Haha ja, ook het enige nadeel vond ik, het was een beetje teleurstellend dat de helft van het boek bijna artwork is (niet lelijk, daar niet van).quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:38 schreef Gehenna het volgende:
Ik ben nu op de helft van het boekje, vet leuk!
Wel erg kort, maar dat hoort nu eenmaal een beetje bij dit soort boekjes
Ik koop 'm wel bij het concert eind deze maandquote:Op maandag 14 november 2016 14:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Gelijk de LP maar even gepre-orderedbij bol.com
Ja die van mij ook alquote:
Bij de lp zit een cd in; lijkt me dat er dan ook wel een gewone cd-versie zal zijn...quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:57 schreef methodmich het volgende:
Maar bestaat er nu ook een CD-versie van?
Okee, ben benieuwd. Anders de LP met CD maar kopen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Bij de lp zit een cd in; lijkt me dat er dan ook wel een gewone cd-versie zal zijn...
Op Facebook stond dat er wel gewoon een cd zou komenquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:57 schreef methodmich het volgende:
Maar bestaat er nu ook een CD-versie van?
Dan moet het wel gek lopen wil het niet waar zijn!quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:53 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Op Facebook stond dat er wel gewoon een cd zou komen
[ afbeelding ]
Haar leven is dit jaar behoorlijk op z'n kop gegaan volgens mij; getrouwd, verhuisd naar Amerika en nu dus ook zwangerquote:Op zaterdag 19 november 2016 17:54 schreef Karstman het volgende:
En ze is zwanger!
https://www.facebook.com/(...)0030/?type=3&theater
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |