Inderdaad bahquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:09 schreef BabeWatcher het volgende:
Lucas stond in het midden, zodat hij het makkelijkste in beeld kon worden gebracht
niet meerquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:09 schreef nattermann het volgende:
Zijn er echt nog mensen die dat kijken
Ik vind de band van dit jaar ook ronduit slecht. Evers was veel beter, maar die is natuurlijk duur.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:33 schreef Duikbril112 het volgende:
Wat een kut programma zeg... ook echt in alle landen hetzelfde. Dacht laatst eens een keer: ha, eens kijken naar de Duitse versie [ afbeelding ] zingen ze daar ook allemaal Engelse kutliedjesen in Griekenland doen ze dat ook, en in nog verder ook al, en nóóóg verder zelfs ook. Zo kansloos. Trieste eenheidsworst.
De nieuwe bekende meezingers, over de hele wereld hetzelfde.
Alle landen verliezen hun eigenheid , bah.
Ben ik niet spontaan genoeg dan?quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:46 schreef Fok-it het volgende:
Joh.. Elke talentenjacht is doorgeschoten kaart.
Sowieso dir voice kidsallemaal van die arrogante monsters die doen alsof ze 20 zijn ipv 14. Allemaal net iets te mooi en gescript, zal echt geen spontaan iemand bij zitten
Heb je na 1 seizoen toch al wel weer gezien
Na 1 aflevering al wel
Pics in dm voor spontaniteits-checkquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:58 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ben ik niet spontaan genoeg dan?
Heb meegedaan aan dat programma voor de gein, werd alleen 2 weken na die blind auditions 15, en dan willen ze je niet meer, dan ben je te oud voor een kindsterretje.quote:
Wtf. Er deden in het verleden toch ook oudere mee?quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:59 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Heb meegedaan aan dat programma voor de gein, werd alleen 2 weken na die blind auditions 15, en dan willen ze je niet meer, dan ben je te oud voor een kindsterretje.
Nee maximum leeftijd voor de voice kids is tot en met 14 jaar. in 2012 deed ik auditie, en toen dat seizoen zat er een meisje bij die was 14 en die heeft al 2x pre auditie gedaan. Zit een heel auditie process tussen en shit met contracten en weet ik veel en dan nog datums voor de uiteindelijke blind auditions.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wtf. Er deden in het verleden toch ook oudere mee?
Bullshit alom dusquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:02 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nee maximum leeftijd voor de voice kids is tot en met 14 jaar. in 2012 deed ik auditie, en toen dat seizoen zat er een meisje bij die was 14 en die heeft al 2x pre auditie gedaan. Zit een heel auditie process tussen en shit met contracten en weet ik veel en dan nog datums voor de uiteindelijke blind auditions.
Seizoen twee deed Dave Dekker mee die had ook in Ciske de Rat gespeeld en ik ken hem ook via via. Datzelfde seizoen deed Vajen van den Bosch ook mee die speelde toen ook in Droomvlucht.quote:
Vajen was wel een cutiequote:Op zaterdag 11 april 2015 23:05 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Seizoen twee deed Dave Dekker mee die had ook in Ciske de Rat gespeeld en ik ken hem ook via via. Datzelfde seizoen deed Vajen van den Bosch ook mee die speelde toen ook in Droomvlucht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |