Foei!!quote:
Zijn muziekkeus is goed... maar niet in zijn huidige twijfel over zijn stemquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:50 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik vind Lucas niet bijzonder omdat zijn liedkeuzes me niet aanspreken
Nu in de finale bedoel, dat kan ik begrijpen. Wat vond je van zijn auditie dan?quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:50 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik vind Lucas niet bijzonder omdat zijn liedkeuzes me niet aanspreken
Toen kon en mocht hij nog... Het is pas sinds een paar dagen dat hij de stembreuk heeftquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nu in de finale bedoel, dat kan ik begrijpen. Wat vond je van zijn auditie dan?
Hij zong goed maar ik vind zijn liedjes niet bijzonder, het is niet mijn smaakquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nu in de finale bedoel, dat kan ik begrijpen. Wat vond je van zijn auditie dan?
Mensen op Twitter zijn te arm om te sms'enquote:
Misschien vind hij Tatu en Pussy Riot ook lekker?quote:
Waarschijnlijk andersom...quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:03 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Mensen op Twitter zijn te arm om te sms'en
Spann0ndquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:07 schreef BabeWatcher het volgende:
oké, volgend jaar kijk ik niet meer
echt welquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:07 schreef BabeWatcher het volgende:
oké, volgend jaar kijk ik niet meer
nietquote:
dat dusquote:
Dat zit er dik in.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:10 schreef hunter2011 het volgende:
Puur gunfactor, voor de mensen die gezworen hebben niet meer te kijken, the Voice Kids neemt vermoedelijk toch een pauze van een aantal jaartjes gezien de dalende kijkcijfers.
Dit dus, Robin was gewoon de bestequote:Op zaterdag 11 april 2015 22:12 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dat zit er dik in.
Eerste twee jaar wint de beste, dat er dan een keer een jongentje moet winnen is logisch, maar als je twee keer op rij de slechtste laat winnen is het niet geloofwaardig meer
Joy was de beste... Maar Lucas had de beste auditie..quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:13 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Dit dus, Robin was gewoon de beste
ditquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Joy was de beste... Maar Lucas had de beste auditie..
Ik denk dat Lucas overall beter was, tot aan zijn stembreuk vanavond.... Dat is het nadeel van jongens hebben in de finale. Dat kan gebeurenquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:14 schreef ook_gek het volgende:
Normaal kan ik me er niet druk om maken.
Maar als de slechts presterende de finale wind kan ik het niet laten. Maar kom op zeg wat presteerde hij in en in slecht. Van de 3 was hij vanavond simpel weg de aller slechtste met afstand zelfs!
Marco had moeten winnen! Zij zong iedereen gewoon volledig omver! Nick en Simon weten echt wel dat ze zwaar onterecht gewonnen hebben.
Zo dat is er uit
Als een auditie nog doorslaggevend kan zijn, waarom dan nog een liveshow maken?quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Joy was de beste... Maar Lucas had de beste auditie..
Dan dm/pm je Fylax maar als je een lekker meisje in je bed wilt hebben...quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:14 schreef BabeWatcher het volgende:
maar ik ga echt niet meer kijken, ten eerste is de winnaar van 2016 nu al bekend, ten tweede bevalt het beleid op dit forum me niet
Als een liveshow doorslaggevend is, waarom dan een auditie houden?quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:16 schreef Paradoxi het volgende:
[..]
Als een auditie nog doorslaggevend kan zijn, waarom dan nog een liveshow maken?
Dit. Het is een beetje hetzelfde als Turkije en het Songfestival. Van ons, België en Duitsland krijgen ze sowieso 12 punten.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:17 schreef hunter2011 het volgende:
Lucas heeft gewoon een heel grote fanbase. Zelfs als hij geen noot had gezongen vanavond had hij nog gewonnen.
Je kan het brengen hoe je wilt, hij was simpelweg de aller slechtste van vanavond. Team Marco heeft vanavond en ook tijdens andere shows constant perfect gepresteerd en zij klinkt zelfs beter dan menig andere artiest in Nederland.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk dat Lucas overall beter was, tot aan zijn stembreuk vanavond.... Dat is het nadeel van jongens hebben in de finale. Dat kan gebeuren
Hear hearquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan het brengen hoe je wilt, hij was simpelweg de aller slechtste van vanavond. Team Marco heeft vanavond en ook tijdens andere shows constant perfect gepresteerd en zij klinkt zelfs beter dan menig andere artiest in Nederland.
Niet zo hard huilen....quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:18 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dit. Het is een beetje hetzelfde als Turkije en het Songfestival. Van ons, België en Duitsland krijgen ze sowieso 12 punten.
Dat is heel simpel, de momentopname bepaald of je wel of niet doorgaat. Lucas zou het bij de battles niet overleeft hebben als hij zo gezongen had als bij de liveshow.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als een liveshow doorslaggevend is, waarom dan een auditie houden?
Maar daarnaast moet ik bekennen dat hij heel erg innemend overkomt.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:18 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dit. Het is een beetje hetzelfde als Turkije en het Songfestival. Van ons, België en Duitsland krijgen ze sowieso 12 punten.
Constant? Perfect? Geen vooroordeel hier... Ze maakte een gigantische blunder door er compleet naast te zitten... Ow nee, fan base... Ze deed alles perfect....quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan het brengen hoe je wilt, hij was simpelweg de aller slechtste van vanavond. Team Marco heeft vanavond en ook tijdens andere shows constant perfect gepresteerd en zij klinkt zelfs beter dan menig andere artiest in Nederland.
Bij de audities had niemand in zijn schaduw mogen staan.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:20 schreef Paradoxi het volgende:
[..]
Dat is heel simpel, de momentopname bepaald of je wel of niet doorgaat. Lucas zou het bij de battles niet overleeft hebben als hij zo gezongen had als bij de liveshow.
Joy was beter. Had ook moeten winnen eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:27 schreef GTSTFreakje het volgende:
Tja kijk mooi en aardig dat Lucas heeft gewonnen, maar Robin heeft echt die stem waar ik zo blij van wordt, die unieke krachtige jazz/soul stem. Ik blijf erbij dat Robin deze avond iedereen overtrof en dat zij voor mij de echte winnaar is, Nederland heeft er een powervrouw bij
Joy was zeker goed, maar voor mij geen winnaarquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Joy was beter. Had ook moeten winnen eigenlijk.
dit dusquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:28 schreef Xan21 het volgende:
Ahhhhhhh, altijd leuk die symphatie votes of het is allemaal gerigged want dat ventje was echt niet goed in de finale, maarja dat zijn de tijden waarin we leven blijkbaar...
Maar niet iedereen geilt op Robin natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:29 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Joy was zeker goed, maar voor mij geen winnaar
Hoeft ook niet, ieder zn eigen smaakquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar niet iedereen geilt op Robin natuurlijk.
Ditquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:31 schreef Xan21 het volgende:
Grappig ook dat bij Lucas er telkens een groot koor achter werd gegooid zodat het nog wat verbloemde dat hij de baard in de keel aan het krijgen is... beetje jammer dit soort nep programma's...
Niks nep. 10 dagen later de baard in de keel en niks aan de hand, had hij met afstand gewonnen... Ooit de auditie al eens geluisterd?quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:31 schreef Xan21 het volgende:
Grappig ook dat bij Lucas er telkens een groot koor achter werd gegooid zodat het nog wat verbloemde dat hij de baard in de keel aan het krijgen is... beetje jammer dit soort nep programma's...
Fan base? Hahaha nou nee hoor, ik was van niemand fan. Ik luister enkel naar de stem. En hij was gewoon in en in slecht vanavond. De slechtste van de 3.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Constant? Perfect? Geen vooroordeel hier... Ze maakte een gigantische blunder door er compleet naast te zitten... Ow nee, fan base... Ze deed alles perfect....
Lucas Was de beste tot de stembreuk. Helaas was de stembreuk pas net, en niet zoals alle andere afleveringen, opgenomen maanden geleden...
Ja he, beetje wel ja.quote:Op zondag 12 april 2015 11:56 schreef iBenny het volgende:
De meisjes zagen er trouwens in de finale wel enorm 'hoerig' uit voor hun leeftijd. Leren rokje hier, jurkje om de benen te accentueren daar... Die kinderen zag er totaal neit meer uit naar hun leeftijd.
Met al toppunt Joy met haar make-over. Ik vond dat nerderige-pianomeisje / hemameisje meer bij dr passen. Het leek nu meer op iemand uit haar laatste tienerjaren.
Redouan vond ik ook niet eens zo slecht als werd gesuggereerd. Maar het stukje wat werd gebruikt in de terugblik was wel een beetje gênantquote:Op zondag 12 april 2015 11:55 schreef Fylax het volgende:
Hoi Benny. Je vond Redouan ook goed? Hij verkrachtte echt het nummer, verdiende niet in de finale te zitten..
Ik heb je gemist gister.
Oh echt? Ik dacht dat puur voor de show was. Wat is de linkquote:Op zondag 12 april 2015 11:57 schreef Fylax het volgende:
Maar Joy heeft al 22+ weken deze look. Haar oudste foto op Instagram is 22 weken geleden en daar had ze al deze look.
Nja er was al gezegd van "Je bril is weg, je beugel is weg" etc. Natuurlijk heeft ze nu meer makeup op dan normaal denk ik, maar dit was 22 weken geledenquote:Op zondag 12 april 2015 11:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh echt? Ik dacht dat puur voor de show was. Wat is de link?
Oh wow. Het is inderdaad wel een verschilletje.quote:Op zondag 12 april 2015 12:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nja er was al gezegd van "Je bril is weg, je beugel is weg" etc. Natuurlijk heeft ze nu meer makeup op dan normaal denk ik, maar dit was 22 weken geleden
https://instagram.com/p/vL-JxXkdHn/
Lucas had al lang van te voren gewonnen, de andere kandidaatjes hadden hem sowieso al niet meer kunnen inhalen.quote:Op zondag 12 april 2015 11:53 schreef iBenny het volgende:
Ik vond het een mooie en goede finale. Eigenlijk waren ze allemaal niet eens zo slecht bezig. Heb wat kleine misstapjes gehoord, maar al met al klonk het allemaal goed.
Wat ik echter niet begreep aan de finale is de tussenstand die kwam nadat alle kinderen een keer hadden gezongen. Eerlijker was geweest als de stand op dat moment weer werd gereset. Waarom? De kinderen zongen in een heel ander stadia van de finale. Het ene team trekt veel meer aan om te kijken / stemmen dan het andere team. De cijfers waren op dat moment al scheef. Je kan dus geen eerlijke tussenstand hebben op dat moment.
Overigens zou het toch niks aan de uitslag veranderen. Je zag al van mijlenver aankomen dat Lucas zou winnen. Werd al enorm gepromoot in de reclamespotjes voor het programma en werd daarmee dus al voorzichtig naar voren geschoven. Geeft verder niet... Het is meer dan een terechte winnaar.
Ik zie een loopbaan in de top van het backing vocal-circuit wel voor me, als ze de egocentrische trekjes een beetje kan onderdrukken. Je kunt er volgens mij een prima boterham mee verdienen, zonder dat er de 'star quality' nodig is van de zanger(es) op de voorgrond (dat bestaat uit meer dan alleen uiterlijk, waar bij Robin overigens niks mis mee is).quote:Op zondag 12 april 2015 12:20 schreef hunter2011 het volgende:
Want hoe boos de Robin-fans dan ook wel zijn, ja ze heeft een overdonderende stem maar weinig x-factor/gun-factor.
Daar had Glennis Grace jaren-lang last van gehad. Nu weet ik niet hoe het precies bij Robin zit maar die Glennis blijkt dus echt een vals takkewijf te zijnquote:Op maandag 13 april 2015 05:20 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik zie een loopbaan in de top van het backing vocal-circuit wel voor me, als ze de egocentrische trekjes een beetje kan onderdrukken. Je kunt er volgens mij een prima boterham mee verdienen, zonder dat er de 'star quality' nodig is van de zanger(es) op de voorgrond (dat bestaat uit meer dan alleen uiterlijk, waar bij Robin overigens niks mis mee is).
Iig hoop ik niet dat ze door haar gebrek aan x/gun-factor in het bruiloften/partijen-en braderiën-circuit belandt, want ze heeft meer in huis dan dat.
Wat zag Wendy er trouwens vreselijk uit. Het lijkt wel alsof ze steeds meer bruin/oranje wordt, en bij dat eeuwige nepblond vind ik dat niks. Lelijke combinatie.
Of ligt dat aan de kleur-afstellingen van mijn tv, want ik lijk de enige die het opvalt?
Stel je voor dat Glennis een toffe peer was geweest. Die won ooit nog de soundmix show in de 90s door Whitney Houston te benaderen en door haar niet al te fijne karakter en verkeerde keuzes gooide ze een glanzende carriere weg als Neerlands beste zangeres. Met de cover van Afscheid was ze weer helemaal terug, maar wederom miste ze de gunfactor.quote:Op maandag 13 april 2015 13:02 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Daar had Glennis Grace jaren-lang last van gehad. Nu weet ik niet hoe het precies bij Robin zit maar die Glennis blijkt dus echt een vals takkewijf te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |