quote:Op maandag 2 maart 2015 14:53 schreef Iwanius het volgende:
Ik kan maar niet op de titel komen.
Het is m.i. een Jordaans/Amsterdamse smartlap die misschien gecoverd is van een buitenlandse versie.
I.i.g ken ik hem van dacht ik Willy Alberti, en heeft als refrein:
JIJ...komt nooit meer terug....JIJ.....
Welk nummer is dit en van wie?
Dank alvast voor de oplossing.
Mokadelic. De titel van het nummer weet ik niet.quote:Op zondag 1 maart 2015 17:31 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Iemand een idee welk nummer hier op de achtergrond speelt?
Het staat al niet op de Gomorrah soundtrack.
TIESTO - LIVE At Energy 2000 (HQ):quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:26 schreef expiratorial het volgende:
Ik denk me helemaal hysterisch en ben youtube al afgegaan en ik denk dat mn enige hoop is dat er iemand is met dezelfde cd. Het gaat om een nummer op een live versie cd van een of ander feest,hoogstwaarschijnlijk iets van trance energy,uit het jaar 2000 of 2001. Ik meende dus de tiesto trance energy cd van 2000 maar nope,staat daar niet tussen. Anywayz,ergens in het midden van de set word er een mooi nummer ingezet en dat gaat van (ja werkelijk waar) papapapapapaaapippipipipiiii en dat word herhaald en er word een mooie bas onder gezet. Gewoon kippenvel. Het is wat een vrouwelijke stem. Dus...anybody?
Poema's - Zij maakt het verschilquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:35 schreef Gert_Verdemme het volgende:
Hallo, ik ben voor een vriend op zoek naar een nummer, artiestnbekend, en we weten alleen een paar zinnen uit dat nummer, zin 1 ze is geen stok om mee te slaan, zin 2 geen enkele garantie, ik hoop dat jullie ons kunnen helpen, groet van mij
Edit, ik denk dat het Streets of Hearts was, gevonden dus.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:04 schreef Loekie1 het volgende:
Ik zoek de titel van een lied van Niels Geusebroek dat een uur geleden ongeveer op Radio Noord-Holland was. Het is niet 'take your time'. Het klonk mij nogal nieuw in de oren. Helaas ben ik qua inhoud alles vergeten.
Deze heb ik al beiden geluisterd op youtube. 4 keer. Het enige wat ik dus weet dat het ergens in het midden van de set was en het papapapaapipipipiii verhaalquote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:16 schreef magikmichael het volgende:
[..]
TIESTO - LIVE At Energy 2000 (HQ):
Tracklist:
01. Kay Cee – Millennium Stringz
02. The Quest - C Sharp
03. Kamaya Painters - Far From Over
04. Spoiled & Zigo - More & More (Instrumental Mix)
05. Mario Lopez - The Sound of Nature (Plug n Play Remix)
06. Mario Piu pres. DJ Arabesque - Serendipity (Mas Mix)
07. Arrakis - The Spice
08. DJ Tiësto - Sparkles (Airscape Remix)
09. The Vengaboys - Kiss (Airscape Remix)
10. Balearic Bill - Destination Sunshine (DJ Tiësto’s Power Mix)
11. The Digital Blonde – Electra
12. Body-Shock – Sleepless
13. S.O. Project - Direct Dizko
14. Zombie Nation - Kernkraft 400
15. Binary Finary - 2000 (DuMonde’s Millennium Mix)
16. Rank 1 – Airwave
Zou die hier tussen moeten staan....
Of..... Het is van innercity??
1. Push – Universal Nation
2. Fire & Ice – Out Of Darkness
3. Agnelli & Nelson – El Nino
4. Kamaya Painters – Endless Wave
5. Systematic Parts – Deja-Vu
6. Straydog – Mirror
7. Loop Control – Reflections
8. Orbital Velocity – Last Voyage (Club Mix)
9. Lord Of Tranz – Sanctificum
10. Yves DeRuyter – Feel Free
11. Plastic Boy – Twixt
12. DJ Tiësto – Theme From Norefjell (DJ Jan & Christophe Chantzis Mix)
13. Evolver – Evolver (Wavestate Instrumental Mix)
14. Fridge – Paradise (Nu Gray Mix)
15. Gouryella – Gouryella
16. Cygnus X – The Orange Theme
Weet je misschien een stukje van de tekst? Als Tiësto hem gedraaid heeft zou ik het moeten weten.
Kan ook nog van zijn mixalbum Magik 6 zijn. Dat was ook van een live feest. Daar staan wel een paar vocale tracks op zoals... Delerium silence tiesto remix.
Ja, de laatste 2 waren ook gewoon de eerste hit op Google geweest. Gebruiken mensen dat dan niet? Denk ik dan.quote:
Doe eens gek en neurie wat op vocaroo.com. denk dat ik het dan wel weet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:02 schreef expiratorial het volgende:
[..]
Deze heb ik al beiden geluisterd op youtube. 4 keer. Het enige wat ik dus weet dat het ergens in het midden van de set was en het papapapaapipipipiii verhaal
Tsja, dan zal het wel niet zo'n goede vriend zijn geweest.quote:
Haha ja klopt 😊 zal even zien!quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:46 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Doe eens gek en neurie wat op vocaroo.com. denk dat ik het dan wel weet.
Er is zo veel trance met papapapipipi. Haha.
Oke,nee. Not gonna happen 😂 ook al is dit anoniem ik stuur mijn soundwaves dus even niet naar dit forum.quote:
Haha dan gaat het lastig worden. Maar ik zal nog effe op zoek gaan voor je.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:21 schreef expiratorial het volgende:
[..]
Oke,nee. Not gonna happen 😂 ook al is dit anoniem ik stuur mijn soundwaves dus even niet naar dit forum.
Super 👍quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:27 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Haha dan gaat het lastig worden. Maar ik zal nog effe op zoek gaan voor je.
Het klinkt ook vrij engelachtig. Zacht en lief. Niet zoals de samples vaak in clubmuziek klinken als je snapt wat ik bedoelquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:27 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Haha dan gaat het lastig worden. Maar ik zal nog effe op zoek gaan voor je.
quote:Op zondag 8 maart 2015 00:43 schreef ThePartyPooper het volgende:
Ik zoek de titel van dit nummer:
Ik ben wanhopig
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:37 schreef ebke het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat de afgelopen tijd nog wel eens in de discotheek of de sportschool gedraaid kan zijn.
Het is een house-dance achtig nummer, met duidelijke deephouse invloeden, zeker de bass. Tijdens het nummer hoor je een vent(waarschijnlijk een neger) in een hele relaxte melodieuze stem meezingen.
Het is een semi-bekend nummer ofzo.Het had zo in de top40 kunnen staan, dus er is vast wel iemand die het weet.
Zou het een remix van Cheerleader kunnen zijn?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:37 schreef ebke het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat de afgelopen tijd nog wel eens in de discotheek of de sportschool gedraaid kan zijn.
Het is een house-dance achtig nummer, met duidelijke deephouse invloeden, zeker de bass. Tijdens het nummer hoor je een vent(waarschijnlijk een neger) in een hele relaxte melodieuze stem meezingen.
Het is een semi-bekend nummer ofzo.Het had zo in de top40 kunnen staan, dus er is vast wel iemand die het weet.
Ik moest aan deze denken, maar dat wordt gezongen door een vrouw.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:37 schreef ebke het volgende:
Nope.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:58 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Zou het een remix van Cheerleader kunnen zijn?
Nee, ook niet. Ken ze beide, toffe nummers dat wel.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest aan deze denken, maar dat wordt gezongen door een vrouw.
En daarna dacht ik aan deze:
Deze vond ik het er nog het meest op lijken.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:58 schreef ebke het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Nee, ook niet. Ken ze beide, toffe nummers dat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Scuidward op 09-03-2015 23:33:44 ]
Ik heb nog een ander nummer in m'n hoofd dat het best zou kunnen zijn maar ik heb geen flauw idee wie het zingt of hoe het heet. Lijkt het meest op het tweede nummer dat ik postte, maar met zwaardere stem en minder gehaast meegezongen/praat.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:58 schreef ebke het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Nee, ook niet. Ken ze beide, toffe nummers dat wel.
quote:Op maandag 9 maart 2015 23:27 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Deze vond ik het er nog het meest op lijken.
Anders gaat het echt wilde weg gokken worden, heb al een beetje top 40 doorgespit. Weet je evt. de tekst?Nee zijn ze ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hm, misschien is het toch inder bekend dan ik zelf dacht.
Tekst ben ik kwijt, weet alleen nog dat ik het een ontzettend lekker deuntje vond.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:39 schreef Ypmaha het volgende:
0:58 Amelie ofzo? Of American Beauty? Het is in ieder geval van een film volgens mij.
quote:Op zondag 22 februari 2015 21:52 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Een bekend, ouder nummer, gezongen door een man met een zware stem. Ik geloof dat er in de tekst iets zat als: 'she walkes away' of zo, maar dat zou net zo goed iets heel anders kunnen zijn. Met Google lukt het ook niet, dus dan maar hier
Het doet me altijd heel erg denken aan de Sims.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:55 schreef bambino het volgende:
Kan niet op een titel komen van een nummer.
Iemand enig idee welk nummer dit is:
Liedje met weinig lyrics, maar er wordt voor de break gezegd door een gast "what your body gonna do" en dan door een vrouw "WHAT" en dan komt de melodie
Iemand enig idee?
Graciasquote:
iemand?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:02 schreef martijnde3de het volgende:
Wie weet toevallig waar de muziek op de achtergrond van dit filmpje vandaan komt en hoe het heet?
Volgens mij heb ik het nummer in mijn hoofd wat jij bedoelt... Het is een soort Bakermat achtige beat, met een donkere stem die tussen praten en zingen een aantal zinnen zegt...quote:Op zondag 8 maart 2015 22:37 schreef ebke het volgende:
Dit is geen neuriën.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:46 schreef react333 het volgende:
Ik zoek:
https://soundcloud.com/user595457746/mah00109
en
https://soundcloud.com/user595457746/mah00110
PS. Geen commentaar op neurie kwaliteiten a.u.b.
Is die eerste deze?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:46 schreef react333 het volgende:
Ik zoek:
en
PS. Geen commentaar op neurie kwaliteiten a.u.b.
Neequote:
PS. Geen commentaar op neurie kwaliteiten a.u.b.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:46 schreef react333 het volgende:
Ik zoek:
en
misschien deze?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:37 schreef ebke het volgende:
Nee, ook niet.quote:
Deze misschien?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:40 schreef ebke het volgende:
[..]
Nee, ook niet.
Deze is toch van die reclame van Boohoo.![]()
Lijkt er overigens wel op, het nummer wat ik zoek heeft een vergelijkbare stijl.
Maar heb de hoop al een beetje opgegeven..
Ook niet..quote:
Mijn laatste pogingquote:Op zondag 15 maart 2015 15:45 schreef ebke het volgende:
[..]
Ook niet..
Maar ook deze komt aardig in de buurt.
|Nope.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:50 schreef zedman het volgende:
[..]
Mijn laatste poging
ALS DAT HEM NIET IS WENS IK JE VEEL ZOEK PLEZIER HOOP DAT JE HEM SNEL VINDT
En mijn gok was het ook niet?quote:Op zondag 8 maart 2015 22:37 schreef ebke het volgende:
Het is lift muziekquote:Op zondag 15 maart 2015 17:49 schreef vluggejapie99 het volgende:
Weet iemand hoe deze muziekstijl heet? Het is niet echt jazz geloof ik.
Dit is het inderdaad. Bedanktquote:Op zondag 15 maart 2015 18:01 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Het is lift muziek![]()
Of soms ook wel muzak geheten.
De stijl is Bossa Nova denk ik: http://en.wikipedia.org/wiki/Bossa_nova
Graag gedaan!quote:Op zondag 15 maart 2015 18:09 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Dit is het inderdaad. Bedankt.
Gecondoleerd en sterkte!quote:Op zondag 15 maart 2015 20:49 schreef murp het volgende:
heren en dames, mijn schoonmoeder is vrijdag overleden en nu heeft ze op een geel notitievelletje een aantal nummers geschreven die ze op haar begravenis wilt. we hebben ze allemaal kunnen vinden behalve : "je bent mijn ster" met een vraagteken... andere lidjes op de lijst waren gerard joling en henk damen, dus ik zoek iets puur hollands, als jullie daarbij kunnen helpen zou ik erg blij zijn!
thanks.. ik ga effe kijkenquote:Op zondag 15 maart 2015 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gecondoleerd en sterkte!
Het eerste dat bij me opkomt is Mouth&McNeal - Ik zie een ster.
Nope.quote:
Doet mij hier wel aan denken:quote:Op zondag 15 maart 2015 23:06 schreef jrwl het volgende:
Ik hoorde net dit nummer:
The Bangles - If she knew what she wants
Weet iemand misschien hoe dit andere bekende nummer heet dat ik bedoel? Een bekend nummer dus met ongeveer hetzelfde stukje melodie of iets wat een beetje hetzelfde klinkt
Deze Wiki-pagina had je vast ook al gezien: http://en.wikipedia.org/wiki/Greased_Lightnin%27_(song)quote:Op maandag 16 maart 2015 01:16 schreef delano.888 het volgende:
Ik had vandaag een leuke discussie, ik wist HEEL zeker dat "Greased Lightning" uit Grease gebaseerd is op een ander nummer van Elvis (zelfde melodie, alleen andere tekst?)
Alleen ik begin een beetje gek te worden want ik kan niks vinden.
Dus, zit ik fout?
Dit nummer dus, maar dan met een andere tekst, gezongen door elvis en (vrijwel) dezelfde melodie.
Ik doe ook even een gooiquote:
nee, volgens mij is dat m niet..quote:Op zondag 15 maart 2015 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gecondoleerd en sterkte!
Het eerste dat bij me opkomt is Mouth&McNeal - Ik zie een ster.
Wtf.quote:
Deze misschien?quote:Op zondag 15 maart 2015 20:49 schreef murp het volgende:
heren en dames, mijn schoonmoeder is vrijdag overleden en nu heeft ze op een geel notitievelletje een aantal nummers geschreven die ze op haar begravenis wilt. we hebben ze allemaal kunnen vinden behalve : "je bent mijn ster" met een vraagteken... andere lidjes op de lijst waren gerard joling en henk damen, dus ik zoek iets puur hollands, als jullie daarbij kunnen helpen zou ik erg blij zijn!
Deze misschien??quote:Op maandag 16 maart 2015 11:30 schreef zedman het volgende:
hoi, ik zoek een nummer dat ik van de week op de radio heb gehoord maar ik kan de titel en de nummer niet vinden.
het is een vrouw die gewoon engels zingt het het mooie is dat het een arabische/egyptische beat heeft ook een beetje dance erdoor heen.
weet iemand het?
alvast bedankt.
Of deze?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:30 schreef zedman het volgende:
hoi, ik zoek een nummer dat ik van de week op de radio heb gehoord maar ik kan de titel en de nummer niet vinden.
het is een vrouw die gewoon engels zingt het het mooie is dat het een arabische/egyptische beat heeft ook een beetje dance erdoor heen.
weet iemand het?
alvast bedankt.
Need date is hem net.quote:
Op welk radio station was dat?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:30 schreef zedman het volgende:
weet iemand het?
alvast bedankt.
nee dat is hem nietquote:Op maandag 16 maart 2015 18:56 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Op welk radio station was dat?
Een wilde gok:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:16 schreef einszweiachtung het volgende:
http://rtlxl.nl/#!/de-roe(...)34-82be-b589f9915302
die dave zet rond 34:15 een nummer in 'Dont give a damn about the situation', kan echter helaas niks vinden op google. Wie kent 'm?
Nee, niet diet, 2 nummers daarvoor. Gelijk na 'here is your dj dave roelvink'quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:55 schreef tha_dark het volgende:
Oké, ik ben op zoek naar een beetje een Deephouse nummer. Lekkere melodie.
Ik weet alleen dat bij Spotify de afbeelding van het nummer volgens mij groen was en dat de titel een enkel Nederlands woord is.
Nee helaas. Het is een nummer dat ik de laatste weken regelmatig voorbij hoor komen.quote:
Deze? De zanger is een man, maar dat weet ik ook alleen maar omdat het genoemd werd op de radioquote:Op maandag 16 maart 2015 11:30 schreef zedman het volgende:
weet iemand het?
alvast bedankt.
zou tof zijn als je even vertelt wat het isquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:19 schreef zedman het volgende:
Update. ik heb die nummer al gevonden.
maar bedankt dat jullie het hebben geprobeert.![]()
![]()
Deze miss?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:55 schreef tha_dark het volgende:
Oké, ik ben op zoek naar een beetje een Deephouse nummer. Lekkere melodie.
Ik weet alleen dat bij Spotify de afbeelding van het nummer volgens mij groen was en dat de titel een enkel Nederlands woord is.
Ik heb hem al gevonden en er klopte niet zoveel van mijn beschrijving behalve dan dat het plaatje inderdaad groen is op Spotify.quote:
Ja die zoek ik dus ook !!! weet iemand het ??quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:16 schreef einszweiachtung het volgende:
http://rtlxl.nl/#!/de-roe(...)34-82be-b589f9915302
die dave zet rond 34:15 een nummer in 'Dont give a damn about the situation', kan echter helaas niks vinden op google. Wie kent 'm?
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:38 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Nee, niet diet, 2 nummers daarvoor. Gelijk na 'here is your dj dave roelvink'
Maar iig thanks
Een remix van dit nummer:quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:28 schreef Lillyyy het volgende:
[..]
Ja die zoek ik dus ook !!! weet iemand het ??
Niet te vinden... Stem lijkt er op maar het liedje niet het is meer reggeaton kant op..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
[..]
Een remix van dit nummer:
Moet je zelf ff zoeken welke remix
Het is zelfs letterlijk dezelfde tekstquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:25 schreef Lillyyy het volgende:
[..]
Niet te vinden... Stem lijkt er op maar het liedje niet het is meer reggeaton kant op..
Nee heb hem al het is van feestdjruud - diggyquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het is zelfs letterlijk dezelfde tekst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |