Was dat nog niet duidelijk?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
Welke dubbiel heeft de TT vergeten aan te passen
kun je nog wel even de stand in de OP toevoegen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:39 schreef rhubarb het volgende:
Hoe verander ik die titel? Eerste keer dat ik een nieuwe reeks open...
Kies dan gewoon een Fransoosquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:49 schreef TheVulture het volgende:
Bedankt Granollers, die odds van Unibet zeggen dus ook geen hol
Ja maar die zijn per definitie onbetrouwbaarquote:
Vanavond mag ze alleen slapen neem ik aan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 07:27 schreef de_boswachter het volgende:
Na topoverleg in bed een switch;
3: Thiem
quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Vanavond mag ze alleen slapen neem ik aan?
Haasequote:Op woensdag 11 februari 2015 13:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Twijfelen aan Rooowbin
Als ze nog leeft...quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Vanavond mag ze alleen slapen neem ik aan?
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:53 schreef luckass het volgende:
Jammer, de leiding van de XL-game is gezwicht voor de oliedollars.
Echt he, alle spelers met Mc in de naam zijn goed.quote:
Misschien moet Rooowwwbbiinnn z'n naam dan ff laten veranderen in McHaasequote:Op zondag 22 februari 2015 22:21 schreef Salamando het volgende:
[..]
Echt he, alle spelers met Mc in de naam zijn goed.
Tigre Hank deed mee in de qualis van Acapulcoquote:Op maandag 23 februari 2015 10:28 schreef Papabassie het volgende:
[..]
De 2014 trein tegen TIGRE Hank mocht er ook zijn!
Ohjaquote:Op maandag 23 februari 2015 10:28 schreef Papabassie het volgende:
[..]
De 2014 trein tegen TIGRE Hank mocht er ook zijn!
Nou,nou,nou.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:17 schreef Szura het volgende:
Hopelijk geeft D'n Beffert op en faalt Gasquet
Tomas Berdych (CZE) vs Jeremy Chardy (FRA)quote:Op maandag 23 februari 2015 15:56 schreef BeamofLight het volgende:
ik vind het maar een rommelige OOP
Switch naarquote:
Dat was in Rotterdam we andersquote:
Mag GGL welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Als mensen Garcia-Lopez bedoelen, moet Garcia erbij. Anders is het Feliciano Lopez. Bij deze twee spelers is het verschil groot genoeg. Bij bijvoorbeeld Leonardo Mayer en Florian Mayer is alleen Mayer zeker niet genoeg, dus dan zou het wel 'pech gehad!' zijn.
Meest prettig is, ook bij dit voorval, inderdaad wel een voorletter erbij. Denk daar allemaal even aan!
Hahahahaha ik dacht al waarom doet de livescore niets meerquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:09 schreef TheVulture het volgende:
Bagdhatis geeft gewoon op na een dikke voorsprong in de 3e set en bij 4-4 in de tiebreak 3e set
Lul
4-6 was het zelfs in tiebreak. Benieuwd wat et dan gebeurd is dat hij het laatste puntje niet uit kon spelenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:09 schreef TheVulture het volgende:
Bagdhatis geeft gewoon op na een dikke voorsprong in de 3e set en bij 4-4 in de tiebreak 3e set
Lul
Misschien is ie gevallen ofzo... maar dit is echt bizarquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hahahahaha ik dacht al waarom doet de livescore niets meer
Hij stond gewoon 4-1 voor in de beslissende tie-break
Het was kramp hoorde ik op fox sportsquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien is ie gevallen ofzo... maar dit is echt bizar
quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:22 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Het was kramp hoorde ik op fox sports
Zelfs ik had dat laatste punt gewoon uitgespeeld hoorquote:
Lopez al tig breakkansen gehad, kan er niks van. Heeft ws. weer een date staan voor morgen.quote:
Vond eigenlijk ook wel dat er weinig murray's waren. Had eigenlijk verwacht dat dat de massapick zou worden. Met de finale op zaterdag had je daar vandaag wel voor safe kunnen gaan. Waardoor je hem ook nog zou kunnen uitspelen. In de halve finale verliest hij toch van Federer.quote:
Ik besefte me pas vanmiddag dat het toernooi tot en met zaterdag liep. Weet niet of ik dan meer op safe had gegaan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:58 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Vond eigenlijk ook wel dat er weinig murray's waren. Had eigenlijk verwacht dat dat de massapick zou worden. Met de finale op zaterdag had je daar vandaag wel voor safe kunnen gaan. Waardoor je hem ook nog zou kunnen uitspelen. In de halve finale verliest hij toch van Federer.
Helemaal niet bij stilgestaan...quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:58 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Vond eigenlijk ook wel dat er weinig murray's waren. Had eigenlijk verwacht dat dat de massapick zou worden. Met de finale op zaterdag had je daar vandaag wel voor safe kunnen gaan. Waardoor je hem ook nog zou kunnen uitspelen. In de halve finale verliest hij toch van Federer.
komt ie nou mee aanquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:58 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Kut ik dacht inderdaad de toppers nog even te sparenquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:58 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |