SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say what?
ja het probleem is er 1 van de langere termijn geworden met dank aan IS maar voor nu is het de minste van alle kwaden natuurlijkquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Psies. Maar ook nu is hij ongewenst hoor.
Verbaast mij wel, er schijnen al honderden Koerden te zijn teruggekeerd afgelopen dagen. Oost-Kobani staat binnen no-time weer overeind.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:03 schreef Halcon het volgende:
Mooi toch dat ze de draad weer op proberen te pakken en de boel weer opbouwen? Ze hadden ook in het Westen hun handje op kunnen komen houden.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:58 schreef UpsideDown het volgende:
1 voordeel, de werkloosheid in Kobani is nu 0%:Iets met 'elk voordeel heb z'n nadeel'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Inderdaad goed om te lezen dat ze toch al weer vlot alles proberen op te bouwen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:10 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Verbaast mij wel, er schijnen al honderden Koerden te zijn teruggekeerd afgelopen dagen. Oost-Kobani staat binnen no-time weer overeind.
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:10 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Verbaast mij wel, er schijnen al honderden Koerden te zijn teruggekeerd afgelopen dagen. Oost-Kobani staat binnen no-time weer overeind.
Misschien moeten we wat werkloze steuntrekkers daarnaartoe sturen om te helpen de stad op te bouwenquote:
Prima plan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:43 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Misschien moeten we wat werkloze steuntrekkers daarnaartoe sturen om te helpen de stad op te bouwen
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:43 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Misschien moeten we wat werkloze steuntrekkers daarnaartoe sturen om te helpen de stad op te bouwen
het rechtse front heeft gesprokenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Prima plan.Internationale ervaring op een curriculum vitae is goud waard!
Maar hun sprookje is wel succesvol in TR.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:26 schreef xaban06 het volgende:
Arabieren
Bijna geen enkel Arabisch land is stabiel. Ieder Arabisch land heeft een dictator nodig.
Leuk.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar hun sprookje is wel succesvol in TR.
Beter dan het Islamitische Frontquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:53 schreef johnson555 het volgende:
[..]
[..]
het rechtse front heeft gesproken
Zelfde geldt voor Turken toch?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:26 schreef xaban06 het volgende:
Arabieren
Bijna geen enkel Arabisch land is stabiel. Ieder Arabisch land heeft een dictator nodig.
ik zag dus op 5:48 ofso een poster van Ocalan (leider PKK) maar de Syrische Koerden hadden t toch niet zo met Ocalan of was dat Barzani van Irak?quote:
Leg uit?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Turken toch?
Turkije staat aan de kant van ISIS, dus weet niet waarom je ze differentieert.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:48 schreef johnson555 het volgende:
kom op boys niet zo eenzijdig
ISIS![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Assad![]()
Jordanie![]()
Iran![]()
Turkije![]()
Koerden![]()
Libanon![]()
USA![]()
Canada![]()
Frankrijk
YPG is de Syrische tak van de PKK, dus Syrische Koerden staan achter Ocalan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:57 schreef johnson555 het volgende:
[..]
ik zag dus op 5:48 ofso een poster van Ocalan (leider PKK) maar de Syrische Koerden hadden t toch niet zo met Ocalan of was dat Barzani van Irak?
Ook een incident, net als de saa soldaat die zo doet. Ik kan gelukkig incidenten scheiden van de mainstream fsa.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:16 schreef reza1 het volgende:
[..]
Het FSA heeft aangekondigd dat iedereen die geen soennitische moslim is onthoofd wordt, ook gaan ze aanslagen plegen in het westen op burgerdoelwitten. Het filmpje stond op liveleak en heb nu geen zin om daar naar te zoeken.
Inderdaad, men weet niet eens dat juist de NAVO uiterst voorzichtig is en dat Nederland ook achter de FSA staat.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:37 schreef Atak het volgende:
[..]
Welke successen heeft Iran gehaald dan?En het FSA wordt niet alleen door 1 land gesteund maar door heel NATO inclusief Nederland (waar jij nu woont). Wat een retard ben je ook
Hoe strenger de dictator, hoe meer mensen radicaliseren wanneer ze de kans krijgen. Kijk maar naar echte vrije landen en de hoeveelheid terrorisme plus criminaliteit er voor komt. Radicalisme is een gevolg van onderdrukking.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:26 schreef xaban06 het volgende:
Arabieren
oud & repostquote:
Onzin. N-Korea is de strengste dictatuur ter wereld, maar de inwoners doen geen vlieg kwaad.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 07:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe strenger de dictator, hoe meer mensen radicaliseren wanneer ze de kans krijgen. Kijk maar naar echte vrije landen en de hoeveelheid terrorisme plus criminaliteit er voor komt. Radicalisme is een gevolg van onderdrukking.
Echt niet, Turkije nummer n.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Turken toch?
twitter:UNOSAT twitterde op donderdag 12-02-2015 om 16:18:43#Satellite-detected #Damage of #Kobane, #Aleppo Governorate in #Syria: @REACH_info @UNOCHA http://t.co/me2AMM93w8 http://t.co/Ms5ilGQMxY reageer retweet
twitter:HDNER twitterde op vrijdag 13-02-2015 om 10:10:16BREAKING: Casualties reported after explosion at police checkpoint in #Suru, near #Turkey's border with #Syria http://t.co/GlRSTIAh2q reageer retweet
barzani is dat iddquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:57 schreef johnson555 het volgende:
[..]
ik zag dus op 5:48 ofso een poster van Ocalan (leider PKK) maar de Syrische Koerden hadden t toch niet zo met Ocalan of was dat Barzani van Irak?
blijft geilquote:
twitter:TheArabDefense twitterde op vrijdag 13-02-2015 om 08:40:31I am not a religious man, but the fact that Hezbollah fighters can evade machine gun bullets while running uphill makes me a believer in God reageer retweet
Ik zei daarom ook: als zij de kans krijgen. Al het haat komt er dan uit.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:10 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Onzin. N-Korea is de strengste dictatuur ter wereld, maar de inwoners doen geen vlieg kwaad.
Radicalisme komt overal ter wereld voor, radicaal-links teisterde enkele decennia geleden nog Europa en vandaag de dag Zuid-Amerika.
Je moet ze de kans niet geven, Arabieren kunnen niet met vrijheid om.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zei daarom ook: als zij de kans krijgen. Al het haat komt er dan uit.
Ik heb het over de hoeveelheid terrorisme. (Weer denken in schaal)
Haat is idd een belangrijk kenmerk van booslims.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zei daarom ook: als zij de kans krijgen. Al het haat komt er dan uit.
Ik heb het over de hoeveelheid terrorisme. (Weer denken in schaal)
Arabieren zijn ook mensenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je moet ze de kans niet geven, Arabieren kunnen niet met vrijheid om.
Aantal doden zal nog minimaal vertienvoudigen als ze niet door gaan met evacueren. Douma zal vroeg of laat toch wel vallen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:55 schreef Slayage het volgende:
assadisten fap materiaal burgers burgers burgers en babys in luiers uiteraard![]()
http://www.liveleak.com/view?i=c8b_1423780265
quote:In the video ..
SAA talking arabic
Go Abu areen .. the commander of the army .. what we have here is the dead bodies of the Jobar city. Abu Areen .. take your brothers revenge .. .. from this dirty dog
guy stabs him ...
SAA guys says .. stab him in the head .. take his eye out ..
ya STab him.
the guy on stabbing says : what do you want me to stab there is nothing left ..i can't remove his eye either.
the camera guy says "SHIKA abu areen" .. meaning STAB HIM abu AREEN .. (abu areen is his name)
Camera guy near the end says .. ok enough .. you made my knife dirty
Translation appears in the middle of the screen
: this is captured footage from the soldiers who were captured and killed by the Mujihedeen (EXACT translation)
Picture changes to the man in the footage beheaded because he was captured
and they uploaded his video, Quranic verse states an eye for an eye basically
and Abu Areen has been beheaded for what he has done
Followed by FSA (Since its Jobar) there are no ISIS in JOBAR .. Mainly FSA
the Man states:
This is the fate of every dog who is allewite and following the regime
who tries to enter JOBAR city .. and anyone who wants to step in the muslim land
will get beheaded .. Allahu Akbar
Translation is 100 percent Accurate
I will not post or change words for anyone or take sides
this is exactly what is said
I registered on here to shine the truth on all the people who mislead
others that don't speak or understand ARABIC ..specifically other Arabs
who change the titles and claim that its different sides fighting
this Is SAA in the beginning and FSA at the end of the video.
NOT FSA .. then ISIS.
Thank you
please rate and vote
and I will do my best to translate everything for all of you
I want people not to be lost and I want them to know exactly what is said
Read more at http://www.liveleak.com/view?i=608_1423764764#oPsXwZQY2tx71URV.99
Ik snap niet waarom Iraniers in Nederland leven als ze niet achter ons land staan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 07:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Inderdaad, men weet niet eens dat juist de NAVO uiterst voorzichtig is en dat Nederland ook achter de FSA staat.
Eens.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:00 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Turken in Nederland leven als ze Nederland haten, vooral Turkije promoten en hun racistische fascistenmentaliteit op de Nederlanders willen imponeren.
Hallo Atak Jong Un.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:00 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Iraniers in Nederland leven als ze niet achter ons land staan.
Dat staan we zeker. Het Nederlandse beleid dat Koerden volledige rechten mogen hebben in Turkije dus. En het Nederlandse beleid dat Turkije nooit bij de EU zal komen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:16 schreef Atak het volgende:
Waarom staan jullie niet achter Nederlandse buitenlands beleid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |