Lucas had al lang van te voren gewonnen, de andere kandidaatjes hadden hem sowieso al niet meer kunnen inhalen.quote:Op zondag 12 april 2015 11:53 schreef iBenny het volgende:
Ik vond het een mooie en goede finale. Eigenlijk waren ze allemaal niet eens zo slecht bezig. Heb wat kleine misstapjes gehoord, maar al met al klonk het allemaal goed.
Wat ik echter niet begreep aan de finale is de tussenstand die kwam nadat alle kinderen een keer hadden gezongen. Eerlijker was geweest als de stand op dat moment weer werd gereset. Waarom? De kinderen zongen in een heel ander stadia van de finale. Het ene team trekt veel meer aan om te kijken / stemmen dan het andere team. De cijfers waren op dat moment al scheef. Je kan dus geen eerlijke tussenstand hebben op dat moment.
Overigens zou het toch niks aan de uitslag veranderen. Je zag al van mijlenver aankomen dat Lucas zou winnen. Werd al enorm gepromoot in de reclamespotjes voor het programma en werd daarmee dus al voorzichtig naar voren geschoven. Geeft verder niet... Het is meer dan een terechte winnaar.
Ik zie een loopbaan in de top van het backing vocal-circuit wel voor me, als ze de egocentrische trekjes een beetje kan onderdrukken. Je kunt er volgens mij een prima boterham mee verdienen, zonder dat er de 'star quality' nodig is van de zanger(es) op de voorgrond (dat bestaat uit meer dan alleen uiterlijk, waar bij Robin overigens niks mis mee is).quote:Op zondag 12 april 2015 12:20 schreef hunter2011 het volgende:
Want hoe boos de Robin-fans dan ook wel zijn, ja ze heeft een overdonderende stem maar weinig x-factor/gun-factor.
Daar had Glennis Grace jaren-lang last van gehad. Nu weet ik niet hoe het precies bij Robin zit maar die Glennis blijkt dus echt een vals takkewijf te zijnquote:Op maandag 13 april 2015 05:20 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik zie een loopbaan in de top van het backing vocal-circuit wel voor me, als ze de egocentrische trekjes een beetje kan onderdrukken. Je kunt er volgens mij een prima boterham mee verdienen, zonder dat er de 'star quality' nodig is van de zanger(es) op de voorgrond (dat bestaat uit meer dan alleen uiterlijk, waar bij Robin overigens niks mis mee is).
Iig hoop ik niet dat ze door haar gebrek aan x/gun-factor in het bruiloften/partijen-en braderiën-circuit belandt, want ze heeft meer in huis dan dat.
Wat zag Wendy er trouwens vreselijk uit. Het lijkt wel alsof ze steeds meer bruin/oranje wordt, en bij dat eeuwige nepblond vind ik dat niks. Lelijke combinatie.
Of ligt dat aan de kleur-afstellingen van mijn tv, want ik lijk de enige die het opvalt?
Stel je voor dat Glennis een toffe peer was geweest. Die won ooit nog de soundmix show in de 90s door Whitney Houston te benaderen en door haar niet al te fijne karakter en verkeerde keuzes gooide ze een glanzende carriere weg als Neerlands beste zangeres. Met de cover van Afscheid was ze weer helemaal terug, maar wederom miste ze de gunfactor.quote:Op maandag 13 april 2015 13:02 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Daar had Glennis Grace jaren-lang last van gehad. Nu weet ik niet hoe het precies bij Robin zit maar die Glennis blijkt dus echt een vals takkewijf te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |