Inderdaad, zaterdagquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:17 schreef MissJ het volgende:
Heel leuk een nieuw seizoen, maar waarom op zaterdag?!
Geen goede dag voor mij, ben dan vaak niet in de gelegenheid om te kijken![]()
A.s. zaterdag waarschijnlijk wel, dus das mooi.
lijkt mij ook, maar goedquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Inderdaad, zaterdag
In het weekend beslis ik (of mijn omgeving) vaak pas op het laatste moment wat ik ga doen. Ik heb geen zin om hiervoor thuis te blijven. Voor de kinderen maakt het toch niet uit, die mogen toch vandaag ook wel iets later naar bed om te kijken?
als ik niet in slaap val kijk ik ookquote:
Misschien heeft ze al meegedaan bij SBS?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:06 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik herken haar gezicht ook, maar kan me niet voorstellen dat het van een van haar eigen liedjes is.
past niet bij hen, zij moet naar Angelaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er mis met de Volendamse tweeling? Oh daar zijn ze al!
er zal nog wel een excuusjongetje komenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:10 schreef miss_dynastie het volgende:
En we hebben een winnaar. Stop maar met de rest van de show!
toch komt ze naturel en authentiek overquote:
dat risico heb je altijd bij jongentjes. Ik was de ster op de afscheidsmusical van de basisschool, maar heb daarna nooit meer kunnen zingen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:24 schreef 7nightwing7 het volgende:
Word leuk als de baard in de keel komt
Yep dat is risicoquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dat risico heb je altijd bij jongentjes. Ik was de ster op de afscheidsmusical van de basisschool, maar heb daarna nooit meer kunnen zingen.
net zoals vorig jaar, dat Marokkaanse jongetje .quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:56 schreef BabeWatcher het volgende:
wtf een gozer, hij zingt wel lekker
als het voor ons blind is moet je tegen je gevoel ingaan. Bij Ayoub kwam de baard net iets te vroeg en was de finale waardeloos, maar hij won door de gunfactor.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:57 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
net zoals vorig jaar, dat Marokkaanse jongetje .
ditquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Brutaaltje. Klinkt nergens naar.
Niet te geloven ...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:03 schreef patat het volgende:
Ze horen 3 woorden en draaien om hierbij?
ik wil met haar mee, weg uit dit koude kutland met zure mensenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Suriname is leuker NOU GAAN DAN!![]()
![]()
Doeiquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:08 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik wil met haar mee, weg uit dit koude kutland met zure mensen
quote:
ik was ooit heel dichtbij om een surinaams meisje te scoren, helaas net niet geluktquote:
het is inderdaad niet helemaal perfectquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:15 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ze zit er steeds net onder toch?
moeilijk liedjequote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:24 schreef hunter2011 het volgende:
grappige keuze voor zo'n klein meisje
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:25 schreef MissJ het volgende:
nou zeg, hier hadden ze voor moeten draaien vind ik
Marco, ben jij het?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Marco wil haar mee naar huis nemen
quote:
Of dat ze al weten wie er komt... lekker frietquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:29 schreef patat het volgende:
Bij die snelle omdraai-acties denk ik maar gewoon dat het geluid in de studio beter is dan thuis
Britney is geweldigquote:
Britney (S) is inmiddels 33 en ziet er nog steeds geweldig uit, ondanks dat ze twee keer heeft geworpen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:34 schreef Aspergermeisje het volgende:
Een Nederlands kind moet je gewoon geen Britney willen noemen.
Met een Nederlandse r is het foeilelijk en met een Engelse r door Nederlanders uitgesproken eigenlijk ook.
8-14quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
8 jaar? dacht dat je 10 moest zijn
Nee, dat soort momenten bewaren ze voor eckte hooligansquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:42 schreef patat het volgende:
En hier drukken ze niet gelijk allemaal voor, ik snap er niks meer van
Madonna?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
ik ben benieuwd wat de naam van haar zus is
Ik weet het bouwjaar van haar zus niet, ik gok op Leann (Rimes), Samantha (Mumba) dat zijn wel de namen uit dat tijdperkquote:
zolang als dit programma bestaat wordt er op dit forum voorgesteld om te splitsen op 12 jaar, zodat er onderscheid is tussen schattig en mooi/kwaliteitquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het wel leuk dat ze niet zo gestyled is. Lekker met slordige vlecht, het is een kind
Lekkere blush en lipglossquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het wel leuk dat ze niet zo gestyled is. Lekker met slordige vlecht, het is een kind
zou ik wel willen, maar zaterdagavond gaat mij niet lukkenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:52 schreef patat het volgende:
Leuke aflevering, tijd om dit seizoen eens volledig te volgen
Het lijkt wel alsof iedereen carnaval viert.. en Valentijnsdag tegelijkquote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:56 schreef BabeWatcher het volgende:
We hebben nog niet eens 1 topic volgemaakt
quote:
Dit is nummer 1, Chloequote:
Voor nu goed genoeg. Aflevering 1 had een paar zeer sterke kandidaten. Zoek maar op Britney (zo heet ze echt) die Zombie zong.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:11 schreef Symphonic het volgende:
Helaas aflevering 1 gemist.....
vond deze toch niet zo heel sterk
Vond er ook geen klap aanquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:11 schreef Symphonic het volgende:
Helaas aflevering 1 gemist.....
vond deze toch niet zo heel sterk
dat denk ik ook, knap meisjequote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:11 schreef BabeWatcher het volgende:
over 6 jaar wordt zij een hele mooie vrouw
Dit is een moeilijk lied.quote:
Oke, ga ik die straks even opzoekenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:12 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Voor nu goed genoeg. Aflevering 1 had een paar zeer sterke kandidaten. Zoek maar op Britney (zo heet ze echt) die Zombie zong.
Net nogquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:16 schreef BabeWatcher het volgende:
Waarom drukken ze niet? Het is niet perfect, maar vorige week gingen er slechtere door.
at had Puck ookquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:21 schreef BabeWatcher het volgende:
Boguszal ook wel door zijn, anders komt er niet zo'n lange intro
ditquote:
Als zijn haar straks uitvalt lijkt hij precies op Dion Graus.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:28 schreef Burner82 het volgende:
Als je Bogus heet, is je internationale carrière bij voorbaat al om zeep geholpen...
Alleen als het vooraan uitvaltquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Als zijn haar straks uitvalt lijkt hij precies op Dion Graus.
hij had beter voor Angela kunnen kiezenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:32 schreef BabeWatcher het volgende:
Marco twijfelde of hij moest drukken en krijgt hem nu toch
helaas..... haar fire is een gewoon een plat lopend vuurtje..quote:
als je de vorige seizoenen gekeken hebt weet je dat ik aparte meisjes leuk vindquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
beetje over the top, maar ze zingt aardig
Ik heb dat met de jongensquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
als je de vorige seizoenen gekeken hebt weet je dat ik aparte meisjes leuk vind
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
als je de vorige seizoenen gekeken hebt weet je dat ik aparte meisjes leuk vind
incl fandomquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:38 schreef BabeWatcher het volgende:
Prima keuze. Zij is een echt N&S-meisje
Stop - Pottentime!quote:
Arm broertje... zat er bijgeplakt naast..quote:
Schattig ventje was datquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Arm broertje... zat er bijgeplakt naast..
Ja, haar zo vast geplakt, dat het er niet mer uit zagquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:47 schreef BabeWatcher het volgende:
Marco weer met zijn uitspraak, terwijl zijn eigen Engels nog slechter is dan van Marc Rutte
Annie Lennox?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:46 schreef Symphonic het volgende:
Het deed me ergens aan denken, maar ik kom er niet op
Cor en Don hebben wel ineens een leuk zoontjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |