Beetje matig van je iddquote:Op maandag 9 februari 2015 16:21 schreef CrunchySelf het volgende:
TT FaalLetter te kort en ik zag het niet door copy paste
http://www.bodyenfitshop.(...)in-pasta/?sqr=pasta& heb ik nog staanquote:
Je kan voor de zekerheid je scheen ijsen. Wil nog wel eens helpen. Sinds ik compressiekousen heb, heb ik iig iets minder last er van.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:23 schreef Maraca het volgende:
Ben vandaag weer gaan hardlopen! Was wel zwaar (met name qua conditie, bizar dat ik een maand geleden nog 'makkelijk' 5km kon lopen) maar heb het gedaan. Wel een klein loopje (2,5km) met veel loopmomenten omdat ik niet weet of mijn been het volledig aankan. Dus nu is het even duimen en kijken of ik weer pijn ga krijgen. Tijdens het lopen had ik in ieder geval nergens last van
quote:Op maandag 9 februari 2015 17:34 schreef Qwea het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=795589037183963&fref=nf voor sommige mensen in het topci hier
Ja mamquote:Op maandag 9 februari 2015 17:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan voor de zekerheid je scheen ijsen. Wil nog wel eens helpen. Sinds ik compressiekousen heb, heb ik iig iets minder last er van.
Gluten,- calorie,- en suikervrij?quote:
Neuj, gewoon met chocolade, 35g suiker per koekje van 40g en volkoren!quote:
Doe je tegen die vriendin dan ook zo als je tegen mij deed?quote:Op maandag 9 februari 2015 17:40 schreef Qwea het volgende:
Ooh ja trouwens, even terug komen op Sonja Bakker... dus die vriendin die was dat weer aan het doen en ik heb dus alles verscheurd.. maar heel die Sonja Bakker spoort niet.
Ontbijten met drink ontbijt van de lidl waar 30!!!g suiker in zit en met een plakje ontbijt koekOf met 1 appel en optimel
Als tussendoortje van die lidl liga fruitkicks, met 16g suiker per reep van 33g
Of een speculaasje of ontbijtkoekje. Als T 's avonds een glas wijn of weer speculaas/ontbijtkoek..
What the fucking hell.
Meh sterkte.quote:Op maandag 9 februari 2015 16:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Discopathie en blijkbaar ontsteking si gewricht aldus fysio 1 vanmorgen.
Dat hele wijf is compleet gestoordquote:Op maandag 9 februari 2015 17:54 schreef Nammie het volgende:
Hmm, ik ben vooral benieuwd naar wat er mis is met een mango?. En hoezo 2 bananen per week
Allemachtigquote:Op maandag 9 februari 2015 17:48 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zweer het, hoe dan?
quote:Op maandag 9 februari 2015 17:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
AllemachtigSnap wel dat het zo populair is. Dit is wat mensen willen.. alles eten en toch afvallen.. of althans, verteld worden dat je gaat afvallen hiermee.
* Maraca gaat een B&J dieet ontwikkelen
Pakjes, kant en klaar, toegevoegde suikers... topdieet hoor!quote:Op maandag 9 februari 2015 18:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is toch geen eten joh
Zou me echt niks verbazenquote:Op maandag 9 februari 2015 18:02 schreef sanger het volgende:
Wordt ze gesponsord door Unilever ofzo?
Tsja.. Toen ik nog wat jonger was, was het echt een hype. Dus niet veel van meegekregen, maar ik weet nog dat de vriendin van mijn vader dat deed en wel wat afviel. En de eierkoeken werden toen ook helemaal in door haar. En ze kreeg ook nog een eigen afvalprogramma op RTL. Volgens mij is ze wel rijk gewordenquote:Op maandag 9 februari 2015 17:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
AllemachtigSnap wel dat het zo populair is. Dit is wat mensen willen.. alles eten en toch afvallen.. of althans, verteld worden dat je gaat afvallen hiermee.
* Maraca gaat een B&J dieet ontwikkelen
Ja dat zei ik dus ook alquote:Op maandag 9 februari 2015 18:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pakjes, kant en klaar, toegevoegde suikers... topdieet hoor!
Lidl momenteel,quote:Op maandag 9 februari 2015 18:02 schreef sanger het volgende:
Wordt ze gesponsord door Unilever ofzo?
Nou ja, als haar kcal inname daardoor minder is val je inderdaad af. Maar je krijgt me een partij rotzooi binnenquote:Op maandag 9 februari 2015 18:06 schreef Nammie het volgende:
[..]
Tsja.. Toen ik nog wat jonger was, was het echt een hype. Dus niet veel van meegekregen, maar ik weet nog dat de vriendin van mijn vader dat deed en wel wat afviel. En de eierkoeken werden toen ook helemaal in door haar. En ze kreeg ook nog een eigen afvalprogramma op RTL. Volgens mij is ze wel rijk geworden
Koek, koek, koek... allemaal fabrieksspul. Waar zijn de verse producten.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:48 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zweer het, hoe dan?
Stom dat lidl dat dan niet combineert met het feit dat ze al een paar jaar als beste supermarkt op gebied van groente en fruit worden uitgeroepen. Hadden ze zoveel meer mee kunnen doenquote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 18:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, als haar kcal inname daardoor minder is val je inderdaad af. Maar je krijgt me een partij rotzooi binnenDat kan veel gezonder (en lekkerder
). Probeer zelf zoveel mogelijk zelf te maken.. dressing op de salade? Prima! Maar dan niet uit een potje en het kost me misschien een minuut
Ja. Maar goed, kan haar sowieso niet serieus nemen. Weinig kcal, maar veel te weinig goede voedingsstoffen. Wel leuk dit soort programma's:quote:Op maandag 9 februari 2015 18:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, als haar kcal inname daardoor minder is val je inderdaad af. Maar je krijgt me een partij rotzooi binnenDat kan veel gezonder (en lekkerder
). Probeer zelf zoveel mogelijk zelf te maken.. dressing op de salade? Prima! Maar dan niet uit een potje en het kost me misschien een minuut
quote:Op maandag 9 februari 2015 17:34 schreef Qwea het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=795589037183963&fref=nf voor sommige mensen in het topci hier
quote:Op maandag 9 februari 2015 18:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ha! Dat zijn de bazen dagenquote:Op maandag 9 februari 2015 19:20 schreef sandertjuh het volgende:
Ik loop morgen niet meer denk ikNa een (lange) tijd weer eens serieus m'n benen getraind. Kan nu al niet meer buigen of uberhaupt normaal de trap op lopen
Arme hamstringsNu loop ik weer 2-3 dagen als een oude opa ben ik bang
echt te belachelijk gewoonquote:Op maandag 9 februari 2015 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Koek, koek, koek... allemaal fabrieksspul. Waar zijn de verse producten.Lijkt inderdaad rechtstreeks van unilever te komen.
Je wilt wat veranderen of je wilt niks veranderen. En als je wat wil veranderen moet je dat eens gaan doen en niet achter excusen blijven steken. Daar val je niet van af.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Okee, stel je voor bij je eigen hoe je voelde 5 jaar geleden (iedereen hier)
Dacht je toch ook, what the fuck ik blijf gewoon bier drinken, shoarmapizza's eten, niet koken maar afhaalmaaltijden.
Heb geen tijd/geld/zin om gezond te doen.
Of er niet genoeg van weten. Whatever.
Dus, geef het de tijd en niet al te hard zijn, dat zou je 'vroeger' ook niet gepikt hebben denk ik.
Lekker onsamenhangende zinnen, sorry... Ben zelf ook begonnen met SB toendertijd
Sorry maar ik dacht echt dat ik het goed deed. En je hebt ook mensen die willen afvallen en gewoon nog wit brood met hagelslag of zo eten, heb ik vaak genoeg gezien op fora. En dan kom ik hier en dan is het al slecht dat ik gewoon bruin brood eet ipv volkoren, en dat terwijl iemand anders hier vandaag doodleuk een lijstje postte met alleen bruin brood en daar totaal geen commentaar op kreeg.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je wilt wat veranderen of je wilt niks veranderen. En als je wat wil veranderen moet je dat eens gaan doen en niet achter excusen blijven steken. Daar val je niet van af.
Sommige mensen willen best afvallen, maar weten gewoon niet meteen hoe. Als je erop Googlet vind je duizend diëten en tips en allemaal worden ze wel ergens superfantantisch en zó gemakkelijk genoemd. Je kunt misschien proberen te begrijpen dat mensen soms niet direct doorhebben dat afvallen niet zo gemakkelijk en snel gaat als al die verkooppraatjes je wijs willen maken. Gewoontes afleren gaat niet zo snel. Bovendien werkt niet alles voor iedereen hetzelfde. Het blijft altijd een beetje tweaken en trial and error.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je wilt wat veranderen of je wilt niks veranderen. En als je wat wil veranderen moet je dat eens gaan doen en niet achter excusen blijven steken. Daar val je niet van af.
Agree, maar als mensen 400x iets roepen en er wordt niks mee gedaan en enkel excussen verzonnen (wat zijn/haar goed recht is. Want het is zijn/haar lijf, niet de mijne) dan zijn mensen niet echt meer bereid om het maar blijven te herhalen.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:04 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Sommige mensen willen best afvallen, maar weten gewoon niet meteen hoe. Als je erop Googlet vind je duizend diëten en tips en allemaal worden ze wel ergens superfantantisch en zó gemakkelijk genoemd. Je kunt misschien proberen te begrijpen dat mensen soms niet direct doorhebben dat afvallen niet zo gemakkelijk en snel gaat als al die verkooppraatjes je wijs willen maken. Gewoontes afleren gaat niet zo snel.
Ik begreep gewoon niet wat jullie bedoelden.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Agree, maar als mensen 400x iets roepen en er wordt niks mee gedaan en enkel excussen verzonnen (wat zijn/haar goed recht is. Want het is zijn/haar lijf, niet de mijne) dan zijn mensen niet echt meer bereid om het maar blijven te herhalen.
Je had toch pistoletjes met dubbel beleg? Dat is wat anders dan een gewone snee brood.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:58 schreef Myooze het volgende:
[..]
Sorry maar ik dacht echt dat ik het goed deed. En je hebt ook mensen die willen afvallen en gewoon nog wit brood met hagelslag of zo eten, heb ik vaak genoeg gezien op fora. En dan kom ik hier en dan is het al slecht dat ik gewoon bruin brood eet ipv volkoren, en dat terwijl iemand anders hier vandaag doodleuk een lijstje postte met alleen bruin brood en daar totaal geen commentaar op kreeg.
Dan rijst bij mij de vraag waarom je die keuzes nog steeds maakte, als je het wel wist.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:07 schreef Myooze het volgende:
En het is ook nog zo dat mensen hier denken dat ik niet weet wat gezond eten is. Dat ik niet meteen begreep wat jullie verkeerd vonden aan mijn lijstjes en dat ik excuses noemde voor mijn keuzes betekent niet dat ik niet weet wat tussen verschillende voedingsmiddelen de juiste keuzes zijn.
En toch maak je stelselmatig de verkeerde keuze'squote:Op maandag 9 februari 2015 20:07 schreef Myooze het volgende:
En het is ook nog zo dat mensen hier denken dat ik niet weet wat gezond eten is. Dat ik niet meteen begreep wat jullie verkeerd vonden aan mijn lijstjes en dat ik excuses noemde voor mijn keuzes betekent niet dat ik niet weet wat tussen verschillende voedingsmiddelen de juiste keuzes zijn.
Ik bedoel meer dat ik vind dat ik het nog wel redelijk deed. Ik at niet altijd de meest gezonde keuzes ooit maar dat hoeft toch ook niet om af te vallen? Ik geloof niet dat je met bruine pistoletjes niet zou afvallen en dan met gewoon volkorenbrood ineens wel. Maar goed, ik ga wel naar jullie luisteren en gewoon volkorenbrood eten.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Je had toch pistoletjes met dubbel beleg? Dat is wat anders dan een gewone snee brood.
En tuurlijk zijn er mensen die af willen vallen en witbrood eten. Maar misschien is het handiger om te kijken naar resultaten die men behaald en niet alleen naar intenties. Ik ken mensen die zeggen af te willen vallen en 2-3x per week bij de McD eten.... Imo geen reden het ook te doen
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:11 schreef Myooze het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga wel naar jullie luisteren en gewoon volkorenbrood eten.
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan rijst bij mij de vraag waarom je die keuzes nog steeds maakte, als je het wel wist.
Omdat het precies toen ik in dit topic kwam even wat minder ging, en ik geloof dat je niet super perfect hoeft te eten om af te vallen. Als het maar meestal/redelijk gezond is en niet te veel calorieën.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
En toch maak je stelselmatig de verkeerde keuze's
Wat begreep je precies niet dan?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:08 schreef Myooze het volgende:
[..]
Ik begreep gewoon niet wat jullie bedoelden.
Was niet per se humoristisch bedoeld eigenlijkquote:
Wat jullie niet goed vonden aan mijn eten.quote:
Maar dat is het hem nou juist, ik eet ook niet debiel ongezond en toch kreeg ik iedereen hier over me heen.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:13 schreef rhubarbje het volgende:
Koop nou eerst een weegschaal. Als je gewoon af valt en niet al te debiel ongezond eet zul je de meeste hier ook niet horen lijkt me
omdat je zegt dat het bewuste keuzes zijn maar dat zijn het niet. Je weet niet wat je doet en reageert vrij irritant (sorry)quote:Op maandag 9 februari 2015 20:15 schreef Myooze het volgende:
[..]
Maar dat is het hem nou juist, ik eet ook niet debiel ongezond en toch kreeg ik iedereen hier over me heen.
Tankstation yoghurt shit enzulks is idd kei gezond. Oke. Succesquote:Op maandag 9 februari 2015 20:15 schreef Myooze het volgende:
[..]
Maar dat is het hem nou juist, ik eet ook niet debiel ongezond en toch kreeg ik iedereen hier over me heen.
Ik hou van jou. Zullen we trouwen?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat je zegt dat het bewuste keuzes zijn maar dat zijn het niet. Je weet niet wat je doet en reageert vrij irritant (sorry)
In principe is afvallen niet meer dan meer calorieën verbruiken dan dat je consumeert. Door een caloriedeficit te creëren gaat je lichaam vet en spieren aanspreken om de energie uit te halen en daardoor val je af. Echter, wanneer je goed af wilt vallen, moet je er voor zorgen dat je je lichaam ook goed voedt. Dat houdt dus in dat, als je het goed wilt doen, je het voedt met een weloverwogen verhouding aan macro's en zo veel mogelijk onbewerkte producten. Dat is ook op de lange termijn gewoon het beste idee. Dat is namelijk niet een "dieet" maar een way of life. En dat is - lijkt mij - waar je uiteindelijk naartoe wilt. Het stelselmatig goed verzorgen van je lichaam. Dan komt het gewichtsverlies er gratis bijquote:Op maandag 9 februari 2015 20:13 schreef Myooze het volgende:
[..]
[..]
Omdat het precies toen ik in dit topic kwam even wat minder ging, en ik geloof dat je niet super perfect hoeft te eten om af te vallen. Als het maar meestal/redelijk gezond is en niet te veel calorieën.
Nee maar is het debiel ongezond dan? Het was gewoon yoghurt met aardbeiensiroop.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tankstation yoghurt shit enzulks is idd kei gezond. Oke. Succes
Oké, maar moet je dan echt zo hard reageren? Je zegt het zelf, het is haar recht. En misschien blijft ze dan wel terugkomen en leert ze nog wat meer hier.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Agree, maar als mensen 400x iets roepen en er wordt niks mee gedaan en enkel excussen verzonnen (wat zijn/haar goed recht is. Want het is zijn/haar lijf, niet de mijne) dan zijn mensen niet echt meer bereid om het maar blijven te herhalen.
Ik vind sommige van jullie anders ook wel irritant.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat je zegt dat het bewuste keuzes zijn maar dat zijn het niet. Je weet niet wat je doet en reageert vrij irritant (sorry)
Mag toch wel hopen suikervrije siroop? Anders is het sowieso een no go....quote:Op maandag 9 februari 2015 20:17 schreef Myooze het volgende:
[..]
Nee maar is het debiel ongezond dan? Het was gewoon yoghurt met aardbeiensiroop.
graag. Ik kan niet kiezen tussen 2 trouwjurk dus 2 trouwen lijkt me ideaalquote:
Zo hard reageer ik IMHO niet. En ik had al aangegeven er klaar mee te zijnquote:Op maandag 9 februari 2015 20:17 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Oké, maar moet je dan echt zo hard reageren? Je zegt het zelf, het is haar recht. En misschien blijft ze dan wel terugkomen en leert ze nog wat meer hier.
Ze heeft trouwens al meerdere tips aangenomen en gezegd dat ze er wat mee gaat doen. Ik zie persoonlijk niet alleen excusen.
Lekker cashenquote:Op maandag 9 februari 2015 20:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
graag. Ik kan niet kiezen tussen 2 trouwjurk dus 2 trouwen lijkt me ideaal
bigamiekunnen wel meteen een serie op TLC
good for youquote:Op maandag 9 februari 2015 20:17 schreef Myooze het volgende:
[..]
Ik vind sommige van jullie anders ook wel irritant.
Mijn macro's zijn in ieder geval wel in ordequote:Op maandag 9 februari 2015 20:16 schreef Artoo het volgende:
[..]
In principe is afvallen niet meer dan meer calorieën verbruiken dan dat je consumeert. Door een caloriedeficit te creëren gaat je lichaam vet en spieren aanspreken om de energie uit te halen en daardoor val je af. Echter, wanneer je goed af wilt vallen, moet je er voor zorgen dat je je lichaam ook goed voedt. Dat houdt dus in dat, als je het goed wilt doen, je het voedt met een weloverwogen verhouding aan macro's en zo veel mogelijk onbewerkte producten. Dat is ook op de lange termijn gewoon het beste idee. Dat is namelijk niet een "dieet" maar een way of life. En dat is - lijkt mij - waar je uiteindelijk naartoe wilt. Het stelselmatig goed verzorgen van je lichaam. Dan komt het gewichtsverlies er gratis bij
Dankjewelquote:Op maandag 9 februari 2015 20:17 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Oké, maar moet je dan echt zo hard reageren? Je zegt het zelf, het is haar recht. En misschien blijft ze dan wel terugkomen en leert ze nog wat meer hier.
Ze heeft trouwens al meerdere tips aangenomen en gezegd dat ze er wat mee gaat doen. Ik zie persoonlijk niet alleen excusen.
Nee dat denk ik niet. Maar is het dan meteen 'debiel ongezond' en val ik niet meer af omdat ik een keer iets met bewerkte suiker eet?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:19 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Mag toch wel hopen suikervrije siroop? Anders is het sowieso een no go....![]()
Ik eet ook m'n bak kwark met 2 eetlepels siroop maar dan wel suikervrije siroop van slimpie. Anders kan ik net zo goed een bak Danio naar binnen werken![]()
En omdat ik 'irritant' ben mogen jullie hard en kortaf op mij reageren?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
good for you
Je vraagt je af waarom mensen op een bepaalde manier op je reageren. Dat was mijn uitleg. Geen aanval of 'je moet het anders doen! Nu!'
Ja, stel je voor dat je normale dingen zou eten. Hier eten we alleen nog maar pure producten, geen toegevoegde suikers en achterlijke hoeveelheden eiwitten.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:17 schreef Myooze het volgende:
[..]
Nee maar is het debiel ongezond dan? Het was gewoon yoghurt met aardbeiensiroop.
Ja kijk, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar sommigen hier doen alsof ik gedoemd ben om te mislukken als ik zo eet.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je normale dingen zou eten. Hier eten we alleen nog maar pure producten, geen toegevoegde suikers en achterlijke hoeveelheden eiwitten.
Ik eet ook gewoon Optimel vla.Als ik eens lekker wil ontbijten bak ik ook een broodje af.
En als ik het gezellig vind om ergens een hapje te gaan eten dan stel ik ook geen onmogelijke eisen aan het eten.
Lekker boeiend.
En ik eet ook wel eens een schaaltje chips of drink ik bier... of allebei tegelijk! Je mag jezelf af en toe best verwennen.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je normale dingen zou eten. Hier eten we alleen nog maar pure producten, geen toegevoegde suikers en achterlijke hoeveelheden eiwitten.
Ik eet ook gewoon Optimel vla.Als ik eens lekker wil ontbijten bak ik ook een broodje af.
En als ik het gezellig vind om ergens een hapje te gaan eten dan stel ik ook geen onmogelijke eisen aan het eten.
Lekker boeiend.
Maar dat doe ik dus ook niet... Misschien wel iets te vaak maar niet elke dag of zo vaak dat ik niet afval.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:27 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
En ik eet ook wel eens een schaaltje chips of drink ik bier... of allebei tegelijk! Je mag jezelf af en toe best verwennen.
Maar je niet elke dag yoghurt met een schep suiker gaan eten imo.. dat gaat het doel dan wel weer een beetje voorbij
Wat ik al zei, alles met mate.. Pistoletjes met mate, file american met mate, siroop door je yoghurt heen met mate. Dus niet elke dag!quote:Op maandag 9 februari 2015 20:27 schreef Myooze het volgende:
[..]
Ja kijk, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar sommigen hier doen alsof ik gedoemd ben om te mislukken als ik zo eet.
240 hieroquote:Op maandag 9 februari 2015 20:24 schreef sandertjuh het volgende:
210 gram aan eiwitten gescoord vandaag!![]()
En juist daarin maak ke de verkeerde keuzes. Een vergelijking:quote:Op maandag 9 februari 2015 20:13 schreef Myooze het volgende:
Omdat het precies toen ik in dit topic kwam even wat minder ging, en ik geloof dat je niet super perfect hoeft te eten om af te vallen. Als het maar meestal/redelijk gezond is en niet te veel calorieën.
Zie mijn post van net.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:14 schreef Myooze het volgende:
[..]
Wat jullie niet goed vonden aan mijn eten.
Voor iemand die wilt afvallen is een pistoletje met dubbel beleg simpelweg een onverstandige keuze, die het afvallen in de weg zit.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:15 schreef Myooze het volgende:
[..]
Kijk eens op de verpakking en vergelijk het eens met een zelfgemaakte yoghurtsmoothie.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:17 schreef Myooze het volgende:
[..]
We proberen je te helpem met advies, waar je ogenschijnlijk niets mee wilt doen (want excuses) dus proberen wij je ogen te openen. En ja dat kan weleens vervelend en confronterend zijnquote:Op maandag 9 februari 2015 20:17 schreef Myooze het volgende:
[..]
Ik vind sommige van jullie anders ook wel irritant.
Je kunt ook ongezond eten en afvallen. Het gaat om het energietekort dat je creert.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:22 schreef Myooze het volgende:
[..]
Mijn macro's zijn in ieder geval wel in ordeEen dieet is ook nooit mijn bedoeling geweest. Ik weet hoe ineffectief en ongezond dat is. Dat met die onbewerkte producten lukt me idd nog niet altijd, maar daar ga ik aan werken. Maar het is gewoon; ik kwam hier, en postte een lijstje met een paar bewerkte producten en er werd meteen gedaan alsof het super slecht was en ik er niet mee zou afvallen, terwijl ik al heel lang op internet kijk voor inspiratie enzo en daar super vaak wordt gezegd dat je over het algemeen redelijk gezond moet eten, en niet alleen maar clean en supergezond of anders val je niet af. Dat vond ik gewoon nogal raar.
Zelf ook effe gedaan. Een Friese Vlag Breaker aardbei is voor 200 ml 198 kcal, 6 gram vet (waarvan 4 gram verzadigd), 26 gram carbs, 24 gram suikers en 6 gram eiwitten.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Kijk eens op de verpakking en vergelijk het eens met een zelfgemaakte yoghurtsmoothie.
Klussen in een huis een leven noemenquote:Op maandag 9 februari 2015 20:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hee af en toe heb ik iets wat lijkt op een leven
En dit geldt dus niet alleen voor afvallen, maar voor het überhaupt hanteren van een gezonde levensstijl. Het gebruiken van zo veel mogelijk onbewerkte producten is echt, echt écht beter voor je dan siroopjes, sausjes, broodjes, pakjes en zakjes en dergelijke.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:55 schreef sanger het volgende:
En ja, dat is een omslag in patroon of levensstijl. Klopt, maar je wilt afvallen en daar moet je wat voor doen (anders was je hier niet op zoek geweest naar advies).
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:59 schreef Artoo het volgende:
[..]
En dit geldt dus niet alleen voor afvallen, maar voor het überhaupt hanteren van een gezonde levensstijl. Het gebruiken van zo veel mogelijk onbewerkte producten is echt, echt écht beter voor je dan siroopjes, sausjes, broodjes, pakjes en zakjes en dergelijke.
Gewoon nog een laatste poging om duidelijk te maken waarom keuzes zo veel invloed kunnen hebben.quote:
Ik ga ook met jou trouwen.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:59 schreef Artoo het volgende:
[..]
En dit geldt dus niet alleen voor afvallen, maar voor het überhaupt hanteren van een gezonde levensstijl. Het gebruiken van zo veel mogelijk onbewerkte producten is echt, echt écht beter voor je dan siroopjes, sausjes, broodjes, pakjes en zakjes en dergelijke.
Sssssst.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Klussen in een huis een leven noemen
Aww yisss.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga ook met jou trouwen.
Trio, alles
Nobelquote:Op maandag 9 februari 2015 21:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Gewoon nog een laatste poging om duidelijk te maken waarom keuzes zo veel invloed kunnen hebben.
Klinkt meer als een orgie. Mo, rhu, artoo en jij.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga ook met jou trouwen.
Trio, alles
Arme Mo....quote:Op maandag 9 februari 2015 21:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Klinkt meer als een orgie. Mo, rhu, artoo en jij.
True story! 4 is een orgiequote:Op maandag 9 februari 2015 21:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Klinkt meer als een orgie. Mo, rhu, artoo en jij.
Hehequote:
ik zeg toch nergens dat je debiel ongezond eet? Dit is wat het communiceren met jou zo lastig maaktquote:Op maandag 9 februari 2015 20:23 schreef Myooze het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Maar is het dan meteen 'debiel ongezond' en val ik niet meer af omdat ik een keer iets met bewerkte suiker eet?
Dat zegt niemand, er wordt alleen gezegd dat er nog betere keuzes gemaakt kunnen worden.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zeg toch nergens dat je debiel ongezond eet? Dit is wat het communiceren met jou zo lastig maakt
Eindelijk iemand die met mij wil trouwen?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Sanger.
En ik heb trek. Tijd voor mijn appe.
Vooral grappig dat ze eerste een "December Delicieux" maand plannen en meteen daarna de "Sonja Bakker Maand"quote:Op maandag 9 februari 2015 18:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Stom dat lidl dat dan niet combineert met het feit dat ze al een paar jaar als beste supermarkt op gebied van groente en fruit worden uitgeroepen. Hadden ze zoveel meer mee kunnen doen
Ik ging hiermee verder:quote:Op maandag 9 februari 2015 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zeg toch nergens dat je debiel ongezond eet? Dit is wat het communiceren met jou zo lastig maakt
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:13 schreef rhubarbje het volgende:
Koop nou eerst een weegschaal. Als je gewoon af valt en niet al te debiel ongezond eet zul je de meeste hier ook niet horen lijkt me
Ja, je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:38 schreef sanger het volgende:
[..]
En juist daarin maak ke de verkeerde keuzes. Een vergelijking:
Pistoletje bruin heeft 154 kcal, 30 gram carbs en 0 gram voedingsvezels. Plus de filet americain ca. 75 gram is 120 kcal. Je eet dan dus 428 kcal als maaltijd.
Snee volkoren brood heeft 78 kcal, 14 gram carbs en 2 gram voedingsvezels. Met een normale portie filet americain van 10 gram kom je op een maaltijd die minimaal hetzelfde vult (misschien zelfs wel meer) van 4 boterhammen op 362 kcal.
Je kunt dus twee sneden brood eten ipv 1 pistolet. Net zoveel kcal, maar veel minder carbs en meer voedingsvezels.
Dus met gewoon volkoren brood krijg je dus meer voedingsvezels binnen, veel minder kcal en een gevulder gevoel.
Lekker cashen voor zequote:Op maandag 9 februari 2015 22:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Vooral grappig dat ze eerste een "December Delicieux" maand plannen en meteen daarna de "Sonja Bakker Maand"Voor iedereen die eerst 5kg aan wil komen in een maand en dat er dan in een paar weken weer af wil crashen
Ja, jullie hebben helemaal gelijk. Ik had daar nog niet echt over nagedacht.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Het is ook geen kwestie van goed of fout, Myooze, maar er zijn dingen waarmee je het jezelf makkelijker kunt maken. Zoals sanger zegt, kant en klare producten hebben vaak veel 'verborgen calorieeen', waar je niet vol van raakt maar ze zitten er toch echt in. Een andere stelregel die ik zelf altijd probeer te handhaven is: drink zo min mogelijk met calorieen erin. Omdat ja toch echt voller zit van 3 sinaasappels dan van een glas sinaasappelsap.
uit zijn verband trekken helpt nietquote:
Ik trek het helemaal niet uit z'n verbandquote:Op maandag 9 februari 2015 22:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
uit zijn verband trekken helpt niet
in dat geval: zielig doen/zeuren helpt ook nietquote:Op maandag 9 februari 2015 22:35 schreef Myooze het volgende:
[..]
Ik trek het helemaal niet uit z'n verbandIk gebruikte je uitspraak om mee te vergelijken, juist binnen dezelfde context...
wtfquote:Op maandag 9 februari 2015 22:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in dat geval: zielig doen/zeuren helpt ook niet
hihihihihiihihihiquote:Op maandag 9 februari 2015 22:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet wachten tot de meet?
in amsterdam. Uhuuuu. Terrasje, snap je?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:47 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
En de mensen hier maar denken dat we terrasje pakken![]()
Uhu. Wink wink nudge nudgequote:Op maandag 9 februari 2015 22:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
in amsterdam. Uhuuuu. Terrasje, snap je?
Jij helpt nog minder.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in dat geval: zielig doen/zeuren helpt ook niet
Whut? Waarom niet?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik haat mobiel fokken.
En trouwen doe ik niet aan, sowwy!
Ik ben te vet voor een Russische tettenjurk.quote:
Minder chips etenquote:Op maandag 9 februari 2015 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben te vet voor een Russische tettenjurk.
Daarom het afkicken. Maar nu is het op, dus ik ben voorlopig uit de problemen.quote:
Totdat je morgen gaat winkelenquote:Op maandag 9 februari 2015 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom het afkicken. Maar nu is het op, dus ik ben voorlopig uit de problemen.
Nah, het niet meenemen is niet het probleem. De overblijfselen na het weekend wel.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Totdat je morgen gaat winkelen
A zoquote:Op maandag 9 februari 2015 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, het niet meenemen is niet het probleem. De overblijfselen na het weekend wel.(doordeweeks bij ouders, weekend bij vriendje)
Dat het er is wel, dat ik het opvreet niet.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
A zoAltijd de schuld van anderen
Je zult er niet minder om afvallen, maar volkorenbrood schijnt beter te zijn qua voedingsstoffen. Maar uiteindelijk maakt het qua kcal niet veel uit ofzo en moet je vooral eigen keuzes maken.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:11 schreef Myooze het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik vind dat ik het nog wel redelijk deed. Ik at niet altijd de meest gezonde keuzes ooit maar dat hoeft toch ook niet om af te vallen? Ik geloof niet dat je met bruine pistoletjes niet zou afvallen en dan met gewoon volkorenbrood ineens wel. Maar goed, ik ga wel naar jullie luisteren en gewoon volkorenbrood eten.
Ziet er goed uit vind ik! Hoeveel kcal schat je dat het is?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:40 schreef Myooze het volgende:
O: Gekookte havermout (in water) met appel en kaneel
T: Twee bananen
L: 3 Volkoren boterhammen met pindakaas (zou ik de boter weglaten?)
T: Kwark
A: AGV maar weet niet precies wat
T: 2 gekookte eieren
Wat vinden jullie van dit lijstje voor morgen?
Die kcal scheelt dus wel degelijk wat, zie en post van mij van gisteravondquote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Je zult er niet minder om afvallen, maar volkorenbrood schijnt beter te zijn qua voedingsstoffen. Maar uiteindelijk maakt het qua kcal niet veel uit ofzo en moet je vooral eigen keuzes maken.
Op zich niet gekquote:Op maandag 9 februari 2015 22:40 schreef Myooze het volgende:
O: Gekookte havermout (in water) met appel en kaneel
T: Twee bananen
L: 3 Volkoren boterhammen met pindakaas (zou ik de boter weglaten?)
T: Kwark
A: AGV maar weet niet precies wat
T: 2 gekookte eieren
Wat vinden jullie van dit lijstje voor morgen?
Ik heb het dus over een bruine of een volkorenbrood pistolet, dat verschilt niet echt qua kcal.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Die kcal scheelt dus wel degelijk wat, zie en post van mij van gisteravond
Ah, okequote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:00 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik heb het dus over een bruine of een volkorenbrood pistolet, dat verschilt niet echt qua kcal.
Nee, een soortgelijke opmerking maakte ik gisteren ook al inderdaad.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:05 schreef CrunchySelf het volgende:
Voor iemand die wat krap bij kas zit is elke dag een paar pistolets en bakje filet americain nou ook niet bepaald budgetvriendelijk.
O heb ik die gemist.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:06 schreef sanger het volgende:
[..]
Nee, een soortgelijke opmerking maakte ik gisteren ook al inderdaad.
Ja had ik doorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Ah, okeIk had het over verschil pistolet en snee brood
55 cent per pistolet 2.10 voor bak filet (ah).quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:05 schreef CrunchySelf het volgende:
Voor iemand die wat krap bij kas zit is elke dag een paar pistolets en bakje filet americain nou ook niet bepaald budgetvriendelijk.
Zoiets ja. Pistolet wat goedkoper als je ze afbakt koopt en de stroom niet hoeft te betalenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
55 cent per pistolet 2.10 voor bak filet (ah).
Reminds me, ik ga zo eens filet van de slager halen. Kijken of dat lekker is
Ik ook, zeker wel. Maar zoveel meer kcal....quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:08 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja had ik door
Maar een pistolet is wel lekkerder vind ik
Bakje smeerkaas of pot jamquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zoiets ja. Pistolet wat goedkoper als je ze afbakt koopt en de stroom niet hoeft te betalen
Zet daar een brood tegenover met 20 stukjes ofzo en een pot pindakaas
De light variant van de Lidl valt reuze meequote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:17 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kaas ok, maar jam zit vol suikers
Ok, ben ik die nog niet tegengekomenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:17 schreef sanger het volgende:
[..]
De light variant van de Lidl valt reuze mee
Neemt niet weg dat er nog steeds suikers inzitten hoor. Maar dat past (bij mij in ieder geval) prima binnen mijn dagelijkse doelen. Uitgaande van 1 snee brood met jam dan per dag hoor. Ik eet er geen 3 met jamquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:17 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ok, ben ik die nog niet tegengekomen
hoeveel zit daar per 100g in? Die van hero delight 23.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:17 schreef sanger het volgende:
[..]
De light variant van de Lidl valt reuze mee
28 geloof ikquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
hoeveel zit daar per 100g in? Die van hero delight 23.
Ahw yiss, 74 komt in beeldnog 200g
Jumbo verkoopt ook slagersfilet... zo lekker is dat!! Op zaterdag warme broodjes met slagersfilet voor het voetballen... me loves it!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
55 cent per pistolet 2.10 voor bak filet (ah).
Reminds me, ik ga zo eens filet van de slager halen. Kijken of dat lekker is
Welk eten lust jij nou nietquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:44 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Jumbo verkoopt ook slagersfilet... zo lekker is dat!! Op zaterdag warme broodjes met slagersfilet voor het voetballen... me loves it!
Welke app is dit?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:44 schreef sanger het volgende:
Lijstje van wat ik tot nu toe weet
[ afbeelding ]
Ik heb geen jumboquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:44 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Jumbo verkoopt ook slagersfilet... zo lekker is dat!! Op zaterdag warme broodjes met slagersfilet voor het voetballen... me loves it!
Rustig blijven. Je hebt en meer gedronken neem ik aan ivm de 30km, je hebt koolhydraten lopen stouwen.. Rustig blijven ademen!! Komt bij de volgende x weegschaal heus goed. Hoeveel kcal eet je?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had beloofd dat ik me niet druk zou maken om de weegschaal, maar na een weekend met 30km rennen en dat er toch echt niet aangegeten te hebben was ik best wel boos dat ik bijna een kg zwaarder was dan voor het weekend, ipv lichter, wat ik verwachtte. Geruststelling was dat mijn vriend ook zwaar was, misschien was het eten zout. En ik moet over enkele dagen ongesteld worden en ik heb nog wat spierpijn, allemaal redenen om vocht vast te houden, maar toch. Ik ben bang dat ik mezelf nu weer excuses voorhoud. Ik wil nu echt weer een keer gestaag omlaag gaan met gewicht. Misschien moet ik lager gaan zitten in de kcal, maar dat vind ik wel erg moeilijk met deze lange dagen
Het lijkt inderdaad dat er genoeg legit redenen zijn waarom de weegschaal niet omlaag is gegaan. Het zal vast helpen om de komende week een voor jou 'normaal' patroon aan te houden. Dan kan je lichaam weer even herstellen, ik wed dat dat volgende week op de weegschaal wel resultaat zal hebbenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Rustig blijven. Je hebt en meer gedronken neem ik aan ivm de 30km, je hebt koolhydraten lopen stouwen.. Rustig blijven ademen!! Komt bij de volgende x weegschaal heus goed. Hoeveel kcal eet je?
MyFitnessPal inderdaadquote:
Mja dat zeg ik ook tegen mezelf, aan de andere kant is er ook al een paar weken geen neergaande trend meer. Ik zit de meeste dagen tussen de 1900 en 2100 kcal, zou 300-400 onder mijn verbruik moeten zijn. Heb mijn lijstje ingevuld en zit nu op 1000 zonder diner, dat is wel echt weinig want diner is meestal 600-700. Maar eens kijken of ik het hierop volhoud vandaag.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Rustig blijven. Je hebt en meer gedronken neem ik aan ivm de 30km, je hebt koolhydraten lopen stouwen.. Rustig blijven ademen!! Komt bij de volgende x weegschaal heus goed. Hoeveel kcal eet je?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:43 schreef Myraela het volgende:
Ik werd super vroeg wakker, nog even flink lopen stressen. Nu heb ik mijn auto theorie.En ga ik denk ik weer een dutje doen.
![]()
En de verleiding weerstaan om dit te vieren met iets lekkers.
Feliquote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:43 schreef Myraela het volgende:
Ik werd super vroeg wakker, nog even flink lopen stressen. Nu heb ik mijn auto theorie.En ga ik denk ik weer een dutje doen.
![]()
En de verleiding weerstaan om dit te vieren met iets lekkers.
Heb je een linkje daarvan toevallig?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:44 schreef -Peach het volgende:
Ook heb ik Burn the fat, feed the muscle gedownload, kijken of ik daar wat wijzer van word.
Als je dan toch bezig bentquote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:55 schreef sandertjuh het volgende:
Heb die hier op mn laptop staan, kan je wel ff mailen?
Ja hier ook graagquote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:55 schreef sandertjuh het volgende:
Graagquote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:55 schreef sandertjuh het volgende:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:09 schreef Lonaa het volgende:
T: Cocktail. 2. En dan ga ik naar huis. Echt waar.
Dat ben ik toch echt wel met hem eens!quote:After competing in dozens of bodybuilding competitions and helping thousands of people with training and nutrition programs, I have become firmly convinced that the most important part of getting in great shape is simply making up your mind to do so.
You get in shape by setting goals and thinking about them all day long. I know that sounds a little strange, but stay with me for a minute and I'll explain.
I'm not saying you can simply "think yourself thin." No amount of positive thinking will work without action. Obviously you have to exercise and eat the right foods. What I’m suggesting is that if you don’t channel your mental energies properly, even the best diet and training program won’t help because you will always “sabotage” yourself.
Goed stukje tekstquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ben ik toch echt wel met hem eens!
Meer bovenlijf trainen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
Godverdomme mensen
Mijn tieten lijken meer en meer op van die zielige theezakjes
Hoe fix ik dat?!?
Ik + mijn lijf =/= geen liefde de laatste tijd
Volgens mij is mijn zandloper figuur ook sneaky aan het veranderen richting een peer want mijn taille en borstomvang krimpen een miljoen keer sneller dan mijn heupen![]()
Volgens mij is dat niet te fixen op natuurlijke manier. Tetten bestaan voornamelijk uit vetweefsel toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
Godverdomme mensen
Hoe fix ik dat?!?
Ik + mijn lijf = geen liefde de laatste tijd
Volgens mij is mijn zandloper figuur ook sneaky aan het veranderen richting een peer want mijn taille en borstomvang krimpen een miljoen keer sneller dan mijn heupen![]()
Aankomen. Dan vullen ze weer uit.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
Godverdomme mensen
Hoe fix ik dat?!?
Ik + mijn lijf = geen liefde de laatste tijd
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ben ik toch echt wel met hem eens!
Niet. Enige wat bij mij wat extra stevigheid gaf waren borstspieroefeningen. Maar zo stevig als ze waren zijn ze niet meer.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
Godverdomme mensen
Hoe fix ik dat?!?
Doe wat liefs voor je lijf (klinkt achterlijk, tell me about it). Verwen het met een lekkere douchegel, een lekkere scrub, whatever. En stop met die negatieve gedachtes. Als je denkt dat je eruit ziet als een domme troll, zie je er ook uit als een domme trollquote:Ik + mijn lijf = geen liefde de laatste tijd
Ik ben nu al fan van die gastquote:Like the soil, your subconscious mind is totally impartial – it doesn’t discriminate. In it will grow whatever seeds you plant there or allow to be planted there. Many people have perfectly good intentions, but they unwittingly allow their subconscious to work against themselves by focusing on what they don't want. And, as metaphysical writer Louise Hay reminds us, “The more you dwell on what you don’t want, the more of it you create.”
Ik snap wel wat je bedoeld maar daar word ik verdorie geen zandloper met strakke tieten vanquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet. Enige wat bij mij wat extra stevigheid gaf waren borstspieroefeningen. Maar zo stevig als ze waren zijn ze niet meer.
[..]
Doe wat liefs voor je lijf (klinkt achterlijk, tell me about it). Verwen het met een lekkere douchegel, een lekkere scrub, whatever. En stop met die negatieve gedachtes. Als je denkt dat je eruit ziet als een domme troll, zie je er ook uit als een domme troll
Wie is dat dan? Linkje?quote:
+1 alsjeblieftquote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:55 schreef sandertjuh het volgende:
Sew himquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoeld maar daar word ik verdorie geen zandloper met strakke tieten van
Ik voel me een beetje opgelichtDe deal was dat ik het zelfde zou blijven maar dan dun!
Met een naaimachine?quote:
Die deal bestaat nietquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoeld maar daar word ik verdorie geen zandloper met strakke tieten van
Ik voel me een beetje opgelichtDe deal was dat ik het zelfde zou blijven maar dan dun!
Of wees zelf de naaimachinequote:
Bietjesstamppot? Dat klinkt goed! Is het gewoon bietjes en aardappel of iets spannender dan dat?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Wilde eigenlijk een mugcake proberen, maar had meer zin in vers pompoenbrood.
Wat een bazenlunch wordt dit straks.
O: 2 stukken pompoenbrood met pindakaas
L: Omeletwrap met avocado, spinazie, huttenkase en trostomaatjes
T: appel
D: bietjesstamppot met een runderburger
Heb jij , los van je spieren, ook een andere vorm dan?quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Heb jij , los van je spieren, ook een andere vorm dan?
Inderdaad bietjes, ui, aardappel en nog wat azijn/suiker voor de smaak geloof ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bietjesstamppot? Dat klinkt goed! Is het gewoon bietjes en aardappel of iets spannender dan dat?
Ja, maar als geheel is het gewoon echt heel boeiend. Want idd, gedachtes hebben ook invloed op je training e.d. Voeding, ect allemaal ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:51 schreef CrunchySelf het volgende:
17 hoofdstukken en maar twee gaan over sporten als ik zo de inhoudsopgave lees
Ja ik was al naar de mannetjes in de sportschool gegaan om te vragen hoe ik nou van die heupen af kom maar volgens hen alleen met biddenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:57 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik was namelijk eerst een blob zeg maar. Mijn taille is een stuk dunner nu. Niet zo dun als ik zou willen maar dat komt wel
(zie, positive thinking
). Ik ben van boven veel breder geworden ook.
Klinkt erg goed! Bietjesquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad bietjes, ui, aardappel en nog wat azijn/suiker voor de smaak geloof ik.Niet zo spannend.
Gelukkigquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:59 schreef Lonaa het volgende:
Volgens mij kan ik weer een beetje oke lopen met schoenen aan.
Laten we dat eens proberen dan. Met een km of 5.
Zal vanavond eens beginnen met lezen ipv serie aan te drukkenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar als geheel is het gewoon echt heel boeiend. Want idd, gedachtes hebben ook invloed op je training e.d. Voeding, ect allemaal ook.
Ik zit op blz 23 nu
Ja. Je bent ook gelijk immobiel ofzo.quote:
Succes!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:59 schreef Lonaa het volgende:
Volgens mij kan ik weer een beetje oke lopen met schoenen aan.
Laten we dat eens proberen dan. Met een km of 5.
Oh het is al geregeld zie ikquote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Heb je een linkje daarvan toevallig?
Ja maar natuurlijk zit daar wel veel vetquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar je heupen zijn grotendeels bepaald door de breedte van je botten daar dus als je daar niet heel veel vet hebt zitten gaat dat ook niet heel erg afnemen heDan kun je beter focusen op je schouders breder maken..
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ik was al naar de mannetjes in de sportschool gegaan om te vragen hoe ik nou van die heupen af kom maar volgens hen alleen met bidden
quote:When you lose lean body mass, your metabolic rate slows down and your body goes into “survival mode.” As you’ll learn in the next chapter, if you let your body slip into “starvation mode,” you will almost always gain back the weight you lost and sometimes more. You end up with less muscle and the same amount of fat (or more) than when you started.
Hij heeft echt een punt gewoonquote:The next time you feel a craving, you’re tempted, discouraged, unmotivated or you feel like skipping a workout, focus on your daily goals, not on the huge amount of work that is ahead of you. Tell yourself, "All I have is today. All I have is this moment, this workout, this meal, the next 30 minutes, the next hour. If I just do what I know I must do now, then I know I'll reach my ultimate goal eventually." Concentrate on the task at hand in this moment. As the Zen masters of Japan remind us: “Be here now.” The point of power is always in the present moment.
Daar moet ik nog even aan werkenquote:The final type of goal you should set isn’t so much a goal as it is a mindset. If you fall into the habit of continually comparing yourself to others, this will ensure that you are perpetually unhappy and unsatisfied, no matter how much you achieve. This is called the law of contrast. There will always be people stronger, leaner, faster, more athletically talented and more genetically gifted than you, so compare yourself only to yourself, not to others.
Maar waar je het het liefst weg wilt hebben, gaat echt als laatstquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar natuurlijk zit daar wel veel vet
Ik raak gewoon meer cm's aan vet kwijt op mijn borsten en taille en weinig op mijn heupen. De verhouding veranderd
Ik zit complete aantekeningen te makenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:00 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zal vanavond eens beginnen met lezen ipv serie aan te drukken
Ben benieuwd.
Spierpijn : Blijven rekken, blijven bewegen en als het echt achterlijk is neem je een paracetamol.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:09 schreef sandertjuh het volgende:
Pfff ben niet vooruit te branden vandaag.... slecht en kort geslapen vannacht. En dan loop ik ook nog eens krom van de spierpijn in m'n hamstrings.
Baaldag!
Ik kreeg gister het advies om Pilatus lessen te gaan nemen.. ik ben zo stijf als een hark dat ik nauwelijks zonder smokkelen een deadlift kan uitvoerenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:26 schreef Qwea het volgende:
pierpijn : Blijven rekken, blijven bewegen en als het echt achterlijk is neem je een paracetamol.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:26 schreef Qwea het volgende:
Ik zit complete aantekeningen te maken I'm gonna do this shit.
Ooh dat is juist mijn nieuwe ding. Morgen weerquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:39 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik kreeg gister het advies om Pilatus lessen te gaan nemen.. ik ben zo stijf als een hark dat ik nauwelijks zonder smokkelen een deadlift kan uitvoerenDaarbij nog eens voetbal wat ook al niet echt helpt.
Maar ga mooi geen Pilatus lessen volgen, kan je vergeten he
Je kan zelf ook aan je mobilisatie werken zonder pilates hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:39 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik kreeg gister het advies om Pilatus lessen te gaan nemen.. ik ben zo stijf als een hark dat ik nauwelijks zonder smokkelen een deadlift kan uitvoerenDaarbij nog eens voetbal wat ook al niet echt helpt.
Maar ga mooi geen Pilatus lessen volgen, kan je vergeten he
Ik zou het zelf ook nooit doen. Ik vind het allemaal echt zo 500x niks.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Waarom niet? Pilates heb ik nog nooit gedaan maar yoga is hartstikke fijn én je wordt er sterk van! Maar als je het te awkard vindt misschien thuis met youtube?
Hey, niet hatenquote:
Jij hebt wel pilates gedaan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
Pilates is trouwens echt best zwaar hoor (vind ik). Vooral als je wat zwaarder bent want het is steeds je eigen gewicht omhoog houden en zo
Jaquote:
Everything is awesomequote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja
3 weken geleden deed ik nog 3,5 per uur. Nu 4,7![]()
En, en, en, de pezen/spieren in m'n nek zijn weer goed zichtbaar als ik m;n hoofd draai. En m'n sleutelbenenbegin je langzaam weer goed te zien.
Vooruitgang +1quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja
En, en, en, de pezen/spieren in m'n nek zijn weer goed zichtbaar als ik m;n hoofd draai. En m'n sleutelbenenbegin je langzaam weer goed te zien.
Nice!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja
HA! Wat zei ik over je sleutelbeenderen!?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja
Ik heb echt nog steeds honger. Maar dat kan never.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:30 schreef Artoo het volgende:
Ik eet nog een restje erwtensoep bij de lunch. Mjam
quote:
Jompelen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:04 schreef Lonaa het volgende:
Ja!!! Bedankt voor het mee jompelen met mijn blijheid!
Ik ook nietquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik dacht al.. over 7 jaar weet ik echt niet hoe mijn leven eruit ziet
GRAAG GEDAANquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:04 schreef Lonaa het volgende:
Ja!!! Bedankt voor het mee jompelen met mijn blijheid!
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:06 schreef Qwea het volgende:
Jongens, ik heb vandaag de aller aller aller laatste scoop PWO
Weet het niet. Misschien neem ik hem wel morgen. Mag vandaag toch niet max trainen dus bedacht me net dat pwo dan ook zonde is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Morgen moeten we dus oppassen? Ben je dan helemaal chagarijnig van de afkickverschijnselen? Zit je dan helemaal te shaken?
Dat is misschien wel verstandig.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet het niet. Misschien neem ik hem wel morgen. Mag vandaag toch niet max trainen dus bedacht me net dat pwo dan ook zonde is.
Ik weetsquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat is misschien wel verstandig.
WANT DIT IS WEL JE LAATSTE VOOR DE KOMENDE VIER WEKEN!
Just saying ^^
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weetsIk heb voor echte nood nog 1 more rep liggen... maar die krijg ik niet weg
Huh. Das gaaf tochquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:27 schreef Qwea het volgende:
*stuitert*
Ik krijg net een aanbod om mee te doen met een open clubkampioenschapVoor Miss figure, miss shape, ect
Ik weet alleen nog niet of dat een goed idee is *eng*
Supertofquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:27 schreef Qwea het volgende:
*stuitert*
Ik krijg net een aanbod om mee te doen met een open clubkampioenschapVoor Miss figure, miss shape, ect
Waarom zou je het niet doen? Is awesome!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:27 schreef Qwea het volgende:
*stuitert*
Ja! Ontzettend! Maar ook doodengquote:
Ja, ja! En geen ideequote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Misschien een laagdrempelige manier om te beginnen? Je wil toch ook aan zulke competities gaan meedoen? Of komen er heel veel mensen?
Ok ok. Eng kan ik me voorstellen, maar juist misschien door het te doen kom je verder. Iets met comfortzonequote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:30 schreef Qwea het volgende:
Ja! Ontzettend! Maar ook doodeng Want in mijn hoofd ben ik er nog niet klaar voor.
Want dan moet je nu ineens gaan droogtrainen en afvallen om de spieren zichtbaar te krijgen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Ontzettend! Maar ook doodengWant in mijn hoofd ben ik er nog niet klaar voor.
[..]
Ja, ja! En geen ideeIk ga als ik zo naar de gym ga eerst maar eens de fysio aan dr oren trekken en iemand op de vloer daaro want dan moet mijn schema op de schop
Ja, true story. Je hebt ook gelijkquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ok ok. Eng kan ik me voorstellen, maar juist misschien door het te doen kom je verder. Iets met comfortzone
En in je hoofd er niet klaar voor zijn is misschien gewoon een beschermingsdingetje van jezelf
Nee want er zijn verschillende klassen. Het is idd laagdrempelig. Maar ik wil wel aimen voor het beste natuulkquote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Want dan moet je nu ineens gaan droogtrainen en afvallen om de spieren zichtbaar te krijgen?
quote:Centraal tijdens het Fitness Festival staat de kleinschalige fitnesswedstrijd, waaraan iedereen die een sportschool bezoekt kan meedoen. ,,Het is een laagdrempelige open wedstrijd met verschillende klassen, variërend bij de vrouwen van miss sportsmodel (iedereen met een getrainde fysieke fotogenieke uitstraling met lichte spieropbouw) tot miss shape en miss figure. Ook de mannen hebben enkele klassen."
Poseerbikini
,,Niet elke klasse vraagt om een poseerbikini of - slip. Soms volstaat een sporttopje en een kort broekje met sportschoenen en bij de mannen een korte broek tot boven de knie.’’ Overigens is er aan de wedstrijd wel een bodybuildingklasse toegevoegd, juist om onderscheid tussen fitness en bodybuilding te tonen.
De jury staat onder leiding van de Helderse bodybuildster Desirée Dumpel. Na inschrijving volgt er half maart een bijeenkomst waar bekeken wordt in welke klasse de deelnemers ingedeeld kunnen worden.
Deze man weet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ok ok. Eng kan ik me voorstellen, maar juist misschien door het te doen kom je verder. Iets met comfortzone
En in je hoofd er niet klaar voor zijn is misschien gewoon een beschermingsdingetje van jezelf
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, true story. Je hebt ook gelijk*door kamer heen stuitert
quote:
TRUE STORY!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:35 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Dus doen!
Je hebt geen PWO meer nodig denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |