Zoals Me_Wesley zegt, en het is wel degelijk uitgelegd als je een klein beetje had opgelet in het verhaal.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:48 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Is eigenlijk ooit uitgelegd waarom Walt als geniaal scheikundige voor een hongerloontje lesgeeft in plaats van dat hij bijvoorbeeld bij een prestigieus onderzoeksinstituut werkt?
Maar dat was decennia geleden, dan blijft het toch merkwaardig dat je in al die tijd als briljant scheikundige die zelfs betrokken is geweest bij nobelprijswinnend onderzoek geen betere baan kunt krijgen.quote:Op zondag 15 februari 2015 15:59 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Hij was helemaal kapot van de breuk met Gray Matters, die hem hadden uitgekocht voor $5000 dollar, en nu miljarden waard zijn.
Dat doet depressie met je. En hee, uiteindelijk is hij een zeer winstgevende scheikundige 'carrière' begonnenquote:Op zondag 15 februari 2015 17:06 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Maar dat was decennia geleden, dan blijft het toch merkwaardig dat je in al die tijd als briljant scheikundige die zelfs betrokken is geweest bij nobelprijswinnend onderzoek geen betere baan kunt krijgen.
Dat zien we al direct in de eerste aflevering van BCS.quote:Op zondag 15 februari 2015 12:31 schreef Xrenity het volgende:
In de insider podcast (die trouwens best de moeite waard is), zegt Bob dat hij niet uitsluit dat deze serie uiteindelijk samenvalt met de Breaking Bad tijd en er vervolgens ook nog voorbij gaat om te laten zien wat er daarna met Saul gebeurt.
Vond de eerste twee wel redelijk, het niveau van BB heeft het echt nog lang nietquote:Op maandag 16 februari 2015 11:04 schreef Skwish het volgende:
Leuke serie tot nu toe. Heb gisteren de eerste 2 afleveringen bekeken.. heeft echt wel het BB niveau tot nu toe...
Leuk om ook al personages terug te zien zoals Mike en die mexicaan.
Eerste epi's van BB hadden ook niet het niveau van de latere afleveringen. Verre van zelfs, ik moest me daar echt doorheen worstelen.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Vond de eerste twee wel redelijk, het niveau van BB heeft het echt nog lang niet
Dat ja. Sowieso vind ik de eerste 2 seizoenen van Breaking Bad van beduidend lager niveau dan de rest. Nog steeds heel vermakelijk hoor, maar in schril contrast met de latere afleveringen.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:52 schreef Jivis het volgende:
[..]
Eerste epi's van BB hadden ook niet het niveau van de latere afleveringen. Verre van zelfs, ik moest me daar echt doorheen worstelen.
Had ik ook, begonnen met kijken destijds en afgehaakt. Later weer opnieuw begonnen en doorgezet, heb er geen spijt van.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:52 schreef Jivis het volgende:
Eerste epi's van BB hadden ook niet het niveau van de latere afleveringen. Verre van zelfs, ik moest me daar echt doorheen worstelen.
Haha, ja okquote:Op zondag 15 februari 2015 19:19 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dat zien we al direct in de eerste aflevering van BCS.![]()
Ja, maandag in Amerika, dus dinsdag in Nederland.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Leuke serie komt er nu elke maandag een nieuwe aflevering?
Jaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:19 schreef Intellectueel het volgende:
Serie te begrijpen voor een kijker die onbekend is met Breaking Bad?
Zeker m,aar je zult er wel wat minder van genieten aangezien sommige characters in BB gewoonweg badass zijn!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:19 schreef Intellectueel het volgende:
Serie te begrijpen voor een kijker die onbekend is met Breaking Bad?
Bepaalde referenties zul je inderdaad missen, voor de rest is het goed te volgen zonder BB kennis.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:32 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Zeker m,aar je zult er wel wat minder van genieten aangezien sommige characters in BB gewoonweg badass zijn!dus gewoon eerst even BB kijken, je zult niks missen.
Here's johnny!![]()
Of het geld voor ze bewaart, in ruil voor het mogen innemen van hun rol als raadsman. Hij moet de Kettles wel weer boven water toveren om Nacho vrij te krijgen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wedden dat Jimmy een deel van het geld meeneemt en de Kettles laat gaan.
Fraude oidquote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:16 schreef Vatta het volgende:
Hoe kwamen die Kettles nou aan dat geld?
Uh nee dat was een flashback naar een nog jongere Saul.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:00 schreef Me_Wesley het volgende:
Overigens ook die flashforward in het begin, weer lekker BB
Ohquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Uh nee dat was een flashback naar een nog jongere Saul.
Mag hopen van niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:10 schreef Vatta het volgende:
[..]
Nu al het hoogtepunt van het hele eerste seizoen.
Echt he. Die muziek tijdens de skatescenequote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:54 schreef tompsv18 het volgende:
Prima aflevering weer met een heerlijk einde. De muziek is trouwens ook weer dik in orde. Tijdens Breaking Bad vond ik dat ook erg sterk.
dat lijkt me wel aangezien ze in BB ook samenwerkenquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Begin van een samenwerking tussen Saul en Mike?
Moet je wel voor inloggen, alternatieven?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:07 schreef FredVleespet het volgende:
Voor mensen met spotify linkje naar alle muziek (word wekelijks na uitzending bijgewerkt)
Nee, maak gewoon een gratis account aanquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:14 schreef Nober het volgende:
Dacht dat ze in die boot zaten, wist het vrijwel zeker. Dat gedoe met die stickers met Mike elke keer weer.
[..]
Moet je wel voor inloggen, alternatieven?
Lekker lijstje om in je spotify te hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:07 schreef FredVleespet het volgende:
Voor mensen met spotify linkje naar alle muziek (word wekelijks na uitzending bijgewerkt)
Die van Breaking Bad is ook een aanraderquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:55 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Lekker lijstje om in je spotify te hebben.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:59 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Die van Breaking Bad is ook een aanrader
volgens mij heb je niet zo goed opgelet hequote:Op woensdag 18 februari 2015 18:05 schreef Vatta het volgende:
Wat was nu eigenlijk de bedoeling van Saul in eerste instantie toen ie met die robotstem de Kettlesmans belde en wie was die gast in dat busje toen ze naar buiten keken. Toch niet die Nacho?
Bevestigingquote:Op woensdag 18 februari 2015 18:07 schreef planethugo het volgende:
[..]
volgens mij heb je niet zo goed opgelet he
Dat was zeker Nacho, daarom is hij ook opgepakt. En Saul wilde ze waarschuwen dat iemand snode plannen met ze had waarop ze in paniek zelf zoiets in scene gezet hebben. Althans als dat het hele verhaal is
quote:'Better Call Saul' starts turf war between Albuquerque Isotopes and Omaha Storm Chasers
For six beautiful, glorious seasons, "Breaking Bad" caused a lot of friction: fights between Walt and Jesse, fights between Hank and Walt, and fights between couples who couldn't believe that their partner would watch the newest episode without them.
Who would have guessed then that the prequel spinoff of "Better Call Saul," featuring Bob Odenkirk's comic relief lawyer, would create the biggest fight of them all.
With Saul Goodman having fled New Mexico, where the original was set and filmed, for a quieter life in Omaha -- the Omaha Storm Chasers and Albuquerque Isotopes got into quite a Twitter battle on Tuesday.
Dat is gewoon om te laten zien dat er niet met mike te sollen is volgens mij.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:50 schreef houdjemond het volgende:
Einde was epic, maar dat gedoe met zn parkeerstickers ben ik nu wel zat..
Zie niet hoe dat zou kunnen? die kende saul volgens mij nooitquote:Op donderdag 19 februari 2015 06:54 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Ik hoop zo dat Gus gauw komt!
quote:Op donderdag 19 februari 2015 06:54 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Ik hoop zo dat Gus gauw komt!
zou wel leuk zijn als we het begin van Gus en Los Pollos te zien krijgenquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:02 schreef JDx het volgende:
Ze kunnen toch ook gewoon een keer een hapje gaan eten bij Los Pollos
Dat was al veel eerder begonnen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:32 schreef wipes66 het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn als we het begin van Gus en Los Pollos te zien krijgen
in de huidige tijd van deze serie bestaat Los Pollos al met z'n vele vestigingen en drugsdistributie? overigens kan het natuurlijk ook in de vorm van een flashback ofzoquote:Op donderdag 19 februari 2015 12:47 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dat was al veel eerder begonnen.
Nee, maar Mike welquote:Op donderdag 19 februari 2015 10:29 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Zie niet hoe dat zou kunnen? die kende saul volgens mij nooit
We gaan het zien, hopelijk weten de schrijvers nog flink wat verrassende momenten uit de hoge hoed te trekken.quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:53 schreef wipes66 het volgende:
[..]
in de huidige tijd van deze serie bestaat Los Pollos al met z'n vele vestigingen en drugsdistributie? overigens kan het natuurlijk ook in de vorm van een flashback ofzo
Hoevaak ga je dit nog zeggenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:27 schreef Atak het volgende:
Valt tegen. Had hoge verwachtingen na breaking bad.
quote ff de andere kerenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:00 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Hoevaak ga je dit nog zeggen?
Ach zeggen dat iets tegen valt heeft alleen waarde als het beargumenteerd wordt.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:43 schreef Amnistia het volgende:
Als iedereen die zegt dat het tegen valt nu even weg gaat... kunnen wij hier rustig over bob Oldenkirk kletsen...
Doei.
Hele toffe dude en acteur trouwens. In fargo was hij ook gangstaquote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:43 schreef Amnistia het volgende:
Als iedereen die zegt dat het tegen valt nu even weg gaat... kunnen wij hier rustig over bob Oldenkirk kletsen...
Ow nee hoor. Je mag best kritisch zijn. Heeft alleen weinig nut als je telkens blijft herhalen; het mist jesse/walt, het valt tegen etc. Denk dat iedereen wel zijn twijfels had bij de aankondiging. Denk alleen niet dat je het na een paar afleveringen al moet afschrijven.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:22 schreef Norrage het volgende:
Snap niet dat iedereen lyrisch was over aflevering 1 hoor, even doorbijten hoor. Het lijkt wel alsof je hier meteen wordt afgeserveerd als je het niet meteen goed vindt. Alleen het feest der herkenning zorgde ervoor om door te kijken.
Als je jesse en Walt mist... moet je BB gaan kijken... het gaat over saul.. het heet niet voor niks better call saul en geen better call Walt en jesse.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:29 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ow nee hoor. Je mag best kritisch zijn. Heeft alleen weinig nut als je telkens blijft herhalen; het mist jesse/walt, het valt tegen etc. Denk dat iedereen wel zijn twijfels had bij de aankondiging. Denk alleen niet dat je het na een paar afleveringen al moet afschrijven.
Maar de hoofdpersoon heet Jimmy.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:42 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Als je jesse en Walt mist... moet je BB gaan kijken... het gaat over saul.. het heet niet voor niks better call saul en geen better call Walt en jesse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |