wilde kunnen gaan om lekker te gaan hardlopen. Omdat dat gewoon een fijn gevoel is
Ik heb mezelf nu voorgenomen om gewoon van elke km te genieten, of die nu langzaam of snel is. Steeds minder op m'n Garmin kijken bevalt me prima, zo zie ik ook meer van de omgeving.
Als ik die marathon straks onder de 4 uur loop: prachtig! Wordt het boven de 4uur: ook prima, als ik maar geniet.![]()
Ik dacht wel aan Zwolle ja! Ben ook te ongeduldig om te wachten tot juliquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:41 schreef Guard het volgende:
[..]
die in Zwolle toch?![]()
R'dam gaat men heen voor de BBQ...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik doe het al tijden zo, en het bevalt primaquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:44 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ik kan me hier ook wel in vinden. In september heb ik mezelf tijdens de HM een beetje over de kop gelopen: niet fit, toch een PR willen lopen, wat nog lukte ook. En daarna een paar maanden nauwelijks zin in hardlopen meer gehad.
Ik heb mezelf nu voorgenomen om gewoon van elke km te genieten, of die nu langzaam of snel is. Steeds minder op m'n Garmin kijken bevalt me prima, zo zie ik ook meer van de omgeving.
Als ik die marathon straks onder de 4 uur loop: prachtig! Wordt het boven de 4uur: ook prima, als ik maar geniet.
laten we zeggen dat 10% van mijn loopjes PB-materiaal is, en dat komt dan toevallig zo uit, op dit moment, en dan vind ik dat tof!een PB!
vooruitgang is tof. Maar die andere 90%, garmin op horlogestand, gewoon voor tracking om wellicht de trails nog een keer na te lopen buiten de race om, geen gedoe, geen verwachtingen die teleurgesteld kunnen worden, gewoon genieten van de sfeer, de locatie, het feit dat ik ren. Al wil ik nu wel voor die 10% gaan trainen, want dan is ook elke km op weg naar een potentieel PB leuk, maar dat moet voor mij wel zo met mate blijven.
Ja doei.![]()
Ik ga eigenlijk altijd wel dood. Er is geen enkele wedstrijd geweest waarbij ik op de finish nog wat over had.
![]()
Is er hier iemand die bij de CPC gaat proberen de HM rond 2 uur en 6 minuten te gaan lopen?F means you're fucked![]()
De wedstrijden die bij mij het beste gingen, voelden juist alsof ik het nog wel langer zou kunnen volhouden. Dan zit je zo precies tegen het randje aan, je bent wel alles eruit aan het halen maar je bent niet aan het instorten/met je tong op je knieën aan het lopen. Dan ben je alsnog wel kapot als je over de finish komt en blij dat daar de streep is, maar wedstrijden waar ik halverwege al dacht 'omg ik wil niet meer' waren meestal niet de beste prestaties.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ha, een discussie over de souplessemethode!
Zou ik best veel over willen zeggen, maar ik zie dat DeeBee dat eigenlijk allemaal al gedaan heeft.
Dus. Wat DeeBee zegt.
Maar de souplessemethode werkt voor mij iig erg goed:
Minder hard trainen en alleen afzien bij wedstrijden en daardoor minder kans op overbelasting en blessures.![]()
Herkenbaar, dat zijn dan gewoon de loopjes waar je de hele tijd sterk loopt, alles op z'n plek valt en je goed in je ritme zit!quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:53 schreef La_Tramposa het volgende:
De wedstrijden die bij mij het beste gingen, voelden juist alsof ik het nog wel langer zou kunnen volhouden. Dan zit je zo precies tegen het randje aan, je bent wel alles eruit aan het halen maar je bent niet aan het instorten/met je tong op je knieën aan het lopen. Dan ben je alsnog wel kapot als je over de finish komt en blij dat daar de streep is, maar wedstrijden waar ik halverwege al dacht 'omg ik wil niet meer' waren meestal niet de beste prestaties.Ja doei.![]()
Dat zou ik dus vertalen als; je had over de gehele wedstrijd dus nog wel wat sneller kunnen lopen als je bij de finish nog wat over had.
![]()
Volgens mij werk jij op met Bing Translator. Die werkt ook niet zo goed.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:57 schreef Devv het volgende:
Dat zou ik dus vertalen als; je had over de gehele wedstrijd dus nog wel wat sneller kunnen lopen als je bij de finish nog wat over had.
Ja doei.![]()
Nee dat denk ik niet, want de meeste afstanden zijn te lang om op 100% te lopen en dan stort je dus voortijdig in.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:57 schreef Devv het volgende:
Misschien zou je een paar seconden winst kunnen behalen maar het risico op instorten is voor mij dan te groot, ik versnel liever nog zoveel mogelijk aan het eind.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Misschien was je wel helemaal naar de kloten gegaan als je harder was gaan lopen tijdens de wedstrijd, en was je dus voor het einde al zo kapot dat je uiteindelijk langer onderweg bent geweest.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:57 schreef Devv het volgende:
Oftewel: Je zult het nooit weten
Dit. En sowieso gaan de laatste paar 100m altijd wel ietsje sneller met zicht op de finish en aanmoedigende mensen!quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, want de meeste afstanden zijn te lang om op 100% te lopen en dan stort je dus voortijdig in.
Misschien zou je een paar seconden winst kunnen behalen maar het risico op instorten is voor mij dan te groot, ik versnel liever nog zoveel mogelijk aan het eind.kun je die paar seconden ook goedmaken, waar je vaak als je 'dood' bent ook niet echt meer fatsoenlijk kunt versnellen tijdens die laatste meters.
Ja doei.![]()
Nope, weekje later wil ik die tijd wel lopen bij de Stevensloop.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:52 schreef YUR het volgende:
Is er hier iemand die bij de CPC gaat proberen de HM rond 2 uur en 6 minuten te gaan lopen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dan doe ik de SallandTrailquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nope, weekje later wil ik die tijd wel lopen bij de Stevensloop.
Afstanden >10km, loop ik het best als ik het grootste deel (net) niet in de verzuring loopt. Dat voelt dan redelijk comfortabel. Alleen het laatste gedeelte, de laatste paar km loop ik in de verzuring.
En dat is dan een mooi bruggetje naar de souplessemethode: daar train je om beter te worden in het zonder verzuring lopen. Als je alleen snelle intervallen doet, waarin je verzuurt, train je volgens die theorie dan eigenlijk vooral voor die laatste paar km's. Het is dan beter om zo te trainen dat je het eerste en grootste gedeelte van een wedstrijd goed loopt.
Dus: relatief rustige intervallen. Wel op wedstrijdsnelheid, maar kort en lange pauzes zodat je altijd goed herstelt. Je traint dan niet het in verzuring lopen, maar het comfortabel (op souplesse) op wedstrijdsnelheid lopen![]()
Het weekend heeft twee dagen, dus dat past precies!quote:
Goed puntquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:14 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Het weekend heeft twee dagen, dus dat past precies!
Hier herken ik me wel in. Durfde eerst ook niet goed dood te gaan op get begin, ook omdat ik dacht mezelf op te blazen. Heb het laatst wel keer gedaan, toen dacht ik het midden in 5km niet vol te houden, maar kon ik nagenoeg zelfde tempo houden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil juist graag, als m'n herstel goed doorzet, léren knallen. Wrsch voor maar 2% van m'n wedstrijdjes ofzo, gewoon, voor af en toe, maar ik durf gewoon niet goed dood te gaan, bang dat ik mezelf opblaas. Dus, leren indelen, weten wat ik kan, allemaal deel van 'het grote plan'. Dus weer eens rennen met een schema is niet eens een heel slecht plan!
Geeft toch wel vertrouwen dat je meer kunt dan je van tevoren denkt.![]()
de discussie laat ik ff aan me voorbij gaan al beginner![]()
vorige week donderdag voor het laatst gelopen en vandaag weer voor het eerst deze week. even een weekje rustig aan gedaan. De val van het paard 2 weken terug heeft toch een iets grotere impact op me gehad dan ik dacht, maar nu gelukkig eindelijk aan het herstellen en heerlijk gelopen vandaag en mijn schema van vorige week nog maar een keer herhaald
verder een beetje gekke vraag voor de dames onder onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..![]()
Ik denk dat het wel goed is om jezelf een keer goed het snot voor de ogen te lopen. En jezelf onderweg kapot lopen, hoeft nog geen slechte voorbode te zijn. Bij de Ajax Foundation Run was ik na 8 kilometer ook stuk en liep ik toch nog ruim een minuut van mijn PR af juist doordat ik zoveel winst in die 8 kilometer had gepakt. Maar iedereen loopt zijn of haar wedstrijd weer anders. Het werkt voor mij het beste als ik het hele eind vlak en tegen de verzuring aan loop zodat ik bij de finish niet meer hoef te versnellen.![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:45 schreef MissStevie het volgende:
vorige week donderdag voor het laatst gelopen en vandaag weer voor het eerst deze week. even een weekje rustig aan gedaan. De val van het paard 2 weken terug heeft toch een iets grotere impact op me gehad dan ik dacht, maar nu gelukkig eindelijk aan het herstellen en heerlijk gelopen vandaag en mijn schema van vorige week nog maar een keer herhaald
verder een beetje gekke vraag voor de dames onder onsMeestal niet, soms wel de dagen vóórdat ik ongesteld moet worden. Zou kunnen dat je een ijzertekort hebt! Dan voel je je extra vermoeid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Lekker weer om te trainen zeg, heerlijke temperatuur. M'n hartslag was ook super laag voor mijn doen, intervalletjes gingen weer prima.
Jack does it in real time...![]()
verder een beetje gekke vraag voor de dames onder onsIk merk dat het beter wordt naarmate mijn conditie beter word maar ik merk zeker ook wel verschil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
verder een beetje gekke vraag voor de dames onder onsIk zwom gek genoeg altijd veel beter in die periode, maar nog geen verschil gevoeld met hardlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Meh, ik ben toch wel weer een beetje aan het twijfelen of ik wel moet lopen vanavond. Ik heb wel weer best energiegebrek na een dag werkenVolgens de theorie dat je pas weer mag gaan lopen nadat je net zoveel dagen beter bent als dat je ziek bent geweest zou ik ook op z'n vroegst morgen pas weer mogen, maar morgen kan ik niet. Dan wordt het zondag pas weer.
![]()
Als je weet dat je morgen én overmorgen niet gaat rennen, dan zou je best vandaag een stukje kunnen doen. Maar hou het dan wel redelijk kort. Gewoon even om weer een beetje op gang te komen zonder een specifiek doel.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ja dat zou ik ook zeggen, gewoon 3-4 km op slakkentempo, dan haal je even een frisse neus, daar knap je vaak sowieso van op.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ga 'm misschien wel rond die tijd lopen. Geen zin om beter mijn best te doen daar; temeer omdat ik zowel het weekend ervoor als het weekend erna ook al een HM gepland heb...quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:52 schreef YUR het volgende:
Is er hier iemand die bij de CPC gaat proberen de HM rond 2 uur en 6 minuten te gaan lopen?![]()
Zullen we elkaar daar afremmen dan?quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:23 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik ga 'm misschien wel rond die tijd lopen. Geen zin om beter mijn best te doen daar; temeer omdat ik zowel het weekend ervoor als het weekend erna ook al een HM gepland heb...F means you're fucked![]()
Klinkt nu al als een succesverhaal!quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Zullen we elkaar daar afremmen dan?![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Klinkt nu al als een succesverhaal!
Souplessemethode meteen maar uitgeprobeerd6x1000p800 op ca 5:40-6:00 min/km. Geduld moet je wel hebben met die lange pauzes. Deel ervan gedribbeld. De 1000m's gingen steeds beter!
Toch snel al 12 km op de tellerStraks ff uplooien. Eerst een stampotje meester maken
![]()
![]()
Laten we samen beginnen en dan onderweg maar ff kijken waar we zin in hebbenquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Zullen we elkaar daar afremmen dan?![]()
![]()
Hamburgers bij Burgerz in de havenquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:37 schreef pijll het volgende:
[..]
Laten we samen beginnen en dan onderweg maar ff kijken waar we zin in hebben
Maar dat bedoel je vast nietF means you're fucked![]()
quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Hamburgers bij Burgerz in de haven
Maar dat bedoel je vast niet![]()
![]()
De bedoeling is dat je alles dribbelt/rent in de pauzes volgens mij..quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:37 schreef Quoi het volgende:
Souplessemethode meteen maar uitgeprobeerd6x1000p800 op ca 5:40-6:00 min/km. Geduld moet je wel hebben met die lange pauzes. Deel ervan gedribbeld. De 1000m's gingen steeds beter!
Toch snel al 12 km op de tellerStraks ff uplooien. Eerst een stampotje meester maken
Zal dat eens proberen. Dat leek me nl weer too much.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je alles dribbelt/rent in de pauzes volgens mij..![]()
Nouja omdat je die intervallen dus niet zo hard loopt valt het qua belasting wel mee. Maar daar weten de verheul experts hier meer vanquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zal dat eens proberen. Dat leek me nl weer too much.
Dacht ik ook ja. Alleen mijn benen wilden wel even wandelen na de 1000m. Afijn, heerlijk gelopen, misschien teveel gewandeldquote:Op donderdag 12 februari 2015 17:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja omdat je die intervallen dus niet zo hard loopt valt het qua belasting wel mee. Maar daar weten de verheul experts hier meer van![]()
![]()
Ik ga de CPC waarschijnlijk wel in zo om en nabij de 2 uur lopen. Met een marge van -5 en +15.
Bij de Stevensloop is het waarschijnlijker dat ik sub2 loop. Wil daar wel iets meer knallen en ik ken hier de weg, dus ik denk dat dat wel kan.![]()
Voor de verandering dan maar eens voor het eten gerend, zodat ik niet hoefde te wachten totdat dat eindelijk eens gezakt was. Dat ging net zo goed als dat m'n Garmin een GPS-fix kreeg.
Dus niet gelogd = niet gelopen.
Wel mooi even m'n nieuwe sloffen uit kunnen proberen. Veel te kort rondje om er iets zinnigs over te kunnen zeggen, maar ze liepen iig niet slecht.![]()
Mooie tijd!quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:41 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
onder de 1:33:31 is het planF means you're fucked![]()
Zonder streven of doel geen progressie.quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:50 schreef thelaudprince het volgende:
Ik weet het, ik ben een hardloopstreber
Waarheid als een koe !quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:10 schreef trolley het volgende:
[..]
Zonder streven of doel geen progressie.![]()
![]()
Thanks!quote:Op donderdag 12 februari 2015 09:58 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je code klopte niet helemaal, maar je staat er bij!Je reageerde niet dus dan maar nog een verzoek
Op naar de 10 km!
Verbaast me trouwens dat niet meer mensen deze loop doen, mooie omgeving, redelijk centraal gelegen etc. Maar goed, er zijn in dat weekend ook zoveel lopen
[ Bericht 6% gewijzigd door RobertoCarlos op 12-02-2015 19:33:51 ]Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Idd! Ik zou heel graag een keer lopen, maar ben op wintersport. Is wel een beetje mijn achtertuinquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Thanks!Je reageerde niet dus dan maar nog een verzoek
Op naar de 10 km!
Verbaast me trouwens dat niet meer mensen deze loop doen, mooie omgeving, redelijk centraal gelegen etc. Maar goed, er zijn in dat weekend ook zoveel lopen![]()
![]()
verder een beetje gekke vraag voor de dames onder onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik loop in een loopgroep met lopers met een 10km tijd tussen 1 uur en 1.10. Nu vroeg de trainer vanmiddag op Facebook om 'inspiratie' voor de training vanavond, wordt een duurloopje geopperd. Prima plan.. Komt er een met het geweldige idee 'zullen we 8-10km op 6.10/km doen'?![]()
Op mijn opmerking dat dat wel érg optimistisch is voor lopers die tussen 6 en 7min/km lopen op 10km krijg je dan als antwoord 'zit er toch tussen in? kan je toch proberen?'![]()
Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden .. (al had ik al besloten niet te gaan, mijn luchtwegen blijven protesteren; morgen ff langs de huisarts).
En nu ga ik ff verder terug lezen.. in het voorbijscrollen leek het te gaan om schema's om sneller te worden op de 10km? (en dat wil ik graag!)I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
De beste Romanian Deadlift die hij in tijden gezien had. Nou, dat is dan toch wel weer leuk om te horen van je fysio.
Verder was hij ook erg tevreden over de voortgang! Mag zo door blijven gaan, rustig opbouwen, 3 keer rennen, 3 keer core sessie in de gym + zwemmen, en mag zaterdag gaan trailwandelen/-rennen met streamnl, zolang we gewoon een beetje rustig aandoen, stukjes rennen, stukjes wandelen. Nou ja, meer zit er op die route toch niet in. Kan ook prima te zien aan het stuk dat we afgelopen zondag hadden gewandeld en geen last daarna + heuveltraining gisteren en vandaag een extreem goede reactie/dag!Hij heeft me gefilmd weer vandaag, en ondanks dat het probleem er nog wel is, is het nog maar een fractie van wat het was in het begin, onder andere door betere kracht en andere looptechniek. Hij was zeer onder de indruk van de verbetering en zei dat ik naar alle waarschijnlijkheid gewoon m'n HM's dit voorjaar kan doen zolang ik die gewoon op techniek en gevoel ren en niet op snelheid!
Voorlopig even geen nieuwe afspraak, over 2 weken sowieso mailen, maar mag in de tussentijd ook gewoon mailen als ik vragen heb!
Ja doei.![]()
Ja! Ben echt zo blij!Mijn hemel. Zag het even somber in vorige week/enkele weken geleden, en de pijn is er ook echt nog wel af en toe/op de achtergrond, maar er is al veel verbetering. Dus heb nu ook 5 zwaardere oefeningen meegekregen die ik in de gym met opvoerend gewicht moet doen (yay, op naar de freeweight section!) en waar ik 30-40 minuten mee bezig ben. Dus daar morgenochtend maar mee beginnen!
Ja doei.![]()
Iddquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Idd! Ik zou heel graag een keer lopen, maar ben op wintersport. Is wel een beetje mijn achtertuinIk dacht al dit in jouw achtertuin was, aan jouw trainingen te zien (zit lekker te lurken
). Maar goed, volgend jaar dan maar, dan loop ik er de halve marathon
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Zeker goed nieuws Moblo!![]()
![]()
Straks weer lekker opbouwen naar de ultra-afstanden!![]()
Ik heb toch maar eens een fotootje besteld bij marathon-photos.com, vind de nighttrail toch een te leuke herinnering om daar geen goede hardloopfoto van te hebben. Hij is best gaaf al zeg ik het zelf, je kan wel zien dat ik goed mijn best doe
![]()
![]()
![]()
Coole foto, eye of the tiger enzoquote:Op donderdag 12 februari 2015 20:28 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
Ik heb toch maar eens een fotootje besteld bij marathon-photos.com, vind de nighttrail toch een te leuke herinnering om daar geen goede hardloopfoto van te hebben. Hij is best gaaf al zeg ik het zelf, je kan wel zien dat ik goed mijn best doe
![]()
[ afbeelding ]
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Gave foto inderdaad!quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:28 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben niet 24/7 online.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Thanks!Je reageerde niet dus dan maar nog een verzoek
Op naar de 10 km!
Maar.... succes!
Vette foto Jero!
Net 34x 1500m gelopen op 90%. Da's lekker bikkelen, was een lekkere training. Weer 12km op de teller. Nu rust tot zaterdag, dan 27km op het schema.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Er zit wat tussen je ogen!quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:28 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Toffe pic!Ja doei.![]()
34x?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:13 schreef mosselmossel het volgende:
Vette foto Jero!
Net 34x 1500m gelopen op 90%. Da's lekker bikkelen, was een lekkere training. Weer 12km op de teller. Nu rust tot zaterdag, dan 27km op het schema.
Heb je ultra-aspiraties?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
50 km op 90 %, da's wel pittig jaquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:13 schreef mosselmossel het volgende:
Vette foto Jero!
Net 34x 1500m gelopen op 90%. Da's lekker bikkelen, was een lekkere training. Weer 12km op de teller. Nu rust tot zaterdag, dan 27km op het schema.![]()
![]()
Held!quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:13 schreef mosselmossel het volgende:
Vette foto Jero!
Net 34x 1500m gelopen op 90%. Da's lekker bikkelen, was een lekkere training. Weer 12km op de teller. Nu rust tot zaterdag, dan 27km op het schema.![]()
![]()
![]()
Ik heb weer op de baan getraind. Mijn benen voelden alweer prima, maar ik merkte tijdens de warming up (die trouwens heel lang en zwaar en zanderig was) al dat ik niet helemaal voluit kon gaan. Ik mocht van de trainer een paar keer 200 doen met afwisselend korte en lange dribbelpauzes. Voelde niet echt alsof ik getraind had, heb stiekem ook nog een 400m gedaanMaar alsnog.
Hij zei ook dat ik moet rekenen op 3 weken herstel. Is waarschijnlijk wel waar, maar pfff heb ik echt weinig zin in!
Maarja na de marathon wilde ik ook te snel weer hard dus ik zal maar luisteren..
https://www.endomondo.com/workouts/471492938/11367364Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Fascinerende foto trouwens!quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:28 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zeker gaver dan de gemiddelde hardloopfoto![]()
Gevonden? Downloadlinkje van Mossel is misschien ook iets voor jou? Ik weet niet welke tijd je nastreeft?quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:57 schreef E.T. het volgende:
Ik loop in een loopgroep met lopers met een 10km tijd tussen 1 uur en 1.10. Nu vroeg de trainer vanmiddag op Facebook om 'inspiratie' voor de training vanavond, wordt een duurloopje geopperd. Prima plan.. Komt er een met het geweldige idee 'zullen we 8-10km op 6.10/km doen'?![]()
Op mijn opmerking dat dat wel érg optimistisch is voor lopers die tussen 6 en 7min/km lopen op 10km krijg je dan als antwoord 'zit er toch tussen in? kan je toch proberen?'![]()
Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden .. (al had ik al besloten niet te gaan, mijn luchtwegen blijven protesteren; morgen ff langs de huisarts).
En nu ga ik ff verder terug lezen.. in het voorbijscrollen leek het te gaan om schema's om sneller te worden op de 10km? (en dat wil ik graag!)![]()
Top foto!quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:28 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hardlopen is een dure hobby... net weer een bestellijstje van ruim 300 euro samengesteld
En dan heb ik nog niet alles wat ik nodig heb of wil
Ik heb al maanden niks hardloop-gerelateerde gekocht!
Oh wacht, das niet waar. Nieuwe tubes... Maar dat was nódig...!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb een paar maanden geleden een longsleeve van 65euro gekocht. Ik heb geen idee wat ik de komende tijd moet kopen, afgezien van een doos gelletjes, maar verder hoef ik dit jaar weinig te kopen. Waarschijnlijk nog een paar schoenen. Best een goedkope sport voor mij.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:55 schreef YUR het volgende:
Hardlopen is een dure hobby... net weer een bestellijstje van ruim 300 euro samengesteldZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vanavond gestest: De loopband op mijn werk: 20 km/u. Dat loopt niet heel lekker.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ik zit nog met een schuin oog te kijken naar een Garmin Fenix 2, waarschijnlijk komt 'ie er ook binnen 2 a 3 maanden. Daarnaast moet ik nog wel iets spulletjes hebben voor de Eiger denk ik en eens kijken voor een andere tas misschien.
![]()
Show je lijstje!quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:55 schreef YUR het volgende:
Hardlopen is een dure hobby... net weer een bestellijstje van ruim 300 euro samengesteld
En dan heb ik nog niet alles wat ik nodig heb of wil![]()
![]()
Het zijn wel mooie dingetjes hoor:
Nu nog stokken, 1 paar wegschoenen en wellicht een paar trailschoenen met meer demping voor de lange afstandenF means you're fucked![]()
Voor of na het ontbijt sporten(wie überhaupt 's ochtends actief is)?woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Het zijn maar vier dingenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:01 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog stokken, 1 paar wegschoenen en wellicht een paar trailschoenen met meer demping voor de lange afstandenik verwachtte een LIJST!!
Mijn duurloop op zondagochtend loop ik na het ontbijt. Twee sneetjes bruin brood met kaas, een beker karnemelk en een banaan. Ik heb één keer 10 km gelopen zonder vooraf te ontbijten, voor mij was dat geen succes.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:04 schreef Woods het volgende:
Voor of na het ontbijt sporten(wie überhaupt 's ochtends actief is)?'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Sorryquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het zijn maar vier dingenik verwachtte een LIJST!!
Mogelijk goed nieuws: iemand biedt op startbewijshulp veel geld voor een startbewijs voor Parijs. Heb m maar een berichtje gestuurd...F means you're fucked![]()
Hangt er maar helemaal vanaf wat je gaat lopen en wat je doelen zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:04 schreef Woods het volgende:
Voor of na het ontbijt sporten(wie überhaupt 's ochtends actief is)?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je had toch nog niet zo lang geleden een nieuwe tas gekocht? Of is deze weer heel anders?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:01 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog stokken, 1 paar wegschoenen en wellicht een paar trailschoenen met meer demping voor de lange afstanden![]()
Top. Geen last van krampen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:07 schreef trolley het volgende:
[..]
Mijn duurloop op zondagochtend loop ik na het ontbijt. Twee sneetjes bruin brood met kaas, een beker karnemelk en een banaan. Ik heb één keer 10 km gelopen zonder vooraf te ontbijten, voor mij was dat geen succes.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Mag dat dan? Of loopt ie dan gewoon onder jouw naam?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Sorry
Mogelijk goed nieuws: iemand biedt op startbewijshulp veel geld voor een startbewijs voor Parijs. Heb m maar een berichtje gestuurd...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Deze is heel anders. Met name de twee bidons voorop zijn makkelijk om bij te vullen en om bij te kunnen houden hoeveel ik drink. En bij deze is het makkelijker om stokken mee te nemenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:10 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je had toch nog niet zo lang geleden een nieuwe tas gekocht? Of is deze weer heel anders?F means you're fucked![]()
Geen flauw idee...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Mag dat dan? Of loopt ie dan gewoon onder jouw naam?
Wil iemand die niet mobiel zit misschien een nieuw deel openen? Thanks!
F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: