De aflevering deed zichzelf geen plezier door zo lang door te gaan na de climax. Toen het gebeurde stond ik op het punt te huilen, maar dat gebeuren in die gevangenis was gewoon smakeloos en breekt volledig met de thema's die met zo veel effect aangesneden werden in deze aflevering.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:41 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
[..]
Ahh super nice, ik zou daki echt overwegen, maar ik vind het te veel geld. ...
Oh oke dus mensen gaan nog naar Tsunacon. Ik ga niet, laatste keer dat ik ging (2013) vond ik er niet veel aan......
Parasyte 18:
Geweldige episode, zo veel feels en mooie OST, wat zich voordeed was te verwachten maar ik vond het toch jammer. Die kerel op het einde is een creep maar verdorie weer een week wachten
Daki is fijn, lekker koud waar ik van houquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:41 schreef ChuuniSyndroom het volgende:
[..]
Ahh super nice, ik zou daki echt overwegen, maar ik vind het te veel geld. ...
Oh oke dus mensen gaan nog naar Tsunacon. Ik ga niet, laatste keer dat ik ging (2013) vond ik er niet veel aan......
Parasyte 18:
Geweldige episode, zo veel feels en mooie OST, wat zich voordeed was te verwachten maar ik vond het toch jammer. Die kerel op het einde is een creep maar verdorie weer een week wachten
Vanavond JoJo
Herinner me er niet aanquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Reiko! Reiko! Reiko!
Ik zal waarschijnlijk diegene zijn met een Miku shirtquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:13 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*konichiwa*
[..]
Nee toch !?!
Verdomme, Dak!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog even geduld... Hij is even bezig na zo'n mooie comment van mij over hem. *wink* *wink*quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
Tenminste, volgens mij was jij het?
Ja, is een vette manga.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ohja, das waar. Dak, je had eens een paar pagina's van die klim-manga gepost.
http://myanimelist.net/manga/7375/Kokou_no_Hito
Is dat nog wat? Want hij leek me wel interessant.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
Tenminste, volgens mij was jij het?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nog even geduld... Hij is even bezig na zo'n mooie comment van mij over hem. *wink* *wink*
Oh gutje toch!!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:29 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik zal waarschijnlijk diegene zijn met een Miku shirt
En jij gaat verkleed als badkuip met een schaal vol spareribs?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Oh gutje toch!!
We zien wel.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
En jij gaat verkleed als badkuip met een schaal vol spareribs?
I'll be here watchingquote:
?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:45 schreef wdn het volgende:
Als dat geen anime wordt weet ik het niet meer
Japan WK winnaar team pursuit dames omdat Nederland de race op een manier verkloot die je alleen in anime tegen komtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |