Deze video met al die ooggetuigen op straat is ook fake?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:26 schreef El_Matador het volgende:
Nee, die beelden zijn fake en "getuigen" die zeggen een vliegtuig te hebben inslaan zijn ofwel deel van het complot (massamediamedewerkers) ofwel beinvloed door het complot "omdat ze het op tv gezien hebben". September Clues laat dat heel duidelijk zien.
Alle video's die een vliegtuig in de torens laat zien moeten fake zijn, kuil.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:36 schreef kuil het volgende:
[..]
Deze video met al die ooggetuigen op straat is ook fake?![]()
Joh, die jongen is aan het trollen.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:32 schreef kalinhos het volgende:
Zometeen gaat El_Matador zeggen dat er geen vliegtuigen in gebouwen kunnen vliegen. Dan post iemand " en de bijlmerramp dan?" En dan begint het weer opnieuw.
De crash in torens ontkennen is 1 ding, maar die vliegtuigen vol passagiers waarvan er bewijzen zijn dat ze op de passagierslijsten staan en zijn verdwenen is toch wel behoorlijk sluitend.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welnee, andere users hebben erop gereageerd, maar niks "onderuitgehaald".
[..]
Nee, die beelden zijn fake en "getuigen" die zeggen een vliegtuig te hebben inslaan zijn ofwel deel van het complot (massamediamedewerkers) ofwel beinvloed door het complot "omdat ze het op tv gezien hebben". September Clues laat dat heel duidelijk zien.
[..]
Nee, er kunnen geen vliegtuigen in het WTC gevlogen zijn. Nu, er waren explosies die de cartoon physics "gaten" in het WTC hebben veroorzaakt.
Omdat ook de beelden van de "instorting" gefaket zijn, kunnen wij niet bepalen hoe die torens zijn ingestort. Maar die instorting is hoogstwaarschijnlijk controlled demolition geweest, want ze stonden er 's middags op 11 september 2001 niet meer.
Oh is dat zo? Ik ben er niet aan geweest.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:23 schreef arie_bc het volgende:
GRappig dat de skeptische filpmjes uit de OP gehaald worden.
Hoe bedoel je dit precies? Dat het gebouw is ingestort door het gewicht van het vliegtuig of iets dergelijks?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Bijlmerramp is OP een gebouw NEERstorten, een heel ander mechanisme en krachtenverdeling. Daar is de zwaartekracht de belangrijkste kracht.
Uitstekende uitleg! Voor iedereen te begrijpen lijkt me.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:43 schreef Terecht het volgende:
[..]
Joh, die jongen is aan het trollen.Het vliegtuig kon met gemak door de gevelkolommen vliegen. Van de kinetische energie die het vliegtuig had op het moment van de impact is nog geen 7% nodig om de gevelkolommen door te snijden. Het deel van het vliegtuig wat nog niet in de torens is gevlogen hoeft ook niet merkbaar te vertragen doordat 1) het vliegtuig lokaal fragmenteert tijdens de impact met het WTC en krachten dus niet één op één doorgegeven worden naar de rest van het vliegtuig en 2) de resolutie van de beelden klein is waardoor mogelijke vertraging niet zichtbaar hoeft te zijn.
Oh jazeker welquote:Op maandag 9 februari 2015 20:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tuinhek??
Ik drogredeneer niet. Drogredenaties zijn ook niet natuurwetenschappelijk, mijn uitleg is dat wel.
Fysisch kunnen er geen vliegtuigen in het WTC gevlogen zijn. Wat je er verder van maakt, is aan jou.
En daar hebben we de welbekende cirkelredenatie.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alle video's die een vliegtuig in de torens laat zien moeten fake zijn, kuil.
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En daar hebben we de welbekende cirkelredenatie.
Denk zelf over hoe in gods naam 3mm dikke alu vleugels gaat door 3cm dikke staal.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:56 schreef kuil het volgende:
[..]
Hoe dan?
Als je September Clues los ziet zou je haast gaan denken dat hun beweringen sterk onderbouwd worden. Maar het is in feite gewoon een documentaire die gekunsteld in elkaar gezet is: alle feiten die niet passen bij hun wereldbeeld worden niet getoond en met alle feiten waar je wel een draai aan zou kunnen geven verzinnen ze een mooi verhaaltje.
Er zijn genoeg video's en blogs die bewijzen dat September Clues inhoudelijk niets voorstelt.
Kinetische energie.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Denk zelf over hoe in gods naam 3mm dikke alu vleugels gaat door 3cm dikke staal.
De MSM gelovers hier denken dat ze hebben 't allemaal verklaart maar dat is helemaal niet zo.
September Clues nog 'n keer kijken,zou ik zeggen.
Dat, en de vleugel is natuurlijk niet alleen maar een velletje aluminiumfolie zoals Tingo het nu laat voorkomen.quote:
Grappig dat sommige BNW vids zijn ook weggehaald....zonder goed verklaringen.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:23 schreef arie_bc het volgende:
GRappig dat de skeptische filpmjes uit de OP gehaald worden.
Dat is alweer even geleden gebeurt dan. Ik had bij de vorige gewoon de OP gelaten zoals hij was.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Grappig dat sommige BNW vids zijn ook weggehaald....zonder goed verklaringen.
Heb je 'n wat nuttiger vergelijking gevonden ipv.van aardappellen en chicken wire?quote:
volgens jou zijn vleugels 3 milimeter dikquote:Op maandag 9 februari 2015 21:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Heb je 'n wat nuttiger vergelijking gevonden ipv.van aardappellen en chicken wire?
Heb je helemaal niks aan de alu prullenbak tegen 'n tank?
Laat maar,Hek. Tis zonder van onze tijd.
Ze zijn gemaakt van 3mm dikke alu,titanium en plastic dacht ik.Misschien als de vliegtuig was van 'n massief staal of lood constructie is 't wel mogelijk door de WTC balken geknalt,kan ik voorstellen.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:18 schreef kalinhos het volgende:
[..]
volgens jou zijn vleugels 3 milimeter dik
Een beetje papierenvliegtuig heeft al dikkere vleugels.
Wat ik een nuttige test vind is kijken wat uit iets voor waar aannemen volgt. Zo zie je bijvoorbeeld gelijk hoe die berekening over de kracht van de impact waar jij mee kwam nergens op slaat, als je tot conclusies komt als de dikte van de muur maakt niet uit, of de impact kwam overeen met de energie van een halve kilo dynamiet. Daar zie je gelijk ook hoe hard EM door de mand valt, door dit soort dingen over het hoofd te zien.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Heb je 'n wat nuttiger vergelijking gevonden ipv.van aardappellen en chicken wire?
Heb je helemaal niks aan de alu prullenbak tegen 'n tank?
Laat maar,Hek. Tis zonder van onze tijd.
Haha, het verbaasd me dat uitgerekend jij dat zegt.quote:
'n anti-tank projectile is ontwerpen om door armour plating te gaan.Het is niet van 2/3mm dikke alu gemaakt en is ook niet hol.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat ik een nuttige test vind is kijken wat uit iets voor waar aannemen volgt. Zo zie je bijvoorbeeld gelijk hoe die berekening over de kracht van de impact waar jij mee kwam nergens op slaat, als je tot conclusies komt als de dikte van de muur maakt niet uit, of de impact kwam overeen met de energie van een halve kilo dynamiet. Daar zie je gelijk ook hoe hard EM door de mand valt, door dit soort dingen over het hoofd te zien.
Laten we dat voor de gein eens doortrekken naar jouw tank. Als het klopt wat jij beweert zou het pantser van een tank net zo goed een laag van een atoom dik van het hardste/zwaarste/sterkste materiaal wat we kunnen vinden zijn. Als jouw beweringen kloppen kom je daar dan nooit doorheen. Zie je hoe absurd dat is, en dat de oorspronkelijke stelling dus niet kan kloppen?
De gein is dat je met een 25kg prullebak (een anti-tank projectiel weegt aanzienlijk minder) uiteindelijk schade kan doen, als je deze maar hard genoeg tegen de tank schiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |