Inderdaad, zaterdagquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:17 schreef MissJ het volgende:
Heel leuk een nieuw seizoen, maar waarom op zaterdag?!
Geen goede dag voor mij, ben dan vaak niet in de gelegenheid om te kijken![]()
A.s. zaterdag waarschijnlijk wel, dus das mooi.
lijkt mij ook, maar goedquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Inderdaad, zaterdag
In het weekend beslis ik (of mijn omgeving) vaak pas op het laatste moment wat ik ga doen. Ik heb geen zin om hiervoor thuis te blijven. Voor de kinderen maakt het toch niet uit, die mogen toch vandaag ook wel iets later naar bed om te kijken?
als ik niet in slaap val kijk ik ookquote:
Misschien heeft ze al meegedaan bij SBS?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:06 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik herken haar gezicht ook, maar kan me niet voorstellen dat het van een van haar eigen liedjes is.
past niet bij hen, zij moet naar Angelaquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er mis met de Volendamse tweeling? Oh daar zijn ze al!
er zal nog wel een excuusjongetje komenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:10 schreef miss_dynastie het volgende:
En we hebben een winnaar. Stop maar met de rest van de show!
toch komt ze naturel en authentiek overquote:
dat risico heb je altijd bij jongentjes. Ik was de ster op de afscheidsmusical van de basisschool, maar heb daarna nooit meer kunnen zingen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:24 schreef 7nightwing7 het volgende:
Word leuk als de baard in de keel komt
Yep dat is risicoquote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dat risico heb je altijd bij jongentjes. Ik was de ster op de afscheidsmusical van de basisschool, maar heb daarna nooit meer kunnen zingen.
net zoals vorig jaar, dat Marokkaanse jongetje .quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:56 schreef BabeWatcher het volgende:
wtf een gozer, hij zingt wel lekker
als het voor ons blind is moet je tegen je gevoel ingaan. Bij Ayoub kwam de baard net iets te vroeg en was de finale waardeloos, maar hij won door de gunfactor.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:57 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
net zoals vorig jaar, dat Marokkaanse jongetje .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |