Hahahahaha ik dacht al waarom doet de livescore niets meerquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:09 schreef TheVulture het volgende:
Bagdhatis geeft gewoon op na een dikke voorsprong in de 3e set en bij 4-4 in de tiebreak 3e set
Lul
4-6 was het zelfs in tiebreak. Benieuwd wat et dan gebeurd is dat hij het laatste puntje niet uit kon spelenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:09 schreef TheVulture het volgende:
Bagdhatis geeft gewoon op na een dikke voorsprong in de 3e set en bij 4-4 in de tiebreak 3e set
Lul
Misschien is ie gevallen ofzo... maar dit is echt bizarquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hahahahaha ik dacht al waarom doet de livescore niets meer
Hij stond gewoon 4-1 voor in de beslissende tie-break
Het was kramp hoorde ik op fox sportsquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien is ie gevallen ofzo... maar dit is echt bizar
quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:22 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Het was kramp hoorde ik op fox sports
Zelfs ik had dat laatste punt gewoon uitgespeeld hoorquote:
Lopez al tig breakkansen gehad, kan er niks van. Heeft ws. weer een date staan voor morgen.quote:
Vond eigenlijk ook wel dat er weinig murray's waren. Had eigenlijk verwacht dat dat de massapick zou worden. Met de finale op zaterdag had je daar vandaag wel voor safe kunnen gaan. Waardoor je hem ook nog zou kunnen uitspelen. In de halve finale verliest hij toch van Federer.quote:
Ik besefte me pas vanmiddag dat het toernooi tot en met zaterdag liep. Weet niet of ik dan meer op safe had gegaan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:58 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Vond eigenlijk ook wel dat er weinig murray's waren. Had eigenlijk verwacht dat dat de massapick zou worden. Met de finale op zaterdag had je daar vandaag wel voor safe kunnen gaan. Waardoor je hem ook nog zou kunnen uitspelen. In de halve finale verliest hij toch van Federer.
Helemaal niet bij stilgestaan...quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:58 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Vond eigenlijk ook wel dat er weinig murray's waren. Had eigenlijk verwacht dat dat de massapick zou worden. Met de finale op zaterdag had je daar vandaag wel voor safe kunnen gaan. Waardoor je hem ook nog zou kunnen uitspelen. In de halve finale verliest hij toch van Federer.
komt ie nou mee aanquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:58 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Kut ik dacht inderdaad de toppers nog even te sparenquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:58 schreef tennisboy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |