Beetje matig van je iddquote:Op maandag 9 februari 2015 16:21 schreef CrunchySelf het volgende:
TT FaalLetter te kort en ik zag het niet door copy paste
http://www.bodyenfitshop.(...)in-pasta/?sqr=pasta& heb ik nog staanquote:
Je kan voor de zekerheid je scheen ijsen. Wil nog wel eens helpen. Sinds ik compressiekousen heb, heb ik iig iets minder last er van.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:23 schreef Maraca het volgende:
Ben vandaag weer gaan hardlopen! Was wel zwaar (met name qua conditie, bizar dat ik een maand geleden nog 'makkelijk' 5km kon lopen) maar heb het gedaan. Wel een klein loopje (2,5km) met veel loopmomenten omdat ik niet weet of mijn been het volledig aankan. Dus nu is het even duimen en kijken of ik weer pijn ga krijgen. Tijdens het lopen had ik in ieder geval nergens last van
quote:Op maandag 9 februari 2015 17:34 schreef Qwea het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=795589037183963&fref=nf voor sommige mensen in het topci hier
Ja mamquote:Op maandag 9 februari 2015 17:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan voor de zekerheid je scheen ijsen. Wil nog wel eens helpen. Sinds ik compressiekousen heb, heb ik iig iets minder last er van.
Gluten,- calorie,- en suikervrij?quote:
Neuj, gewoon met chocolade, 35g suiker per koekje van 40g en volkoren!quote:
Doe je tegen die vriendin dan ook zo als je tegen mij deed?quote:Op maandag 9 februari 2015 17:40 schreef Qwea het volgende:
Ooh ja trouwens, even terug komen op Sonja Bakker... dus die vriendin die was dat weer aan het doen en ik heb dus alles verscheurd.. maar heel die Sonja Bakker spoort niet.
Ontbijten met drink ontbijt van de lidl waar 30!!!g suiker in zit en met een plakje ontbijt koekOf met 1 appel en optimel
Als tussendoortje van die lidl liga fruitkicks, met 16g suiker per reep van 33g
Of een speculaasje of ontbijtkoekje. Als T 's avonds een glas wijn of weer speculaas/ontbijtkoek..
What the fucking hell.
Meh sterkte.quote:Op maandag 9 februari 2015 16:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Discopathie en blijkbaar ontsteking si gewricht aldus fysio 1 vanmorgen.
Dat hele wijf is compleet gestoordquote:Op maandag 9 februari 2015 17:54 schreef Nammie het volgende:
Hmm, ik ben vooral benieuwd naar wat er mis is met een mango?. En hoezo 2 bananen per week
Allemachtigquote:Op maandag 9 februari 2015 17:48 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zweer het, hoe dan?
quote:Op maandag 9 februari 2015 17:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
AllemachtigSnap wel dat het zo populair is. Dit is wat mensen willen.. alles eten en toch afvallen.. of althans, verteld worden dat je gaat afvallen hiermee.
* Maraca gaat een B&J dieet ontwikkelen
Pakjes, kant en klaar, toegevoegde suikers... topdieet hoor!quote:Op maandag 9 februari 2015 18:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is toch geen eten joh
Zou me echt niks verbazenquote:Op maandag 9 februari 2015 18:02 schreef sanger het volgende:
Wordt ze gesponsord door Unilever ofzo?
Tsja.. Toen ik nog wat jonger was, was het echt een hype. Dus niet veel van meegekregen, maar ik weet nog dat de vriendin van mijn vader dat deed en wel wat afviel. En de eierkoeken werden toen ook helemaal in door haar. En ze kreeg ook nog een eigen afvalprogramma op RTL. Volgens mij is ze wel rijk gewordenquote:Op maandag 9 februari 2015 17:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
AllemachtigSnap wel dat het zo populair is. Dit is wat mensen willen.. alles eten en toch afvallen.. of althans, verteld worden dat je gaat afvallen hiermee.
* Maraca gaat een B&J dieet ontwikkelen
Ja dat zei ik dus ook alquote:Op maandag 9 februari 2015 18:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pakjes, kant en klaar, toegevoegde suikers... topdieet hoor!
Lidl momenteel,quote:Op maandag 9 februari 2015 18:02 schreef sanger het volgende:
Wordt ze gesponsord door Unilever ofzo?
Nou ja, als haar kcal inname daardoor minder is val je inderdaad af. Maar je krijgt me een partij rotzooi binnenquote:Op maandag 9 februari 2015 18:06 schreef Nammie het volgende:
[..]
Tsja.. Toen ik nog wat jonger was, was het echt een hype. Dus niet veel van meegekregen, maar ik weet nog dat de vriendin van mijn vader dat deed en wel wat afviel. En de eierkoeken werden toen ook helemaal in door haar. En ze kreeg ook nog een eigen afvalprogramma op RTL. Volgens mij is ze wel rijk geworden
Koek, koek, koek... allemaal fabrieksspul. Waar zijn de verse producten.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:48 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zweer het, hoe dan?
Stom dat lidl dat dan niet combineert met het feit dat ze al een paar jaar als beste supermarkt op gebied van groente en fruit worden uitgeroepen. Hadden ze zoveel meer mee kunnen doenquote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 18:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, als haar kcal inname daardoor minder is val je inderdaad af. Maar je krijgt me een partij rotzooi binnenDat kan veel gezonder (en lekkerder
). Probeer zelf zoveel mogelijk zelf te maken.. dressing op de salade? Prima! Maar dan niet uit een potje en het kost me misschien een minuut
Ja. Maar goed, kan haar sowieso niet serieus nemen. Weinig kcal, maar veel te weinig goede voedingsstoffen. Wel leuk dit soort programma's:quote:Op maandag 9 februari 2015 18:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, als haar kcal inname daardoor minder is val je inderdaad af. Maar je krijgt me een partij rotzooi binnenDat kan veel gezonder (en lekkerder
). Probeer zelf zoveel mogelijk zelf te maken.. dressing op de salade? Prima! Maar dan niet uit een potje en het kost me misschien een minuut
quote:Op maandag 9 februari 2015 17:34 schreef Qwea het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=795589037183963&fref=nf voor sommige mensen in het topci hier
quote:Op maandag 9 februari 2015 18:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ha! Dat zijn de bazen dagenquote:Op maandag 9 februari 2015 19:20 schreef sandertjuh het volgende:
Ik loop morgen niet meer denk ikNa een (lange) tijd weer eens serieus m'n benen getraind. Kan nu al niet meer buigen of uberhaupt normaal de trap op lopen
Arme hamstringsNu loop ik weer 2-3 dagen als een oude opa ben ik bang
echt te belachelijk gewoonquote:Op maandag 9 februari 2015 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Koek, koek, koek... allemaal fabrieksspul. Waar zijn de verse producten.Lijkt inderdaad rechtstreeks van unilever te komen.
Je wilt wat veranderen of je wilt niks veranderen. En als je wat wil veranderen moet je dat eens gaan doen en niet achter excusen blijven steken. Daar val je niet van af.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Okee, stel je voor bij je eigen hoe je voelde 5 jaar geleden (iedereen hier)
Dacht je toch ook, what the fuck ik blijf gewoon bier drinken, shoarmapizza's eten, niet koken maar afhaalmaaltijden.
Heb geen tijd/geld/zin om gezond te doen.
Of er niet genoeg van weten. Whatever.
Dus, geef het de tijd en niet al te hard zijn, dat zou je 'vroeger' ook niet gepikt hebben denk ik.
Lekker onsamenhangende zinnen, sorry... Ben zelf ook begonnen met SB toendertijd
Sorry maar ik dacht echt dat ik het goed deed. En je hebt ook mensen die willen afvallen en gewoon nog wit brood met hagelslag of zo eten, heb ik vaak genoeg gezien op fora. En dan kom ik hier en dan is het al slecht dat ik gewoon bruin brood eet ipv volkoren, en dat terwijl iemand anders hier vandaag doodleuk een lijstje postte met alleen bruin brood en daar totaal geen commentaar op kreeg.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je wilt wat veranderen of je wilt niks veranderen. En als je wat wil veranderen moet je dat eens gaan doen en niet achter excusen blijven steken. Daar val je niet van af.
Sommige mensen willen best afvallen, maar weten gewoon niet meteen hoe. Als je erop Googlet vind je duizend diëten en tips en allemaal worden ze wel ergens superfantantisch en zó gemakkelijk genoemd. Je kunt misschien proberen te begrijpen dat mensen soms niet direct doorhebben dat afvallen niet zo gemakkelijk en snel gaat als al die verkooppraatjes je wijs willen maken. Gewoontes afleren gaat niet zo snel. Bovendien werkt niet alles voor iedereen hetzelfde. Het blijft altijd een beetje tweaken en trial and error.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je wilt wat veranderen of je wilt niks veranderen. En als je wat wil veranderen moet je dat eens gaan doen en niet achter excusen blijven steken. Daar val je niet van af.
Agree, maar als mensen 400x iets roepen en er wordt niks mee gedaan en enkel excussen verzonnen (wat zijn/haar goed recht is. Want het is zijn/haar lijf, niet de mijne) dan zijn mensen niet echt meer bereid om het maar blijven te herhalen.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:04 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Sommige mensen willen best afvallen, maar weten gewoon niet meteen hoe. Als je erop Googlet vind je duizend diëten en tips en allemaal worden ze wel ergens superfantantisch en zó gemakkelijk genoemd. Je kunt misschien proberen te begrijpen dat mensen soms niet direct doorhebben dat afvallen niet zo gemakkelijk en snel gaat als al die verkooppraatjes je wijs willen maken. Gewoontes afleren gaat niet zo snel.
Ik begreep gewoon niet wat jullie bedoelden.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Agree, maar als mensen 400x iets roepen en er wordt niks mee gedaan en enkel excussen verzonnen (wat zijn/haar goed recht is. Want het is zijn/haar lijf, niet de mijne) dan zijn mensen niet echt meer bereid om het maar blijven te herhalen.
Je had toch pistoletjes met dubbel beleg? Dat is wat anders dan een gewone snee brood.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:58 schreef Myooze het volgende:
[..]
Sorry maar ik dacht echt dat ik het goed deed. En je hebt ook mensen die willen afvallen en gewoon nog wit brood met hagelslag of zo eten, heb ik vaak genoeg gezien op fora. En dan kom ik hier en dan is het al slecht dat ik gewoon bruin brood eet ipv volkoren, en dat terwijl iemand anders hier vandaag doodleuk een lijstje postte met alleen bruin brood en daar totaal geen commentaar op kreeg.
Dan rijst bij mij de vraag waarom je die keuzes nog steeds maakte, als je het wel wist.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:07 schreef Myooze het volgende:
En het is ook nog zo dat mensen hier denken dat ik niet weet wat gezond eten is. Dat ik niet meteen begreep wat jullie verkeerd vonden aan mijn lijstjes en dat ik excuses noemde voor mijn keuzes betekent niet dat ik niet weet wat tussen verschillende voedingsmiddelen de juiste keuzes zijn.
En toch maak je stelselmatig de verkeerde keuze'squote:Op maandag 9 februari 2015 20:07 schreef Myooze het volgende:
En het is ook nog zo dat mensen hier denken dat ik niet weet wat gezond eten is. Dat ik niet meteen begreep wat jullie verkeerd vonden aan mijn lijstjes en dat ik excuses noemde voor mijn keuzes betekent niet dat ik niet weet wat tussen verschillende voedingsmiddelen de juiste keuzes zijn.
Ik bedoel meer dat ik vind dat ik het nog wel redelijk deed. Ik at niet altijd de meest gezonde keuzes ooit maar dat hoeft toch ook niet om af te vallen? Ik geloof niet dat je met bruine pistoletjes niet zou afvallen en dan met gewoon volkorenbrood ineens wel. Maar goed, ik ga wel naar jullie luisteren en gewoon volkorenbrood eten.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Je had toch pistoletjes met dubbel beleg? Dat is wat anders dan een gewone snee brood.
En tuurlijk zijn er mensen die af willen vallen en witbrood eten. Maar misschien is het handiger om te kijken naar resultaten die men behaald en niet alleen naar intenties. Ik ken mensen die zeggen af te willen vallen en 2-3x per week bij de McD eten.... Imo geen reden het ook te doen
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:11 schreef Myooze het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga wel naar jullie luisteren en gewoon volkorenbrood eten.
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan rijst bij mij de vraag waarom je die keuzes nog steeds maakte, als je het wel wist.
Omdat het precies toen ik in dit topic kwam even wat minder ging, en ik geloof dat je niet super perfect hoeft te eten om af te vallen. Als het maar meestal/redelijk gezond is en niet te veel calorieën.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
En toch maak je stelselmatig de verkeerde keuze's
Wat begreep je precies niet dan?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:08 schreef Myooze het volgende:
[..]
Ik begreep gewoon niet wat jullie bedoelden.
Was niet per se humoristisch bedoeld eigenlijkquote:
Wat jullie niet goed vonden aan mijn eten.quote:
Maar dat is het hem nou juist, ik eet ook niet debiel ongezond en toch kreeg ik iedereen hier over me heen.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:13 schreef rhubarbje het volgende:
Koop nou eerst een weegschaal. Als je gewoon af valt en niet al te debiel ongezond eet zul je de meeste hier ook niet horen lijkt me
omdat je zegt dat het bewuste keuzes zijn maar dat zijn het niet. Je weet niet wat je doet en reageert vrij irritant (sorry)quote:Op maandag 9 februari 2015 20:15 schreef Myooze het volgende:
[..]
Maar dat is het hem nou juist, ik eet ook niet debiel ongezond en toch kreeg ik iedereen hier over me heen.
Tankstation yoghurt shit enzulks is idd kei gezond. Oke. Succesquote:Op maandag 9 februari 2015 20:15 schreef Myooze het volgende:
[..]
Maar dat is het hem nou juist, ik eet ook niet debiel ongezond en toch kreeg ik iedereen hier over me heen.
Ik hou van jou. Zullen we trouwen?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat je zegt dat het bewuste keuzes zijn maar dat zijn het niet. Je weet niet wat je doet en reageert vrij irritant (sorry)
In principe is afvallen niet meer dan meer calorieën verbruiken dan dat je consumeert. Door een caloriedeficit te creëren gaat je lichaam vet en spieren aanspreken om de energie uit te halen en daardoor val je af. Echter, wanneer je goed af wilt vallen, moet je er voor zorgen dat je je lichaam ook goed voedt. Dat houdt dus in dat, als je het goed wilt doen, je het voedt met een weloverwogen verhouding aan macro's en zo veel mogelijk onbewerkte producten. Dat is ook op de lange termijn gewoon het beste idee. Dat is namelijk niet een "dieet" maar een way of life. En dat is - lijkt mij - waar je uiteindelijk naartoe wilt. Het stelselmatig goed verzorgen van je lichaam. Dan komt het gewichtsverlies er gratis bijquote:Op maandag 9 februari 2015 20:13 schreef Myooze het volgende:
[..]
[..]
Omdat het precies toen ik in dit topic kwam even wat minder ging, en ik geloof dat je niet super perfect hoeft te eten om af te vallen. Als het maar meestal/redelijk gezond is en niet te veel calorieën.
Nee maar is het debiel ongezond dan? Het was gewoon yoghurt met aardbeiensiroop.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tankstation yoghurt shit enzulks is idd kei gezond. Oke. Succes
Oké, maar moet je dan echt zo hard reageren? Je zegt het zelf, het is haar recht. En misschien blijft ze dan wel terugkomen en leert ze nog wat meer hier.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Agree, maar als mensen 400x iets roepen en er wordt niks mee gedaan en enkel excussen verzonnen (wat zijn/haar goed recht is. Want het is zijn/haar lijf, niet de mijne) dan zijn mensen niet echt meer bereid om het maar blijven te herhalen.
Ik vind sommige van jullie anders ook wel irritant.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat je zegt dat het bewuste keuzes zijn maar dat zijn het niet. Je weet niet wat je doet en reageert vrij irritant (sorry)
Mag toch wel hopen suikervrije siroop? Anders is het sowieso een no go....quote:Op maandag 9 februari 2015 20:17 schreef Myooze het volgende:
[..]
Nee maar is het debiel ongezond dan? Het was gewoon yoghurt met aardbeiensiroop.
graag. Ik kan niet kiezen tussen 2 trouwjurk dus 2 trouwen lijkt me ideaalquote:
Zo hard reageer ik IMHO niet. En ik had al aangegeven er klaar mee te zijnquote:Op maandag 9 februari 2015 20:17 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Oké, maar moet je dan echt zo hard reageren? Je zegt het zelf, het is haar recht. En misschien blijft ze dan wel terugkomen en leert ze nog wat meer hier.
Ze heeft trouwens al meerdere tips aangenomen en gezegd dat ze er wat mee gaat doen. Ik zie persoonlijk niet alleen excusen.
Lekker cashenquote:Op maandag 9 februari 2015 20:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
graag. Ik kan niet kiezen tussen 2 trouwjurk dus 2 trouwen lijkt me ideaal
bigamiekunnen wel meteen een serie op TLC
good for youquote:Op maandag 9 februari 2015 20:17 schreef Myooze het volgende:
[..]
Ik vind sommige van jullie anders ook wel irritant.
Mijn macro's zijn in ieder geval wel in ordequote:Op maandag 9 februari 2015 20:16 schreef Artoo het volgende:
[..]
In principe is afvallen niet meer dan meer calorieën verbruiken dan dat je consumeert. Door een caloriedeficit te creëren gaat je lichaam vet en spieren aanspreken om de energie uit te halen en daardoor val je af. Echter, wanneer je goed af wilt vallen, moet je er voor zorgen dat je je lichaam ook goed voedt. Dat houdt dus in dat, als je het goed wilt doen, je het voedt met een weloverwogen verhouding aan macro's en zo veel mogelijk onbewerkte producten. Dat is ook op de lange termijn gewoon het beste idee. Dat is namelijk niet een "dieet" maar een way of life. En dat is - lijkt mij - waar je uiteindelijk naartoe wilt. Het stelselmatig goed verzorgen van je lichaam. Dan komt het gewichtsverlies er gratis bij
Dankjewelquote:Op maandag 9 februari 2015 20:17 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Oké, maar moet je dan echt zo hard reageren? Je zegt het zelf, het is haar recht. En misschien blijft ze dan wel terugkomen en leert ze nog wat meer hier.
Ze heeft trouwens al meerdere tips aangenomen en gezegd dat ze er wat mee gaat doen. Ik zie persoonlijk niet alleen excusen.
Nee dat denk ik niet. Maar is het dan meteen 'debiel ongezond' en val ik niet meer af omdat ik een keer iets met bewerkte suiker eet?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:19 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Mag toch wel hopen suikervrije siroop? Anders is het sowieso een no go....![]()
Ik eet ook m'n bak kwark met 2 eetlepels siroop maar dan wel suikervrije siroop van slimpie. Anders kan ik net zo goed een bak Danio naar binnen werken![]()
En omdat ik 'irritant' ben mogen jullie hard en kortaf op mij reageren?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
good for you
Je vraagt je af waarom mensen op een bepaalde manier op je reageren. Dat was mijn uitleg. Geen aanval of 'je moet het anders doen! Nu!'
Ja, stel je voor dat je normale dingen zou eten. Hier eten we alleen nog maar pure producten, geen toegevoegde suikers en achterlijke hoeveelheden eiwitten.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:17 schreef Myooze het volgende:
[..]
Nee maar is het debiel ongezond dan? Het was gewoon yoghurt met aardbeiensiroop.
Ja kijk, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar sommigen hier doen alsof ik gedoemd ben om te mislukken als ik zo eet.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je normale dingen zou eten. Hier eten we alleen nog maar pure producten, geen toegevoegde suikers en achterlijke hoeveelheden eiwitten.
Ik eet ook gewoon Optimel vla.Als ik eens lekker wil ontbijten bak ik ook een broodje af.
En als ik het gezellig vind om ergens een hapje te gaan eten dan stel ik ook geen onmogelijke eisen aan het eten.
Lekker boeiend.
En ik eet ook wel eens een schaaltje chips of drink ik bier... of allebei tegelijk! Je mag jezelf af en toe best verwennen.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je normale dingen zou eten. Hier eten we alleen nog maar pure producten, geen toegevoegde suikers en achterlijke hoeveelheden eiwitten.
Ik eet ook gewoon Optimel vla.Als ik eens lekker wil ontbijten bak ik ook een broodje af.
En als ik het gezellig vind om ergens een hapje te gaan eten dan stel ik ook geen onmogelijke eisen aan het eten.
Lekker boeiend.
Maar dat doe ik dus ook niet... Misschien wel iets te vaak maar niet elke dag of zo vaak dat ik niet afval.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:27 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
En ik eet ook wel eens een schaaltje chips of drink ik bier... of allebei tegelijk! Je mag jezelf af en toe best verwennen.
Maar je niet elke dag yoghurt met een schep suiker gaan eten imo.. dat gaat het doel dan wel weer een beetje voorbij
Wat ik al zei, alles met mate.. Pistoletjes met mate, file american met mate, siroop door je yoghurt heen met mate. Dus niet elke dag!quote:Op maandag 9 februari 2015 20:27 schreef Myooze het volgende:
[..]
Ja kijk, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar sommigen hier doen alsof ik gedoemd ben om te mislukken als ik zo eet.
240 hieroquote:Op maandag 9 februari 2015 20:24 schreef sandertjuh het volgende:
210 gram aan eiwitten gescoord vandaag!![]()
En juist daarin maak ke de verkeerde keuzes. Een vergelijking:quote:Op maandag 9 februari 2015 20:13 schreef Myooze het volgende:
Omdat het precies toen ik in dit topic kwam even wat minder ging, en ik geloof dat je niet super perfect hoeft te eten om af te vallen. Als het maar meestal/redelijk gezond is en niet te veel calorieën.
Zie mijn post van net.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:14 schreef Myooze het volgende:
[..]
Wat jullie niet goed vonden aan mijn eten.
Voor iemand die wilt afvallen is een pistoletje met dubbel beleg simpelweg een onverstandige keuze, die het afvallen in de weg zit.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:15 schreef Myooze het volgende:
[..]
Kijk eens op de verpakking en vergelijk het eens met een zelfgemaakte yoghurtsmoothie.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:17 schreef Myooze het volgende:
[..]
We proberen je te helpem met advies, waar je ogenschijnlijk niets mee wilt doen (want excuses) dus proberen wij je ogen te openen. En ja dat kan weleens vervelend en confronterend zijnquote:Op maandag 9 februari 2015 20:17 schreef Myooze het volgende:
[..]
Ik vind sommige van jullie anders ook wel irritant.
Je kunt ook ongezond eten en afvallen. Het gaat om het energietekort dat je creert.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:22 schreef Myooze het volgende:
[..]
Mijn macro's zijn in ieder geval wel in ordeEen dieet is ook nooit mijn bedoeling geweest. Ik weet hoe ineffectief en ongezond dat is. Dat met die onbewerkte producten lukt me idd nog niet altijd, maar daar ga ik aan werken. Maar het is gewoon; ik kwam hier, en postte een lijstje met een paar bewerkte producten en er werd meteen gedaan alsof het super slecht was en ik er niet mee zou afvallen, terwijl ik al heel lang op internet kijk voor inspiratie enzo en daar super vaak wordt gezegd dat je over het algemeen redelijk gezond moet eten, en niet alleen maar clean en supergezond of anders val je niet af. Dat vond ik gewoon nogal raar.
Zelf ook effe gedaan. Een Friese Vlag Breaker aardbei is voor 200 ml 198 kcal, 6 gram vet (waarvan 4 gram verzadigd), 26 gram carbs, 24 gram suikers en 6 gram eiwitten.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Kijk eens op de verpakking en vergelijk het eens met een zelfgemaakte yoghurtsmoothie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |